Desondanks gezellig. Alleen sp3c en Corrie wilden eerder wegquote:
¿Qué?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat met die wisselende plek van de SC???
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
mwah we waren er gelukkig vroeg bij, ze is al bijna thuis
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?quote:
omdat het gezellig isquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broekquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook zwarte pieten zijn over 3 weken welkom in Rotterdam.
[ link | afbeelding ]
Als zij het dat waard vindt is het prima hoor, het was ook geen kritiek.. Eerder verbazingquote:
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broek
pepernotendieet is ook niet allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.
Rampstadrail toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
zo'n enorme rit is het nu ook weer niet volgens mij, 3 kwartier van Amsterdam naar den haag en dan samen met het boemeltje
yupquote:
Waaraan heeft Whiskas wel behoefte?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij te horen dat jullie het zo leuk vinden..Echter: ik heb er totaal geen behoefte aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Het leek me gewoon handig om duidelijk te zijn, zodat het duidelijk isquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
ja je hoeft ook niet ofzo, niemand krijgt een pistool tegen het hoofd aan
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waaraan heeft Whiskas wel behoefte?Voor jou een vraag en voor mij een weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
ja je was vorige keer al duidelijk en nu ook weer twee keer, we snappen het inmiddelsquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het leek me gewoon handig om duidelijk te zijn, zodat het duidelijk is
Verder gun ik jullie elke sjoel-maandag heel erg veel plezier
Topquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je was vorige keer al duidelijk en nu ook weer twee keer, we snappen het inmiddels
Voor jou ook een vraag. Je wilt telkens een anderquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet...
Welneequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor jou ook een vraag. Je wilt telkens een ander
Trustequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dit weer zeker
ik ga gewoon slapen
Welterusten. Veel mooie ijshocky-dromenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dit weer zeker
ik ga gewoon slapen
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
kost alleen wat duiten met dat kutOV tegenwoordig
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.
En die met de i en de u.
Zeist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?
Over een uur weten we definitief of ze het overleeft heeft. Hier onweert het nuquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.
En die met de i en de u.
20 minuten van het sjoelcafe vandaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?
Waarom vraag je het eigenlijk?quote:
JIJ ja, maar ik vroeg het aan Ferdoquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
20 minuten van het sjoelcafe vandaan
Om het "inschatten van de OV-problemen"quote:
Ik ben momenteel pro-actiefquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ ja, maar ik vroeg het aan Ferdo
Ik merk hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel pro-actief
Jij was de "glazenverwoester" toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel pro-actief
Nou ja, van OV-problemen heb ik geen last als wij erheen gaan. Tenzij er een trein overdwars op de A12 of A20 dondert.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om het "inschatten van de OV-problemen" ;P
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, van OV-problemen heb ik geen last als wij erheen gaan. Tenzij er een trein overdwars op de A12 of A20 dondert.
Schuldig. Vanavond bleef alles heelquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij was de "glazenverwoester" toch?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schuldig. Vanavond bleef alles heel
Jij komt de volgende keer met de auto?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, van OV-problemen heb ik geen last als wij erheen gaan. Tenzij er een trein overdwars op de A12 of A20 dondert.
Als wij erheen gaan is het met de auto.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij komt de volgende keer met de auto?
Wie is de BOBquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als wij erheen gaan is het met de auto.
Dat kan ik niet. Anders zou ik geen biermanager zijn. TTquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als wij erheen gaan is het met de auto.
paddy. Of ik, als ik het bij de frisdrank laat.quote:
Duhhhhhquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
paddy. Of ik, als ik het bij de frisdrank laat.
In elk geval is geen van ons twee een BERT of MARIO.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval is geen van ons twee een BERT of MARIO.
De afko's BERT en MARIO ken je niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, eigenlijk snap ik niet wat je bedoelt
NEEquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De afko's BERT en MARIO ken je niet?
Bezopen En Rijdt Tochquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uitleg graag??? Of moet ik me gaan behelpen?
Dankquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bezopen En Rijdt Toch
Met Alcohol Rij Ik Ook
4 jaar oud en dan al zuipen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Whiskas was weer bezig vannacht zo te zien?
Niet een beetje koud voor die onzin?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
De kinderen hadden workshop longboarden. Heel tof. Of ik ook mee wilde doen. Ik gok zomaar dat ik morgen spierpijn heb.
Ik ben niet zo heel snel dat ik vind dat kinderen niet buiten mogen spelen, vind dat ze prima zelf kunnen bepalen wanneer het warm of koud is. (vanaf 8 jaar ofzo) maar de docent wilde liever in de speelzaal. Dat valt ook een stukje zachter dus prima.quote:
Nee, maar buitenspelen of op een board in zee klooien in november is wel wat anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel snel dat ik vind dat kinderen niet buiten mogen spelen, vind dat ze prima zelf kunnen bepalen wanneer het warm of koud is. (vanaf 8 jaar ofzo) maar de docent wilde liever in de speelzaal. Dat valt ook een stukje zachter dus prima.
Maar zo stom dat je op mijn leeftijd veel banger bent om dat soort dingen te doen, kinderen hebben die angst helemaal niet. Ik stond echt stijf van de spanning op het board maar later ging het al wat soepeler.
Misschien ben je in de war met bodyboarden? Longboarden is op zo'n groot skateboard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar buitenspelen of op een board in zee klooien in november is wel wat anders.
Je hebt ook longboard surfen, daar dacht ik aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war met bodyboarden? Longboarden is op zo'n groot skateboard.
Ja en heel wiebelig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:52 schreef Tem het volgende:
Ohnee, een longboard is een uit de kluiten gewassen skateboard zie ik.
Dat is inderdaad een vrij matige ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zo stom dat je op mijn leeftijd veel banger bent om dat soort dingen te doen, kinderen hebben die angst helemaal niet.
Oh dat ken ik weer niet. Zal nog wel moeilijker zijn ook. Ik houd het wel bij dit denk ik. De kinderen vonden het heel stoer dat ik meedeed. En ikzelf ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt ook longboard surfen, daar dacht ik aan.
Misschien omdat je weet wat je allemaal kan breken enzo, de kinderen hebben die angst echt totaal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vrij matige ontwikkeling.
Zo'n klein briefje door de deur gehad, zeker? Krijgen wij ook wel eens. Al wisselt het medium, ook voor hulp bij zaken als financiën, seks en verbroken relaties etc., elke keer weer van naam. Maar het briefje is qua layout elke keer honderd procent hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Tem het volgende:
Dr. Momo internationaal medium. 100% garantie.
Er is nu een item erover bij opgelicht. Maar wij krijgen hier in de stad geregeld van die onzin door de bus. Je vraagt je toch af wat voor mensen daar toch nog intrappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo'n klein briefje door de deur gehad, zeker? Krijgen wij ook wel eens. Al wisselt het medium, ook voor hulp bij zaken als financiën, seks en verbroken relaties etc., elke keer weer van naam. Maar het briefje is qua layout elke keer honderd procent hetzelfde.
Het zijn er in elk geval kennelijk nog genoeg, aangezien die briefjes al jaren rond worden gebracht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is nu een item erover bij opgelicht. Maar wij krijgen hier in de stad geregeld van die onzin door de bus. Je vraagt je toch af wat voor mensen daar toch nog intrappen.
Was het nou maar vijftig euro minder, dan was het nog echt fantastisch.quote:
Wát smeert hij met uilenzeik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Tem het volgende:
Dr. Momo smeert hem nu. Met zijn flesje uilenzeik.
Deze vraag ¤1800 voor twee flesjes met zooi. Maar dan ben je wel van je angsten af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wát smeert hij met uilenzeik?![]()
Maar goed, die kan weer op zoek naar een andere naam.
Waarschijnlijk ook nog uit een sloot in de buurt. Net als "wonderwater" in de middeleeuwen, dat idee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef Tem het volgende:
Volgens mij gewoon slootwater of iets dergelijks.
Skatedudes met hipsters vergelijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
hipster skateboards
pak starbux in de ene hand, een ipad(mini) in de andere hand, een leuk mutsje en zo'n lelijke witte aple koptelefoon op je hoofd en gaan ... liefst ook nog een stukje met de tram meepakken zodat iedereen ziet hoe hip je bent
topshow
Ik begrijp jouw definitie van hipsters nog steeds niet, volgens mij klopt het ook niet helemaal. Die jongens hebben niet eens geld voor Starbucks en dergelijke omdat ze altijd aan het boarden zijn dus geen tijd om te werken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
die figuren met die lange boarden zijn de hipster versie daarvan
Dat zijn modepoppetjes, die hebben geen tijd om te boarden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
is ook lastig te definieren
[ afbeelding ]
Het is iets nieuws. Dat is wat anders. Een longboard is ook niet om truukjes mee te doen. Dat hadden ze al met een skateboard. Volgens mij is een longboard meer voor vervoer maar dat zou ik na moeten vragen. Ik zou jou wel eens op een longboard willen zien, grote kans dat het best bloed, zweet en tranen oplevert hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
het is gewoon namaak
een namaak skateboard in dit geval want je kan geen truukjes en iedereen kan ermee spelen zonder bloed zweet en tranen
Dus alle sporten die niet zo hard zijn als ijshockey zijn hipstersporten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
in Nederland niet, in wintersportgebieden doen de hipsters aan langlaufen want dat is ook echt wel tof alleen val je nooit op je hoofd
nee voetbal is bv een meidensport maar geen hipstersportquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus alle sporten die niet zo hard zijn als ijshockey zijn hipstersporten?
dat zeg ik nu ook al de hele tijd, kun je prima je kindertjes naar toe sturenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Peunage het volgende:
Zo hard is ijshockey niet eens. Ze dragen bescherming en shit.
Oké. Volgens mij zullen we het wel nooit eens worden wat hipsters zijn. En volgens mij heb jij er een verkeerd beeld bij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee voetbal is bv een meidensport maar geen hipstersport
Namaak van wat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
bij longboarden misschien maar niet bij hipsters, die zijn namaak ... spot je zo
De meeste van die gastjes doen beiden wel. En hipsters willen maar één ding en dat is bij hun eigen scene horen. De hipsterscene. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
namaak skaters in dit geval, willen ze bijhoren maar ze durven niet op de halfpipe
Vroeger hadden ze op het station de Swirl, die had kiwi-milkshake...die zou ik nog weleens willen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Op Station Zuid zit ook een Starbucks, maar de winkel er tegenover is veel interessanter, een Ola ijswinkel. Volgende keer ga ik iets vroeger weg en dan een ijsje eten
Die zitten in het winkelcentrum in Amstelveen, maar dat is wat te ver voor jouquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze op het station de Swirl, die had kiwi-milkshake...die zou ik nog weleens willen.
Ja, tegenwoordig wel. Tot een paar jaar geleden was ik daar elke vrijdag in de buurt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zitten in het winkelcentrum in Amstelveen, maar dat is wat te ver voor jou
Yoghurt ijs denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
ijs is wel voor helden, vraag me af of daar ook een hipster variant van is
Ben en Jerry denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
ijs is wel voor helden, vraag me af of daar ook een hipster variant van is
Als het yoghurt-ijs is, is het gewoon lekker....pas als ze het "frozen yoghurt" gaan noemen is het hipster....denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best lekker eigenlijk. Is al heel oud ook trouwens hoor. Maar blijkbaar nu weer 'hip'.
Ik heb daar allemaal geen verstand van en kan mij het schelen of iets hipster is of wat dan ook, als ik het leuk vind of lekker dan eet ik het gewoon (of doe ik het of draag ik het).quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het yoghurt-ijs is, is het gewoon lekker....pas als ze het "frozen yoghurt" gaan noemen is het hipster....denk ik.
Dat is toch ook al oud? Haagen Dasz vind ik trouwens lekkerder dan B&J.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
ja Ben en Jerry's is beter denk ik
ijs met cake erin is een ranzige combo maar gewoon blijven eten omdat ze dat in Friends enzo ook doen
fucking hipsters
En Haagen-Dasz? Of is dat gewoon snobistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
ijs met cake erin is een ranzige combo maar gewoon blijven eten omdat ze dat in Friends enzo ook doen
fucking hipsters
Gewoon 10x teveel betalen voor heel matig ijs maar je redt er wel een boer mee ergens in Zuid Amerika, ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
fucking hipsters
Heel lekker ijs, maar wel prijzig.quote:
ja dat klinkt heel hipster iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 10x teveel betalen voor heel matig ijs maar je redt er wel een boer mee ergens in Zuid Amerika, ofzo.
Ik ken het wel, is het net zo lekker als B&J?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jawel man. Dat is dat dure ijs. Is nog ouder dan B&J.
Ik vind het lekkerder, iets romiger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken het wel, is het net zo lekker als B&J?
Ik vind het lekkerder, en bijvoorbeeld chocolade ijs heet gewoon chocolade ijs, ook wel makkelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb jij ook een skateboard?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je draagt ze ook niet, ze hangen gewoon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
Bretels
Ik kan even niet bedenken waneer iemand bretels zou dragen. Bij de Starbucks?
Nee is gewoon Amerikaans die naam slaat nergens opquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef Peunage het volgende:
De naam alleen al is eigenlijk een reden om het niet te kopen. Als de prijs dat niet is. Klinkt als iets wat in de birthplace of evil is gemaakt, Duitsland.
Ik hoop altijd dat ze dan ergens aan blijven haken en zichzelf het pleintje over katapulten.quote:
whehehehequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat ze dan ergens aan blijven haken en zichzelf het pleintje over katapulten.
longboard onder de armquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Dus Peuny draagt bretels.
En plast zittend.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat ze dan ergens aan blijven haken en zichzelf het pleintje over katapulten.
klinkt als een prima levenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Peunage het volgende:
Bam! Jort besteld. En een katapult. En het pleintje.
Met een mocca-chocca-dinges van de starbux.quote:
fucking hipstersquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een mocca-chocca-dinges van de starbux.
ik ben sp3cquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk, als we in 'hokjes' gaan denken?
Hokjesmaker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk, als we in 'hokjes' gaan denken?
das meestal het punt niet bij die hipstersquote:
damn right, ik ben altijd buitenquote:
Stom, je hoeft er alleen maar mee rond te lopen. De helft heeft gewoon 1x iets gekocht en loopt nu al maanden met die beker rond.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
das meestal het punt niet bij die hipsters
precies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stom, je hoeft er alleen maar mee rond te lopen. De helft heeft gewoon 1x iets gekocht en loopt nu al maanden met die beker rond.
Jammer, ik ken geen hipsters van dichtbij om erachter te komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies!
dat vermoeden leeft bij ons ook altijd maar het is geheim ofzo, als je ernaar vraagt krijg je geen antwoord
Ja, wazig te kijken naar hun aaifoon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
ze zitten altijd in de rampstadrail met hun longboards
terreur is het
Daarom kijken ze wazig, die Whatsapp berichten versturen niet.quote:
Zien er alleen zo uit, anders betalen papa en mama die andere zooi niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Mogen hipsters eigenlijk drugs gebruiken of zien ze er alleen maar uit alsof ze dat veel doen?
volgens mij niet, net als die vamp kids die geen koffie drinken in Southparkquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Mogen hipsters eigenlijk drugs gebruiken of zien ze er alleen maar uit alsof ze dat veel doen?
daarom ben je geen hipsterquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Het boeit mij ECHT niet wat die gasten doen. Moeten ze lekker zelf weten. Als ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Lijkt mij vreselijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarom ben je geen hipster
die zijn de hele dag bezig met wat iedereen ervan vind, die doen dingen niet omdat ze dat tof vinden maar omdat men dat tof vind
das matig
hipsters
Post nou eerst maar een foto van je vogel in zijn nieuwe kooi.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Uccie het volgende:
Goedemiddag...en het is een goedemiddaggewoon omdat ik het zeg.
Heb ik maandagavond al gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post nou eerst maar een foto van je vogel in zijn nieuwe kooi.
Omdat ik geen tijd heb om het op te zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik geen tijd heb om het op te zoekenIk dacht dat dit die ouwe was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die was kleiner.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit die ouwe was.
Dafuk. Waar haal je zulk soort dingen vandaan?quote:
WGR / Wist niet dat je zoveel op energie kon besparenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dafuk. Waar haal je zulk soort dingen vandaan?
Ze waren tevreden over je longboard-skills?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Functioneringsgesprek ging weer prima.
Iboodquote:Op woensdag 6 november 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Voor de geinteresseerden, vannacht begint er weer een iboodhunt.
Heel goed. Kan je over opslag beginnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Functioneringsgesprek ging weer prima.
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
Ja gezellig, topics die zo snel gaan dat je niet eens kan lezen wat een ander post.
Opslag.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed. Kan je over opslag beginnen.
Dat krijg je met al die pedo's overal.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Het is nogal dramatisch in de kinderopvang de laatste tijd.
Niet zo he?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, te serieus voor dit topic denk ik.
Doe maar weer vrouwen haten en schijtlol enzo.
Vrouwen zijn stom. lol.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, te serieus voor dit topic denk ik.
Doe maar weer vrouwen haten en schijtlol enzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:44 schreef Arcee het volgende:
Wijziging in de top 4: Karina komt met stip binnen op #4.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]Ik dacht even dat hij vast zou komen te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]Damn son.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, nu zijn vrouwen ineens niet zo stom meer he?
netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |