Desondanks gezellig. Alleen sp3c en Corrie wilden eerder wegquote:
¿Qué?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat met die wisselende plek van de SC???
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
mwah we waren er gelukkig vroeg bij, ze is al bijna thuis
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?quote:
omdat het gezellig isquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broekquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook zwarte pieten zijn over 3 weken welkom in Rotterdam.
[ link | afbeelding ]
Als zij het dat waard vindt is het prima hoor, het was ook geen kritiek.. Eerder verbazingquote:
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broek
pepernotendieet is ook niet allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.
Rampstadrail toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
zo'n enorme rit is het nu ook weer niet volgens mij, 3 kwartier van Amsterdam naar den haag en dan samen met het boemeltje
yupquote:
Waaraan heeft Whiskas wel behoefte?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij te horen dat jullie het zo leuk vinden..Echter: ik heb er totaal geen behoefte aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Het leek me gewoon handig om duidelijk te zijn, zodat het duidelijk isquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
ja je hoeft ook niet ofzo, niemand krijgt een pistool tegen het hoofd aan
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waaraan heeft Whiskas wel behoefte?Voor jou een vraag en voor mij een weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
ja je was vorige keer al duidelijk en nu ook weer twee keer, we snappen het inmiddelsquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het leek me gewoon handig om duidelijk te zijn, zodat het duidelijk is
Verder gun ik jullie elke sjoel-maandag heel erg veel plezier
Topquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je was vorige keer al duidelijk en nu ook weer twee keer, we snappen het inmiddels
Voor jou ook een vraag. Je wilt telkens een anderquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet...
Welneequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor jou ook een vraag. Je wilt telkens een ander
Trustequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dit weer zeker
ik ga gewoon slapen
Welterusten. Veel mooie ijshocky-dromenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dit weer zeker
ik ga gewoon slapen
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
kost alleen wat duiten met dat kutOV tegenwoordig
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.
En die met de i en de u.
Zeist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?
Over een uur weten we definitief of ze het overleeft heeft. Hier onweert het nuquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel avontuurlijker. Je weet nooit of je de bestemming haalt of dat je onderweg ergens strandt. Helemaal in de maanden met de r.
En die met de i en de u.
20 minuten van het sjoelcafe vandaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wonen jullie eigenlijk (als je dat wil zeggen that is)?
Waarom vraag je het eigenlijk?quote:
JIJ ja, maar ik vroeg het aan Ferdoquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
20 minuten van het sjoelcafe vandaan
Om het "inschatten van de OV-problemen"quote:
Ik ben momenteel pro-actiefquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ ja, maar ik vroeg het aan Ferdo
Ik merk hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel pro-actief
Jij was de "glazenverwoester" toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel pro-actief
Nou ja, van OV-problemen heb ik geen last als wij erheen gaan. Tenzij er een trein overdwars op de A12 of A20 dondert.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om het "inschatten van de OV-problemen" ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |