Ik geef het je op een briefje.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er donder op zeggen bij Wilfred.
Goed bezig, ouwe pik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vorige gifje in de OP werd te oud dus ik heb de nieuwe erin.
[ afbeelding ]
Goedzo Stijn.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kostic is ietsje beter dan Guus Huppertsquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kostic, Zivkovic zijn niet middelmatig.
Horeca world is blij met hoe jij geknipt en geplakt hebt.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gelukkig wel. Genietenquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
Gijp heeft Groningen niet gezien.
Weer een tegenslag voor johannes_vermeer
quote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij in Groningen zeggen ook altijd: er gaat niets boven Groningen.
Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ik volgende week de beste vraag heb tijdens Doordekken, dan win ik dat boek
Achter deze post steekt behoorlijk wat detectivewerkquote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wie is de uitgever? Dan weet je waarom het op TV komt.
Knipping en van Durenquote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Achter deze post steekt behoorlijk wat detectivewerk
Joh.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wie is de uitgever? Dan weet je waarom het op TV komt.
Ik denk dat Johannes toch echt voor SS Doomtrooper gaat.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.
Ik heb die DVD nog steeds niet trouwens. Ingewikkeld verhaal. Maar het ligt niet aan FOK! maar aan die criminelen hier in de ... straat.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.
Wat een hufters daar zeg. Geen wonder dat de Albert Heijn daar niet bezorgd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die DVD nog steeds niet trouwens. Ingewikkeld verhaal. Maar het ligt niet aan FOK! maar aan die criminelen hier in de ... straat.
3 kwartier reclame dus?quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
het is een alleraardigst boekje
Zie mijn topicquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kostic, Zivkovic zijn niet middelmatig.
Dat is echt fantastisch. Maar goed. Normaal zijn jet met Kieft nou niet echt shows die de moeite waard zijn m.i. Deze wel de moeite waard?quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
danny vera heeft ook een nieuw plaatje
Dat was net al op tv.quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)oir-voor-Johan.dhtml
Met filmpje![]()
Ja en gijp ligt enkel op de bank of doet een lezingquote:Op maandag 4 november 2013 21:37 schreef xzaz het volgende:
"Maak je eigen nou niet zo druk" zegt de gene die om het half jaar overspannen is
Erg doorzichtig, idd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ajax had een rapport dus PSV wil ook een rapport. Meer stelt dat rapport niet voor.
De AD redactie draait weer overuren.quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)oir-voor-Johan.dhtml
Met filmpje![]()
Dit is een echte mensen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nog, mooi showtje. Donders kijk ik wel terug.
Nou goed, een columnpje erbij dan.quote:Op maandag 4 november 2013 21:39 schreef Massief het volgende:
[..]
Ja en gijp ligt enkel op de bank of doet een lezing
Wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
De aflevering loopt niet echt lekker nog.
Einde analyse.
Misschien moet het licht zo nog even uitvallen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde analyse.
Flikker toch op man.quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde analyse.
Hier kan ik niks mee.quote:
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet het licht zo nog even uitvallen.
Ja dat is waar en dan is het ook best spannend als er een keer een briefje door de brievenbus valt.quote:
Donderstraal een end op joh!quote:Op maandag 4 november 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nog, mooi showtje. Donders kijk ik wel terug.
Ze komen na de reclame gewoon met een "Even Geduld A.U.B." om vervolgens Derksen & Cruijff in te starten na een half uur.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet het licht zo nog even uitvallen.
Ik las GGMM.quote:Op maandag 4 november 2013 21:45 schreef Massief het volgende:
Jezus die reclames tegenwoordig worden steeds erger.
Pappa
Mamma
Papa
Mamma
GAMMA
Dat wat hij niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je wat Freud hier over zou zeggen?
Amerika is een vergissing, een grote vergissing.quote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je wat Freud hier over zou zeggen?
quote:
Je bent zelf een tijgernoot.quote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik hou ze zo kort mogelijk, ik eet tijgernootjes momenteel.
Hij scoorde Immers.quote:
Armenteros raakte geen tijgernoot.quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben het al over Loek de Jong gehad, grappenmaker.
In dat geval had ik er ook 3 goed.quote:
Geen grapjes over Kabouter Plop graag.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van de vader van Denswil?
Niets mis met Jo Denswil.quote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen grapjes over Kabouter Plop graag.
uh, okéquote:
Die kon goed ploppen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van de vader van Denswil?
Ik (en jij) hadden PSV - PEC, Everton - Tottenham & Arsenal - Liverpool goed.quote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dat geval had ik er ook 3 goed.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een sm'etje sturen.
Onzin, dan word je niet vrolijk.quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Als je naar Brabant moet wordt je natuurlijk niet vrolijk.
*wordquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Als je naar Brabant moet wordt je natuurlijk niet vrolijk.
Hij heeft meer kans van slagen dan Bojan ja. Het ligt ook niet aan zijn kwaliteit, wel aan zijn gedrag, instelling en mentaliteit. Hij gaat hard de richting van El Hamdaoui op en Cocu kan hem totaal niet aan, hij is veel te onervaren en heeft geen autoriteit.quote:
Wat een debiele vergelijking. Ik heb de rest van je post ook niet gelezen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Hij heeft meer kans van slagen dan Bojan ja.
Cavaliers = god.quote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
René kopieert de mening van Cavaliers, eng.
Dat is een FOK!userquote:
Die jongen kan aardig ballen, ja.quote:
Jij.quote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wie de TS is van het Emile Schelvis fantopic?
Ga je doodschamen...quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aad heeft niks te vertellen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Aad over twee weken en ik ben gelukkig.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aad heeft niks te vertellen.
Het mooie is nog dat Aad dit nog meent ookquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad het medium wordt zelfs aangehaald bij Gulf News Sport
[ afbeelding ]
Nu de wintermaanden aanbreken, zal Aad ook weer regelmatig in het nieuws verschijnen als rayonhoofd van de slootjes en grachten in Noord-Brabantquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad het medium wordt zelfs aangehaald bij Gulf News Sport
[ afbeelding ]
Schelvis overwint alles.quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Schelvis mocht toch niet meer aanschuiven?
twitter:aad300 twitterde op maandag 21-10-2013 om 13:40:56Vandaag rustdag in #dubai morgen weer volop voetbal #wk u 17 http://t.co/JRdZmTVgXy reageer retweet
Ik zit links, mijn broer rechts.quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op maandag 21-10-2013 om 13:40:56Vandaag rustdag in #dubai morgen weer volop voetbal #wk u 17 http://t.co/JRdZmTVgXy reageer retweet
Sjeik Aad300
En waar is het telmachientje?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zit links, mijn broer rechts.
Die heeft Maradona geleend.quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar is het telmachientje?
Iedereen wist dat al lang.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tom Knipping was op Pownews.
We zitten niet te wachten op die overbodige opmerkingen van jou.quote:
Jij probeert mij hier er gewoon uit te werken he Johannes, net als Sjeik sr.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen wist dat al lang.
[..]
We zitten niet te wachten op die overbodige opmerkingen van jou.
quote:
Thanks. Heb niet alles kunnen zien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed te doen ja. Kieft veel redelijk mee.
Kieft was al gecast als zuurpruim.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Heb niet alles kunnen zien.
Zag wel dat Johan uiterst mild was vanavond.
Ja, dat is zijn rol idd.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kieft was al gecast als zuurpruim.
Sjeik Sr. heeft een keer achter de schermen een Ron Jans gebaar gemaakt naar die pedante presentator van ons.quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij probeert mij hier er gewoon uit te werken he Johannes, net als Sjeik sr.
Nee, dat was het natte vinger gebaar!quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjeik Sr. heeft een keer achter de schermen een Ron Jans gebaar gemaakt naar die pedante presentator van ons.
Maar wel met de verkeerde vinger!quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dat was het natte vinger gebaar!
Die tweedejaarsvakken zijn niet voor de eerste de beste weggelegd natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Schelvecchio vrijdag?![]()
![]()
Moet het helaas weer missen
mp4quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Schelvecchio vrijdag?![]()
![]()
Moet het helaas weer missen
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)49f-427a8a491f46.mp4
quote:
Niemand zit op deze overbodige opmerking te wachten.quote:Op maandag 4 november 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tweedejaarsvakken zijn niet voor de eerste de beste weggelegd natuurlijk.
Dat ben ik echt niet met je eens. Kieft is heerlijk zwartgallig. Misschien zelfs momenteel de "gast" die ik het liefste zie bij VI.quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch. Maar goed. Normaal zijn jet met Kieft nou niet echt shows die de moeite waard zijn m.i. Deze wel de moeite waard?
Zwartgallig vind ik wat negatief.. Misschien kan je het beter realistisch noemen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat ben ik echt niet met je eens. Kieft is heerlijk zwartgallig. Misschien zelfs momenteel de "gast" die ik het liefste zie bij VI.
Al is het geen acht. Een voldoende halen ze altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
Was het een Topshow? Of hoef ik niet terug te kijken?
Wat doe jij zo vroeg op Fok!?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al is het geen acht. Een voldoende halen ze altijd.
Ben benieuwd hoelang FOX het volhoudtquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef Zipportal het volgende:
#13 VOETBAL INTERNATIONAL 889.000
DERKSEN EN 377.000
FOX VOETBAL 33.000
Ik hoop dat ze gewoon nokken met dat kinderachtige weigeren van beelden leveren aan VI.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang FOX het volhoudt
Ben altijd vroeg. Nou ja....meestal.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)49f-427a8a491f46.mp4
Misschien is dat een betere benaming (bedoelde zwartgallig in dit geval positiefquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zwartgallig vind ik wat negatief.. Misschien kan je het beter realistisch noemen.
Prima kijkcijfertje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef Zipportal het volgende:
#13 VOETBAL INTERNATIONAL 889.000
DERKSEN EN 377.000
FOX VOETBAL 33.000
Had wel verwacht dat ze er grappen over zouden maken door even het licht uit te doen.. maar helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima kijkcijfertje.
Misschien moeten Toine en Jan ook maar bij kaarslicht presenteren, wie weet trekt het nog wat kijkers.
Absoluut. Dit is ook gewoon leuk en best goed voetbal om naar te kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Brengt dit herinneringen boven?
Iets is beter dan niets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat ze er grappen over zouden maken door even het licht uit te doen.. maar helaas.
had gekundquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het Ronnie Fresen is.
Hmm had ik even gemist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |