Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ik volgende week de beste vraag heb tijdens Doordekken, dan win ik dat boek
Achter deze post steekt behoorlijk wat detectivewerkquote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wie is de uitgever? Dan weet je waarom het op TV komt.
Knipping en van Durenquote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Achter deze post steekt behoorlijk wat detectivewerk
Joh.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wie is de uitgever? Dan weet je waarom het op TV komt.
Ik denk dat Johannes toch echt voor SS Doomtrooper gaat.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.
Ik heb die DVD nog steeds niet trouwens. Ingewikkeld verhaal. Maar het ligt niet aan FOK! maar aan die criminelen hier in de ... straat.quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat lezen nadat je de film van Startrek hebt gekeken.
Wat een hufters daar zeg. Geen wonder dat de Albert Heijn daar niet bezorgd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die DVD nog steeds niet trouwens. Ingewikkeld verhaal. Maar het ligt niet aan FOK! maar aan die criminelen hier in de ... straat.
3 kwartier reclame dus?quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
het is een alleraardigst boekje
Zie mijn topicquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kostic, Zivkovic zijn niet middelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |