Aad heeft niks te vertellen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Aad over twee weken en ik ben gelukkig.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aad heeft niks te vertellen.
Het mooie is nog dat Aad dit nog meent ookquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad het medium wordt zelfs aangehaald bij Gulf News Sport
[ afbeelding ]
Nu de wintermaanden aanbreken, zal Aad ook weer regelmatig in het nieuws verschijnen als rayonhoofd van de slootjes en grachten in Noord-Brabantquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad het medium wordt zelfs aangehaald bij Gulf News Sport
[ afbeelding ]
Schelvis overwint alles.quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Schelvis mocht toch niet meer aanschuiven?
twitter:aad300 twitterde op maandag 21-10-2013 om 13:40:56Vandaag rustdag in #dubai morgen weer volop voetbal #wk u 17 http://t.co/JRdZmTVgXy reageer retweet
Ik zit links, mijn broer rechts.quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op maandag 21-10-2013 om 13:40:56Vandaag rustdag in #dubai morgen weer volop voetbal #wk u 17 http://t.co/JRdZmTVgXy reageer retweet
Sjeik Aad300
En waar is het telmachientje?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zit links, mijn broer rechts.
Die heeft Maradona geleend.quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar is het telmachientje?
Iedereen wist dat al lang.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tom Knipping was op Pownews.
We zitten niet te wachten op die overbodige opmerkingen van jou.quote:
Jij probeert mij hier er gewoon uit te werken he Johannes, net als Sjeik sr.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen wist dat al lang.
[..]
We zitten niet te wachten op die overbodige opmerkingen van jou.
quote:
Thanks. Heb niet alles kunnen zien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed te doen ja. Kieft veel redelijk mee.
Kieft was al gecast als zuurpruim.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Heb niet alles kunnen zien.
Zag wel dat Johan uiterst mild was vanavond.
Ja, dat is zijn rol idd.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kieft was al gecast als zuurpruim.
Sjeik Sr. heeft een keer achter de schermen een Ron Jans gebaar gemaakt naar die pedante presentator van ons.quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij probeert mij hier er gewoon uit te werken he Johannes, net als Sjeik sr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |