Allemaal even lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me. Kun je het herhalen misschien?
Ik wil gewoon zeiken, laat mij.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt hier zelf heen, debiel.
Heb je wel geluisterd??
*Van der Sar.quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(van der sar kijkt hier een beetje ongemakkelijk omdat hij moet poepen)
Hij zou via Liverpool Indonesië op zijn 10e naar Engeland gaan maar dat gaat niet door vanwege FIFA regels.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een groot voordeel dat je internationaal aanzien hebt.
Zo'n mannetje zou nooit roepen dat hij naar PSV wil.
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Van der Sar.
Je vergat ook alle andere interpunctie.
Wanneer kan ik z'n topic verwachten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zou via Liverpool Indonesië op zijn 10e naar Engeland gaan maar dat gaat niet door vanwege FIFA regels.
Kan je me dat kwalijk nemen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.
Tong heeft een topic gemaaktquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.
[..]
Wanneer kan ik z'n topic verwachten?
Absoluut niet. Een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden waar jij helaas het slachtoffer van bent geworden.quote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je me dat kwalijk nemen?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden waar jij helaas het slachtoffer van bent geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |