Balhaar?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam gisteren ene sophie tegen op hot or not
zou dr raken![]()
Met iets tussen mijn benen :s
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam gisteren ene sophie tegen op hot or not
zou dr raken![]()
Met iets tussen mijn benen :s
Jij BENT een penis.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?
Ik ga er niet op in of het wel of niet aanwezig isquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?
Is het niet, heb pics gezienquote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in of het wel of niet aanwezig is
Waren die blikken positief?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
We hebben in het restaurant natuurlijk altijd muziek opstaan. Met de opening 's ochtends hebben we toen een keer keihard dit opgezet
Ik was er samen met een gozer van 24 en 25Kwamen de eerste mensen binnen, een wat ouder stel. Hun blikken
Schitterend
Mooi trouwensquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
We hebben in het restaurant natuurlijk altijd muziek opstaan. Met de opening 's ochtends hebben we toen een keer keihard dit opgezet
Ik was er samen met een gozer van 24 en 25Kwamen de eerste mensen binnen, een wat ouder stel. Hun blikken
Schitterend
Die pic die ik van 4chan heb gehaald en aan dearest gestuurd heb omdat ik wist dat ze alles doorstuurt?quote:
Vooral verbaasd en dat we richting de computer renden om het volume iets normaler te zetten moesten ze lachenquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die pic die ik van 4chan heb gehaald en aan dearest gestuurd heb omdat ik wist dat ze alles doorstuurt?
Dat kleine dingetje
Kan toch groeien. Ik had het 2 tot 1 jaar geleden ook vaak afgeschoren, maar nu heb ik gewoon weer een volle bos.quote:
Knap van mezelf eigenlijk dat ik nog niks doorgestuurd hebquote:
Stuur dan broquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knap van mezelf eigenlijk dat ik nog niks doorgestuurd heb
DUDEquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch groeien. Ik had het 2 tot 1 jaar geleden ook vaak afgeschoren, maar nu heb ik gewoon weer een volle bos.
Je hebt anders wel iets doorverteld aan mijquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knap van mezelf eigenlijk dat ik nog niks doorgestuurd heb
vies ortjochquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja we zouden stoppen of lichaamsdelen sorry.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
Het is al 8 over 15 en ik heb nog niet geleerd
quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
Het is al 8 over 15 en ik heb nog niet gebeerd
precies op de 0 millisecondenquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
Het is al 8 over 15 en ik heb nog niet geleerd
Is goedquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga leren op 15 uur 30 tot 18 uur
Dat is wel lang.quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga leren op 15 uur 30 tot 18 uur
Ik heb wel eens een 11,2 gehaaldquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik moet de tentame 10+ halen
Ok, ik zal zo even het huis gaan soppenquote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
houd nou eens op over seksuele dingen!
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, ik zal zo even het huis gaan soppen
Wel goed nat maken heh, anders blijft het vuilquote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, ik zal zo even het huis gaan soppen
Ik zal het eens goed laten doorstromenquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel goed nat maken heh, anders blijft het vuil
je wilt wel meerquote:
Een ding wil ik.quote:
Nee. Niet jou.quote:
Nee, alweer fout.quote:
Ga maar hardlopen/paar keer opdrukken ofzo.quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan iemand mij aanzetten iets te doen? Wat? Iets, verzin iets
normaal doen en oefen anders met blender 3D s leukquote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan iemand mij aanzetten iets te doen? Wat? Iets, verzin iets
Heb gisteren al gedaan, morgen weer. Neem altijd een rustdagje er tussenquote:Op zondag 3 november 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga maar hardlopen/paar keer opdrukken ofzo.
Elke dag sowieso 1x opdrukken! Nu 1x hup!quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren al gedaan, morgen weer. Neem altijd een rustdagje er tussen
Poets jij je tanden maar eens karel stinkbekquote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elke dag sowieso 1x opdrukken! Nu 1x hup!
Ja hoi het is 15.30quote:Op zondag 3 november 2013 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
normaal doen en oefen anders met blender 3D s leuk
Ja vannaht bracht ik het op gang, nu stop ik het evenquote:
okayquote:
Tering, lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne voelde zich beledigt dus banned maar meteen de user.
De laatste speeldate die ik heb gehad was met m'n nichtje van 9quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Miniem het volgende:
Ess, wanneer mag ik bij je komen.spelen?
Oh, dus wanneer?quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste speeldate die ik heb gehad was met m'n nichtje van 9toen 8
Hallo yvonnequote:
Gister?quote:
Jamaar meeten is engquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:41 schreef xcachet het volgende:
Inso we pakken dit groots aan. Danny weet niet wat Yvonne allemaal in haar schild uitvoerd.
Je lult uit je nek.quote:Op zondag 3 november 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne haat hem.
En je weet wat er gebeurt met users die Yvonne haat.
leuke UI.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Oh en by all means, pak dit groots aan! Mail Danny want die weet vast niet wat ik in m'n schild voer.
Ik snap niet dat je het je aantrekt... dit kan je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Oh en by all means, pak dit groots aan! Mail Danny want die weet vast niet wat ik in m'n schild voer.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Fijn dat je hapt. Hoort allemaal bij mijn planquote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je hapt. Hoort allemaal bij mijn plan
quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je hapt. Hoort allemaal bij mijn plan
Jaaaa die is mooiquote:
ga ik ook doenquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb maar gewoon een BB playlist opgezet Sof
Niet voltooid?quote:
Goed idee wel hè?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Zo jammerquote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Awwwwquote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
huh het is toch voltooid?quote:
Jouw schuld, daar ban ik je voorquote:
Ja nee sorry Twente is me net 2km te ver, anders had ik hem zo gekocht van jequote:
You serious?quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee sorry Twente is me net 2km te ver, anders had ik hem zo gekocht van je
Whehequote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:
En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht jaquote:
Ze heeft zo'n marsepeinmuisje gevangenquote:
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoorquote:
Tis allemaal wat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Ja opsturen is risky... anders deed ik 't welquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoor
Puicke banreden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht ja
Zeg er wat van!quote:
Zeg, weet jij nou eigenlijk of die MILF-Hunter AnthonyZeus nog op FOK zit?quote:
Echt wel, ik zou het gewoon proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
Huh gaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wow catSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
so bol
wow
Kruising tussen hamster en kadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!![]()
Groot fan van User Wotte
dag lief hoekelmoekeltje van onsquote:
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooienquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
ik heb de neiging naar een crewbash. Yvonne lokt me uit.
We zijn juist lief aan het doen!quote:
Lobi in dit topicquote:
Mooiquote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooien
Probeert hij ook al in jouw broekje te komen?quote:
I don't even understand what I don't understand.quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooien
Nope, nooit meer op FOK! gezien.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, weet jij nou eigenlijk of die MILF-Hunter AnthonyZeus nog op FOK zit?
Dat verhaal ken je héus nog wel
Dat zou wel héél erg ziek zijnquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeert hij ook al in jouw broekje te komen?
[..]
Baklavaquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne moet gewoon van al die baklava afblijven.
Alles onder bed/in kast gooien, klaar.quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg mensen, ik was goed bezig met opruimen enzo, jullie houden me van m'n werk af
Jij bent goed opgeleid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baklava![]()
De Turkse dan, niet de Griekse
Jonguh, ik kreeg hele schalen met suikerfeest 'voor de zoester'quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne moet gewoon van al die baklava afblijven.
Sinds wanneer is het? Als het sinds net is lijkt het me vrij stug.. heeft ie niet gewoon op z'n wang gebeten ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
Misschien is het wel een tumor. Zou dat kunnen. Nee toch.
Moskee?quote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jonguh, ik kreeg hele schalen met suikerfeest 'voor de zoester'
Ja maar dat heb ik al zo lang gedaan, dat alles onder m'n bed vandaan gepuild komtquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles onder bed/in kast gooien, klaar.
Hij kwam vanochtend zo thuis.quote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het? Als het sinds net is lijkt het me vrij stug.. heeft ie niet gewoon op z'n wang gebeten ofzo?
quote:
Dan kan het geen tumor zijn hoor Sofquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij kwam vanochtend zo thuis.
Echt raar. Hij heeft geen pijn als ik het aanraak.
Dacht ik alquote:
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!quote:
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbarenquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Oh dus je krijgt de goeie variant Baklavaquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit opquote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik al zo lang gedaan, dat alles onder m'n bed vandaan gepuild komt![]()
Als in Esther / Esmeralda?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dacht ik alHoi ik ben ess
Wie ben jij?
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbaren
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit op
Nee, als in essnhillsquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als in Esther / Esmeralda?
Ik ben Trig.
omg yvonne quote me en het is niet negatief even inlijsten grquote:
Hm ja oke. Ik zie wel. Het is een beetje groter geworden. Ouders zijn ook niet thuisquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Jij bent echt raar, na al die keren Turkije, nog steeds niet geleerd dat 'Zuuster'quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Broertjequote:
Niets is onmogelijk, doch lijkt de kans me klein gelukkig.quote:Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?
Essquote:
* Kedvesem, anders klopt het nietquote:
Haaiquote:
Iets liefs, iets kroelerigs, mascotte-achtigquote:
wat!!!quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Kedvesem, anders klopt het niet
Goed en daar ?quote:
Kedvesem!quote:
Aangenaam essnhillsquote:Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, als in essnhills![]()
Hoi, aangenaam
Goed hoor, ik heb mijn eerste vrije weekend in maanden en ik faal nu hard met opruimenquote:
Nee, deze zijn van Oost Turkije/Alawieten ofzoiets dus is het 'zoester'quote:Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent echt raar, na al die keren Turkije, nog steeds niet geleerd dat 'Zuuster'
Zeg maar ess hoorquote:
Ja!quote:
We worden ondergelopen door crewleden! Eerst Kanovinnie en nu Yvonne! RUN!quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nee ik zie rood, wat is er gebeurd?!
quote:
Oh, da's balenquote:
In Dord?quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, deze zijn van Oost Turkije/Alawieten ofzoiets dus is het 'zoester'
Ja, nou moet ik het zelf wel doenquote:
Mooiquote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb mijn eerste vrije weekend in maanden en ik faal nu hard met opruimen
Ik voel me schuldig, snel acteer normaal:quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
We worden ondergelopen door crewleden! Eerst Kanovinnie en nu Yvonne! RUN!
Hoi trigquote:
Hoe gaat het met Yvonne?quote:
nou lekker dan.quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets liefs, iets kroelerigs, mascotte-achtig
Goede poging tot normaal doenquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig, snel acteer normaal:
Mooeeeeeehhh
de dag dat jij of cachet mod wordt laat ik mijn account verwijderenquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
cachet en mod
kun je nog beter mij mod maken
quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
cachet en mod
kun je nog beter mij mod maken
Oeh, kun je ook ergens tips posten Yvonne?quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de dag dat jij of cachet mod wordt laat ik mijn account verwijderen
Wat vind je van de Backstreet Boys?quote:
Beetje achterstraats ;squote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vind je van de Backstreet Boys?
matige grapquote:
Rommelmarkt was 2 maanden terug al bij ons in de straatquote:
Ja, hele familiequote:
Beetje jammer ditquote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rommelmarkt was 2 maanden terug al bij ons in de straatJe bent te laat
Je bent zelf gewoon een beetje achterstraatsquote:
Dat duurt nog een tijdjequote:
Of the top of my head?quote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vind je van de Backstreet Boys?
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou lekker dan.
mascotte is in mijn opinie negatief.
Ik ben sinds vorige week al die liedjes weer aan het draaienquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of the top of my head?
eerste clip was
We've got it goin on.
2e Ill never break your heart
3. Get down.
4e. quit playing games with my heart
5. rock your body
6 ill go anywhere for you
7 as long as you love me
8 all i have to give
korte rust
I want it that way
larger than life
show me the meaning of being lonely
ill be the one
etc etc
quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Yvonne?
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeee
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Je wilde toch op CRE?quote:
Arme LB..quote:
zijn er ergens nog mods nodig? Of val ik sowieso buiten de boot?quote:
How did i fall in love with you & no one elses comes closer, rustgevend.quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week al die liedjes weer aan het draaien
Kroelkippiequote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
Tjacka, je word vergeleken met een chicken.
Heeftie gezegdquote:
Euhm, nu nietquote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zijn er ergens nog mods nodig? Of val ik sowieso buiten de boot?
Weet je wat een rustig mooi liedje is?quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
How did i fall in love with you & no one elses comes closer, rustgevend.
Nee, jij?quote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? Kom je nog wel eens bij de bakkerij?
Eerst mascotte nu kroelkip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en ik zeg dat je dat zou moeten doenquote:![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je wat een rustig mooi liedje is?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik volg het ook wel redelijk hoorquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDat is 1 van de liedjes die ik altijd hard meeblèr als die komt
Kan je hem verstaan/vertalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kist do ek Frysk?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik volg het ook wel redelijk hoor
quote:Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerst mascotte nu kroelkip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja en ik zeg dat je dat zou moeten doenGevonden!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou een goede mod zijn ja. voor cre ofzo.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
Wanneer?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je boos worden als ik ja zeg?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeee
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja had mij toch nodig ?quote:
Redelijk welquote:
Nicequote:Op zondag 3 november 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Redelijk wel![]()
Ik leer taal op gevoel en het West-Fries heeft wel wat overeenkomsten met het Fries (mijn dialect zegmaar
) en samen met mijn andere talenkennis kom ik een heel eind met fries
Ik ben blondquote:Op zondag 3 november 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet wilt
Ik zei alleen "ja doen"
Ben je blond?
Kom je daar vandaan?quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niceik spreek/schrijf ook aardig goed Fries
Ik ga wel werkenquote:
quote:
Wanneer weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |