Balhaar?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam gisteren ene sophie tegen op hot or not
zou dr raken![]()
Met iets tussen mijn benen :s
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam gisteren ene sophie tegen op hot or not
zou dr raken![]()
Met iets tussen mijn benen :s
Jij BENT een penis.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?
Ik ga er niet op in of het wel of niet aanwezig isquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo open met wat je met je penis zou doen?
Is het niet, heb pics gezienquote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in of het wel of niet aanwezig is
Waren die blikken positief?quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
We hebben in het restaurant natuurlijk altijd muziek opstaan. Met de opening 's ochtends hebben we toen een keer keihard dit opgezet
Ik was er samen met een gozer van 24 en 25Kwamen de eerste mensen binnen, een wat ouder stel. Hun blikken
Schitterend
Mooi trouwensquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
We hebben in het restaurant natuurlijk altijd muziek opstaan. Met de opening 's ochtends hebben we toen een keer keihard dit opgezet
Ik was er samen met een gozer van 24 en 25Kwamen de eerste mensen binnen, een wat ouder stel. Hun blikken
Schitterend
Die pic die ik van 4chan heb gehaald en aan dearest gestuurd heb omdat ik wist dat ze alles doorstuurt?quote:
Vooral verbaasd en dat we richting de computer renden om het volume iets normaler te zetten moesten ze lachenquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die pic die ik van 4chan heb gehaald en aan dearest gestuurd heb omdat ik wist dat ze alles doorstuurt?
Dat kleine dingetje
Kan toch groeien. Ik had het 2 tot 1 jaar geleden ook vaak afgeschoren, maar nu heb ik gewoon weer een volle bos.quote:
Knap van mezelf eigenlijk dat ik nog niks doorgestuurd hebquote:
Stuur dan broquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knap van mezelf eigenlijk dat ik nog niks doorgestuurd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |