En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht jaquote:
Ze heeft zo'n marsepeinmuisje gevangenquote:
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoorquote:
Tis allemaal wat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Oh en by all means, pak dit groots aan! Mail Danny want die weet vast niet wat ik in m'n schild voer.
Ja opsturen is risky... anders deed ik 't welquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoor
Puicke banreden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht ja
Zeg er wat van!quote:
Zeg, weet jij nou eigenlijk of die MILF-Hunter AnthonyZeus nog op FOK zit?quote:
Echt wel, ik zou het gewoon proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
Huh gaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wow catSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
so bol
wow
Kruising tussen hamster en kadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!![]()
Groot fan van User Wotte
dag lief hoekelmoekeltje van onsquote:
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooienquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
ik heb de neiging naar een crewbash. Yvonne lokt me uit.
We zijn juist lief aan het doen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |