Dan kan het geen tumor zijn hoor Sofquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij kwam vanochtend zo thuis.
Echt raar. Hij heeft geen pijn als ik het aanraak.
Dacht ik alquote:
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!quote:
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbarenquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Oh dus je krijgt de goeie variant Baklavaquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit opquote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik al zo lang gedaan, dat alles onder m'n bed vandaan gepuild komt![]()
Als in Esther / Esmeralda?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dacht ik alHoi ik ben ess
Wie ben jij?
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbaren
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit op
Nee, als in essnhillsquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als in Esther / Esmeralda?
Ik ben Trig.
omg yvonne quote me en het is niet negatief even inlijsten grquote:
Hm ja oke. Ik zie wel. Het is een beetje groter geworden. Ouders zijn ook niet thuisquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Jij bent echt raar, na al die keren Turkije, nog steeds niet geleerd dat 'Zuuster'quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Broertjequote:
Niets is onmogelijk, doch lijkt de kans me klein gelukkig.quote:Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?
Essquote:
* Kedvesem, anders klopt het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |