ga ik ook doenquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb maar gewoon een BB playlist opgezet Sof
Niet voltooid?quote:
Goed idee wel hè?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Zo jammerquote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Awwwwquote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
huh het is toch voltooid?quote:
Jouw schuld, daar ban ik je voorquote:
Ja nee sorry Twente is me net 2km te ver, anders had ik hem zo gekocht van jequote:
You serious?quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee sorry Twente is me net 2km te ver, anders had ik hem zo gekocht van je
Whehequote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:
En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht jaquote:
Ze heeft zo'n marsepeinmuisje gevangenquote:
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoorquote:
Tis allemaal wat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hier ook al:
[..]
[..]
Je lult uit je nek.
Oh en by all means, pak dit groots aan! Mail Danny want die weet vast niet wat ik in m'n schild voer.
Ja opsturen is risky... anders deed ik 't welquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee je hebt al gezegd alleen in Twente hoor
Puicke banreden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, wat is de reden dat je geband ben? 'Uhm nou ja Yvonne verpestte haar 250.000e post aan mij' 'Ah ja, dan is het wel terecht ja
Zeg er wat van!quote:
Zeg, weet jij nou eigenlijk of die MILF-Hunter AnthonyZeus nog op FOK zit?quote:
Echt wel, ik zou het gewoon proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
Huh gaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wow catSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
so bol
wow
Kruising tussen hamster en kadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe bol!!![]()
Groot fan van User Wotte
dag lief hoekelmoekeltje van onsquote:
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooienquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
ik heb de neiging naar een crewbash. Yvonne lokt me uit.
We zijn juist lief aan het doen!quote:
Lobi in dit topicquote:
Mooiquote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooien
Probeert hij ook al in jouw broekje te komen?quote:
I don't even understand what I don't understand.quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik kan snappen dat het bokke irritant wordt als je de hele tijd de first world anarchist uit gaat hangen door dat soort ongefundeerde dingen hier op te gooien
Nope, nooit meer op FOK! gezien.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, weet jij nou eigenlijk of die MILF-Hunter AnthonyZeus nog op FOK zit?
Dat verhaal ken je héus nog wel
Dat zou wel héél erg ziek zijnquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeert hij ook al in jouw broekje te komen?
[..]
Baklavaquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne moet gewoon van al die baklava afblijven.
Alles onder bed/in kast gooien, klaar.quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg mensen, ik was goed bezig met opruimen enzo, jullie houden me van m'n werk af
Jij bent goed opgeleid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baklava![]()
De Turkse dan, niet de Griekse
Jonguh, ik kreeg hele schalen met suikerfeest 'voor de zoester'quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne moet gewoon van al die baklava afblijven.
Sinds wanneer is het? Als het sinds net is lijkt het me vrij stug.. heeft ie niet gewoon op z'n wang gebeten ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
Misschien is het wel een tumor. Zou dat kunnen. Nee toch.
Moskee?quote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jonguh, ik kreeg hele schalen met suikerfeest 'voor de zoester'
Ja maar dat heb ik al zo lang gedaan, dat alles onder m'n bed vandaan gepuild komtquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles onder bed/in kast gooien, klaar.
Hij kwam vanochtend zo thuis.quote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het? Als het sinds net is lijkt het me vrij stug.. heeft ie niet gewoon op z'n wang gebeten ofzo?
quote:
Dan kan het geen tumor zijn hoor Sofquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij kwam vanochtend zo thuis.
Echt raar. Hij heeft geen pijn als ik het aanraak.
Dacht ik alquote:
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!quote:
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbarenquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Oh dus je krijgt de goeie variant Baklavaquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit opquote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik al zo lang gedaan, dat alles onder m'n bed vandaan gepuild komt![]()
Als in Esther / Esmeralda?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dacht ik alHoi ik ben ess
Wie ben jij?
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar kunnen zich wel van de ene op de andere dag openbaren
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kast? Of gewoon beter aanstampen. Geloof me, je moeder ruimt het toch ooit op
Nee, als in essnhillsquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als in Esther / Esmeralda?
Ik ben Trig.
omg yvonne quote me en het is niet negatief even inlijsten grquote:
Hm ja oke. Ik zie wel. Het is een beetje groter geworden. Ouders zijn ook niet thuisquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het geen tumor zijn hoor SofDie groeien niet in 1 nacht
Misschien is ie gestoken door iets oid
Jij bent echt raar, na al die keren Turkije, nog steeds niet geleerd dat 'Zuuster'quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Turkse mensen in m'n route. Ik ben een held jonguh, ik ben een 'zoester' die ze verstaat en met ze praat en lacht!
Broertjequote:
Niets is onmogelijk, doch lijkt de kans me klein gelukkig.quote:Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maa rniet zo groot in 1x toch? In z'n kop? Waar komt dat in 1 nacht vandaan dan?
Essquote:
* Kedvesem, anders klopt het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |