Ik ben daar vrij huiverig over, niet omdat ik de koper niet vertrouw hoor, maar wel dat de telefoon beschadigd raakt of zelfs kwijtraakt.quote:Op zondag 3 november 2013 19:18 schreef leolinedance het volgende:
Als je verzending toch wilt overwegen heb ik interesse.
Aangetekende verzending kost 8 euroquote:Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben daar vrij huiverig over, niet omdat ik de koper niet vertrouw hoor, maar wel dat de telefoon beschadigd raakt of zelfs kwijtraakt.
Oké, vermeld ik er graag even bij dat verzendkosten (ook aangetekend) voor die koper zelf zijn... En het risico evt. ook, maar dat lijkt me logisch. Zal OP wijzigen, thanksquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Aangetekende verzending kost 8 euro
Verzekerd tot 500 euro
Met handtekening
En als de koper zelf het risico wilt nemen moet je het gewoon doen, gewoon 'garantie tot aan het postkantoor'
risico ook is niet logisch hoorquote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, vermeld ik er graag even bij dat verzendkosten (ook aangetekend) voor die koper zelf zijn... En het risico evt. ook, maar dat lijkt me logisch. Zal OP wijzigen, thanks
In de OP staat ook vermeld dat het koper zijn risico is wanneer het niet aangetekend verstuurd wordtquote:Op zondag 3 november 2013 20:31 schreef YebCar het volgende:
[..]
risico ook is niet logisch hoor
dat moet je er specifiek aangeven , anders is het jouw risico
Ik heb ook zo'n Samsung dual sim en hij is inderdaad erg traag als je er een paar apps op zet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:44 schreef leolinedance het volgende:
Kon je er wel een beetje mee internetten enzo? Hij schijnt nogal langzaam te zijn lees ik
Dan trek ik mijn bod maar in. Dan maar de duurdere S4 mini Duosquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Samsung dual sim en hij is inderdaad erg traag als je er een paar apps op zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |