Hahahaha, met carnaval zekerquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oja stuart toen ik 2 dagen in Londen was, zat ik ten eerste in het meeste grafhotel wat een mens zich maar kan indenken en toen kwam ik in een nachtwinkel een indiër tegen die paar woorden nederlands kon en die beweerde de koning van limburg te zijn
Ach de ekte hooligans hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
VBL kwaal zeker
Inso ban, Cachet ban, Fok-it ban
wat, cachie ook?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
VBL kwaal zeker
Z'n geklaag over te grote adds op de mobiele versie is hem duur komen te staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
Wel jammer though, Fok-it is wel een geschikte user namelijk
vind je? ik vind het maar een trol..quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
Wel jammer though, Fok-it is wel een geschikte user namelijk
Soms wel soms nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind je? ik vind het maar een trol..
Daarquote:
en terecht. gewoon meteen strafkampjequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne voelde zich beledigt dus banned maar meteen de user.
ohja ik zie hem al, dankjewel.quote:
ah cachie is erquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne voelde zich beledigt dus banned maar meteen de user.
Dat van mij had niks met VBL te maken en is nu al meer dan 2 maanden geleden. Geen oude koeien uit de sloot halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
VBL kwaal zeker
Geen dankquote:
Lijken moeten toch uit de sloot worden gehaald hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van mij had niks met VBL te maken en is nu al meer dan 2 maanden geleden. Geen oude koeien uit de sloot halen.
Ik vind hem wel okay. In tegenstelling tot een Tjacka, dat vind ik echt een vervelende troll die ik een lange ban gunquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind je? ik vind het maar een trol..
of asielzoekers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lijken moeten toch uit de sloot worden gehaald hoor
Oh ja, jij was de gene die nog spreek woorden voor Nederlands moest leren he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lijken moeten toch uit de sloot worden gehaald hoor
ach, alle vblérs zou ik niet echt missenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind hem wel okay. In tegenstelling tot een Tjacka, dat vind ik echt een vervelende troll die ik een lange ban gun![]()
Oh bij ons moeten er ziekenautos komen, gekken hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
of asielzoekers.
Of half brabant tijdens de carnaval![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, alle vblérs zou ik niet echt missen
op cachie na dan
Oh nu snap ik hemquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja, jij was de gene die nog spreek woorden voor Nederlands moest leren he.
Oude koeien uit de sloot halen = dingen die in het verleden zijn gebeurd weer ophalen.
Ik heb afstand gedaan van de VBL-crew.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op cachie na dan
Dat is echt niet meer dan 2 maanden geleden hoor. Anders had jij hier wel actief geweest vorige maandquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van mij had niks met VBL te maken en is nu al meer dan 2 maanden geleden. Geen oude koeien uit de sloot halen.
bwahahaha. Ik ben volgens mij een van de weinige brabo´s die carnaval maar raar vind.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh bij ons moeten er ziekenautos komen, gekken hier
1,5 maand dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt niet meer dan 2 maanden geleden hoor. Anders had jij hier wel actief geweest vorige maand
Die zou ik niet missenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op cachie na dan
waarom vind je het raarquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
bwahahaha. Ik ben volgens mij een van de weinige brabo´s die carnaval maar raar vind.
Ben geen boer!
Goed onthouden OF. Misschien komt ie weer op je Nederlands tentamen en dan denk je maar aan de convo tussen xcachet en Stuart.quote:
Ja het gaat ook over eufenismes maar dat is vrij makkelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed onthouden OF. Misschien komt ie weer op je Nederlands tentamen en dan denk je maar aan de convo tussen xcachet en Stuart.
Juist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:49 schreef badschaap het volgende:
beter 5 schapen in de hand, dan schijten op een natte krant
nou en terecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
LB doe er wat aan.
Onze pracht user. Zomaar een ban.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:50 schreef badschaap het volgende:
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam-zuid, dan lach je je dood
Dusquote:
Als 'ie wat te klagen heeft, stuurt 'ie maar een mail.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
LB doe er wat aan.
Onze pracht user. Zomaar een ban.
Hij zei zojuist via Whatsapp wat andersquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou en terecht.
tis toch geen zolderkamerauti die zelfmoord pleegt zonder fok>
Jij hier?quote:
Waarom heb je dat gedaan danquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oja mijn NL docent mag me niet omdat ik een gat in de muur heb gemaakt
Ja ik hierquote:
Dat gaat ie ook doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als 'ie wat te klagen heeft, stuurt 'ie maar een mail.
Hiquote:
Oké.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook doen.
Een mail waar Yvonne van achterover van haar stoel valt.
Hiquote:
Nou je hebt stenen en dan een laagje zacht spul, en toen ging ik erin emt me pen en toen heb ik een diep gat erin gemaakt gewoon omdat ik wou zien tot hoe ver het gingquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou je hebt stenen en dan een laagje zacht spul, en toen ging ik erin emt me pen en toen heb ik een diep gat erin gemaakt gewoon omdat ik wou zien tot hoe ver het ging
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou je hebt stenen en dan een laagje zacht spul, en toen ging ik erin emt me pen en toen heb ik een diep gat erin gemaakt gewoon omdat ik wou zien tot hoe ver het ging
Bij de handjequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zegt die nog je kan ook gewoon via de deur naar buiten hoeft niet via de muur
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
Ik had een Duits docent die had altijd een uitgesproken mening over de kleding die mensen dragen. Hij is nu weg.
Okequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
Ik had een Duits docent die had altijd een uitgesproken mening over de kleding die mensen dragen. Hij is nu weg.
Nog meer gaatjes maken in de muren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja wat moet ik anders doen tijdens NL?
Nee als ik het nog 1x doe dan moet ik de schade vergoedenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog meer gaatjes maken in de muren.
als fanboy of anti?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Een vriend van me post allerlei dingen over Apple, wordt fucking irritant zeg
klap hemquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Fanboyquote:
ohjeequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee als ik het nog 1x doe dan moet ik de schade vergoeden
Unfriendquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK!*quote:
Volgens mij wordt daar zo'n beetje iedereen aangenomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoop zo erg dat 'ie niet wordt aangenomen bij de Apple Store.
Waarom? Laat hem lekker gemaakt leuk moeten doen voor die paar kut centen met wisseldienstenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoop zo erg dat 'ie niet wordt aangenomen bij de Apple Store.
Iemand moest ervaring hebben in die winkelquote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Laat hem lekker gemaakt leuk moeten doen voor die paar kut centen met wisseldiensten
Beetje zonde als je dat aan een muur moet betalen Gquote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen money G Naja beetje in 2 weke heb ik 102 eu verdiend maar alsnog
Hoi heyquote:
Wij spoten altijd deo op de grond en staken dat dan aan. Heel het jaar hadden we het idee dat de seniele beste man van niks wist, tot hij een keer zei: kap eens met vuur spelen, je hebt het hele jaar niks geleerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oja mijn NL docent mag me niet omdat ik een gat in de muur heb gemaakt
ja daarom ik ga in me kluis zettemquote:Op zondag 3 november 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje zonde als je dat aan een muur moet betalen G
Maar hij wilt zo graagquote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Laat hem lekker gemaakt leuk moeten doen voor die paar kut centen met wisseldiensten
Bitterlemonquote:
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2013 00:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wij spoten altijd deo op de grond en staken dat dan aan. Heel het jaar hadden we het idee dat de seniele beste man van niks wist, tot hij een keer zei: kap eens met vuur spelen, je hebt het hele jaar niks geleerd!
We nemen allemaal een freefokit avaqqquote:Op zondag 3 november 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne haat hem.
En je weet wat er gebeurt met users die Yvonne haat.
Toen stond de school in de fikquote:Op zondag 3 november 2013 00:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wij spoten altijd deo op de grond en staken dat dan aan. Heel het jaar hadden we het idee dat de seniele beste man van niks wist, tot hij een keer zei: kap eens met vuur spelen, je hebt het hele jaar niks geleerd!
Ja maak maar.quote:Op zondag 3 november 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We nemen allemaal een freefokit avaqq
quote:
Ja, maar hij mocht me wel. Sterker nog, ik was zijn favoriete leerling. Voor m'n mondelinge was ik de enige die zijn boek op mijn literatuurlijst had staan, leuke was dat ik letterlijk alle verbanden had gelegdquote:
Ja, ik jou ookquote:
Nice welquote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, maar hij mocht me wel. Sterker nog, ik was zijn favoriete leerling. Voor m'n mondelinge was ik de enige die zijn boek op mijn literatuurlijst had staan, leuke was dat ik letterlijk alle verbanden had gelegd!
Dat is vervelender voor jou dan voor een ander vrees ikquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EXAVTLY! Alleen ben ik mobiel en duurt het typen zo lang :/
hahahah made my dayquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
DMquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EXAVTLY! Alleen ben ik mobiel en duurt het typen zo lang :/
ben te lang weg geweestquote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik jou ook
Kwaliteitsuser
jammerquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Deo heeft een laag alcoholpercentage, de brandstof is zo op!
Jij zorgt voor een vloed in je school in Middlesex door een giant bunny rabbit genaamd frank.quote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Deo heeft een laag alcoholpercentage, de brandstof is zo op!
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ben te lang weg geweest
Kwaliteitsmoderator10/10 lb for president
ook vervelend voor jou tochquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vervelender voor jou dan voor een ander vrees ik
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ook vervelend voor jou toch
had teveel levenquote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Welnee johIk voor president
In haar koffie?quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
Een lerares kon niet tegen krijt. Wat doen wij dus? Krijt in der tas, op der stoel, tussen der boeken, in der koffie![]()
good old times dat vmbo
HEIL LB!!quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
had teveel leven
Tuurlijk wel! IN LB WE TRUST
quote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Welnee johIk voor president
quote:
Wel een leuk leven?quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
had teveel leven
Tuurlijk wel! IN LB WE TRUST
Die gesprekken hoeven niet meer gepost te worden.quote:
zit je op kader?quote:Op zondag 3 november 2013 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar die gozer beweert dat die bulgariaans kan
waromquote:Op zondag 3 november 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die gesprekken hoeven niet meer gepost te worden.
Voegt niks toe.quote:
Bulgaarsquote:Op zondag 3 november 2013 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar die gozer beweert dat die bulgariaans kan
quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sowieso mijn leven
Ben alleen nog steeds geen professioneel gamer
Zo zo, u mag in GC modden?quote:Op zondag 3 november 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die gesprekken hoeven niet meer gepost te worden.
hahaquote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
Een lerares kon niet tegen krijt. Wat doen wij dus? Krijt in der tas, op der stoel, tussen der boeken, in der koffie![]()
good old times dat vmbo
Vele.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welk bericht hier voegt wel iets toe?
gast moddenquote:
Wordt gewoon irritantquote:
quote:
De posts waarin Tjacka 'kanker' gebruikt worden nooit weggehaald. Waarom is dat danquote:Op zondag 3 november 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt gewoon irritantEn hij scheldt toch maar.
Dan bel je Neger Vinnie, ik heb z'n nummer onder sneltoetsen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt gewoon irritantEn hij scheldt toch maar.
Niet opgemerktquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De posts waarin Tjacka 'kanker' gebruikt worden nooit weggehaald. Waarom is dat dan
Omdat hij kanjer zegtquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De posts waarin Tjacka 'kanker' gebruikt worden nooit weggehaald. Waarom is dat dan
Ehm, nee hoor. Ik kan ze best voor je opzoeken waarin 'kanker' staatquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat hij kanjer zegtEn Yvonne mag 'm.
Zoveel tijd heb ik niet joh.quote:
Dan is het tweede nog van krachtquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor. Ik kan ze best voor je opzoeken waarin 'kanker' staat
Vmbo klinkt geweldigquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef badschaap het volgende:
Ook een andere docente, die hadden we voor levensbeschouwing, was ons de hele jaar al aan het kutten met onverwachtte proefwerken enzo. Dus op een dag ze draait zich om naar het bord, wij allemaal propjes papier en pennen en gummen naar haar gooien. Iemand gooide zelfs een passer![]()
( In een andere klas had een meisje een gebruikte tampon naar haar gegooit)
Het vmbo is alleen maar goed geweest voor de verhalen bij mij
Duidelijkquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan is het tweede nog van kracht
quote:
CRE?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst CRE een betere subforum maken
kader?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef badschaap het volgende:
oja op kader vinden ze het leuk om passers in een monitor te steken
kun je niet hier ook soms wat meer gezag laten gelden?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst CRE een betere subforum maken
JA DIT MOET WEG WANT WEGquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef badschaap het volgende:
Ook een andere docente, die hadden we voor levensbeschouwing, was ons de hele jaar al aan het kutten met onverwachtte proefwerken enzo. Dus op een dag ze draait zich om naar het bord, wij allemaal propjes papier en pennen en gummen naar haar gooien. Iemand gooide zelfs een passer![]()
( In een andere klas had een meisje een gebruikte tampon naar haar gegooit)
Het vmbo is alleen maar goed geweest voor de verhalen bij mij
dit is echt op zoveel manieren fout...quote:Op zondag 3 november 2013 00:17 schreef richolio het volgende:
In de familie chat:
Moeder: Kinderen, gaat alles goed?
Ik: Nee, we zijn uitgemoord
Moeder: Dus pap en ik kunnen op vakantie?
Ghehe.
Vond ik ook leukquote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef badschaap het volgende:
oja op kader vinden ze het leuk om passers in een monitor te steken
quote:Op zondag 3 november 2013 00:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach so.
Zeker de underground van fok zit daar te chillen?
Ik wist nou niet of ik het grappig moest vinden of dat het een beetje naar wasquote:Op zondag 3 november 2013 00:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is echt op zoveel manieren fout...
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 02-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 302 xcachet
02. 255 Insomnia_
03. 248 Tjacka
04. 227 DonnieDarkno
05. 214 Stuart
06. 177 Spatieloos
07. 173 Toto69
08. 147 LittleBrownie
09. 133 VoornaamAchternaam
10. 092 OmgevallenFlat
11. 087 Fok-it
12. 086 d4v1d
13. 083 supersof
14. 071 gianni61
15. 068 wietparkiet
16. 064 badschaap
17. 053 Jhali
18. 050 Rodawa
19. 042 richolio
20. 028 Omdatappel
Reeks-statistieken!
Ze zijn daar blij met ELK serieus topicquote:Op zondag 3 november 2013 00:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik daar een oproep plaatsen om beren te tekenen?
Die zijn op 1 hand te tellen johquote:Op zondag 3 november 2013 00:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stut, heb je de statistieken van CRE?
Van mij mag je.quote:Op zondag 3 november 2013 00:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik daar een oproep plaatsen om beren te tekenen?
quote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
We zouden een topic moeten hebben waar we mods kunnen tekenen, de eikels die ons notes geven zonder reden een lesje leren!
In ONZ blijft dat wel staanquote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
We zouden een topic moeten hebben waar we mods kunnen tekenen, de eikels die ons notes geven zonder reden een lesje leren!
Stap 1: Haak een kruis.quote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef badschaap het volgende:
de borduur hooligans![]()
Die slaan elkaar in elkaaar omdat ze verschillende patronen aanhangen
Welke is het leukst?quote:Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik ben blij met de beren die ik heb
Ik heb vandaag vier keer gebeerd.quote:Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik ben blij met de beren die ik heb
die van jou is het bestequote:
OMGquote:Op zondag 3 november 2013 00:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van jou is het beste
al is die van snoepie wel geniaal in zijn eenvoud
maar het gaat om de gedachte
ik 3quote:Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vier keer gebeerd.
quote:
fijnquote:
Wel liefquote:Op zondag 3 november 2013 00:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar snoepie en cutie had ik niet eens gevraagd om te tekenen dus dat is altijd
vaarwelquote:Op zondag 3 november 2013 00:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga weer leren varwel mijn broeder
Hierquote:
Succesquote:Op zondag 3 november 2013 00:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga weer leren varwel mijn broeder
Eventjes danquote:
Ohquote:
Verdoriequote:
Nee niet doenquote:
quote:
Nee, bro is liefquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
Ik ga morgen zwemmen. Daar heb ik nou écht zin in
quote:
Uhm, geen ideequote:Op zondag 3 november 2013 00:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
Waar wil jij het over hebben?
*zet donnie weer in haar friendlist*quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk, onvoorwaardelijke liefde
Eyquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
*zet donnie weer in haar friendlist*
Nee daarquote:
Dinoquote:
Daar is beterquote:
Ik wou jullie ook verlatenquote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar als hij ons wilt verlaten, moeten we drastische maatregelen nemen.
picsquote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
Ik ga morgen zwemmen. Daar heb ik nou écht zin in
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiny_Kox
De naam van deze man
Martinus Josephus Maria Kox.quote:Op zondag 3 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiny_Kox
De naam van deze man
Plx dontquote:
Een of andere SP'ert.quote:Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Martinus Josephus Maria Kox.
Wie is het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |