Ja, maar hij mocht me wel. Sterker nog, ik was zijn favoriete leerling. Voor m'n mondelinge was ik de enige die zijn boek op mijn literatuurlijst had staan, leuke was dat ik letterlijk alle verbanden had gelegdquote:
Ja, ik jou ookquote:
Nice welquote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, maar hij mocht me wel. Sterker nog, ik was zijn favoriete leerling. Voor m'n mondelinge was ik de enige die zijn boek op mijn literatuurlijst had staan, leuke was dat ik letterlijk alle verbanden had gelegd!
Dat is vervelender voor jou dan voor een ander vrees ikquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EXAVTLY! Alleen ben ik mobiel en duurt het typen zo lang :/
hahahah made my dayquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou je hebt stenen en dan een laagje zacht spul, en toen ging ik erin emt me pen en toen heb ik een diep gat erin gemaakt gewoon omdat ik wou zien tot hoe ver het ging
DMquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EXAVTLY! Alleen ben ik mobiel en duurt het typen zo lang :/
ben te lang weg geweestquote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik jou ook
Kwaliteitsuser
jammerquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Deo heeft een laag alcoholpercentage, de brandstof is zo op!
Jij zorgt voor een vloed in je school in Middlesex door een giant bunny rabbit genaamd frank.quote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Deo heeft een laag alcoholpercentage, de brandstof is zo op!
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ben te lang weg geweest
Kwaliteitsmoderator10/10 lb for president
ook vervelend voor jou tochquote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vervelender voor jou dan voor een ander vrees ik
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ook vervelend voor jou toch
had teveel levenquote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Welnee johIk voor president
In haar koffie?quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
Een lerares kon niet tegen krijt. Wat doen wij dus? Krijt in der tas, op der stoel, tussen der boeken, in der koffie![]()
good old times dat vmbo
HEIL LB!!quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
had teveel leven
Tuurlijk wel! IN LB WE TRUST
quote:Op zondag 3 november 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Welnee johIk voor president
quote:
Wel een leuk leven?quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
had teveel leven
Tuurlijk wel! IN LB WE TRUST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |