Niet opgemerktquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De posts waarin Tjacka 'kanker' gebruikt worden nooit weggehaald. Waarom is dat dan
Omdat hij kanjer zegtquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De posts waarin Tjacka 'kanker' gebruikt worden nooit weggehaald. Waarom is dat dan
Ehm, nee hoor. Ik kan ze best voor je opzoeken waarin 'kanker' staatquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat hij kanjer zegtEn Yvonne mag 'm.
Zoveel tijd heb ik niet joh.quote:
Dan is het tweede nog van krachtquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor. Ik kan ze best voor je opzoeken waarin 'kanker' staat
Vmbo klinkt geweldigquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef badschaap het volgende:
Ook een andere docente, die hadden we voor levensbeschouwing, was ons de hele jaar al aan het kutten met onverwachtte proefwerken enzo. Dus op een dag ze draait zich om naar het bord, wij allemaal propjes papier en pennen en gummen naar haar gooien. Iemand gooide zelfs een passer![]()
( In een andere klas had een meisje een gebruikte tampon naar haar gegooit)
Het vmbo is alleen maar goed geweest voor de verhalen bij mij
Duidelijkquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan is het tweede nog van kracht
quote:
CRE?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst CRE een betere subforum maken
kader?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef badschaap het volgende:
oja op kader vinden ze het leuk om passers in een monitor te steken
kun je niet hier ook soms wat meer gezag laten gelden?quote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst CRE een betere subforum maken
JA DIT MOET WEG WANT WEGquote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef badschaap het volgende:
Ook een andere docente, die hadden we voor levensbeschouwing, was ons de hele jaar al aan het kutten met onverwachtte proefwerken enzo. Dus op een dag ze draait zich om naar het bord, wij allemaal propjes papier en pennen en gummen naar haar gooien. Iemand gooide zelfs een passer![]()
( In een andere klas had een meisje een gebruikte tampon naar haar gegooit)
Het vmbo is alleen maar goed geweest voor de verhalen bij mij
dit is echt op zoveel manieren fout...quote:Op zondag 3 november 2013 00:17 schreef richolio het volgende:
In de familie chat:
Moeder: Kinderen, gaat alles goed?
Ik: Nee, we zijn uitgemoord
Moeder: Dus pap en ik kunnen op vakantie?
Ghehe.
Vond ik ook leukquote:Op zondag 3 november 2013 00:16 schreef badschaap het volgende:
oja op kader vinden ze het leuk om passers in een monitor te steken
quote:Op zondag 3 november 2013 00:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach so.
Zeker de underground van fok zit daar te chillen?
Ik wist nou niet of ik het grappig moest vinden of dat het een beetje naar wasquote:Op zondag 3 november 2013 00:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is echt op zoveel manieren fout...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |