SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:51 schreef Tamabralski het volgende:
Wat zijn veelgemaakte fouten hierin?Je hebt je vraag zelf al beantwoord.quote:![]()
![]()
Dan maar een subscr. nemen bij de gym een must of doet men daar ook maar wat? (no pun intendedquote:Op zondag 3 november 2013 01:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt je vraag zelf al beantwoord.)
Zijn compound excercises mischien beter voor het opbouwen van spieren? Lees het liefst wat over ervaringen.![]()
Wellicht is het handig dat je de OP even doorleest. Mocht je daarna nog vragen hebben, brand los. Voor nu, welterusten.quote:Op zondag 3 november 2013 01:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dan maar een subscr. nemen bij de gym een must of doet men daar ook maar wat? (no pun intended)
Zijn compound excercises mischien beter voor het opbouwen van spieren? Lees het liefst wat over ervaringen.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Genetics. Mijn pa is ook een T-rex.quote:Op zondag 3 november 2013 00:57 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Genetics, of minder vitamine D?
Vandaag wel even de keerzijde van mijn genetics ontdekt; ik ben geboren met echte stalpoten en de gains komen daar echt makkelijk. Ik stond m'n benen te flexen voor de spiegel (full homo) en PANG onder de juiste lichtinval sprong daar ineens een dikke traan in beeld. Er zit nog genoeg vet bovenop om het onder normale omstandigheden onzichtbaar te houden, maar de massa zit er! Met wat cutten hoop ik hem goed zichtbaar te krijgen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 02:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Genetics. Mijn pa is ook een T-rex.
Vandaag wel even de keerzijde van mijn genetics ontdekt; ik ben geboren met echte stalpoten en de gains komen daar echt makkelijk. Ik stond m'n benen te flexen voor de spiegel (full homo) en PANG onder de juiste lichtinval sprong daar ineens een dikke traan in beeld. Er zit nog genoeg vet bovenop om het onder normale omstandigheden onzichtbaar te houden, maar de massa zit er! Met wat cutten hoop ik hem goed zichtbaar te krijgen.![]()
![]()
In gyms doen veel mensen ook maar wat, maar daar heb je in ieder geval alles wat belangrijk is om te kunnen trainen. Kijk dus eerst of dit ook het geval is, en niet zomaar een gym nemen omdat het goedkoop of in de buurt is.quote:Op zondag 3 november 2013 01:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dan maar een subscr. nemen bij de gym een must of doet men daar ook maar wat? (no pun intended)
Lees de op.quote:Zijn compound excercises mischien beter voor het opbouwen van spieren? Lees het liefst wat over ervaringen.
En:
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_Wiki![]()
![]()
Sinds ik die skullcrushers (en dan helemaal achter je hoofd) standaard doe heb ik eindelijk echt het gevoel dat die achterkant van die arm goed groeit. (long head van triceps) Alsof je lichaam nu eindelijk zegt, "that's it, en nu ga ik groeien".![]()
Bench vindt het ook leuk.
Die andere twee heads deden het altijd wel goed (dips, bench), maar de achterkant is natuurlijk het meest prominent en wanneer dat achterblijft dan zie je dat en is het gewoon storend. (zeker wanneer je chest wel uitsteekt als fuck) En een tumor achterop je arm waar menig kuiken akelig bronstig van wordt is natuurlijk ook goed.
![]()
![]()
Toch maar eens proberen dan, in size zijn m'n armen wel groot, maar in width niet dus het ziet er een beetje raar geconstrueerd uit.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Sinds ik die skullcrushers (en dan helemaal achter je hoofd) standaard doe heb ik eindelijk echt het gevoel dat die achterkant van die arm goed groeit. (long head van triceps) Alsof je lichaam nu eindelijk zegt, "that's it, en nu ga ik groeien".![]()
Die andere twee heads deden het altijd wel goed (dips, bench), maar de achterkant is natuurlijk het meest prominent en wanneer dat achterblijft dan zie je dat en is het gewoon storend. (zeker wanneer je chest wel uitsteekt als fuck) En een tumor achterop je arm waar menig kuiken akelig bronstig van wordt is natuurlijk ook goed.
Als hè het vanaf de zijkant bekijkt denk je damn, maar van de voorkant of achterkant is het meer " damn
"
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ben je weer begonnen met trainen? Je lag er toch helemaal uit door gebrek aan motivatie?quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Nee hij heeft dat verhaal net verzonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben je weer begonnen met trainen? Je lag er toch helemaal uit door gebrek aan motivatie?![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:39 schreef seto het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat verhaal net verzonnen.Nou zeg
![]()
Dit heb ik ook. Van de zijkant zijn mijn armen huge, van voren net satéstokjes. Hoewel dat nu wel steeds meer bijtrekt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als hè het vanaf de zijkant bekijkt denk je damn, maar van de voorkant of achterkant is het meer " damn
"
Deathlift or Die.![]()
Mensen hier last van spierkrampen? Ik heb de laatste tijd echt dagelijks hevige spierkrampen. En dan ook echt in ieder deel van mijn lichaam. Gehele onderlichaam, nek, handen. Zou Taurine hier tegen helpen of heeft iemand andere tips? Overigens is het vrijwel nooit tijdens trainingen/wedstrijden. Zou dit overtraining kunnen zijn?Deathlift or Die.![]()
drink je wel genoeg?quote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier last van spierkrampen? Ik heb de laatste tijd echt dagelijks hevige spierkrampen. En dan ook echt in ieder deel van mijn lichaam. Gehele onderlichaam, nek, handen. Zou Taurine hier tegen helpen of heeft iemand andere tips? Overigens is het vrijwel nooit tijdens trainingen/wedstrijden. Zou dit overtraining kunnen zijn?![]()
Denk paarden, niet zebra'squote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier last van spierkrampen? Ik heb de laatste tijd echt dagelijks hevige spierkrampen. En dan ook echt in ieder deel van mijn lichaam. Gehele onderlichaam, nek, handen. Zou Taurine hier tegen helpen of heeft iemand andere tips? Overigens is het vrijwel nooit tijdens trainingen/wedstrijden. Zou dit overtraining kunnen zijn?
Water drinken is een goed eerste stap, denk ook aan electrolyten, natrium en kalium bijvoorbeeld. Check of je dat goed doet eerst. Genoeg slaap en rust?Confidence through competence![]()
Uiteindelijk gaat het allemaal om de aanhechtingen van je triceps/biceps onderdelen. Bij sommige mensen steekt de lange tricep head veel meer uit dan bij andere mensen, geldt ook voor de biceps brachii(degene die je arm er van de voorkant dus ook dikker uit laat zien).quote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan, in size zijn m'n armen wel groot, maar in width niet dus het ziet er een beetje raar geconstrueerd uit.
"
en het alle drie los aanspreken van je triceps onderdelen valt ook veel over te zeggen lol....
Als iemand bencht(eventueel ook smallgrip), dipt en skullcrushers doet werken bij elk van die oefening de 3 onderdelen van de triceps maximaal mee. Meer heeft een mens voor triceps eigenlijk niet nodig.
Kan jij de 3 triceps onderdelen los van elkaar bewegen/flexen? Nee, dacht ik al. Zelfde geld voor upper/lowerchest, of je nou incline of flat doet.. uiteindelijk gebruik je de gehele chest met die oefening. Ook daarbij zeg ik... genetics. De één heeft een prominentere upperchest dan de ander. Kan jij je 2 chest onderdelen(upper/lower) los van elkaar bewegen/flexen? Nee, dacht ik al.
De drie triceps onderdelen nog los isoleren met cables is eigenlijk volkomen onnodig voor lifters zoals ons. BB'ers die zoveel zooi gebruiken waarbij elk klein detail 100x wordt uitvergroot komen isolaties voor bijv triceps wel van pas omdat de veranderingen echt zichtbaar voor het oog zijn.
Motto van het verhaal, gewoon braaf je oefeningen blijven doen en eten .. en je armen worden dikker/groter, alleen bij sommige zien ze er van de voorkant dikker uit door aanhechtingen.
[ Bericht 5% gewijzigd door dreamerbulk op 03-11-2013 18:11:07 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
pomp = geen garantie voor groeiquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
buiten dat, skullcrushers of jm presses zijn naast cgbp en dips een perfecte triceps bouwers
[ Bericht 1% gewijzigd door dreamerbulk op 03-11-2013 18:15:36 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
kalium tekortquote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier last van spierkrampen? Ik heb de laatste tijd echt dagelijks hevige spierkrampen. En dan ook echt in ieder deel van mijn lichaam. Gehele onderlichaam, nek, handen. Zou Taurine hier tegen helpen of heeft iemand andere tips? Overigens is het vrijwel nooit tijdens trainingen/wedstrijden. Zou dit overtraining kunnen zijn?
eet een paar bananen per dag
nee, geen overtraining is hetBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Trainen jullie alleen of met vrienden?
Trainde zelf lange tijd alleen, tegenwoordig met een aantal vrienden die sinds kort trainen.
Maar eigenlijk bevalt het me niet zo, ze hebben eigenlijk maar 2 soorten trainingen ; borst en triceps - rug en biceps.
Ze gaan ook niet echt hard in de paint, stoppen met hun setjes/training als ze moe zijn.
Legs? Not even once.
Heb ook totaal geen zin meer dingen uit te leggen / kennis te delen mbt tot trainen.
Gevoel dat er weinig mee gedaan wordt en sommige te dom zijn om het te snappen. Als iemand serieus aan de slag wil dan zoekt hij dat maar op internet uit, zoals ik dat zelfs bijna dagelijks doe.
Als iemand mee wil training, cool, maar ik ga geen concessies voor brotrainingen doen, blijf lekker me eigen programma volgen.![]()
Als ze geen aanvulling zijn op jouw eigen training: dumpenquote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Hiatus het volgende:
Trainen jullie alleen of met vrienden?
Trainde zelf lange tijd alleen, tegenwoordig met een aantal vrienden die sinds kort trainen.
Maar eigenlijk bevalt het me niet zo, ze hebben eigenlijk maar 2 soorten trainingen ; borst en triceps - rug en biceps.
Ze gaan ook niet echt hard in de paint, stoppen met hun setjes/training als ze moe zijn.
Legs? Not even once.
Heb ook totaal geen zin meer dingen uit te leggen / kennis te delen mbt tot trainen.
Gevoel dat er weinig mee gedaan wordt en sommige te dom zijn om het te snappen. Als iemand serieus aan de slag wil dan zoekt hij dat maar op internet uit, zoals ik dat bijna dagelijks zelf doe.
Als iemand mee wil training, cool, maar ik ga geen concessies voor brotrainingen doen, blijf lekker me eigen programma volgen.
Gym is geen gezellig theekransje of een sociale aangelegenheid(voor sommigen wel), maar een plek om progressie te maken en doelen te bereiken.
Zelf lang alleen getraind, totdat iemand van de MISC mij herkende in de gym, nu trainen we al jaar samen.. beide ziek gemotiveerd. Daarnaast train ik ook af en toe met mijn broer(doet wel ander schema), ook zeer gemotiveerd persoon. Vroeger had ik ook van die lamlullen om me heen.. die heb ik snel gedumpt toen ik serieuzer werd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Thanks. Ik drink minstens 3 liter water per dag. Misschien wat meer kalium. Ik eet al 1 of 2 bananen per dag, meer tips daarvoor? Ik slaap minstens 7 uur per nacht. Rest ook thnx.quote:Op zondag 3 november 2013 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk paarden, niet zebra's
Water drinken is een goed eerste stap, denk ook aan electrolyten, natrium en kalium bijvoorbeeld. Check of je dat goed doet eerst. Genoeg slaap en rust?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 03-11-2013 18:47:35 ]Deathlift or Die.![]()
Tenzij je een dikke thuisgym hebt staan zou ik wel een gym sub nemen.quote:Op zondag 3 november 2013 01:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zijn compound excercises mischien beter voor het opbouwen van spieren? Lees het liefst wat over ervaringen.
Anyhow, je kunt je tot op een zekere hoogte inlezen zodat je goed kan starten, verdere kennis komt gaandeweg wel.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heb ik in mijn jeugd gehad. Magnesium hielp bij mij.quote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
Zitten jullie ook op dutchbodybuilding? Ik ben van plan daar een account te openen. Je mag ook wel reageren per pm.
@Nic1 en Curlbrah: Bedankt![]()
![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan, in size zijn m'n armen wel groot, maar in width niet dus het ziet er een beetje raar geconstrueerd uit.
"
,,/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: