SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik win vaak genoeg 7x of meer achter elkaar in de gold cup ben ik nu ook goed ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
En wat boeit het als ik met bronzes wedstrijden win. Ik win weer 4x achter elkaar dus mensen moeten eens stoppen met proberen grappig te zijn. Bijna lapoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dit heeft niks met goed zijn te maken. Mensen weten dat ik het nu moeilijk heb en ze proberen nog lollig te doen en daar kan ik niet tegen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik win vaak genoeg 7x of meer achter elkaar in de gold cup ben ik nu ook goed ?
Iedereen ligt nu blijkbaar te slapen.![]()
Moeilijk met wat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met goed zijn te maken. Mensen weten dat ik het nu moeilijk heb en ze proberen nog lollig te doen en daar kan ik niet tegen.
Iedereen ligt nu blijkbaar te slapen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wil je er over praten ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met goed zijn te maken. Mensen weten dat ik het nu moeilijk heb en ze proberen nog lollig te doen en daar kan ik niet tegen.
Iedereen ligt nu blijkbaar te slapen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Komt het door de ''vorm''crisis van serero?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alles. Maar vooral met wedstrijden winnen.![]()
startedfromthebottomnowwehere.gifquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En daar mogen we geen grappen over maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alles. Maar vooral met wedstrijden winnen.
Ik ben een Feyenoord supporter en ze maken al meer dan 10 jaar grappen over ons.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eerder doordat Ajax niet goed speelt. En school. En FIFA dat niet goed gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Komt het door de ''vorm''crisis van serero?![]()
Ik ga morgen een bronze team maken en bewijzen dat bronzes alleen voor het plebs van de futcommunity zijn![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga morgen een bronze team maken en bewijzen dat bronzes alleen voor het plebs van de futcommunity zijn
Als jij met bronzes speelt dan is het aantal plebs idd weer toegenomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga morgen een bronze team maken en bewijzen dat bronzes alleen voor het plebs van de futcommunity zijn![]()
wtf is plebs? en dan kan ik eindelijk een potje tegen iemand anders van dit forum met een bronze team doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel met een lb en rb op lm en rm hé! En niet trampenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Kap nou eens met die kutopmerkingen Thorb2.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wel met een lb en rb op lm en rm hé! En niet trampen![]()
Zit me nog steeds een beetje dwars dat je me een tramper noemt zonder ook maar enig bewijs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die kutopmerkingen Thorb2.![]()
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit me nog steeds een beetje dwars dat je me een tramper noemt zonder ook maar enig bewijs.![]()
het laagste van het laagste van de futcommunityquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wtf is plebs? en dan kan ik eindelijk een potje tegen iemand anders van dit forum met een bronze team doen![]()
Trek het je niet aan. Speel gewoon hoe je het fijn vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.Feyenoord Rotterdam![]()
haha zie nu camping powned voor het eerst:p
vandaar dat jullie zeiden dat ik erin zat hahahah die vent hahaha![]()
Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laagste van het laagste van de futcommunity![]()
oftewel een DS2'tje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moest laatst ook tegen iemand die dat deed, stuurde hem een berichtje of hij jou kende maar geen reactiequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb ook een keer een LB en RB op LM en RM gehad het waren alleen Marcelo en Alves beide TOTYIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb dat helemaal niet bedachtquote:k deed het alleen omdat ik dacht dat ze 9 chem kregen maar dat was niet zo.
![]()
O ja wat ben ik toch weer slim.
Speel ik de bal terug naar mijn keeper reageert hij niet waardoor hij een corner krijgt en natuurlijk scoort hij die
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
O ja wat ben ik toch weer slim.
Speel ik de bal terug naar mijn keeper reageert hij niet waardoor hij een corner krijgt en natuurlijk scoort hij doe'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toen ik die bal naar mijn keeper toe speelde ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper he
Hij reageerde er gewoon niet hij bleef gewoon staanIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
match of the dayy'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.![]()
Als BDIL het zegt dan klopt het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?![]()
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?![]()
Godver al die bitches spelen tegenwoordig met een 41212 colombia team met Ibarbo op CAM en ze zijn nog kut tegen te spelen ookIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.![]()
Nee. Kun je nu ophouden voordat ik stop met hier posten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?![]()
Ik vond Helton beter dan Jefferson.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.
En Cech kan ook, zo duur is die niet.![]()
Lahm rb en dan cech op doel misschien?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.![]()
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelersquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lahm rb en dan cech op doel misschien?
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond Helton beter dan Jefferson.
En Cech kan ook, zo duur is die niet.
Kan overigens Luiz/Baines ook nog omwisselen met Thiago Silva/Marcelo, die heb ik ook nog.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik dacht dat pisvlek duurder was dan lahmquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelers![]()
![]()
Daarom lahm rbquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.![]()
![]()
Daarom ook mijn toevoeging dat ik weinig muntjes heb op dit moment.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als je Cech keeper maakt kun je Dante vervangen door een willekeurige CB van Dortmund of Chelsea.
Bijvoorbeeld Subotic, die kost ook niks.
Sowieso geen Lahm nemen, Piszczek is veel sneller & sterker en technisch ook prima.![]()
Ah, ik ga uiteindelijk wel voor de Cech/Hummels optie als ik straks weer wat coins heb. Voor nu vind ik het wel prima zo.quote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Als je Cech keeper maakt kun je Dante vervangen door een willekeurige CB van Dortmund of Chelsea.
Bijvoorbeeld Subotic, die kost ook niks.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
nou vooruitquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Kun je nu ophouden voordat ik stop met hier posten?![]()
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoor allemaal verhalen over een nieuwe glitchRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je nog steeds die avondklok? Want dan was je volgens mij net op tijd.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van Dossena (ik moest opzoeken wie het was)Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb echt de geilste chick ooit op Tinder. Even screentje machen.
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
edit:JammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
edit:Zo, daar ken ik wel een kunstje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo, daar ken ik wel een kunstje op.Zul je toch een monster truck voor moeten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo, daar ken ik wel een kunstje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die granpa jackass?quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
Filmtips anyone? Komedie of onnozele actie svp![]()
Ik zag dat er een nieuwe film is van de Texas Chainsaw Massacre![]()
Must seeVond de eerste ook erg tof, samengeknepen billen alles
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Moet je eens op woensdagavond naar Trapz zn huis gaan, dan pas kun je echt sprreken over samengeknepen billenquote:Op zondag 3 november 2013 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zag dat er een nieuwe film is van de Texas Chainsaw Massacre![]()
Must seeVond de eerste ook erg tof, samengeknepen billen alles
![]()
![]()
Milfs met zweepjes?quote:Op zondag 3 november 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet je eens op woensdagavond naar Trapz zn huis gaan, dan pas kun je echt sprreken over samengeknepen billenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Slangenquote:![]()
Ben niet snel bang maar zoiets moet ik echt niet in mijn buurt hebben![]()
![]()
Snap die mensen sowieso niet die dat in huis hebben, stel dat zo'n monster uitbreekt snachts en heel toevallig heel veel honger heeft![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Denken dat dit over slangen gaat...quote:Op zondag 3 november 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Slangen![]()
Ben niet snel bang maar zoiets moet ik echt niet in mijn buurt hebben![]()
![]()
Snap die mensen sowieso niet die dat in huis hebben, stel dat zo'n monster uitbreekt snachts en heel toevallig heel veel honger heeft![]()
Maar verder agree ik wel met je statement
![]()
![]()
Heb ik weer iets gemistquote:Op zondag 3 november 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat dit over slangen gaat...Maar verder agree ik wel met je statement
??quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pimpmobiel gekocht
quote:Op zondag 3 november 2013 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pimpmobiel gekocht![]()
![]()
![]()
Stap even bij me in dan!quote:
Gaan we even in Los Santos pimpen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je ook snoep in je auto?quote:Op zondag 3 november 2013 01:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stap even bij me in dan!
Gaan we even in Los Santos pimpen.![]()
Ja en die zijn echt niet volgestopt met Rohypnol.quote:![]()
Ze smaken alleen een beetje chemisch.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En waar is Samantha danquote:Op zondag 3 november 2013 01:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja en die zijn echt niet volgestopt met Rohypnol.![]()
Ze smaken alleen een beetje chemisch.
Er is een glitch dat als je bij eindsignaal van de scheids quit ofzo de game niet telt
Tegenstander bakte er echt helemaal niks van maar ik kon op een of andere manier niet scoren. 0-0, scheids fluit af, connection lost met opponent. Game telt niet ik heb er nog 10 over![]()
![]()
Er is ook een duplication glitch.quote:Op zondag 3 november 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
Er is een glitch dat als je bij eindsignaal van de scheids quit ofzo de game niet telt
Tegenstander bakte er echt helemaal niks van maar ik kon op een of andere manier niet scoren. 0-0, scheids fluit af, connection lost met opponent. Game telt niet ik heb er nog 10 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut ajaxAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hoerenwedstrijden morgen zeg
Lekker studeren dan maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Utrecht Heerenveen, Udinese Inter, Everton Spurs is toch wel okequote:Op zondag 3 november 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
hoerenwedstrijden morgen zeg
Lekker studeren dan maar![]()
![]()
![]()
Wat denk jij van Utrecht - Hveen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 02:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Utrecht Heerenveen, Udinese Inter, Everton Spurs is toch wel oke![]()
Lijken me op het moment redelijk gelijk..en dan bedoel ik Heerenveen uitquote:Op zondag 3 november 2013 02:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat denk jij van Utrecht - Hveen dan?
Utrecht thuis in de eredivisie nog niet verloren![]()
quote:
Verder een kuthockeyfeest gehad, want iemand trapte mijn bier uit mijn hand en toen werd ik bijna weggestuurd omdat ik ging vechten.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
vechten is voor proletenquote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verder een kuthockeyfeest gehad, want iemand trapte mijn bier uit mijn hand en toen werd ik bijna weggestuurd omdat ik ging vechten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij trapte mijn bier uit mijn hand. En het was bijna vechten. Ik begon te duwen en toen kreeg ik al een waarschuwing.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Had je geen hockey stok bij de hand?quote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verder een kuthockeyfeest gehad, want iemand trapte mijn bier uit mijn hand en toen werd ik bijna weggestuurd omdat ik ging vechten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 02:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je geen hockey stok bij de hand?
Ik moest vandaag wel spelen, maar dat dramatische verhaal heb ik al gepost.
Ohja, van de 3-0 naar de 3-4quote:Op zondag 3 november 2013 02:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest vandaag wel spelen, maar dat dramatische verhaal heb ik al gepost.Niet echt jouw dag vandaag
![]()
neen. Alleen AZ is een echte plus.quote:Op zondag 3 november 2013 02:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, van de 3-0 naar de 3-4Niet echt jouw dag vandaag
Hockeysletjes.quote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waren er maar weinig dit keer. Alleen 2 gingers en een meisje dat mij al tijden op die feesten opzoekt.quote:
Mijn hele week is nu al goedquote:Op zondag 3 november 2013 02:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neen. Alleen AZ is een echte plus.Hopen dat we in de kuip weer kunnen winnen. Feyenoord zonder Pelle, dit kan best een heel succesvol seizoen gaan worden
![]()
![]()
Kampioen worden lijkt me nogal utopisch, maar voor CL-voorronde gaan lijkt me echt heerlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 03:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn hele week is nu al goedHopen dat we in de kuip weer kunnen winnen. Feyenoord zonder Pelle, dit kan best een heel succesvol seizoen gaan worden
Elke ploeg blijft maar punten verspelen, dus als je een beetje constant bezig bent, loop je al gauw uit.
Ja,, gewoon van de Zwolletjes en de Adotjes blijven winnen. Lukt de rest nietquote:Op zondag 3 november 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kampioen worden lijkt me nogal utopisch, maar voor CL-voorronde gaan lijkt me echt heerlijk.
Elke ploeg blijft maar punten verspelen, dus als je een beetje constant bezig bent, loop je al gauw uit.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,, gewoon van de Zwolletjes en de Adotjes blijven winnen. Lukt de rest niet![]()
Maar ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog een hele fijne nacht verder.![]()
Slaap welquote:Op zondag 3 november 2013 03:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog een hele fijne nacht verder.![]()
![]()
![]()
Ik kwam een vorige week een hele groep hockeymeisjes tegen in Amsterdam. Wat een avond was dat.quote:Op zondag 3 november 2013 02:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waren er maar weinig dit keer. Alleen 2 gingers en een meisje dat mij al tijden op die feesten opzoekt.Allemaal zo dronken als een toeter en ze deinsde nergens voor terug. Sterker nog, ze wilden zich alleen maar bewijzen tegenover de rest van de groep.
![]()
gloryhunterquote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben blij dat ik mijn verjaardag heb gevierd en Ajax heb overgeslagevneGroot fan van User Wotte![]()
Ah, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben blij dat ik mijn verjaardag heb gevierd en Ajax heb overgeslagevne![]()
![]()
Ah, een successupporter. Gefeliciteerd knul.quote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben blij dat ik mijn verjaardag heb gevierd en Ajax heb overgeslagevne
Echt een toffe film "Now you see me". Nu tijd voor een tukje![]()
![]()
Ik zal je gerust stellen want dit is al lang het Ajax niet meer waar ik verliefd op ben geworden ook al zijn we een aantal jaar achtereen kampioen gewordenquote:Op zondag 3 november 2013 03:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah, een successupporter. Gefeliciteerd knul.
Echt een toffe film "Now you see me". Nu tijd voor een tukje![]()
Had ik toch gelijk dat er een glitch wasquote:Op zondag 3 november 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
Tegenstander bakte er echt helemaal niks van maar ik kon op een of andere manier niet scoren. 0-0, scheids fluit af, connection lost met opponent. Game telt niet ik heb er nog 10 over
Dus gewoon dashboarden tijdens laatste fluit signaal ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vechten is voor zwakkequote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verder een kuthockeyfeest gehad, want iemand trapte mijn bier uit mijn hand en toen werd ik bijna weggestuurd omdat ik ging vechten.
Goedemorgen vrinden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
wat dan?quote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedonmorruguh
Nog nooit zoveel zin gehad in de zondagavond'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Scoor 3x met benteke 3 kopgoals krijg ik een bericht plzzzz noooo plzzzz
Welke Pokemon van de nieuwere versies is het leukste ?
FIFA wordt saai
Pokemon emeraldquote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
Welke Pokemon van de nieuwere versies is het leukste ?
FIFA wordt saai![]()
![]()
![]()
Die heb ik nog op mijn nintendo SP al zo vaak uitgespeeld helaas kon je niet meerdere savegames doenquote:
Dat was wel jammer jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heb ik nog op mijn nintendo SP al zo vaak uitgespeeld helaas kon je niet meerdere savegames doenmaar je kon wel je pokemons klonen
![]()
![]()
Echt ?quote:Op zondag 3 november 2013 11:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat was wel jammer jamaar je kon wel je pokemons klonen
Ik liet altijd mijn Nintendo dan aanstaan zodat ik weer door kon en mijn 100% savegame niet kwijt was
Maar ik wil het nu op de computer is dat black and white wat ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Geen idee, die heb ik nog niet gespeeld.quote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Ik liet altijd mijn Nintendo dan aanstaan zodat ik weer door kon en mijn 100% savegame niet kwijt was
Maar ik wil het nu op de computer is dat black and white wat ?![]()
het is uiteindelijk toch allemaal hetzelfde. Maar pokemon black was wel aardigquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Maar ik wil het nu op de computer is dat black and white wat ?![]()
Ja echtquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Maar ik wil het nu op de computer is dat black and white wat ?
Geen idee ik doe al een jaar of vijf geen pokemon meer![]()
![]()
Je hebt nu een nieuwe zie ik Pokemon Y is daar al een rom van zonder survey ?quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is uiteindelijk toch allemaal hetzelfde. Maar pokemon black was wel aardigIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Pokémon Yellow > de rest."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
moguhhh![]()
waarom zegt EA dat er daily gifts zijn maar zijn die er niet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
is ook nog geen emulator van de 3ds dus dat kan sowieso nietquote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je hebt nu een nieuwe zie ik Pokemon Y is daar al een rom van zonder survey ?![]()
Kut levenquote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook nog geen emulator van de 3ds dus dat kan sowieso niet
Dan moet ik maar een ander gaan doenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
black&white is prima hoorquote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kut leven
Dan moet ik maar een ander gaan doen![]()
![]()
Awesome!quote:
Halestorm in t voorprogramma toch? Die zijn ook heel vet!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De Boer.
Wat een arrogante mongool is dat.
ter verduidelijking: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199978"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nieuwste is altijd beterquote:![]()
Dan ga ik nu maar mijn tijd aan die andere verneukenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ja zijn die goed?quote:Op zondag 3 november 2013 11:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Awesome!
Halestorm in t voorprogramma toch? Die zijn ook heel vet!ben benieuwd
![]()
![]()
xboxquote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh![]()
waarom zegt EA dat er daily gifts zijn maar zijn die er niet![]()
![]()
Ondanks de grap zijn het ook matige spelers.quote:Op zondag 3 november 2013 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt een goede voorhoede![]()
Nooit ruzie zoeken Thye.quote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSN: DePresident_![]()
Gras is groenquote:Op zondag 3 november 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
De Boer.
Wat een arrogante mongool is dat.Feyenoord Rotterdam![]()
of verdord is.quote:Op zondag 3 november 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een hond over gepist heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je hem met je handtas geslagen?quote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Pelle has since continued the form by bagging 10 goals in 10 games this term – and Chelsea are ready to make a £6million bid for his services.
According to reports in Spain, Barcelona are also keen on the player and have had their scouts monitoring him for weeks
But the lure of working under Mourinho could prove too difficult to turn down, if the Blues can agree a fee for Feyenoord.![]()
![]()
![]()
En Arsenal wil Vilhena las ik ergens. Kan de bron alleen niet laden omdat die website continu blijft hangen.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Die geruchten zijn er al vaker geweest ja. Ik vind het alleen een onnodige aankoop, ik weet niet precies wat zijn beste positie is maar Zelalem in de jeugd doet het al uitstekend als aanvallende middenvelder en Ozil, Cazorla, Wilshere en Ramsey (meer een cm) kunnen nog jaren mee. Ox werd ook als een 10 gezien maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2013 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En Arsenal wil Vilhena las ik ergens. Kan de bron alleen niet laden omdat die website continu blijft hangen.
Je kan hem wel halen en dan een paar jaar verhuren natuurlijk...
Liever een goede cdm![]()
![]()
het engelse equivalent van de telegraaf zekerquote:Op zondag 3 november 2013 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En Arsenal wil Vilhena las ik ergens. Kan de bron alleen niet laden omdat die website continu blijft hangen.![]()
Hij wordt door Feyenoord gebruik als CM, maar volgens mij is het van origine een CAM. Zou dan als vervanger van Wilshere komen dacht ik. Weet niet of hij weg wil?quote:Op zondag 3 november 2013 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die geruchten zijn er al vaker geweest ja. Ik vind het alleen een onnodige aankoop, ik weet niet precies wat zijn beste positie is maar Zelalem in de jeugd doet het al uitstekend als aanvallende middenvelder en Ozil, Cazorla, Wilshere en Ramsey (meer een cm) kunnen nog jaren mee. Ox werd ook als een 10 gezien maar dat zal wel niet gebeuren.
Je kan hem wel halen en dan een paar jaar verhuren natuurlijk...
Liever een goede cdmFeyenoord Rotterdam![]()
Je kan lachen, maar zolang hij bestempeld wordt als zeer groot talent en Wenger zijn voorkeur heeft voor jonge talentvolle spelers dan zie ik dit nog wel gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2013 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het engelse equivalent van de telegraaf zekerFeyenoord Rotterdam![]()
hij is niet frans of duits dus neequote:Op zondag 3 november 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar zolang hij bestempeld wordt als zeer groot talent en Wenger zijn voorkeur heeft voor jonge talentvolle spelers dan zie ik dit nog wel gebeuren.![]()
Als iemand niet zal vertrekken is het Wilshere wel. Speelt al sinds zijn negende bij Arsenalquote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij wordt door Feyenoord gebruik als CM, maar volgens mij is het van origine een CAM. Zou dan als vervanger van Wilshere komen dacht ik. Weet niet of hij weg wil?![]()
![]()
Is xbox only zeker? Heb nog niks ontvangen. Waarom krijgen we uberhaupt daily gifts ?Feyenoord Rotterdam![]()
Lijkt xbox only te zijn idd.quote:Op zondag 3 november 2013 12:24 schreef Fuszy het volgende:
Is xbox only zeker? Heb nog niks ontvangen. Waarom krijgen we uberhaupt daily gifts ?
22 nov dus legends![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je hem met je handtas geslagen?![]()
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is![]()
Serero
Luisteren ze daar niet naar ds2?
![]()
Dat betwijfel ik, maar je mist hem nu toch wel.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is
Ik denk dat in goede doen De jong nog steeds de beste speler is.Feyenoord Rotterdam![]()
Breng hem nu niet weer op ideeënquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Serero
Luisteren ze daar niet naar ds2?
![]()
![]()
En jij bent er de grootste komediant.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax isSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is hij de Ajax versie van VDM?quote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
En jij bent er de grootste komediant.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
De Boer.
Wat een arrogante mongool is dat.
ter verduidelijking: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199978![]()
![]()
Altijd leuk leesvoerquote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is
Feyenoord Rotterdam![]()
tsja je kan toch moeilijk beweren dat bojan het goed doetquote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
En jij bent er de grootste komediant.![]()
Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gewoon tb;dr kan ook hequote:Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.quote:Op zondag 3 november 2013 13:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga vandaag maar niet wedden denk ik![]()
nicequote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.![]()
![]()
Op eredivisiewedstrijden wedden is wel erg riskant. Vooral op Feyenoord uit bij Cambuur. Dat moet gewoon fout gaan (hoop van niet natuurlijk)quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga nu stortenquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.Misschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
![]()
1.35, echt?quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nu stortenMisschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
![]()
![]()
quote:veel plezier
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Speel gewoon geen combos en gooi niet alles in 1x op een betquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nu stortenMisschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
![]()
![]()
Wat zijn dit jaar leuke leagues voor silver teams? Of nationaliteiten. Of een mooie hybrid, maakt me eigenlijk niet uitHeb alleen Eredivisie.
![]()
Bundes, Colombiaquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn dit jaar leuke leagues voor silver teams? Of nationaliteiten. Of een mooie hybrid, maakt me eigenlijk niet uitHeb alleen Eredivisie.
![]()
Colombiaquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Wil je dat dan ?quote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij kan ik nooit meer Fifa points kopen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
had toen fifa uitkwam 20 euro gestort, om een kleine start te hebben met traden. Maar die kan ik dus niet omzetten naar Fifa points. Waarschijnlijk door die season ticket van EA die ik niet verlengd heb. Krijg wel alle pakjes op maandag van het ST.quote:
Ze moeten die mensen van EA neerslaan voor de ogen van hun huisdieren![]()
![]()
komen interessante dingen voorbij die ik moet lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had toen fifa uitkwam 20 euro gestort, om een kleine start te hebben met traden. Maar die kan ik dus niet omzetten naar Fifa points. Waarschijnlijk door die season ticket van EA die ik niet verlengd heb. Krijg wel alle pakjes op maandag van het ST.
Ze moeten die mensen van EA neerslaan voor de ogen van hun huisdieren
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heeft iemand wat mooie kant-en-klare teams toevallig? Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te puzzelenTentamen komt eraan.
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
komen interessante dingen voorbij die ik moet lerenleuk om te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]![]()
wat voor team wil je?quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand wat mooie kant-en-klare teams toevallig? Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te puzzelenTentamen komt eraan.
![]()
Iets met buitenspelers, een kopsterke spits, nog wat dribbelaartjes erbij, en nog iemand met een goede passing centraal zou ideaal zijnquote:![]()
![]()
silver of goud?quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iets met buitenspelers, een kopsterke spits, nog wat dribbelaartjes erbij, en nog iemand met een goede passing centraal zou ideaal zijn![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit is alleen een kut formatie![]()
![]()
4231 (1) vind ik niets inderdaad. (2) functioneert prima.quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is alleen een kut formatie
[ afbeelding ]
2e zal ik eens naar kijken![]()
![]()
http://wefut.com/en/squad/4200quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef StijnDa het volgende:
http://wefut.com/en/squad/3692
http://wefut.com/en/squad/3458
http://wefut.com/en/squad/3449
allevier bazenteamsze spelen gruwelijk (vooral de eerste en de tweede)
![]()
Ik wil eerst divisie 1 bereiken.. daarna ga ik vooral (zilver) toernooien spelenquote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/4200
http://wefut.com/en/squad/3692
http://wefut.com/en/squad/3458
http://wefut.com/en/squad/3449
allevier bazenteamsze spelen gruwelijk (vooral de eerste en de tweede)
![]()
![]()
Ik vind divisies een beetje saaiquote:Op zondag 3 november 2013 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil eerst divisie 1 bereiken.. daarna ga ik vooral (zilver) toernooien spelentoernooitjes zijn leuker iig
vooral als je vaak wint
![]()
![]()
precies, je zou zoiets maar nooit te weten krijgenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het weer hierOorlogswinter
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
De tweede alleen al om de andere cdm'squote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Welk van de volgende teams is volgens jullie het lekkerst om mee te spelen? Moet kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kan natuurlijk ook xabi alonso op de plek van fabregas neerzettenquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De tweede alleen al om de andere cdm's![]()
2equote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Welk van de volgende teams is volgens jullie het lekkerst om mee te spelen? Moet kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De eerste viel bij mij sowieso al alquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook xabi alonso op de plek van fabregas neerzettenhoezo maak je geen hybrid dan?
![]()
Zat zelf ook meer aan het 2e elftal te denken, of spaans. Duits gaat vervelen, zouden jullie nog spelers wisselen bij BPL team?![]()
Hoop het maar ik heb een voorgevoel.....quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet niet, heb het niet zo op hybrids, wat zou je dan voorstellen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De eerste viel bij mij sowieso al alhoezo maak je geen hybrid dan?
![]()
Iets met lewa en eto'oquote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet niet, heb het niet zo op hybrids, wat zou je dan voorstellen?![]()
![]()
Gelijkspel verneukt het een beetjequote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Zhano het volgende:
IF Fludderus?2 goals (pen) en een assist.
Heeft hier iemand bets op Everton - Spurs?![]()
Salcido was/is vandaag duur
Had er een voor 4,6k en verkocht voor 9,4kIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
dezequote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet niet, heb het niet zo op hybrids, wat zou je dan voorstellen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan ga ik hem ook even verkopenquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
Had er een voor 4,6k en verkocht voor 9,4k5,7k maar hoor
![]()
Spurs. 50equote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gelijkspel verneukt het een beetje
Heeft hier iemand bets op Everton - Spurs?Feyenoord Rotterdam![]()
Laat je me even weten wanneer je wedstrijden ermee gaat spelen? gr grquote:Op zon[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2038130/8/25#132850030]zondag 3 november 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
kijk ds2
[ afbeelding ]Torres Nilo is ook ineens veel duurder.quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
Had er een voor 4,6k en verkocht voor 9,4k![]()
Nu wel weer ja eerder op de dag ging hij zelfs voor 12kquote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem ook even verkopen5,7k maar hoor
Waarom is Go Ahead onderbroken?
edit:twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:34:15LIVE: Bij #GAEHer vluchten de spelers na een minuut weer de kleedkamers in. Noodweer in Deventer! #GAEHer reageer retweet
![]()
Onweerquote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom is Go Ahead onderbroken?
edit:twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:34:15LIVE: Bij #GAEHer vluchten de spelers na een minuut weer de kleedkamers in. Noodweer in Deventer! #GAEHer reageer retweet
Nee tuurlijk niet, Lukaku wordt topscorer 2014/2015quote:![]()
Ik zie nu pas het Chelsea logoquote:dacht dat je het over de rode kaart had.
Kan het nog niet aan in Engelandquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom staat Eriksen niet in de basis bij de Spurs?
Net zoals Lamela.![]()
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erikquote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan het nog niet aan in Engeland
Net zoals Lamela.![]()
![]()
Je moet als club toch gestoord zijn om meer dan 5 miljoen neer te leggen voor Pelle of niet? Hij is overal gefaald en kan bij Feyenoord renderen omdat het hele spel om hem draait, alle ballen op Pelle. En omdat de verdedigers in Nederland niet groter zijn dan 1.85. Pelle moet lekker nog 3-4 jaar bij Feyenoord blijven en dan gaan cashen in de woestijn.quote:Geen schande die komen er wel. Allebei nog maar 21.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan het nog niet aan in Engeland
Net zoals Lamela.![]()
Het is ook geen schande maar het is gewoon de reden waarom hij niet speelt. Duurt bij wel meer spelers een jaartje.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet als club toch gestoord zijn om meer dan 5 miljoen neer te leggen voor Pelle of niet? Hij is overal gefaald en kan bij Feyenoord renderen omdat het hele spel om hem draait, alle ballen op Pelle. En omdat de verdedigers in Nederland niet groter zijn dan 1.85. Pelle moet lekker nog 3-4 jaar bij Feyenoord blijven en dan gaan cashen in de woestijn.
[..]
Geen schande die komen er wel. Allebei nog maar 21.Klopt maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erik![]()
Tering wat is het slecht zeg. Dat cambuur is ook overal op het veld een stuk scherper en feller.Feyenoord Rotterdam![]()
Dit gaat wel te ver ja.quote:
Met dat shirt is nog wel grappig vind ikIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Eriksen is ook gewoon beter dan Holtby.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erik![]()
Een snor en een bril zou ook nog wel ludiek zijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit gaat wel te ver ja.
Met dat shirt is nog wel grappig vind ik![]()
Ah gaat Woensdag gezellig worden in Amsterdam
Nu zijn ze op facebook "vind-ik-leuk" aan het geven bij een Ajax supporter met een hartstilstand
Deze man dus: http://www.voetbalflitsen(...)itesse-en-overlijdt-Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is nog schandaligerquote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu zijn ze op facebook "vind-ik-leuk" aan het geven bij een Ajax supporter met een hartstilstand![]()
Dat blijft de grootste fout van moeder natuur; dat je van voorvocht zwanger kunt raken. Krijg je dit soort dingenquote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu zijn ze op facebook "vind-ik-leuk" aan het geven bij een Ajax supporter met een hartstilstand![]()
![]()
Ook dom om met wraakacties te komen, dan vinden ze het alleen maar leuker
En blijft het doorgaan. Mja ze moeten weer laten zien wie de 'beste' zijn.![]()
Ik Hou me hart vast voor volgend jaar..quote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
Ook dom om met wraakacties te komen, dan vinden ze het alleen maar leuker
En blijft het doorgaan. Mja ze moeten weer laten zien wie de 'beste' zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: