twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:34:15LIVE: Bij #GAEHer vluchten de spelers na een minuut weer de kleedkamers in. Noodweer in Deventer! #GAEHer reageer retweet
Onweerquote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef Zhano het volgende:
Waarom is Go Ahead onderbroken?
edit:twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:34:15LIVE: Bij #GAEHer vluchten de spelers na een minuut weer de kleedkamers in. Noodweer in Deventer! #GAEHer reageer retweet
Nee tuurlijk niet, Lukaku wordt topscorer 2014/2015quote:
Ik zie nu pas het Chelsea logoquote:
Kan het nog niet aan in Engelandquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom staat Eriksen niet in de basis bij de Spurs?
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erikquote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan het nog niet aan in Engeland
Net zoals Lamela.
Je moet als club toch gestoord zijn om meer dan 5 miljoen neer te leggen voor Pelle of niet? Hij is overal gefaald en kan bij Feyenoord renderen omdat het hele spel om hem draait, alle ballen op Pelle. En omdat de verdedigers in Nederland niet groter zijn dan 1.85. Pelle moet lekker nog 3-4 jaar bij Feyenoord blijven en dan gaan cashen in de woestijn.quote:
Geen schande die komen er wel. Allebei nog maar 21.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan het nog niet aan in Engeland
Net zoals Lamela.
Het is ook geen schande maar het is gewoon de reden waarom hij niet speelt. Duurt bij wel meer spelers een jaartje.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet als club toch gestoord zijn om meer dan 5 miljoen neer te leggen voor Pelle of niet? Hij is overal gefaald en kan bij Feyenoord renderen omdat het hele spel om hem draait, alle ballen op Pelle. En omdat de verdedigers in Nederland niet groter zijn dan 1.85. Pelle moet lekker nog 3-4 jaar bij Feyenoord blijven en dan gaan cashen in de woestijn.
[..]
Geen schande die komen er wel. Allebei nog maar 21.
Klopt maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erik
Dit gaat wel te ver ja.quote:
Eriksen is ook gewoon beter dan Holtby.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen doet het volgens mij echt 20x beter dan die flapdrol van een erik
Een snor en een bril zou ook nog wel ludiek zijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit gaat wel te ver ja.
Met dat shirt is nog wel grappig vind ik
Dat is nog schandaligerquote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu zijn ze op facebook "vind-ik-leuk" aan het geven bij een Ajax supporter met een hartstilstand
Dat blijft de grootste fout van moeder natuur; dat je van voorvocht zwanger kunt raken. Krijg je dit soort dingenquote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu zijn ze op facebook "vind-ik-leuk" aan het geven bij een Ajax supporter met een hartstilstand
Ik Hou me hart vast voor volgend jaar..quote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
Ook dom om met wraakacties te komen, dan vinden ze het alleen maar leuker
En blijft het doorgaan. Mja ze moeten weer laten zien wie de 'beste' zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |