Ja,, gewoon van de Zwolletjes en de Adotjes blijven winnen. Lukt de rest nietquote:Op zondag 3 november 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kampioen worden lijkt me nogal utopisch, maar voor CL-voorronde gaan lijkt me echt heerlijk.
Elke ploeg blijft maar punten verspelen, dus als je een beetje constant bezig bent, loop je al gauw uit.
quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,, gewoon van de Zwolletjes en de Adotjes blijven winnen. Lukt de rest niet
Slaap welquote:Op zondag 3 november 2013 03:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog een hele fijne nacht verder.![]()
Ik kwam een vorige week een hele groep hockeymeisjes tegen in Amsterdam. Wat een avond was dat.quote:Op zondag 3 november 2013 02:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waren er maar weinig dit keer. Alleen 2 gingers en een meisje dat mij al tijden op die feesten opzoekt.
gloryhunterquote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben blij dat ik mijn verjaardag heb gevierd en Ajax heb overgeslagevne
Ah, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah, een successupporter. Gefeliciteerd knul.quote:Op zondag 3 november 2013 03:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zal je gerust stellen want dit is al lang het Ajax niet meer waar ik verliefd op ben geworden ook al zijn we een aantal jaar achtereen kampioen gewordenquote:Op zondag 3 november 2013 03:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah, een successupporter. Gefeliciteerd knul.
Echt een toffe film "Now you see me". Nu tijd voor een tukje
Had ik toch gelijk dat er een glitch wasquote:Op zondag 3 november 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
Er is een glitch dat als je bij eindsignaal van de scheids quit ofzo de game niet telt
Tegenstander bakte er echt helemaal niks van maar ik kon op een of andere manier niet scoren. 0-0, scheids fluit af, connection lost met opponent. Game telt niet ik heb er nog 10 over
Vechten is voor zwakkequote:Op zondag 3 november 2013 02:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verder een kuthockeyfeest gehad, want iemand trapte mijn bier uit mijn hand en toen werd ik bijna weggestuurd omdat ik ging vechten.![]()
wat dan?quote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedonmorruguh
Nog nooit zoveel zin gehad in de zondagavond
Pokemon emeraldquote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
Welke Pokemon van de nieuwere versies is het leukste ?
FIFA wordt saai
Die heb ik nog op mijn nintendo SP al zo vaak uitgespeeld helaas kon je niet meerdere savegames doenquote:
Dat was wel jammer jaquote:Op zondag 3 november 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heb ik nog op mijn nintendo SP al zo vaak uitgespeeld helaas kon je niet meerdere savegames doen
Echt ?quote:Op zondag 3 november 2013 11:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat was wel jammer jamaar je kon wel je pokemons klonen
Geen idee, die heb ik nog niet gespeeld.quote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Ik liet altijd mijn Nintendo dan aanstaan zodat ik weer door kon en mijn 100% savegame niet kwijt was
Maar ik wil het nu op de computer is dat black and white wat ?
het is uiteindelijk toch allemaal hetzelfde. Maar pokemon black was wel aardigquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Ik liet altijd mijn Nintendo dan aanstaan zodat ik weer door kon en mijn 100% savegame niet kwijt was
Ja echtquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Je hebt nu een nieuwe zie ik Pokemon Y is daar al een rom van zonder survey ?quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is uiteindelijk toch allemaal hetzelfde. Maar pokemon black was wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |