Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laagste van het laagste van de futcommunity
oftewel een DS2'tje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.
moest laatst ook tegen iemand die dat deed, stuurde hem een berichtje of hij jou kende maar geen reactiequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.
Ik heb dat helemaal niet bedachtquote:
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
O ja wat ben ik toch weer slim.
Speel ik de bal terug naar mijn keeper reageert hij niet waardoor hij een corner krijgt en natuurlijk scoort hij doe
Toen ik die bal naar mijn keeper toe speelde ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper he
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.
Als BDIL het zegt dan klopt het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.
Nee. Kun je nu ophouden voordat ik stop met hier posten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?
Ik vond Helton beter dan Jefferson.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.
Lahm rb en dan cech op doel misschien?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelersquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lahm rb en dan cech op doel misschien?
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond Helton beter dan Jefferson.
En Cech kan ook, zo duur is die niet.
Ik dacht dat pisvlek duurder was dan lahmquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelers
Daarom lahm rbquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.
Daarom ook mijn toevoeging dat ik weinig muntjes heb op dit moment.quote:
Ah, ik ga uiteindelijk wel voor de Cech/Hummels optie als ik straks weer wat coins heb. Voor nu vind ik het wel prima zo.quote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Als je Cech keeper maakt kun je Dante vervangen door een willekeurige CB van Dortmund of Chelsea.
Bijvoorbeeld Subotic, die kost ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |