Zit me nog steeds een beetje dwars dat je me een tramper noemt zonder ook maar enig bewijs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die kutopmerkingen Thorb2.
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit me nog steeds een beetje dwars dat je me een tramper noemt zonder ook maar enig bewijs.
het laagste van het laagste van de futcommunityquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wtf is plebs? en dan kan ik eindelijk een potje tegen iemand anders van dit forum met een bronze team doen
Trek het je niet aan. Speel gewoon hoe je het fijn vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.
Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laagste van het laagste van de futcommunity
oftewel een DS2'tje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het zit mij dwars dat ik nog steeds word herinnerd aan die ene keer dat ik een LB en RB op LM en RM had.
moest laatst ook tegen iemand die dat deed, stuurde hem een berichtje of hij jou kende maar geen reactiequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet bedachtquote:
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
O ja wat ben ik toch weer slim.
Speel ik de bal terug naar mijn keeper reageert hij niet waardoor hij een corner krijgt en natuurlijk scoort hij doe
Toen ik die bal naar mijn keeper toe speelde ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je bestuurt in zulke gevallen ook de keeper he
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. De mensen die bronzes gebruiken hebben het hoogste IQ.
Als BDIL het zegt dan klopt het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij empirisch bewijs om deze bewering te ondersteunen?
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn IQ is 111 dus dat is al hoger dan de gemiddelde gold-user.
Nee. Kun je nu ophouden voordat ik stop met hier posten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je bewijs om deze bewering te ondersteunen?
Ik vond Helton beter dan Jefferson.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |