Lahm rb en dan cech op doel misschien?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo dit team maar eens uitproberen. Zonde dat er niet echt een fatsoenlijke keeper bijpast waar ik op dit moment muntjes voor heb.
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelersquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lahm rb en dan cech op doel misschien?
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond Helton beter dan Jefferson.
En Cech kan ook, zo duur is die niet.
Ik dacht dat pisvlek duurder was dan lahmquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen coins meer heeft voor die spelers
Daarom lahm rbquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Cech heeft Dante geen goede chem dacht ik.
Daarom ook mijn toevoeging dat ik weinig muntjes heb op dit moment.quote:
Ah, ik ga uiteindelijk wel voor de Cech/Hummels optie als ik straks weer wat coins heb. Voor nu vind ik het wel prima zo.quote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Als je Cech keeper maakt kun je Dante vervangen door een willekeurige CB van Dortmund of Chelsea.
Bijvoorbeeld Subotic, die kost ook niks.
nou vooruitquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Kun je nu ophouden voordat ik stop met hier posten?
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoor allemaal verhalen over een nieuwe glitch
Heb je nog steeds die avondklok? Want dan was je volgens mij net op tijd.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van Dossena (ik moest opzoeken wie het was)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt de geilste chick ooit op Tinder. Even screentje machen.
edit:JammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt de geilste chick ooit op Tinder. Even screentje machen.
edit:Zo, daar ken ik wel een kunstje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo, daar ken ik wel een kunstje op.Zul je toch een monster truck voor moeten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo, daar ken ik wel een kunstje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die granpa jackass?quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
Filmtips anyone? Komedie of onnozele actie svp
Moet je eens op woensdagavond naar Trapz zn huis gaan, dan pas kun je echt sprreken over samengeknepen billenquote:Op zondag 3 november 2013 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zag dat er een nieuwe film is van de Texas Chainsaw Massacre![]()
Must seeVond de eerste ook erg tof, samengeknepen billen alles
Milfs met zweepjes?quote:Op zondag 3 november 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet je eens op woensdagavond naar Trapz zn huis gaan, dan pas kun je echt sprreken over samengeknepen billen
Slangenquote:
Denken dat dit over slangen gaat...quote:Op zondag 3 november 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Slangen![]()
Ben niet snel bang maar zoiets moet ik echt niet in mijn buurt hebben![]()
![]()
Snap die mensen sowieso niet die dat in huis hebben, stel dat zo'n monster uitbreekt snachts en heel toevallig heel veel honger heeft![]()
Heb ik weer iets gemistquote:Op zondag 3 november 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat dit over slangen gaat...Maar verder agree ik wel met je statement
??quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pimpmobiel gekocht
quote:Op zondag 3 november 2013 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pimpmobiel gekocht
Stap even bij me in dan!quote:
Heb je ook snoep in je auto?quote:Op zondag 3 november 2013 01:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stap even bij me in dan!
Gaan we even in Los Santos pimpen.
Ja en die zijn echt niet volgestopt met Rohypnol.quote:
En waar is Samantha danquote:Op zondag 3 november 2013 01:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja en die zijn echt niet volgestopt met Rohypnol.![]()
Ze smaken alleen een beetje chemisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |