hij is niet frans of duits dus neequote:Op zondag 3 november 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar zolang hij bestempeld wordt als zeer groot talent en Wenger zijn voorkeur heeft voor jonge talentvolle spelers dan zie ik dit nog wel gebeuren.
Als iemand niet zal vertrekken is het Wilshere wel. Speelt al sinds zijn negende bij Arsenalquote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij wordt door Feyenoord gebruik als CM, maar volgens mij is het van origine een CAM. Zou dan als vervanger van Wilshere komen dacht ik. Weet niet of hij weg wil?
Lijkt xbox only te zijn idd.quote:Op zondag 3 november 2013 12:24 schreef Fuszy het volgende:
Is xbox only zeker? Heb nog niks ontvangen. Waarom krijgen we uberhaupt daily gifts ?
quote:Op zondag 3 november 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je hem met je handtas geslagen?
quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is
Dat betwijfel ik, maar je mist hem nu toch wel.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Ajax topic op FOK is ook pure comedy. Die zijn gewoon van mening dat Bojan de beste speler van Ajax is
Breng hem nu niet weer op ideeënquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Serero
Luisteren ze daar niet naar ds2?
En jij bent er de grootste komediant.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is hij de Ajax versie van VDM?quote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
En jij bent er de grootste komediant.
quote:Op zondag 3 november 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
De Boer.
Wat een arrogante mongool is dat.
ter verduidelijking: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199978
Altijd leuk leesvoerquote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
tsja je kan toch moeilijk beweren dat bojan het goed doetquote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
En jij bent er de grootste komediant.
Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.quote:
Gewoon tb;dr kan ook hequote:
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.quote:Op zondag 3 november 2013 13:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga vandaag maar niet wedden denk ik
nicequote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.
Op eredivisiewedstrijden wedden is wel erg riskant. Vooral op Feyenoord uit bij Cambuur. Dat moet gewoon fout gaan (hoop van niet natuurlijk)quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.
Ik ga nu stortenquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.
1.35, echt?quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nu stortenMisschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |