Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.quote:
Gewoon tb;dr kan ook hequote:
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.quote:Op zondag 3 november 2013 13:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga vandaag maar niet wedden denk ik
nicequote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die frontvrouw heeft een gouden strot. En ze hebben wel wat lekkere harde nummers ertussen zitten.
Op eredivisiewedstrijden wedden is wel erg riskant. Vooral op Feyenoord uit bij Cambuur. Dat moet gewoon fout gaan (hoop van niet natuurlijk)quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.
Ik ga nu stortenquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon tb;dr kan ook he
[..]
Roma @1.95 en Feyenoord @ 2.20. Wel beide redelijk lage stakes.
1.35, echt?quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nu stortenMisschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
quote:
Speel gewoon geen combos en gooi niet alles in 1x op een betquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nu stortenMisschien Feyenoord wel even wisselen voor een andere bet. Atletico voor 1,35 lijkt me een goede
Bundes, Colombiaquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn dit jaar leuke leagues voor silver teams? Of nationaliteiten. Of een mooie hybrid, maakt me eigenlijk niet uitHeb alleen Eredivisie.
Colombiaquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn dit jaar leuke leagues voor silver teams? Of nationaliteiten. Of een mooie hybrid, maakt me eigenlijk niet uitHeb alleen Eredivisie.
Wil je dat dan ?quote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij kan ik nooit meer Fifa points kopen.
had toen fifa uitkwam 20 euro gestort, om een kleine start te hebben met traden. Maar die kan ik dus niet omzetten naar Fifa points. Waarschijnlijk door die season ticket van EA die ik niet verlengd heb. Krijg wel alle pakjes op maandag van het ST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had toen fifa uitkwam 20 euro gestort, om een kleine start te hebben met traden. Maar die kan ik dus niet omzetten naar Fifa points. Waarschijnlijk door die season ticket van EA die ik niet verlengd heb. Krijg wel alle pakjes op maandag van het ST.
Ze moeten die mensen van EA neerslaan voor de ogen van hun huisdieren
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |