Die Corrie toch. Met je ik heb gewoon mannen gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gewoon gehad met mannen. Nergens last meer van en zij niet van mij.
Ja Cnorrie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Niet liegen Cor, gisteren hunkerde je nog naar een warme worst.
Nou en? Nu niet meer, moment van zwakte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Niet liegen Cor, gisteren hunkerde je nog naar een warme worst.
Klopt. En mannen kunnen daar niet mee omgaan. Maar troost je, vrouwen zelf ook niet altijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef Tem het volgende:
Helemaal niet. Vrouwen doen vaak moeilijk.
Qftquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Vrouwen zijn soms ingewikkeld, mannen soms lomp.
Nou, eerder andersom. Aangezien een man nooit de juiste reactie kan geven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. En mannen kunnen daar niet mee omgaan. Maar troost je, vrouwen zelf ook niet altijd.
Oh was ook geen reactie op jou hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, ik had het net over die kerels, niet over jou
(quoten lukt even niet op mobiel)
En dat ligt dan aan ons?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, eerder andersom. Aangezien een man nooit de juiste reactie kan geven.
Je kunt veel zeggen over hem, maar babyface? Dat is wel het laatste volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Corrie wil die babyface mongool van een Jason Statham in d'r badjas.
Is een stoppelbaardje op de eikel sexy?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over hem, maar babyface? Dat is wel het laatste volgens mij.
Simon Baker mag ook wel trouwens.
Nee dat prikt, gekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een stoppelbaardje op de eikel sexy?
Ik ben niet verbitterd schatje, ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, dat krijg je ervan als je even niet oplet. Één verkeerde afslag en je zit bij de verbitterde vrouwen van een zekere leeftijd. Liesje, Corrie, ik vind jullie heel lief maar HOE KOM IK HIER WEER WEG
Ik ben heel veel maar verbitterd geloof ik niet. Gewoon vrolijk vandaag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, dat krijg je ervan als je even niet oplet. Één verkeerde afslag en je zit bij de verbitterde vrouwen van een zekere leeftijd. Liesje, Corrie, ik vind jullie heel lief maar HOE KOM IK HIER WEER WEG
Wat een kutavond moet ze gehad hebben. Eerst die gore kaasfondue en gezellig moeten doen en dan dom genoemd worden omdat ze donnie darko niks vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
Zo, iemand is wel weer klaar met mijn gewauwel en is naar bed. En terecht natuurlijk.
Als wij nu allemaal eerst hadden gezegd hoe fantastisch Herman is had jij ons ook nagepraat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet zingen, dus ik val af wat betreft Herman v Veen nadoen. En ik WIL hel niet eens nadoen, bah.
Toveren
Zijn het recente nummers of een beetje van alles?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Mmm vrolijk ben ik niet, maar dat ben ik sowieso zelden. Al word ik van die Madonna muziek wel een beetje vrolijk
Wat is dat nou weer voor rare opmerking? Ik heb wel vaker gezegd dat ik hem niks vind. En normaal ben ik juist tegendraads dus je redenering klopt voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als wij nu allemaal eerst hadden gezegd hoe fantastisch Herman is had jij ons ook nagepraat.
Kaasfondue is gewoon prima. Ga jij lekker weer aan je natte wortel knabbelen bij The Voice. Met je geprojecteer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een kutavond moet ze gehad hebben. Eerst die gore kaasfondue en gezellig moeten doen en dan dom genoemd worden omdat ze donnie darko niks vindt.
Zo heet ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Njovalin doet een trollpoging.
Ergens is het wel schattig.
Van alles. Net zong ze Vogue en het nummer wat nu is ken ik niet, zal nieuwer zijn. Of gewoon onbekender kan ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn het recente nummers of een beetje van alles?
Ik voel een kast.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking? Ik heb wel vaker gezegd dat ik hem niks vind. En normaal ben ik juist tegendraads dus je redenering klopt voor geen meter.
Ik ga straks een stuk monchou taart naar binnen werkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaasfondue is gewoon prima. Ga jij lekker weer aan je natte wortel knabbelen bij The Voice. Met je geprojecteer.
Gaar allemaal in je reet zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga straks een stuk monchou taart naar binnen werkenals ik dit hoofdstuk af heb
Monchou taart.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga straks een stuk monchou taart naar binnen werkenals ik dit hoofdstuk af heb
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Mmm vrolijk ben ik niet, maar dat ben ik sowieso zelden. Al word ik van die Madonna muziek wel een beetje vrolijk
Dat duurde toch wel 5 minuten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je niet van die achterlijke opmerkingen maken die nergens op slaan.
Leuk, ze heeft best veel leuks gemaakt vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Van alles. Net zong ze Vogue en het nummer wat nu is ken ik niet, zal nieuwer zijn. Of gewoon onbekender kan ook.
Ja leuk he, heb je je zin weer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dat duurde toch wel 5 minuten.
Jaquote:
Ik heb toch al een vriendje dus maakt niet uit.quote:
Die bodem maakt het wel af ja. Eigenlijk mag het meestal best wat minder monchou en meer bodem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
Alleen geen bastognekoekbodem dit keer, dat is wat minder.
Nee dat is leuk voor Waagnek, een vrouw die zichzelf laat verslonzen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vriendje dus maakt niet uit.
Ah, jij bent er zo één.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vriendje dus maakt niet uit.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bodem maakt het wel af ja. Eigenlijk mag het meestal best wat minder monchou en meer bodem.
De bedoeling is dat je gewoon je muil houdt als je iets gemeens tegen corrie wil zeggen jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de bedoeling was maar ik kan er mee leven.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat is leuk voor Waagnek, een vrouw die zichzelf laat verslonzen.
Kersen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha inderdaad
En meer fruit mag ook wel eigenlijk, op die van nu zit maar een dunne laag
Ze is vast niet echt boos. Ik gok dat ze stiekem zit te gniffelen over hoe jullie happen. Zou ik ook doen.quote:
Ik heb het de laatste tijd niet bijgehouden. Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
Zo te zien heeft Specularium de punten binnen voor vanavond.
Dan ken je Corrie nog niet. Specularium deed ook gewoon zeer onaardig. Met zijn hoofdquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is vast niet echt boos. Ik gok dat ze stiekem zit te gniffelen over hoe jullie happen. Zou ik ook doen.
Nee, Cor is echt een beetje cnorrig. Maar dat gaat weer over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is vast niet echt boos. Ik gok dat ze stiekem zit te gniffelen over hoe jullie happen. Zou ik ook doen.
Oh naja, dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat ze zoals altijd gewoon met elkaar zaten te geinen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ken je Corrie nog niet. Specularium deed ook gewoon zeer onaardig. Met zijn hoofd
Dit was niks vergeleken met Topavonden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ken je Corrie nog niet. Specularium deed ook gewoon zeer onaardig. Met zijn hoofd
Dus? Maakt het nog niet tof om dingen te zeggen gewoon alleen omdat ze gemeen zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was niks vergeleken met Topavonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef Tem het volgende:
Kan ze zich even met VBL bezig houden.Ajacieden op VBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Meestal kan ze het prima hebben, Ridder Timmmmmmmmmm.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Maakt het nog niet tof om dingen te zeggen gewoon alleen omdat ze gemeen zijnMafkees
Niet tof, specu, niet tofquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal kan ze het prima hebben, Ridder Timmmmmmmmmm.
Tenzij Peun een lekker wijf is, komt mijn lans daar niet in de buurtquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
kunnen we niet een stel paarden regelen zodat ridders Peunnnnn en Timage een duel kunnen doen met elkaar en hun razende lanzen?
epische gifjes krijg je dan
Klinkt goed, ga ik volgende keer makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kersen?Maar het lijkt me een goed plan, dubbele bodem, dubbele topping en de helft monchou. Is hij misschien ook niet meer zo machtig dus kan je grotere stukken op.
jij bent nog te jong voor dit soort praatjes timtimquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er eigenlijk wel lekkere wijven op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |