Die Corrie toch. Met je ik heb gewoon mannen gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gewoon gehad met mannen. Nergens last meer van en zij niet van mij.
Ja Cnorrie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Niet liegen Cor, gisteren hunkerde je nog naar een warme worst.
Nou en? Nu niet meer, moment van zwakte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Niet liegen Cor, gisteren hunkerde je nog naar een warme worst.
Klopt. En mannen kunnen daar niet mee omgaan. Maar troost je, vrouwen zelf ook niet altijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef Tem het volgende:
Helemaal niet. Vrouwen doen vaak moeilijk.
Qftquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Vrouwen zijn soms ingewikkeld, mannen soms lomp.
Nou, eerder andersom. Aangezien een man nooit de juiste reactie kan geven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. En mannen kunnen daar niet mee omgaan. Maar troost je, vrouwen zelf ook niet altijd.
Oh was ook geen reactie op jou hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, ik had het net over die kerels, niet over jou
(quoten lukt even niet op mobiel)
En dat ligt dan aan ons?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, eerder andersom. Aangezien een man nooit de juiste reactie kan geven.
Je kunt veel zeggen over hem, maar babyface? Dat is wel het laatste volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Corrie wil die babyface mongool van een Jason Statham in d'r badjas.
Is een stoppelbaardje op de eikel sexy?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over hem, maar babyface? Dat is wel het laatste volgens mij.
Simon Baker mag ook wel trouwens.
Nee dat prikt, gekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een stoppelbaardje op de eikel sexy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |