Misschien moet je eens wat vaker komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik erbij was
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker komen.
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij met jouw gewicht dat beter niet doen.
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.
Geknipt voor jou dus. Doen wequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.
Dan heb ik jou weggejaagd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Geknipt voor jou dus. Doen we![]()
En nu ga ik even wat doen. Ik heb VS ook al weggejaagd.
Jij bent ook makkelijk te lokken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Niemand heeft me weggejaagd, het eten lokte me.
Die was lekkah!quote:
Absoluut, mooie tent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, zuipen in hotel De L'Europe houden we erin.
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
Eindelijk kan je het wél goed spellen.
Idd, als je gaat schijten heeft dat een impact op je performance.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.
Als je gaat zitten bouten wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, als je gaat schijten heeft dat een impact op je performance.
Toen remlof nog haar had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Dat is een ingang, geen uitgang.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.
Waar schijt jij dan uit? Je muil?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een ingang, geen uitgang.
Stoma.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar schijt jij dan uit? Je muil?
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aars is kapot geragd, dat weet je toch, daar kan niks meer mee.
Nee, m'n eigen auto staat er doorgaans al in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.
Dan zorg je maar dat de zaak wordt uitgeboord zodat ik er de volgende keer naast kan parkeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, m'n eigen auto staat er doorgaans al in.
quote:
De parkeergestapo zal uw vehikel opsporen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef waht het volgende:
[..]
De parkeergestapo zal uw vehikel opsporen.
Heerlijk, van die stadswachten, parkeerwachters en private beveiligers. Kanslozen die te lozerig waren voor de politie-opleiding die dan dat maar gaan doen. Dat terwijl agenten al kansloos zijn, hoe je daar dan voor zakt is een wonder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.
Aangestuurd door een gemeente die wil graaien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk, van die stadswachten, parkeerwachters en private beveiligers. Kanslozen die te lozerig waren voor de politie-opleiding die dan dat maar gaan doen.
Aarsgraaien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef waht het volgende:
[..]
Aangestuurd door een gemeente die wil graaien.
Precies, het KLPD is al het speciale onderwijs uit de groep, moet je nagaan dat je daar ook nog een G-team voor hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.
Laat dat eventueel maar weg, anders is efficiëntie bij voorbaat al ver te zoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:46 schreef waht het volgende:
[..]
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.
Wat mij denken aan de Duitse grenspolitie die feilloos de neger uit een volle treinwagon plukte om hem aan een andere controle te onderwerpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:46 schreef waht het volgende:
[..]
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.
Afro-Amerikaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij denken aan de Duitse grenspolitie die feilloos de neger uit een volle treinwagon plukte om hem aan een andere controle te onderwerpen.
Helaas niet beet, bleek een Amerikaan te zijn.
De Polizei heeft het niet op zwarte Pieten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij denken aan de Duitse grenspolitie die feilloos de neger uit een volle treinwagon plukte om hem aan een andere controle te onderwerpen.
Helaas niet beet, bleek een Amerikaan te zijn.
Sinds Obama Merkel heeft afgeluisterd zijn alle gekleurden verdacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:50 schreef waht het volgende:
[..]
De Polizei heeft het niet op zwarte Pieten.
En Sinds Colin Powell ons heeft belogen bij de VN.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds Obama Merkel heeft afgeluisterd zijn alle gekleurden verdacht.
Dat is vergeven en vergeten, omdat de Oranjes via Shell er leuk aan hebben verdiend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef waht het volgende:
[..]
En Sinds Colin Powell ons heeft belogen bij de VN.
De Duitse grenspolitie weet tenminste een politieopleiding nog wat inhoud te geven:quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:50 schreef waht het volgende:
[..]
De Polizei heeft het niet op zwarte Pieten.
Dat is ook al wel lang terug die uniformen, sinds de eenwording zijn die nazi-looks toch uit den boze?quote:
Jaren 60 / 70, wat mij betreft komen ze terug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook al wel lang terug die uniformen, sinds de eenwording zijn die nazi-looks toch uit den boze?
Volgens mij gebruikt enkel de infanterie nog uniformen uit die tijd bij de Zapfenstreich voor de Verteitigungsminister toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaren 60 / 70, wat mij betreft komen ze terug.
De kleermaker is ook gevlucht naar Argentinia.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook al wel lang terug die uniformen, sinds de eenwording zijn die nazi-looks toch uit den boze?
Hugo Boss?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De kleermaker is ook gevlucht naar Argentinia.
Whehehe, ken een aantal agenten die altijd graag dienst doen bij demonstraties van linkse groeperingen, dan kunnen ze er namelijk naar hartenlust op los meppen zonder dat er serieuze consequenties aan verbonden zijn.quote:
Als je genoeg alcohol drinkt kan iedereen dansen, gaat helemaal vanzelf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat remlof niet kan dansen.
Dat denken jullie maar. Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je genoeg alcohol drinkt kan iedereen dansen, gaat helemaal vanzelf.
Als je dronken bent heb je niet door dat het er niet uit ziet. Overigens dans je toch voor jezelf, niet voor het publiek?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denken jullie maar. Het ziet er niet uit.
Je danst om indruk te maken bij de vrouwtjes om ze vervolgens na het stappen vol te pompen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je dronken bent heb je niet door dat het er niet uit ziet. Overigens dans je toch voor jezelf, niet voor het publiek?
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Je danst om indruk te maken bij de vrouwtjes om ze vervolgens na het stappen vol te pompen.
Ga weg?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Je danst om indruk te maken bij de vrouwtjes om ze vervolgens na het stappen vol te pompen.
Vaak genoeg op een biljart of tafel gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Vaak genoeg op een biljart of tafel gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat dansen er alleen maar was om lekker lomp te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zullen veel vrouwen bij veel dansende mannen denken.
Er wordt me steeds meer duidelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dansen er alleen maar was om lekker lomp te doen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk stond ik strontbezopen aan de tafel.............................
![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt me steeds meer duidelijk.
Blijkbaar zag het er toch aantrekkelijk uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]Eigenlijk stond ik strontbezopen aan de tafel.............................
Gemeen hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Des te meer reden om het niet te doen.
Ik was verkleed als non. De volgende dag wist ik niet wie ze was maar heb er met de resterende carnavalsdagen een leuke tijd mee gehad. Vrienden van me gingen haar zelfs met de scooter halen toen ze niet kwam.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar zag het er toch aantrekkelijk uit.
Gay.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef betyar het volgende:
Ik kan wel dansen. Stijldansen wel te verstaan.
Ruim zeven jaar gedanst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
Een stijldansende Brabander, dat moet ik zien.
Wel een mooi verhaal. Leuk ook dat je vrienden zo hielpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was verkleed als non. De volgende dag wist ik niet wie ze was maar heb er met de resterende carnavalsdagen een leuke tijd mee gehad. Vrienden van me gingen haar zelfs met de scooter halen toen ze niet kwam.
Na de carnaval ruim 2 weken niks van me laten horen. Ik vond haar telefoonnummer in mijn portemonnee en dacht die zal ik weer eens bellen................ Zo is het balletje gaan rollen.
Mein Gott.quote:
LOLquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt me steeds meer duidelijk.
Volgens mij doe jij altijd lomp, dus dan maakt het niet uit hoe je het noemt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dat dansen er alleen maar is om lomp te doen.
Dat kan, mits je een mosh pit onder 'dansen' rekent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dansen er alleen maar was om lekker lomp te doen.
Ik vind het mooi om te zien, bij een bal ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En nog met mijn vrouw op dansles geweest, inclusief wedstrijddansen.
Mij lijkt het best leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, bij een bal ofzo.
Maar stijldansen als sport en dergelijke is echt tenenkrommend.
Op mijn werk en bij mijn eigen projecten doe ik wél altijd serieus, maar dat compenseer ik dus met lomp gedrag tijdens mijn privé.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij altijd lomp, dus dan maakt het niet uit hoe je het noemt.
Mosh pit?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan, mits je een mosh pit onder 'dansen' rekent.
Ik vind het wel prettig om te kunnen dansen op feesten. Mijn kinderen MOETEN van mij ook op dansles. Hoort bij de opvoeding vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, bij een bal ofzo.
Maar stijldansen als sport en dergelijke is echt tenenkrommend.
Neuh, op informele aangelegenheden zijn het vaak van die poseurs in rare pakjes.quote:
Maar waarom nou lomp? Waarom niet liefdevol, behendig, of kek aangekleed?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op mijn werk en bij mijn eigen projecten doe ik wél altijd serieus, maar dat compenseer ik dus met lomp gedrag tijdens mijn privé.
Je hebt het over Zwarte Pieten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, op informele aangelegenheden zijn het vaak van die poseurs in rare pakjes.
Prima, verplichte cursus goede klassieke muziek, oesters eten, champagne drinken en vlinderdas strikken erbij dan, en niet die rare strakke pakjes wat ze tegenwoordig klassiek dansen vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om te kunnen dansen op feesten. Mijn kinderen MOETEN van mij ook op dansles. Hoort bij de opvoeding vind ik.
Ik kan slechts twee dingen in het leven:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom nou lomp? Waarom niet liefdevol, behendig, of kek aangekleed?
Onzin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan slechts twee dingen in het leven:
- lomp
- agressief
Daar heb ik geen cursus voor nodig gehad, dat kreeg ik gewoon thuis mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, verplichte cursus goede klassieke muziek, oesters eten, champagne drinken en vlinderdas strikken erbij dan, en niet die rare strakke pakjes wat ze tegenwoordig klassiek dansen vinden.
We hebben het over Betyar's "thuissituatie" he?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen cursus voor nodig gehad, dat kreeg ik gewoon thuis mee.
Mijn hart breektquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan slechts twee dingen in het leven:
- lomp
- agressief
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, verplichte cursus goede klassieke muziek, oesters eten, champagne drinken en vlinderdas strikken erbij dan, en niet die rare strakke pakjes wat ze tegenwoordig klassiek dansen vinden.
Dan moet hij zichzelf maar eens gaan opvoeden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over Betyar's "thuissituatie" he?
quote:Kann man Herzen brechen
können Herzen sprechen
kann man Herzen quälen
kann man Herzen stehlen
Sie wollen mein Herz am rechten Fleck
doch seh ich dann nach unten weg
da schlägt es links
Können Herzen singen
kann ein Herz zerspringen
können Herzen rein sein
kann ein Herz aus Stein sein
da schlägt es links
links zwo drei vier
Kann man Herzen fragen
ein Kind darunter tragen
kann man es verschenken
mit dem Herzen denken
da schlägt es in der linken Brust
der Neider hat es schlecht gewußt
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
Ach de twee elitaire wanabee's hebben elkaar weer gevonden. Het enige wat ze beide in hun zielige leventje zullen vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Dansen is leuk en gezond.
Dat en de pot met goud die jij nog naarstig zoekt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach de twee elitaire wanabee's hebben elkaar weer gevonden. Het enige wat ze beide in hun zielige leventje zullen vinden.
Van mening verschillen, dat mag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit leuk is dan vreet ik m'n schoen op.
Och, jij bent over 5 jaar toch bij je vrouw en kinderen weg omdat je het burgelijke gezinsleven niet meer kan uithouden, dan heb jij helemaal niets meer, wij tenminste nog een carrière.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach de twee elitaire wanabee's hebben elkaar weer gevonden. Het enige wat ze beide in hun zielige leventje zullen vinden.
Zeikstralen zijn het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heb ik allang gevonden. Ze zitten alle drie op de bank momenteel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en de pot met goud die jij nog naarstig zoekt.
Bevalt me prima.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, jij bent over 5 jaar toch bij je vrouw en kinderen weg omdat je het burgelijke gezinsleven niet meer kan uithouden, dan heb jij helemaal niets meer, wij tenminste nog een carrière.
Sure, ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan met een rugnummer op en met informele kleding een beetje ballroomdancing te doen. Die hele setting is dan verkeerd.quote:
En vervolgens ben je het huis ook nog eens kwijt omdat dat van je schoonouders is, kan je in Woensel in een flatje op 3 hoog achter gaan zitten.quote:
Was jij trouwens niet de galaman?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sure, ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan met een rugnummer op en met informele kleding een beetje ballroomdancing te doen. Die hele setting is dan verkeerd.
Dan heb ik vroeger vrij fanatiek gedanst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan, mits je een mosh pit onder 'dansen' rekent.
Ja, maar een gala is heel wat anders dan met een stel lui met rugnummers op dansen op een houten vloer terwijl een of andere josti het casettebandje omdraait.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet de galaman?
Ligt eraan he, ik had voor elke dans een ander pak en mijn danspartner een andere jurk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sure, ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan met een rugnummer op en met informele kleding een beetje ballroomdancing te doen. Die hele setting is dan verkeerd.
Het lijkt mij wel een elegante vorm van sportbeoefening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens ben je het huis ook nog eens kwijt omdat dat van je schoonouders is, kan je in Woensel in een flatje op 3 hoog achter gaan zitten.
Het is ook wel mooi, maar ik hou gewoon niet van de setting.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een elegante vorm van sportbeoefening.
Hier trouwens ook, alleen heb ik er verder nooit iets mee gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef hexje het volgende:
Op mijn school gingen we bijna allemaal verplicht op stijldansen.
Maar als je nou moest kiezen tussen een ballroom en een naar zweet stinkende sporthal?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi, maar ik hou gewoon niet van de setting.
De Jostiband, dat zijn echt mijn helden, respect voor die mensen. Als je ziet hoe intens gelukkig die mensen zijn met hetgeen wat ze doen, dat is dan iets waar ik wél jaloers op ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar een gala is heel wat anders dan met een stel lui met rugnummers op dansen op een houten vloer terwijl een of andere josti het casettebandje omdraait.
Het verschil is dat die danswedstrijden juist gehouden worden in naar zweet stinkende sporthallen of kneuterige horeca gelegenheden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je nou moest kiezen tussen een ballroom en een naar zweet stinkende sporthal?
Sporthallen zijn inderdaad minder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het verschil is dat die danswedstrijden juist gehouden worden in naar zweet stinkende sporthallen of kneuterige horeca gelegenheden.
Dat bedoel ik met setting.
Die achterste mongool drukt z'n eigen oor al dicht, geweldig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Jostiband, dat zijn echt mijn helden, respect voor die mensen. Als je ziet hoe intens gelukkig die mensen zijn met hetgeen wat ze doen, dat is dan iets waar ik wél jaloers op ben.![]()
[ afbeelding ]
Van trouwen komt trouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het trouwens over dansen hebben, ik vind bruiloften ook altijd van die vreselijke gebeurtenissen. Hopelijk word ik nooit voor dat soort zaken uitgenodigd, dan zou ik echt doodongelukkig zijn.
Die zijn juist leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het trouwens over dansen hebben, ik vind bruiloften ook altijd van die vreselijke gebeurtenissen. Hopelijk word ik nooit voor dat soort zaken uitgenodigd, dan zou ik echt doodongelukkig zijn.
Als ik remlof mag geloven kan waht dat ook zonder naar een bruiloft te gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn juist leuk.
Op andermans rekening ladderzat zuipen.
OH MY GOD, dat is binnenkort en nog wel in de buurt te doen. Ga je mee VS?quote:Apeldoorn, 9 november 2013 Kathedraalconcert met allure
Wanneer 09-11-2013 van 19:30 tot 21:30
Organisatie: Jostiband Orkest
Nee, dan word ik eruit getrapt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OH MY GOD, dat is binnenkort en nog wel in de buurt te doen. Ga je mee VS?
Jij doet me denken aan die vent die afgelopen donderdag meedeed aan "Naked and afraid".quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nee man, ze geven jou een triangel en zetten je op het podium!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dan word ik eruit getrapt.
Vertel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan die vent die afgelopen donderdag meedeed aan "Naked and afraid".
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, ze geven jou een triangel en zetten je op het podium!!!
Bah, ik zou nooit naakt op tv willen komen. Sterker nog, ik wil helemaal niet op tv komen, camera's en aandacht zijn eng.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.yourdiscovery.(...)d-naakt-in-de-regen/
We willen het ook niet zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik zou nooit naakt op tv willen komen. Sterker nog, ik wil helemaal niet op tv komen, camera's en aandacht zijn eng.
Net zeg je nog dat je het eng vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat jullie willen is voor mij compleet irrelevant.
Ik vind het eng om op TV te komen of aandacht te krijgen, wat jullie willen vind ik niet eng, want het boeit mij niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je het eng vindt.
Dan kun je ook best op tv komen. We kijken toch niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het eng om op TV te komen of aandacht te krijgen, wat jullie willen vind ik niet eng, want het boeit mij niet.
Nee, want ik wil zoveel mogelijk anoniem blijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je ook best op tv komen. We kijken toch niet.
"Waarom is er geen Afro-Amerikaan die met een palmblad voor een verkoelend briesje zorgt"quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
Lijkt me wel gaaf, op tv zeiken op alles.
je wou dat je johan derksen was ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
Lijkt me wel gaaf, op tv zeiken op alles.
Anderen doen een moord voor een moment of fame.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want ik wil zoveel mogelijk anoniem blijven.
Nee, gewoon als mezelf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
je wou dat je johan derksen was ?
Inderdaad. Ik dus niet, ik moord uit andere motieven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen doen een moord voor een moment of fame.
Hoeveel heb je er van de week weer gepakt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dus niet, ik moord uit andere motieven.
Dat vroeg de aanklager van het internationaal strafhof in Den Haag ook van de week.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er van de week weer gepakt?
Fijne creep ben je toch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vroeg de aanklager van het internationaal strafhof in Den Haag ook van de week.
Ik moet die engerd niet hoor. Ik praat alleen maar met hem mee zodat ie niet lomp en agressief gaat doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
Gezien het feit dat tegenpolen elkaar aantrekken voorzie ik dat jullie binnenkort liggen te raggen.
Hoe moet dat, raggen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
Gezien het feit dat tegenpolen elkaar aantrekken voorzie ik dat jullie binnenkort liggen te raggen.
Ook weer een fijne voor mijn FoBo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet die engerd niet hoor. Ik praat alleen maar met hem mee zodat ie niet lomp en agressief gaat doen.
Nou en, over het algemeen mogen allochtone Groenlinks types mij ook niet, maar toch werd 't m'n vriend.quote:
Da's nog wat anders dan ermee gaan raggen, hè.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, over het algemeen mogen allochtone Groenlinks types mij ook niet, maar toch werd 't m'n vriend.
Jij hebt geen seks met je wederhelft?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nog wat anders dan ermee gaan raggen, hè.
Ja ik bedacht net dat je ook geliefde kon bedoelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt geen seks met je wederhelft?
Ja ik doelde op m'n toenmalige vriend, als in vriendje, als in wederhelft, als in tsja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik bedacht net dat je ook geliefde kon bedoelen.
Kijk nou wat je doet VS, hij gaat weer helemaal los.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijne foto is het ook.
quote:Uit G-translate....
Wij organiseren feesten en evenementen voor vele grote bedrijven, vaak gemaakt speciale sets voor de juiste sfeer te geven (we opgevoed levende varkens en kippen lopen rond onder de gasten)
Maar hij werd dus toch uiteindelijk een ex.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik doelde op m'n toenmalige vriend, als in vriendje, als in wederhelft, als in tsja.
Joa, maar dat had weinig uit te maken met mij, meer met z'n familie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij werd dus toch uiteindelijk een ex.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef speknek het volgende:
Von_Preussen, ik zou met veel eer onder je dienen in volksmilitie de brakende honden.
Ah zonde.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar dat had weinig uit te maken met mij, meer met z'n familie.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whehehe, ken een aantal agenten die altijd graag dienst doen bij demonstraties van linkse groeperingen, dan kunnen ze er namelijk naar hartenlust op los meppen zonder dat er serieuze consequenties aan verbonden zijn.
Famke staat symbool voor de gehele Nederlandse filmsector.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijne foto is het ook.
Yep.quote:
Ah vast wel, komt vanzelf die dingen, en anders maar niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer eens iemand op je pad komt.
Nah, je moet niet zo'n wanhopige ouwe nicht worden hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah vast wel, komt vanzelf die dingen, en anders maar niet.
Als ik wanhopig was dan was ik wel druk bezig met zoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, je moet niet zo'n wanhopige ouwe nicht worden hoor.
Je bent ook nog niet oudquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik wanhopig was dan was ik wel druk bezig met zoeken.
Maar dat is niet het geval.
Daarom, no worries.quote:
Ach kom, niet iedereen wil kinderen en niet alle mannen zijn al onder dak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
Ik ben een dertiger met interende eicellen. Ook geen aanwinst op de dating-markt.
Hallo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach kom, niet iedereen wil kinderen en niet alle mannen zijn al onder dak.
Pics!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hexje, kijk, ik heb er een voor je!
Ajax dat verliest is altijd goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef remlof het volgende:
Hoppa, Vites wint even van Ajax in de Arena. Alweer
Matchfixingquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef remlof het volgende:
Hoppa, Vites wint even van Ajax in de Arena. Alweer
Gokje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Snel doorscrollen. Doen we nu tits please pics van de dames hier?
Ik heb hier niks mee te makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar dat had weinig uit te maken met mij, meer met z'n familie.
Booked (vliegtuig+hostel), in 20 minuten na bevestiging hotel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Drugshond het volgende:
Wacht nog op een mailtje uit Krakau. ff snel doorboeken (voor Juli volgend jaar - 4 dagen)
Dan ga ik wel naar Auswitch.
quote:Dear xxxx,
we get Your reservation, thank You!
I've booked room number 20 for You
If You have any questions please do not hesistate to contact with us.
Best regards,
Magda Jamróz - manager's reception,
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet die engerd niet hoor. Ik praat alleen maar met hem mee zodat ie niet lomp en agressief gaat doen.
Het was een geslaagde voetbal-op-de-bank-kijk-avond.quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie hebben weer een leuke zaterdagavond gehad zie ik?
Hebben we fietstas maar weer mooi mee geholpenquote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het punt voor Nek.
Twee films gekeken.quote:Op zondag 3 november 2013 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een geslaagde voetbal-op-de-bank-kijk-avond.
Daarom, jammer dat ADO niet meewerkte.quote:Op zondag 3 november 2013 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben we fietstas maar weer mooi mee geholpen.
Prima dat ADO niet meewerkte, dat is onze directe concurrentie.quote:Op zondag 3 november 2013 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, jammer dat ADO niet meewerkte.
Ik hoop dat nacompetitie er nog in zit voor Nekquote:Op zondag 3 november 2013 03:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima dat ADO niet meewerkte, dat is onze directe concurrentie.
AZ vind ik wel de grootste kutclub uit de Eredivisie, ik heb er geen grijntje sympathie voor.quote:
Ik heb me wel vermaakt, jij hopelijk ook?quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie hebben weer een leuke zaterdagavond gehad zie ik?
Wat moeten ze anders?quote:Op zondag 3 november 2013 08:17 schreef von_Preussen het volgende:
Alle onrendabelen liggen nu vast en zeker nog in hun nest te stinken.
quote:Op zondag 3 november 2013 08:17 schreef von_Preussen het volgende:
Alle onrendabelen liggen nu vast en zeker nog in hun nest te stinken.
Maakt ook niet uit. Lekker kinderloos ga je ten onder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
Ik ben een dertiger met interende eicellen. Ook geen aanwinst op de dating-markt.
Gelukkig zijn er nog kamerleden die weten wat hun taak is.quote:SP-Kamerlid Farshad Bashir baalt ervan dat de toiletten in treinen zo vaak vies zijn. Hij wil dat staatssecretaris Wilma Mansveld (Openbaar vervoer) met de NS een plan maakt om ervoor te zorgen dat reizigers voortaan schone wc's treffen.
Die serie is deels fictie, Tem.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Verplichte cursus goede klassieke muziek: samen André Rieu luisteren met Voorschrift.
Dat hij zijn arm er zelf afgeschoten heeft is echter wel realiteit.quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden bij de tekst. Een gedramatiseerde weergave van de werkelijkheid.
ik heb mij ook vermaakt.quote:Op zondag 3 november 2013 08:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt, jij hopelijk ook?
Goedemorgen Paper_Tiger en wie verder nog wakker zit te worden.
Ik vond het een uiterst vermakelijke miniserie.quote:Op zondag 3 november 2013 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hij zijn arm er zelf afgeschoten heeft is echter wel realiteit.
Wat een flapdrol.quote:Op zondag 3 november 2013 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij wilde zelfmoord plegen maar schoot mis?quote:Op zondag 3 november 2013 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben het met je eens, ken het onderwerp ook uit het boek "de Prooi" (non-fictie) en van de theatervoorstelling, maar ook deze serie vond ik zeer aardig om naar te kijken. Alleen wel rekening houdende dat er enkele zaken om de persoon Rijkman Groenink werden vertoond die een gedramatiseerde weergave van de werkelijkheid zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 11:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het een uiterst vermakelijke miniserie.
Nee, wapen vergeten te ontladen en toen ging er een schot af.quote:Op zondag 3 november 2013 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Hij wilde zelfmoord plegen maar schoot mis?
Petjes in Volkswagens zijn niet succesvol.quote:Op zondag 3 november 2013 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ah, ik hoor net van een verkeerspsycholoog dat succesvolle mensen relatief vaker agressief weggedrag vertonen.
Dat gaat vooral over mensen die erg onder de indruk van zichzelf zijn, maar met dat soort mensen ga ik sowieso niet om.quote:Op zondag 3 november 2013 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ah, ik hoor net van een verkeerspsycholoog dat succesvolle mensen relatief vaker agressief weggedrag vertonen.
Fijn om te horen dat je eindelijk afscheid neemt van deze SC. We hebben de foto's in elk geval nog.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over mensen die erg onder de indruk van zichzelf zijn, maar met dat soort mensen ga ik sowieso niet om.
Die rijden dan ook niet agressief, vanwege een gebrek aan PK's. Die zijn enkel agressief als ze bij het volgende stoplicht na 4 minuten eindelijk weer naast je staan.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Petjes in Volkswagens zijn niet succesvol.
Dit valt voor mij niet onder omgaan met mensen. En er zijn genoeg leuke mensen in deze SC.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je eindelijk afscheid neemt van deze SC. We hebben de foto's in elk geval nog.
Dat ligt eraan, heb je jezelf recentelijk in je arm geschoten?quote:Op zondag 3 november 2013 11:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op mijn werk noemen ze me inmiddels ook Rijkman Groenink, heb echter geen idee of ik dit nu als compliment of als kritiek aan mijn optreden en houding moet zien.
Je spreekt jezelf weer tegen.quote:Op zondag 3 november 2013 11:51 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dit valt voor mij niet onder omgaan met mensen. En er zijn genoeg leuke mensen in deze SC.
Ik heb wel recentelijk geschoten, maar niet in mijn eigen arm.quote:Op zondag 3 november 2013 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, heb je jezelf recentelijk in je arm geschoten?
Inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 11:55 schreef waht het volgende:
Zo lang VS hier verblijft gaat Guido nergens heen natuurlijk.
Mwoah, onzin-redenering.quote:Op zondag 3 november 2013 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer tegen.
Op zich niet zo raar met jouw schizofrene persoonlijkheid, want jij hebt tegenpolen nodig zodat je verontwaardigd kan doen en voor jezelf je morele superioriteit kan bewijzen.
Wat dat betreft val je uitstekend in de door jou omschreven categorie van mensen die nogal onder de indruk zijn van zichzelf.
Wat heeft de SC met mensen omgaan te maken, achterlijke tyfusmongool?quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je eindelijk afscheid neemt van deze SC. We hebben de foto's in elk geval nog.
Je durft gewoon de confrontatie met de realiteit niet aan, zoals gewoonlijk, maar blijft liever in je Disneywereldje hangen.quote:
Dit slaat op mij.quote:Op zondag 3 november 2013 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer tegen.
Op zich niet zo raar met jouw schizofrene persoonlijkheid, want jij hebt tegenpolen nodig zodat je verontwaardigd kan doen en voor jezelf je morele superioriteit kan bewijzen.
Wat dat betreft val je uitstekend in de door jou omschreven categorie van mensen die nogal onder de indruk zijn van zichzelf.
Deze SC is net zo een sociale groep als een groep mensen in een kroeg. Enkel met het voordeel dat ik die lelijke hoofden van sommigen niet hoef te zien.quote:Op zondag 3 november 2013 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft de SC met mensen omgaan te maken, achterlijke tyfusmongool?
Wat ken je mij toch goed.quote:Op zondag 3 november 2013 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je durft gewoon de confrontatie met de realiteit niet aan, zoals gewoonlijk, maar blijft liever in je Disneywereldje hangen.
Haha nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze SC is net zo een sociale groep als een groep mensen in een kroeg. Enkel met het voordeel dat ik die lelijke hoofden van sommigen niet hoef te zien.
Nee op mij vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |