Misschien moet je eens wat vaker komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik erbij was
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker komen.
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij met jouw gewicht dat beter niet doen.
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.
Geknipt voor jou dus. Doen wequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.
Dan heb ik jou weggejaagd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Geknipt voor jou dus. Doen we![]()
En nu ga ik even wat doen. Ik heb VS ook al weggejaagd.
Jij bent ook makkelijk te lokken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Niemand heeft me weggejaagd, het eten lokte me.
Die was lekkah!quote:
Absoluut, mooie tent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, zuipen in hotel De L'Europe houden we erin.
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
Eindelijk kan je het wél goed spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |