Misschien moet je eens wat vaker komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik erbij was
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker komen.
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik tussen de rechtse ballen? Dat kan niet goed gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, jij kunt een aantal ballen vast wel aan.
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij met jouw gewicht dat beter niet doen.
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon een horecagelegenheid opzoeken waar ze zijn (in)gesteld op corpulente mensen.
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Met bielzen tafels en betonnen vloeren.
Geknipt voor jou dus. Doen wequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als een Duitse bunker uit de oorlog.
Dan heb ik jou weggejaagd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Geknipt voor jou dus. Doen we![]()
En nu ga ik even wat doen. Ik heb VS ook al weggejaagd.
Jij bent ook makkelijk te lokken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Niemand heeft me weggejaagd, het eten lokte me.
Die was lekkah!quote:
Absoluut, mooie tent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, zuipen in hotel De L'Europe houden we erin.
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
Eindelijk kan je het wél goed spellen.
Idd, als je gaat schijten heeft dat een impact op je performance.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.
Als je gaat zitten bouten wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, als je gaat schijten heeft dat een impact op je performance.
Toen remlof nog haar had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Dat is een ingang, geen uitgang.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kwam net van de wc en het was vroeg.
Waar schijt jij dan uit? Je muil?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een ingang, geen uitgang.
Stoma.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar schijt jij dan uit? Je muil?
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aars is kapot geragd, dat weet je toch, daar kan niks meer mee.
Nee, m'n eigen auto staat er doorgaans al in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.
Dan zorg je maar dat de zaak wordt uitgeboord zodat ik er de volgende keer naast kan parkeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, m'n eigen auto staat er doorgaans al in.
quote:
De parkeergestapo zal uw vehikel opsporen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu lul? De volgende keer parkeer ik mijn BMW 5-serie dan in jouw aars, kunnen we de parkeerkosten uitsparen.
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef waht het volgende:
[..]
De parkeergestapo zal uw vehikel opsporen.
Heerlijk, van die stadswachten, parkeerwachters en private beveiligers. Kanslozen die te lozerig waren voor de politie-opleiding die dan dat maar gaan doen. Dat terwijl agenten al kansloos zijn, hoe je daar dan voor zakt is een wonder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.
Aangestuurd door een gemeente die wil graaien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat er bij de parkeergestapo enkel aarskruipers werken.
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk, van die stadswachten, parkeerwachters en private beveiligers. Kanslozen die te lozerig waren voor de politie-opleiding die dan dat maar gaan doen.
Aarsgraaien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef waht het volgende:
[..]
Aangestuurd door een gemeente die wil graaien.
Precies, het KLPD is al het speciale onderwijs uit de groep, moet je nagaan dat je daar ook nog een G-team voor hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de politie al uit een club blauwe losers bestaat.
Laat dat eventueel maar weg, anders is efficiëntie bij voorbaat al ver te zoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:46 schreef waht het volgende:
[..]
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.
Wat mij denken aan de Duitse grenspolitie die feilloos de neger uit een volle treinwagon plukte om hem aan een andere controle te onderwerpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:46 schreef waht het volgende:
[..]
De popo moet eens boeven gaan vangen eventueel met behulp van racial profiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |