abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133196473
Laatste week weer veel auto gereden en God wat een mongolen op de weg af en toe.

Vanochtend rij ik netjes op de middenbaan om trager verkeer rechts in te halen. Maar ik moest wel een afslag naar rechts nemen. Rijdt daar een idioot met 80 (mag daar 130) die even besluit om naar de middenbaan te gaan zonder richting aan te geven dus ik moest boven op de rem. En wat blijkt? Ik zag toen ik op de afslag reed dat hij helemaal niemand inhaalde want voor hem reed niemand...

Met 80 zonder richting van rijbaan wisselen zonder dat je inhaalt...

*kots*
I feel kinda Locrian today
pi_133196919
Bumperklevers, immer irritant kut tuig.

Kreeg alleen wel de opmerking van een vriend van mij dat ik ook wel erg dicht de auto voor mij nader voordat ik hem inhaal op de snelweg (ik rem niet zo graag op de snelweg, ik kijk altijd wanneer de auto van achter mij precies passeerd dat ik dan precies kan inhalen) heeft hij opzicht ook wel weer een punt, ga ik maar even wat meer op letten.
Rustig aan.
pi_133197983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Bumperklevers, immer irritant kut tuig.

Kreeg alleen wel de opmerking van een vriend van mij dat ik ook wel erg dicht de auto voor mij nader voordat ik hem inhaal op de snelweg (ik rem niet zo graag op de snelweg, ik kijk altijd wanneer de auto van achter mij precies passeerd dat ik dan precies kan inhalen) heeft hij opzicht ook wel weer een punt, ga ik maar even wat meer op letten.
Yep, probeer daar zelf ook rekening mee te houden. Ik denk dan: wat zou de bestuurder voor mij nu denken, zit ik er te dicht op? Dan betrap ik mezelf af en toe erop dat ik er misschien toch te dicht op zit en laat het gas dan gewoon een beetje los, ik rem dan niet. Bewuste bumperklevers om een statement te maken van: ik wil er langs! Dat is inderdaad tuig.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:31:10 #184
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133198213
Mensen die een kruispunt niet vrij houden.
Oprotten!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_133198691
Ik stond laatst vast bij een basisschool, ik dacht die wacht 10 sec op zijn kind oid, na 1 minuut uitgestapt en hem erop aangesproken, de eerste reactie was: ''WAT!?''

Godverdomme. :')
Rustig aan.
pi_133199964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stond laatst vast bij een basisschool, ik dacht die wacht 10 sec op zijn kind oid, na 1 minuut uitgestapt en hem erop aangesproken, de eerste reactie was: ''WAT!?''

Godverdomme. :')
Joh, hbij mijn opa en oma zit ook een basisschool tegenover hun. Ouders gebruiken gewoon de oprit van mijn opa als parkeerplaats. (Oprit is aan 1 kant daarom ook al afgesloten..)
Vervolgens geven ze mijn opa ook nog een grote mond als hij ze erop aanspreekt..
Volgende keer gaat er gewoon 1 van de vrachtwagens voor.(brede oprit, passen 3-4 auto's naast elkaar op) Wachten zij maar even wat langer.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133200512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Joh, hbij mijn opa en oma zit ook een basisschool tegenover hun. Ouders gebruiken gewoon de oprit van mijn opa als parkeerplaats. (Oprit is aan 1 kant daarom ook al afgesloten..)
Vervolgens geven ze mijn opa ook nog een grote mond als hij ze erop aanspreekt..
Volgende keer gaat er gewoon 1 van de vrachtwagens voor.(brede oprit, passen 3-4 auto's naast elkaar op) Wachten zij maar even wat langer.
Ik werk dan ehh als pakjes bezorger op het moment, gebruik heel vaak opritten eigenlijk van de buren als er toevallig al een auto voor de deur van de bewoner staat / om te keren.

Als men er dan moeilijk om doet dat ik 20 tellen daar sta dan vind ik dat wel weer sneu, maar ze hebben uiteraard wel het recht om mij dat te verbieden.
Rustig aan.
pi_133200671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik werk dan ehh als pakjes bezorger op het moment, gebruik heel vaak opritten eigenlijk van de buren als er toevallig al een auto voor de deur van de bewoner staat / om te keren.

Als men er dan moeilijk om doet dat ik 20 tellen daar sta dan vind ik dat wel weer sneu, maar ze hebben uiteraard wel het recht om mij dat te verbieden.
Dat zou geen probleem moeten zijn, doe ik met de taxi(bus) ook wel eens.
Maar als je er al 5-10 minuten staat te wachten op je kinderen en je de auto niet even 50 meter verderop op een relatief groot plein wil parkeren omdat je/je kinderen dan te ver moeten lopen.. :')
pi_133201090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat zou geen probleem moeten zijn, doe ik met de taxi(bus) ook wel eens.
Maar als je er al 5-10 minuten staat te wachten op je kinderen en je de auto niet even 50 meter verderop op een relatief groot plein wil parkeren omdat je/je kinderen dan te ver moeten lopen.. :')
Als je daar woont word je die mensen ook gewoon helemaal beu, incidenteel is nooit erg, alleen dat is het daar niet meer.
Rustig aan.
pi_133201199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je daar woont word je die mensen ook gewoon helemaal beu, incidenteel is nooit erg, alleen dat is het daar niet meer.
Inderdaad, helemaal omdat men tegenwoordig zelfs al hun kinderen met de auto ophalen als ze nog geen 500 meter van die school afwonen.. (en ook geen drukke straat over hoeven te steken.)
  woensdag 13 november 2013 @ 10:05:21 #191
11102 knep
Mountainfreak
pi_133209922
Weinig ergernissen de laatste dagen want de spits gemeden :Y).
  woensdag 13 november 2013 @ 11:45:13 #192
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_133212317
Situatie: twee banen voor linksaf, direct na de bocht stoplichten voor kruisend verkeer en daarna een vrij lange tweebaans weg zonder afslagen. Lees: je hoeft niet in te voegen tussendoor en er is geen reden om daar van baan te wisselen.

Ik sta op de linkerbaan bij de eerste stoplichten, nog voor de bocht dus. Het wordt groen, ik maak de bocht, auto rechts van me komt op mijn weghelft. Ik vermoed dat hij de bocht iets te krap neemt en claxonneer om mijn aanwezigheid kenbaar te maken. Auto wijkt een klein beetje naar rechts uit om vervolgens weer opnieuw mijn kant op te komen. Nog maar een keer de claxon, maar dit keer geen effect. Auto komt nu wel erg dichtbij. Ik laat me nog een keer horen, maar moet ook al remmen om een aanrijding te voorkomen. Uiteindelijk snijdt hij me dus geheel af, staat na de bocht voor me op de linkerbaan, zonder dat daar enige aanleiding voor was: zoals ik al zei komen er geen afslagen en de rechterbaan vóór hem was vrij. Hij gaf ook totaal geen richting aan, maar dat had in dit geval niet geholpen want we waren al linksaf aan het slaan. Misschien dacht hij dat richting aangeven voor linksaf en voor van baan wisselen elkaar wel op konden heffen of zo, ik weet het ook niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_133214386
Situatie. Kruising waarbij de mensen die van rechts komen inhouden i.p.v. voorrang nemen en ondanks je armbewegingen of signalen gewoon blijven stilstaan en willen dat jij voorrang neemt.
pi_133222040
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
Situatie: twee banen voor linksaf, direct na de bocht stoplichten voor kruisend verkeer en daarna een vrij lange tweebaans weg zonder afslagen. Lees: je hoeft niet in te voegen tussendoor en er is geen reden om daar van baan te wisselen.

Ik sta op de linkerbaan bij de eerste stoplichten, nog voor de bocht dus. Het wordt groen, ik maak de bocht, auto rechts van me komt op mijn weghelft. Ik vermoed dat hij de bocht iets te krap neemt en claxonneer om mijn aanwezigheid kenbaar te maken. Auto wijkt een klein beetje naar rechts uit om vervolgens weer opnieuw mijn kant op te komen. Nog maar een keer de claxon, maar dit keer geen effect. Auto komt nu wel erg dichtbij. Ik laat me nog een keer horen, maar moet ook al remmen om een aanrijding te voorkomen. Uiteindelijk snijdt hij me dus geheel af, staat na de bocht voor me op de linkerbaan, zonder dat daar enige aanleiding voor was: zoals ik al zei komen er geen afslagen en de rechterbaan vóór hem was vrij. Hij gaf ook totaal geen richting aan, maar dat had in dit geval niet geholpen want we waren al linksaf aan het slaan. Misschien dacht hij dat richting aangeven voor linksaf en voor van baan wisselen elkaar wel op konden heffen of zo, ik weet het ook niet..
Wat een ergernis :o Dit soort brokkenpiloten zorgen echt nog een keer voor een ongeluk..

Ik zag vandaag een of andere stoeipoes (was volgens mij wel een lekker wijf) met een mobiel in der hand lekker telefoneren en op een 2 baansweg afslaan naar links, maar dat tussengebied tussen verkeer de ene kant op en de andere kant op waar je even stil kunt staan om te wachten totdat het verkeer naar de andere kant weg is stond vol dus ze stond zegmaar stil op de 2baans rijbaan zonder richtingaanwijzer aan niks, man daarachter zag je ook kijken van ''wtf muts''
Rustig aan.
pi_133231278
Dit was triest vandaag op de A15 in de file.
Ik zat op de linkerbaan en er kwam een hele stoet auto's om in te voegen en werkelijk iedereen!! reed de gaten dicht op de rechterbaan om maar niemand in te laten voegen.
Wat een dieptrieste mensen zeg.

In een file nog wel
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_133231579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef leroytje het volgende:
Dit was triest vandaag op de A15 in de file.
Ik zat op de linkerbaan en er kwam een hele stoet auto's om in te voegen en werkelijk iedereen!! reed de gaten dicht op de rechterbaan om maar niemand in te laten voegen.
Wat een dieptrieste mensen zeg.

In een file nog wel
Punt is alleen dat die linker strook altijd zo ver doorrijdt dat het ook gewoon strondvervelend is dat ze op die manier ''voordringen'' Al staat er een pijl dat een baan afgesloten wordt, ga dan svp niet doorrijden tot dat rode kruis maar voeg gewoon in als er een gaatje is.

Het hele punt is dat bij dat rode kruis opeens die file helemaal stilstaat, rara, dat komt omdat dat hele principe ''ritsen'' niet gebruikt wordt omdat men allemaal net even iets verder door wilt rijden omdat ze vinden dat hun tijd kostbaarder is dan die van een ander oid.

[ Bericht 10% gewijzigd door kingtoppie op 13-11-2013 21:18:50 ]
Rustig aan.
pi_133232305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Punt is alleen dat die linker strook altijd zo ver doorrijdt dat het ook gewoon strondvervelend is dat ze op die manier ''voordringen'' Al staat er een pijl dat een baan afgesloten wordt, ga dan svp niet doorrijden tot dat rode kruis maar voeg gewoon in als er een gaatje is.

Het hele punt is dat bij dat rode kruis opeens die file helemaal stilstaat, rara, dat komt omdat dat hele principe ''ritsen'' niet gebruikt wordt omdat men allemaal net even iets verder door wilt rijden omdat ze vinden dat hun tijd kostbaarder is dan die van een ander oid.
Je weet dat ik het over een gewone reguliere invoegstrook heb hè? Je moet er toch een keer tussen of dat nou vroeg is of laat, en welk moment iemand dan het gat ook dicht rijdt, dus is een droevig persoontje
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_133232484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef leroytje het volgende:

[..]

Je weet dat ik het over een gewone reguliere invoegstrook heb hè? Je moet er toch een keer tussen of dat nou vroeg is of laat, en welk moment iemand dan het gat ook dicht rijdt, dus is een droevig persoontje
Ah oke,
als de auto voor je invoegt moet je die niet voorbij willen rijden op de invoegstrook, dat veroorzaakt an sich ook file.
Of dat nu vroeg of laat... Liever allebei gewoon niet, er zit nog een groot traject tussen vroeg en laat.
Rustig aan.
pi_133248105
Mensen die treuzelen bij tankstations...

Afgelopen vrijdag al een half uur extra vastgestaan in de avondspits, thuis staat het eten al op me te wachten maar ik moet nog even tanken. Alle pompen bezet... kan gebeuren dus ik zet hem achter een auto waar niemand bij staat want die zal wel aan het afrekenen zijn.

Een goede vijf minuten later zie ik ineens beweging in de auto. Meneer besluit maar eens uit te stappen en begint met tanken. Kut :')

Nou ja, ik zet hem dan maar één plaats naar links. Meneer daar is inmiddels bijna klaar met tanken en als personificatie van de uitdrukking "op z'n elfendertigst" hangt hij de pomp op en loopt de shop binnen. Daar neemt hij de tijd om alle stellingen eens uitgebreid te bekijken en krijgt het voor elkaar daar zo lang over te doen dat die vent waar ik eerst achter stond nog eerder klaar is met tanken en afrekenen.

Ik waag het niet om mijn auto nog eens te verplaatsen dus ik kijk geduldig hoe onze shopping queen terugloopt, in alle rust zijn jas uittrekt en op de achterbank legt, zijn spiegels controleert en weet ik wat allemaal...

|:(

Mensen, als er een auto achter je staat bij het tankstation werk dan aub een beetje door. Gewoon uitstappen, tanken, betalen, oprotten. En een pakje shag kopen in de shop zie ik dan nog wel door de vingers.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:19:52 #200
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_133249691
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is een beetje van beiden. Ik rij altijd door tot voorbij het bord "ritsen vanaf hier". Vanaf daar ga ik überhaupt pas kijken of ik ergens een gaatje zie waar ik tussen kan. Blijkbaar kunnen veel mensen dat niet hebben, die vinden dat je maar 2 km van te voren al terug moet voegen en rijden dan het gat dicht, maar ik gebruik gewoon het asfalt wat er ligt op de goede manier. Als ik dan de ruimte niet krijg om ertussen te komen, dan doen we gewoon een spelletje wie het bangst is voor een deuk, en die win ik meestal wel.

Ritsen = om en om een auto ertussen laten vanaf dat het bord zegt dat het moet. Als iedereen die regel volgt, dan gaat het helemaal goed. Als ik zelf al teruggevoegd ben en ik merk dat degene achter me elke keer heel sneu het gat dicht rijdt, dan laat ik gewoon een gat vallen voor me zodat er twee of drie tussen kunnen om dat te compenseren.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:27:22 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133249947
Ik heb nu een tijdje in .be getankt, en daar is het normaal dat je gewoon eerst je auto bij de pomp wegrijdt voordat je gaat betalen, dus tanken, opzouten en daarna naar binnen. Dan vermeld je het pompnummer en merk van je auto, dan zoeken ze het camerabeeld erbij en reken je af.. Werkt als de brandweer, en voorkomt dat soort irritatie's. ^O^ _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133249951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:19 schreef BigSmurf het volgende:
Ritsen = om en om een auto ertussen laten vanaf dat het bord zegt dat het moet. Als iedereen die regel volgt, dan gaat het helemaal goed. Als ik zelf al teruggevoegd ben en ik merk dat degene achter me elke keer heel sneu het gat dicht rijdt, dan laat ik gewoon een gat vallen voor me zodat er twee of drie tussen kunnen om dat te compenseren.
Bij mijn weten hoort het ook zo. Er staat niet voor niets: Vanaf hier ritsen.
Anders had dat bord er 300 meter eerder gestaan.

Gisteren had ik een klein akkefietje met een mijnheer die meende dat ik hem wel voorrang zou geven. Ik reed op de doorgaande weg, en hij stond in een zijstraatje voor de haaientanden te wachten. Hij meende dat ik hem wel voorrang zou verlenen, stak alvast zijn hand op bij wijze van dank en gaf gas. Ik schudde heel hard nee, je kunt me wat, jij hebt hier helemaal geen voorrang, hij schrok nogal, maar ik dacht, zo werkt het mooi niet, je wacht maar tot er niemand meer aankomt op de hoofdweg.
pi_133250751
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:23 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vanochtend nog een rustig etende meneer in een Clio, zonder ook maar enig licht, om 7.15 _O-. Toeteren, seinen, lampen aan en uit, geen enkel effect.
Gewoon 112 bellen.
pi_133250786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:32 schreef John5 het volgende:

[..]

Groot licht is uiteraard altijd irritant, maar de straatverlichting uit op de snelweg is ook zwaar klote, helemaal 's avonds/ 's nachts in de stromende regen. Je ziet werkelijk geen zak.

Eerst de hele snelweg volplempen met verlichting en ze dan niet aandoen, want bezuinigen :N
Wat een onzin. Er staat bijna geen verlichting op snelwegen, alleen op knooppunten.

Het is hier België niet.

België :')

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:29 schreef Saysem het volgende:

Afgelopen vrijdag al een half uur extra vastgestaan in de avondspits, thuis staat het eten al op me te wachten maar ik moet nog even tanken. Alle pompen bezet... kan gebeuren dus ik zet hem achter een auto waar niemand bij staat want die zal wel aan het afrekenen zijn.

Een goede vijf minuten later zie ik ineens beweging in de auto. Meneer besluit maar eens uit te stappen en begint met tanken. Kut :')

Nou ja, ik zet hem dan maar één plaats naar links. Meneer daar is inmiddels bijna klaar met tanken en als personificatie van de uitdrukking "op z'n elfendertigst" hangt hij de pomp op en loopt de shop binnen. Daar neemt hij de tijd om alle stellingen eens uitgebreid te bekijken en krijgt het voor elkaar daar zo lang over te doen dat die vent waar ik eerst achter stond nog eerder klaar is met tanken en afrekenen.

Ik waag het niet om mijn auto nog eens te verplaatsen dus ik kijk geduldig hoe onze shopping queen terugloopt, in alle rust zijn jas uittrekt en op de achterbank legt, zijn spiegels controleert en weet ik wat allemaal...

Mensen, als er een auto achter je staat bij het tankstation werk dan aub een beetje door. Gewoon uitstappen, tanken, betalen, oprotten. En een pakje shag kopen in de shop zie ik dan nog wel door de vingers.
KLB / Auto bij de pomp parkeren en binnen koffie drinken
Klootzakken zijn t.

Maar mensen die achter mij komen staan, terwijl ik tank en de pomp naast me vrij is, en per-se moeten tanken met hun tankdop aan de goede kant neem ik ook niet serieus :')

[ Bericht 14% gewijzigd door kikoooooo op 14-11-2013 13:55:30 ]
  donderdag 14 november 2013 @ 14:19:54 #205
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133251812
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tenzij het een Roemeens chauffeur is.
Nederlandse ook hoor, inhalen op de snelweg :r
Denken dat ze meer mogen/zijn omdat ze met een vrachtwagen rijden :r
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_133252066
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nu een tijdje in .be getankt, en daar is het normaal dat je gewoon eerst je auto bij de pomp wegrijdt voordat je gaat betalen, dus tanken, opzouten en daarna naar binnen. Dan vermeld je het pompnummer en merk van je auto, dan zoeken ze het camerabeeld erbij en reken je af.. Werkt als de brandweer, en voorkomt dat soort irritatie's. ^O^ _O_
Ja,maar dat is dus Belgie waar men over het algemeen meer fatsoen heeft dan hier in Nederland waar het horkerig zijn nog te veel en te vaak de boventoon voert. Ik vrees dat het niet zou werken hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 14:29:00 ]
pi_133255598
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja,maar dat is dus Belgie waar men over het algemeen meer fatsoen heeft dan hier in Nederland waar het horkerig zijn nog te veel en te vaak de boventoon voert. Ik vrees dat het niet zou werken hier.
_O-

Fatsoen op de weg in België, in welk universum rijd jij rond? :')

Die gasten gunnen elkaar nog geen mm ruimte op de snelweg waardoor het continu vastloopt. Al te vaak bijna een aanrijding gehad doordat een belg net zo lang door duwt tot het echt niet meer gaat. :X
  donderdag 14 november 2013 @ 16:48:15 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133256351
quote:

[..]

Wat Daeron zegt. Zo beschaafd zijn ze daar niet qua rijstijl. En in België is het ook bijna standaard dat je na 8 uur 's avonds vooraf betaalt aan de pomp, dus zó geweldig is het daar nou ook weer niet. Ik doelde puur en alleen op het alvast plaats maken voor degene achter je als je getankt hebt. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133256914
quote:

[..]

Probeer maar eens een rotonde met 2 rijbanen in België, zo eentje is er in Maasmechelen waar ik ook wel eens ga tanken. Van op de binnenste baan gaan rijden als je de tweede of derde afslag moet hebben hebben ze daar nog nooit gehoord. En als jij dat zelf wel doet zit er dus bijna altijd wel iemand naast je op de buitenste baan die drie kwart moet, waardoor je dus fijn rondjes kunt gaan rijden omdat die dwazen niet snappen dat mensen misschien ook nog van de rotonde af moeten.

Pic ter verduidelijking:

Groen ben ik, rood is een willekeurige Belg.
Flesje bier
pi_133257679
Zulke rotondes zijn ook gewoon gedoemd te falen
  donderdag 14 november 2013 @ 17:45:27 #211
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133257846
In Nederland bouwen we dan gewoon een turborotonde, maar de Belgen vliegen vast massaal over de betonblokken als ze dat daar ook proberen _O-.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 14 november 2013 @ 17:45:49 #212
11102 knep
Mountainfreak
pi_133257858
quote:

Niet alleen qua weggedrag viert het egoïsme hoogtij.
pi_133258609
quote:

Hij lijkt mij wel, ik laat me niet opjagen door anderen.... _O_
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_133259890
Mensen die uitparkeren die vinden dat ze voorrang hebben en gaan toeteren als je er voorbij knalt. :')
Rustig aan.
pi_133260214
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef kikoooooo het volgende:
Maar mensen die achter mij komen staan, terwijl ik tank en de pomp naast me vrij is, en per-se moeten tanken met hun tankdop aan de goede kant neem ik ook niet serieus :')
Mensen (vrouwen) die ik niet meer serieus neem door de volgende actie:
1. Aan de linkerzijde van een pomp gaan staan.
2. Achteruit rijden en aan de rechterzijde van een pomp gaan staan.
3. Uitstappen.
4. De pompslang pakken.
5. ZOEKEN naar de tankdop.
6. De pompslang terughangen.
7. Instappen.
8. Achteruit rijden en weer aan de linkerzijde van de pomp gaan staan.
9. Weer uitstappen.
10. Zoeken naar de tankdop en deze ook vinden.
11. Pompslang pakken en eindelijk gaan tanken.
12. Na het tanken de pompslang weer terughangen.
13. De tankdop weer sluiten.
14. Naar binnen lopen.
15. Bij de kassa aan de beurt zijn en er achter komen dat de handtas nog in de auto ligt.

Ik kan je zeggen dat ik hier erg hard om gelachen heb _O-
  donderdag 14 november 2013 @ 21:18:34 #216
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_133265948
Ik heb voor zulke tankgelegenheden als er eentje voor mij stond te treuzelen wel eens deze uit de speakers laten gallen met de ramen open:
Of bij kleppende wijven deze:
Ze keken wel vreemd op toen; maar ik weet niet of ze de hint begrepen hadden..... :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')