Van de week viel een schade op aan mijn leaseauto, mooie verticale kras op de achterdeur. Kan zo'n beetje alleen zijn ontstaan door iemand die niet kan omgaan met zijn deur en hem dus ertegenaan geknald heeft.quote:
Best veel auto's hebben zo een rubberen randje tegen dat soort ongein.quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Daeron het volgende:
[..]
Van de week viel een schade op aan mijn leaseauto, mooie verticale kras op de achterdeur. Kan zo'n beetje alleen zijn ontstaan door iemand die niet kan omgaan met zijn deur en hem dus ertegenaan geknald heeft.
Ben dus bezig met aangifte doen en invullen schadeformulier en dergelijke, hoop gedoe...
Klinkt als seinen voor bumperklevenquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Zodra het wat slechter weer gaat worden is het gelijk een drama..
Bocht A12 -> A2 richting Den Bosch bij Utrecht, kan je gemakkelijk met 100-110 km/h in, nee het spettert dus we gaan allemaal massaal op de rem.. en vervolgens met 60 km/h de bocht in én uit .. om met 70 km/h in te voegen op de A2.. levensgevaarlijk
- Opeens extra gas gaan geven als ik je in ga halen... vervolgens ga ik weer terug naar rechts om na een paar meter weer op je bumper te zitten omdat je het gaspedaal weer los hebt gelaten? Man gebruik alsjeblieft de CC als je die hebt..
- Op een 3 baans snelweg het verdommen om een baantje voor mij op te schuiven naar links zodat ik achter de vrachtwagens vandaan kan komen.. Nee hoor allemaal stug lekker daar blijven rijden, je ziet toch dat ik wil opschuiven? Als ik zoiets zie en ik kan opschuiven dan doe ik dat voor mijn medeweggebruikers.. Toch wel één van mijn grootste irritatiepunten ..
- Constant je rem aantikken ook al rijd er niks voor je en hoef je niet te remmen (snelweg).. ?? Wtf was jij aan het doen ..
Daarom ook gewoon al een baantje opschuiven als je ziet dat je klemgereden gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Op een 3 baans snelweg het verdommen om een baantje voor mij op te schuiven naar links zodat ik achter de vrachtwagens vandaan kan komen.. Nee hoor allemaal stug lekker daar blijven rijden, je ziet toch dat ik wil opschuiven? Als ik zoiets zie en ik kan opschuiven dan doe ik dat voor mijn medeweggebruikers.. Toch wel één van mijn grootste irritatiepunten ..
Die luiquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Constant je rem aantikken ook al rijd er niks voor je en hoef je niet te remmen (snelweg).. ?? Wtf was jij aan het doen ..
Ik reed op het rechtse baantje en hij een baantje naast mij, dus hij reed ook nog eens onnodig linksquote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als seinen voor bumperkleven
Daar komt toch gewoon een rijstrook bij, dus helemaal geen invoegen? Erger is het dat iedereen daar blijkbaar denkt dat ze allemaal zsm naar links moeten terwijl je nog makkelijk 2 kilometer rechts kan rijden voor het een uitvoegstrook wordt.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Zodra het wat slechter weer gaat worden is het gelijk een drama..
Bocht A12 -> A2 richting Den Bosch bij Utrecht, kan je gemakkelijk met 100-110 km/h in, nee het spettert dus we gaan allemaal massaal op de rem.. en vervolgens met 60 km/h de bocht in én uit .. om met 70 km/h in te voegen op de A2.. levensgevaarlijk
Ik kom ze dagelijks tegen op de A2quote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die remmen voor een trajectcontroleportaalDan snap je er echt geen reet van.
Dat klopt inderdaad. En excuus het is nog niet echt invoegen maar ze schuiven gelijk allemaal gelijk op naar links. Terwijl er mensen van boven af komen die al wel 100+ km/h rijden.. echt levensgevaarlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Daar komt toch gewoon een rijstrook bij, dus helemaal geen invoegen? Erger is het dat iedereen daar blijkbaar denkt dat ze allemaal zsm naar links moeten terwijl je nog makkelijk 2 kilometer rechts kan rijden voor het een uitvoegstrook wordt.
Dit inderdaad, gewoon even vooruit (achteruit) kijken, dan heb je dat probleem niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon al een baantje opschuiven als je ziet dat je klemgereden gaat worden.
Ook al rij je dan 15 seconden ''onnodig'' links.
Wat vluchtstrook boetecameras zou mooi zijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik sta in de file op de A15 (vrachtwagen gecrasht). Erg vervelend, maar wat ik pas echt ergerlijk vind is dat er zoveel mensen over de vluchtstrook rijden dat daar nu ook een file staat. Dat je de laatste meters vóór een afslag meeneemt begrijp ik, maar twee kilometer van tevoren de vluchtstrook op duiken vind ik asociaal.
25 km/u zone bordjes? Die zijn nieuw voor me.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef John5 het volgende:
Vind het echt behoorlijk idioot dat veel 25 km zone bordjes echt vlak na een kruising staan, als je zo'n weg inslaat ben je al druk genoeg bezig om geen fietsers etc. aan te rijden en zie je zo'n bord best vaak over het hoofd. Zet zo'n bord gewoon een paar meter verder..
Woonerf.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
25 km/u zone bordjes? Die zijn nieuw voor me.
Crêpe, ik bedoel uiteraard 30 km/u.. Er staat er verdorie zelfs 1 als ik m'n raam uit kijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
25 km/u zone bordjes? Die zijn nieuw voor me.
Als ik niet zeker weet of ik zo'n bord gemist heb of dat er geen bord staat kijk ik altijd even een zijstraat in. Staat daar een 30-bordje, dan mag ik 50. Staat er geen bord, dan kan je er van uit gaan dat je al in de zone zit. Tegenwoordig is zo'n beetje alles in woonwijken 30.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef John5 het volgende:
Vind het echt behoorlijk idioot dat veel 25 km zone bordjes echt vlak na een kruising staan, als je zo'n weg inslaat ben je al druk genoeg bezig om geen fietsers etc. aan te rijden en zie je zo'n bord best vaak over het hoofd. Zet zo'n bord gewoon een paar meter verder..
Mijn tactiek is meestal ff in m'n achteruitkijkspiegel kijken om te zien of er een einde 30 zone bordje staat. Die zijstraat-techniek werkt ongetwijfeld ook, maar dan moet je al zelf beoordeeld hebben dat het waarschijnlijk een 30 zone is.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik niet zeker weet of ik zo'n bord gemist heb of dat er geen bord staat kijk ik altijd even een zijstraat in. Staat daar een 30-bordje, dan mag ik 50. Staat er geen bord, dan kan je er van uit gaan dat je al in de zone zit. Tegenwoordig is zo'n beetje alles in woonwijken 30.
Ditquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik niet zeker weet of ik zo'n bord gemist heb of dat er geen bord staat kijk ik altijd even een zijstraat in. Staat daar een 30-bordje, dan mag ik 50. Staat er geen bord, dan kan je er van uit gaan dat je al in de zone zit. Tegenwoordig is zo'n beetje alles in woonwijken 30.
Het klinkt heel aso maar ik parkeer dan gewoon dubbel. Het is al te vaak feest geweest en heb al te vaak mee gemaakt dat het andere mensen totaal niks interesseert, ook al spreek je ze er op aan. Dan zelf maar een beetje aso zijn maar ik geef toevallig wel wat om mijn auto.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:53 schreef Cybje het volgende:
Wat ook superirritant is, is dat heel veel parkeerplaatsen zo verschrikkelijk smal zijn. Op veel parkeerplaatsen moet ik echt helemaal moeilijk uitstappen, mijn deur goed vasthoudend om maar niet de auto naast mij te raken en dan gaat het allemaal net aan. Ik ben vrij slank gebouwd, volgens mij als je maar iets breder bent wordt het al lastig. En dan sta ik netjes binnen de lijnen en de degene naast mij staat ook netjes binnen de lijnen.
Het mooie is dat we met z'n allen dan gaan klagen over parkeerschades, maar ik snap echt wel dat het soms een keer mis gaat met de huidige smalle plekjes. Het rare is dat het ook niet alleen om parkeergarages gaat, maar je ziet het ook op bijv. parkeerterreinen bij bedrijven en dat soort plekken.
Gaat dan overigens om een normale auto (MiTo), dus niks raars qua breedte. Laatste tijd pak ik gewoon soms m'n Daf 46, want die is zo smal dat het een stuk makkelijker is en dan is ook de kans op schades op m'n eigen auto wat kleiner. Want ik kan zelf wel goed opletten, maar daarmee voorkom ik geen parkeerdeukjes aan mijn auto.
Dat is inderdaad behoorlijk aso jaquote:Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het klinkt heel aso maar ik parkeer dan gewoon dubbel. Het is al te vaak feest geweest en heb al te vaak mee gemaakt dat het andere mensen totaal niks interesseert, ook al spreek je ze er op aan. Dan zelf maar een beetje aso zijn maar ik geef toevallig wel wat om mijn auto.
Als het een mogelijkheid is, zet ik de auto verder weg .. maar als dat geen optie is dan maar aso en dubbelquote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk aso ja
Ik ken het probleem, zeker met coupés en 3-deurs hatchbacks met lange deuren. Maar ik zoek dan gewoon een andere parkeerplaats waar mijn auto wel in past.
Niet van jouw probleem dat van een ander maken plz.
Ja en terecht natuurlijk. Vroeger vond ik dubbelparkeerders asociaal, maar als ik nu een nette of dure auto dubbel zie staan, heb ik er de volle begrip voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het klinkt heel aso maar ik parkeer dan gewoon dubbel. Het is al te vaak feest geweest en heb al te vaak mee gemaakt dat het andere mensen totaal niks interesseert, ook al spreek je ze er op aan. Dan zelf maar een beetje aso zijn maar ik geef toevallig wel wat om mijn auto.
Keb er schijt aan en probeer gewoon veilig en duurzaam te rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Mano_ het volgende:
f ik zo'n bord gemist heb of dat er geen bord staat kijk ik altijd even een zijstraat in. Staat daar een 30-bordje, dan mag ik 50. Staat er geen bord, dan kan je er van uit gaan dat je al in de zone zit. Tegenwoordig is zo'n beetje alles in woonwijken 30.
Wanneer noemen jullie iets dubbel parkeren dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:44 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ja en terecht natuurlijk. Vroeger vond ik dubbelparkeerders asociaal, maar als ik nu een nette of dure auto dubbel zie staan, heb ik er de volle begrip voor.
Eens; en daarbij vind ik het ook erg bijzonder dat veel van dat soort ouwewijvomobilisten geen richting aangeeft (of te laat), niet binnen de lijntjes kan blijven -je moet ze eens zien bij bochten met een fietsstrook- en de meest vreemde dingen doen; zoals voorrang nemen waar ze t niet hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef BigSmurf het volgende:
Manmanman, net een oude Mazda 323 sedan met twee middelbare vrouwen erin voor me die niet harder reed dan 35 waar 50, bij elke rotonde niet remde maar het gas losliet een kilometer van tevoren en hem dan met 10-15 km/h nam, wel remde bij elk zebrapad terwijl er niemand liep, geen knipperlichten gebruikte. Als je niet durft te rijden en het ook echt niet kan, donderstraal dan alsjeblieft van de weg en lever je rijbewijs in.
Ik proef een sarcastische ondertoonquote:Op woensdag 6 november 2013 18:44 schreef Cybje het volgende:
Ja en terecht natuurlijk. Vroeger vond ik dubbelparkeerders asociaal, maar als ik nu een nette of dure auto dubbel zie staan, heb ik er de volle begrip voor.
Bronquote:UTRECHT - De politie gaat ervan uit dat de scooterrijder die afgelopen zondag een kleuter aanreed op de Utrechtse Rijnlaan, bewust is doorgereden. De bestuurder moet gemerkt hebben dat hij het slachtoffer geschept heeft, zegt een woordvoerder van de politie tegen RTV Utrecht.
Nadat de vierjarige Jeroen uit de auto was gestapt en op de stoep stond, werd hij aangereden en vervolgens meters meegesleurd. "Schandalig dat je dan niet stopt en kijkt of je meteen hulp kan bieden", zegt de politiewoordvoerder over de aanrijding in de Rivierenwijk.
Zijn vader Mario en oudere broertje zagen het gebeuren. "Hij ligt daar helemaal stil en ik dacht: dit is einde verhaal", aldus de vader. Zijn zoontje overleeft het ongeluk, maar ligt wel met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis. Het is volgens artsen nog niet duidelijk of hij blijvende schade overhoudt aan het ongeluk.
Voor Jeroen's vader is het onverteerbaar dat de daders zijn doorgereden. "Hoe kun je doorrijden en dat voor je zelf rechtvaardigen", zegt hij. Hij hoopt dat de politie voortaan beter gaat controleren op snorscooters.
SIGNALEMENT
De politie is dan ook op zoek naar de bestuurder van de snorscooter en z'n passagier. De daders hebben een getinte huidskleur, droegen donkere kleding en reden op een donkere, waarschijnlijk zwarte, snorscooter.
De politie onderzoekt nog of camera's in de buurt de jongens gefilmd hebben. Volgens getuigen reed de bestuurder minstens 60 km/u, terwijl snorscooters maximaal 25 mogen. Ook andere getuigen wordt gevraagd zich te melden bij de politie.
Volgens mij ben ik jou laatst nog tegengekomen. Een zeer nette grote, nieuwe auto van een paar ton stond op een wel heel erg krappe parkeerplaats(waar je auto echt met moeite in krijgt) dubbel geparkeerd. In situaties als deze heb ik zeker begrip voor.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:09 schreef sandertjuh het volgende:
Misschien ga je er wel anders over denken wanneer je zelf +-700 euro (binnen een half jaar)schade hebt aan je auto waar je mooi zelf voor kunt opdraaienMits je natuurlijk in een auto rijd waar je totaal niks om geeft, dat is ook een mogelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik jou laatst nog tegengekomen. Een zeer nette grote, nieuwe auto van een paar ton stond op een wel heel erg krappe parkeerplaats(waar je auto echt met moeite in krijgt) dubbel geparkeerd. In situaties als deze heb ik zeker begrip voor.Ghehehe, geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga erover klagen bij de wegbeheerder. Antwoord: Het voldoet aan de richtlijnen. Jammer alleen dat niemand erbij vertelt dat die uit de 70er jaren zijn. Dus uit de tijd van 2CV's, Renault 4's, Volvo Amazone's, kleine Kadettjes en Kevers.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:
Schuine parkeerplaatsen zouden al een boel ellende voorkomen, maar dat snappen ze in NL niet.
Ook zijn de parkeerplaatsen veel te smal. Je kan er net een Aygo in kwijt, maar als je een beetje degelijke auto of een busje voor het werk oid hebt sta je al bijna op beide lijntjes
Het was niet sarcastisch bedoeld. Ik erger mij gewoon mateloos aan die smalle parkeerplekjes. En parkeerdeukjes zijn inderdaad prijzig. Iemand let even wat minder op, maakt per ongeluk een deukje (tenminste, ik mag hopen dat dat niet expres gaat) en jij zit mooi weer met een paarhonderd euro aan kosten. Dus ik heb er echt begrip voor als mensen 'm zo neerzetten dat ze 2 vakken gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik proef een sarcastische ondertoonNiet dat het mij wat uitmaakt wat andere er van vinden of denken. Misschien ga je er wel anders over denken wanneer je zelf +-700 euro (binnen een half jaar)schade hebt aan je auto waar je mooi zelf voor kunt opdraaien
Mits je natuurlijk in een auto rijd waar je totaal niks om geeft, dat is ook een mogelijkheid.
Ach, legiomensen die het niet per ongeluk doen, maar ook niet opzettelijk, maar die het gewoon niet boeit. Zwaai die deur maar open, bam!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Cybje het volgende:
Het was niet sarcastisch bedoeld. Ik erger mij gewoon mateloos aan die smalle parkeerplekjes. En parkeerdeukjes zijn inderdaad prijzig. Iemand let even wat minder op, maakt per ongeluk een deukje (tenminste, ik mag hopen dat dat niet expres gaat) en jij zit mooi weer met een paarhonderd euro aan kosten. Dus ik heb er echt begrip voor als mensen 'm zo neerzetten dat ze 2 vakken gebruiken.
Hinderlijk ja. Ik kan er ook echt niet tegen als mensen staan te wachten wanneer ik zelf op de rotonde zit en aangeef eraf te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Zonet; een kloothommel die op zijn gemakkie bij een rotonde gaat staan wachten op 5 auto's die hem niet gaan kruisen, maar afslaan (mét richtingaanwijzers aan)
Better safe than sorry.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Zonet; een kloothommel die op zijn gemakkie bij een rotonde gaat staan wachten op 5 auto's die hem niet gaan kruisen, maar afslaan (mét richtingaanwijzers aan)
Mjah, maar het is wel zo dat je dat niet altijd duidelijk ziet, zeker als het helder weer is...quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hinderlijk ja. Ik kan er ook echt niet tegen als mensen staan te wachten wanneer ik zelf op de rotonde zit en aangeef eraf te gaan.
Ik geef toch goddomme niet voor niets richting aan?![]()
En bovendien hun probleem dat ze niet gaan rijden als je aangeeft eraf te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, maar het is wel zo dat je dat niet altijd duidelijk ziet, zeker als het helder weer is...
Levensgevaarlijk, fijn dat ze dat bij zichzelf doen, maar hou even andere mensen daarbuiten zeg...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef Gwywen het volgende:
Gisteren haalde vlak voor een onoverzichtelijke bocht naar links (vrij smalle 80-km weg in een bos) een auto ons in. Omdat voor ons nog een corsa reed, ging hij die (nog steeds in die bocht) ook maar meteen voorbij. Die corsa had hem alleen totaal niet zien komen, omdat hij al die tijd schuin achter/naast ons had gereden, en ging van schrik boven op zijn rem staan, waardoor wij weer bijna achterop die corsa zaten (en geen kant op konden, aangezien die andere kerel die corsa nog aan het inhalen was - dit alles nog steeds in die onoverzichtelijke bocht).
Ik probeer er maar niet aan te denken wat er had kunnen gebeuren er een tegenligger aan was gekomen.
Nou; ik kijk wel altijd eerst naar het soort auto en bestuurder voordat ik die richtingaanwijzer van m vertrouw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hinderlijk ja. Ik kan er ook echt niet tegen als mensen staan te wachten wanneer ik zelf op de rotonde zit en aangeef eraf te gaan.
Ik geef toch goddomme niet voor niets richting aan?![]()
Dit.quote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nou; ik kijk wel altijd eerst naar het soort auto en bestuurder voordat ik die richtingaanwijzer van m vertrouw.
Heb al iets te vaak meegemaakt dat mensen vrolijk al hun richtingaanw. aanhadden, maar toch niet de rotonde verlieten; vaak (oudere)vrouwen.....
Tjah, terecht dat je dan helemaal gek wordt dat wel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit.
Heb het trouwens ook wel eens andersom gehad. Dat je staat te wachten om de rotonde op te mogen, maar stuk voor stuk slaan de mensen die daar al oprijden vlak voor mij af.. Zonder hun knipperlichten te gebruiken..
Bij de 2e, 3e en 4e maar even bedankt met de claxon en bij de 5e auto hem er gewoon voorgegooid. Alleen jammer dat deze dus wel op de rotonde wou blijven en moest remmen door mij.
En dit, die mensen zijn een stel aso bakken altijd, moet ook wel als je ruggen over de ruggen van anderen verdient natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond ook weer een busje zonder knipperlicht op de rotonde. Rem je tot stilstand, slaat die lul af. En het was een Mercedes. Altijd duurdere auto's waarvan het knipperlicht niet werkt.
mwah, niet altijd hoor. in mijn voorbeeld was het o.a. een oude Caddy, een oude Astra en een Kia.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond ook weer een busje zonder knipperlicht op de rotonde. Rem je tot stilstand, slaat die lul af. En het was een Mercedes. Altijd duurdere auto's waarvan het knipperlicht niet werkt.
Hmja, ben ik wel met je eens. Maar dan nog, ik rij motor. Je kunt dus zien waar ik kijk (rechts achter me in dat geval) en dat in combinatie met een knipperlicht moet toch genoeg zijn zou je zeggen..quote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nou; ik kijk wel altijd eerst naar het soort auto en bestuurder voordat ik die richtingaanwijzer van m vertrouw.
Heb al iets te vaak meegemaakt dat mensen vrolijk al hun richtingaanw. aanhadden, maar toch niet de rotonde verlieten; vaak (oudere)vrouwen.....
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
nice, wat een ass dat ie die zwaailichten niet eerder zagquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
HAHAHA, wat een mongoolquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
Nogal idd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nice, wat een ass dat ie die zwaailichten niet eerder zag
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
Als je 170 rijdt ben je zelf altijd fout. Mensen verwachten niet dat het snelheidsverschil zo groot is en denken dat het nog makkelijk gaat.quote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je 170 rijdt ben je zelf altijd fout. Mensen verwachten niet dat het snelheidsverschil zo groot is en denken dat het nog makkelijk gaat.
Ik rij ook wel eens aardig door, maar dan ga ik niet naar een ander wijzen als iemand dat niet goed inschat. Als je niet kan anticiperen moet je niet te hard rijden.
Als je 120 had gereden was er ws ook niets aan de hand geweestquote:Op maandag 11 november 2013 13:54 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.
170 rijden op de cruise control in nederlandquote:Op maandag 11 november 2013 13:54 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.
Groot sponsorquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |