Het gaat meer om het feit dat je het als briefvorm tiktquote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is de frustratie dat de schrijfwijze enigzins bagger maakt.
Zit maar eens op een motor terwijl een koekblikker jou zit te intimideren op deze manier. Als motorrijder leg je het af, simpel.
Aah okee. Thnx voor tipjequote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat je het als briefvorm tikt. Dat doen er meer hier.
Sommigen vinden die manier van schrijven irritant.
Hoi Anne,quote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Anne het volgende:
Het gaat meer om het feit dat je het als briefvorm tikt. Dat doen er meer hier.
Sommigen vinden die manier van schrijven irritant.
?quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef Daeron het volgende:
Klapharken die niet om kunnen gaan met hun portier en mij daardoor een hoop administratieve rompslomp opleveren
Wat achterlijk zeg.quote:Op maandag 4 november 2013 15:29 schreef Gummiebeer het volgende:
koekblik(!) voor gaan omdat deze al geruime tijd aangaf om op te rijden tussen de drukte en daardoor een C1 tegen zijn achterband kwam onder luid getoeter. Even navraag gedaan bij C1 rijdert waarom dit nodig was, krijg ik een scheldkanon over mij heen en gedreig om Gummie wel effe van die kutmotor af te rijden omdat ie laat is om zijn dochter van school te halen... vertrek dan eerder van huis lul
True, lastig om het verhaal te volgenquote:Op maandag 4 november 2013 17:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op deze manier schrijven is ook mega-irritant
Van de week viel een schade op aan mijn leaseauto, mooie verticale kras op de achterdeur. Kan zo'n beetje alleen zijn ontstaan door iemand die niet kan omgaan met zijn deur en hem dus ertegenaan geknald heeft.quote:
Best veel auto's hebben zo een rubberen randje tegen dat soort ongein.quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Daeron het volgende:
[..]
Van de week viel een schade op aan mijn leaseauto, mooie verticale kras op de achterdeur. Kan zo'n beetje alleen zijn ontstaan door iemand die niet kan omgaan met zijn deur en hem dus ertegenaan geknald heeft.
Ben dus bezig met aangifte doen en invullen schadeformulier en dergelijke, hoop gedoe...
Klinkt als seinen voor bumperklevenquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Zodra het wat slechter weer gaat worden is het gelijk een drama..
Bocht A12 -> A2 richting Den Bosch bij Utrecht, kan je gemakkelijk met 100-110 km/h in, nee het spettert dus we gaan allemaal massaal op de rem.. en vervolgens met 60 km/h de bocht in én uit .. om met 70 km/h in te voegen op de A2.. levensgevaarlijk
- Opeens extra gas gaan geven als ik je in ga halen... vervolgens ga ik weer terug naar rechts om na een paar meter weer op je bumper te zitten omdat je het gaspedaal weer los hebt gelaten? Man gebruik alsjeblieft de CC als je die hebt..
- Op een 3 baans snelweg het verdommen om een baantje voor mij op te schuiven naar links zodat ik achter de vrachtwagens vandaan kan komen.. Nee hoor allemaal stug lekker daar blijven rijden, je ziet toch dat ik wil opschuiven? Als ik zoiets zie en ik kan opschuiven dan doe ik dat voor mijn medeweggebruikers.. Toch wel één van mijn grootste irritatiepunten ..
- Constant je rem aantikken ook al rijd er niks voor je en hoef je niet te remmen (snelweg).. ?? Wtf was jij aan het doen ..
Daarom ook gewoon al een baantje opschuiven als je ziet dat je klemgereden gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Op een 3 baans snelweg het verdommen om een baantje voor mij op te schuiven naar links zodat ik achter de vrachtwagens vandaan kan komen.. Nee hoor allemaal stug lekker daar blijven rijden, je ziet toch dat ik wil opschuiven? Als ik zoiets zie en ik kan opschuiven dan doe ik dat voor mijn medeweggebruikers.. Toch wel één van mijn grootste irritatiepunten ..
Die luiquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Constant je rem aantikken ook al rijd er niks voor je en hoef je niet te remmen (snelweg).. ?? Wtf was jij aan het doen ..
Ik reed op het rechtse baantje en hij een baantje naast mij, dus hij reed ook nog eens onnodig linksquote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als seinen voor bumperkleven
Daar komt toch gewoon een rijstrook bij, dus helemaal geen invoegen? Erger is het dat iedereen daar blijkbaar denkt dat ze allemaal zsm naar links moeten terwijl je nog makkelijk 2 kilometer rechts kan rijden voor het een uitvoegstrook wordt.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef sandertjuh het volgende:
- Zodra het wat slechter weer gaat worden is het gelijk een drama..
Bocht A12 -> A2 richting Den Bosch bij Utrecht, kan je gemakkelijk met 100-110 km/h in, nee het spettert dus we gaan allemaal massaal op de rem.. en vervolgens met 60 km/h de bocht in én uit .. om met 70 km/h in te voegen op de A2.. levensgevaarlijk
Ik kom ze dagelijks tegen op de A2quote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die remmen voor een trajectcontroleportaalDan snap je er echt geen reet van.
Dat klopt inderdaad. En excuus het is nog niet echt invoegen maar ze schuiven gelijk allemaal gelijk op naar links. Terwijl er mensen van boven af komen die al wel 100+ km/h rijden.. echt levensgevaarlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Daar komt toch gewoon een rijstrook bij, dus helemaal geen invoegen? Erger is het dat iedereen daar blijkbaar denkt dat ze allemaal zsm naar links moeten terwijl je nog makkelijk 2 kilometer rechts kan rijden voor het een uitvoegstrook wordt.
Dit inderdaad, gewoon even vooruit (achteruit) kijken, dan heb je dat probleem niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon al een baantje opschuiven als je ziet dat je klemgereden gaat worden.
Ook al rij je dan 15 seconden ''onnodig'' links.
Wat vluchtstrook boetecameras zou mooi zijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik sta in de file op de A15 (vrachtwagen gecrasht). Erg vervelend, maar wat ik pas echt ergerlijk vind is dat er zoveel mensen over de vluchtstrook rijden dat daar nu ook een file staat. Dat je de laatste meters vóór een afslag meeneemt begrijp ik, maar twee kilometer van tevoren de vluchtstrook op duiken vind ik asociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |