SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor- en na foto's tot op heden:
Die ga ik binnenkort even updaten.
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 02-11-2015 17:45:30 ]Ja doei.
Of je leest de OP, Isa.quote:Wat we nog moeten doen:
tegeltjes in de keuken (behang met randje) bijna klaar!
hal behangen
badkamer afmaken: tegels op de vloer, toilet en wasbasin plaatsen en inbouw kast maken
studeerkamer af maken (behang, boekenkasten naast de schouw)
dining room aanpakken: lelijke gesausde muur weg zien te krijgen en schilderen
boven een toilet/wastafel plaatsen. Daarvoor offeren we een deel van de derde slaapkamer op
Je doet welquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zie de geupdatete (maar incomplete) lijst in de OP
Je geeft zo wel het goede voorbeeld he, als moderatorquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
JA, MENS! LEES NOU TOCH EENS POTDOMME![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan niet zoveel doen als Wolve aan 't slijpen isquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef WheeleE het volgende:
Met zulke updates wordt het net een soap. Volgende keer in MoBlo's Verbouwing...
Het zijn voor en tijdens foto'squote:Voor- en na foto's tot op heden:
ik blijf het knap vinden. bijsnijden. bij mij gaat er altijd een stukje vanaf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel doen als Wolve aan 't slijpen is![]()
En nu wachten op de pizza...
Dus, nog maar wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 moeten nog even bijgesneden worden. Maar nu eerst pizza
Klopt, maar die zijn niet op maatquote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ikea heeft ze ook... zo'n systeem
& niet stevigquote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn niet op maat
Is inderdaad echte troep. Je krijgt ze nooit haaks op de muur. Hangen altijd scheef.quote:
Das dan een flinke plank om uit te hollen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets had ik inderdaad zelf ook al ergens half gevonden. Op zich wel te doen, máár inderdaad een priegelwerkje, vooral het uithollen van de uiteindelijke plank...
dit valt wel mee. de uitsteeksels die in de plank gaan van metaal maken. en in de plank met een speedboor de gaten maken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets had ik inderdaad zelf ook al ergens half gevonden. Op zich wel te doen, máár inderdaad een priegelwerkje, vooral het uithollen van de uiteindelijke plank...
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 6 november 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Er kan weer gescheten worden:
[ afbeelding ]
Een wc die zo eens per week ofzo gestofzuigd dan wel gedweild wordt.quote:
Met een beitel, jeweetschquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Een plank uithollen. Hoe had je dat precies bedacht? Laten zakken op een draaiende cirkelzaag?
Gewoon in verstek zagen en lijmen.
Optimistquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een wc die zo eens per week ofzo gestofzuigd dan wel gedweild wordt.
Wij hebben wel voor hangende potten gekozen en de keren dat ik er stofzuig (minder dan zo moeten inderdaadquote:
Laat ons weten hoe het ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een beitel, jeweetschEn er dan ook meteen motiefjes in bewerken!
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Muurtje achter de toilet is er maar een van triplex ofzo hè?Dat gaat een hangende pot niet houden
En verder kan het ons niet heel veel boeien. En we zoeken wel een cleaning lady binnenkort die eens in de 2 weken onze badkamer sopt. Dan is 't haar probleem
Ja, vast.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vergeet je nu even het stalen frame waar die pot aan hangt?
Ja, we moeten er even goed naar gaan kijken. Ook nog maar eens geschikte planken vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Een plank kun je ook nog met een hele grote kolomboor uithollen trouwens, mocht je het echt willen.
Wat voor lampen hebben jullie eigenlijk (welk merk en waar gehaald enzo)?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na-apers! Jullie lampen zien er veel opener uit, dat geeft wel een ander effect, denk ik. Wij zijn in ieder geval nog heel blij met onze lamp.. Waarom heb je er niet voor gekozen om drie aparte maten te doen?
Onze 'witte' muren zijn heel zacht lila, die van jullie ook?.
Onze lampen zijn van het merk Cottonball Lights. Online te bestellen (www.cottonballlights.com) of bij woonwinkels te koop.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat voor lampen hebben jullie eigenlijk (welk merk en waar gehaald enzo)?
Los van het gegeven dat ik jullie aankleding wat ruimer en aardiger qua opzet vind, valt mij op dat de kleuren in de slaapkamer tegenwoordig allemaal zo licht zijn. Mijn(onze) slaapkamer is vrij donker qua opzet als in veel warme kleuren i.p.v. het vele wit en wat bruin wat ik bij jullie zie.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Sterker nog, het zijn bijna dezelfde kleuren die we hebben, ook de kleur van de muur en zulks![]()
Onze slaapkamer:
Ik mis zoals gewoonlijk je fotos of andere feiten bij je beweringen, heb je echt niks beters te doen dan vele topics op FOK! te lopen verzuren?quote:Op zondag 10 november 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van het gegeven dat ik jullie aankleding wat ruimer en aardiger qua opzet vind, valt mij op dat de kleuren in de slaapkamer tegenwoordig allemaal zo licht zijn. Mijn(onze) slaapkamer is vrij donker qua opzet als in veel warme kleuren i.p.v. het vele wit en wat bruin wat ik bij jullie zie.
Zo steriel allemaal.
Datquote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef friekin_ het volgende:
Er is niets fijners dan een ruime, lichte, rustige slaapkamer. Ik vind het prachtig!
Ik ken verder geen historie maar hij heeft een mening en dat is toch goed?quote:
Het is Iwanius, daar hecht ik geen waarde aan.quote:Op zondag 10 november 2013 13:10 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik ken verder geen historie maar hij heeft een mening en dat is toch goed?
Ik heb ook de in planning de slaapkamer rustig te maken zoals jij, maar een donkere slaapkamer kan ook heel knus zijn denk ik. Wellicht doe ik een donkere wand achter het bed.
Sorry, het moest.quote:
Die tweede vind je niet intens lelijk?quote:
Was ook nog eens superbetaalbaar: 100 euro! Als je hier bij de lokale klusboer of lampenwinkel naar binnen loopt betaal je voor een standaard saai (en lelijk) klotelampje al snel 50 á 60 euro. Schandalig, eigenlijk!quote:
Nee, in dit topic moeten mensen met een afwijkende mening gewoon hun bek dichthouden!quote:Op zondag 10 november 2013 13:10 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik ken verder geen historie maar hij heeft een mening en dat is toch goed?
Begin je nou alweer te zeuren over die asbest?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ZetaOS het volgende:
Oude Engelse woningen staan bekend om hun (spuit) Asbest.
Hoe heb jij dit opgelost?
kkkkssssssttttt scheer je weg!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ZetaOS het volgende:
Hier komt onze asbestoloog ook weer aanquote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ZetaOS het volgende:
Jammer dat jullie zo reageren. Het is een normale vraag waarop geen antwoord is gegeven.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier komt onze asbestoloog ook weer aan![]()
Ksst !
Want iedereen moet altijd op alles antwoord geven?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jammer dat jullie zo reageren. Het is een normale vraag waarop geen antwoord is gegeven.
Dat wordt nooit opgelost. Het is een bekend probleem, maar de estate agents doen net alsof het huis dat ze verkopen veilig is. Ze gaan ook altijd in van die maanpakken huizen binnen om de lijken op te ruimen voor een bezichtiging.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ZetaOS het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat wordt nooit opgelost. Het is een bekend probleem, maar de estate agents doen net alsof het huis dat ze verkopen veilig is. Ze gaan ook altijd in van die maanpakken huizen binnen om de lijken op te ruimen voor een bezichtiging.
Als je een paar dagen wacht dan heb je aan een stofzuiger genoeg want asbest slachtoffers verstoffen meestal vrij snel.
Yupquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Herkenbare stijl voor jullie type huis. Kunststof, neem ik aan?
Hoi! Ja, goed!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het leven in Yorkshire eigenlijk ? Nog enige updates ?![]()
het dak kun je niet opvoeren als stomschade bij de verzekering?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Ja, goed!![]()
We hebben zelf even stilgezeten, behalve dan dat we de ramen en deuren hebben laten vernieuwen afgelopen zomerDus dat heeft even een goede budgetklapper opgeleverd waardoor de rest even op de wachtlijst moest/staat! Maar, nieuw jaar, nieuwe klussen op de lijst, waarvan een deel gedaan gaat worden weer. Zo gaan we het dak opnieuw laten leggen, goten aanpakken, omdat er een paar vochtplekken zijn ontstaan, en het dak niet helemaal lekker ligt na wat goede stormen en weetikveelwat. Het blijft een oud huis
Het dak èn de waterschade, als je tenminste goed verzekerd bent.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:01 schreef z80 het volgende:
[..]
het dak kun je niet opvoeren als stomschade bij de verzekering?
Hoort er een beetje bij hequote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Ja, goed!![]()
We hebben zelf even stilgezeten, behalve dan dat we de ramen en deuren hebben laten vernieuwen afgelopen zomerDus dat heeft even een goede budgetklapper opgeleverd waardoor de rest even op de wachtlijst moest/staat! Maar, nieuw jaar, nieuwe klussen op de lijst, waarvan een deel gedaan gaat worden weer. Zo gaan we het dak opnieuw laten leggen, goten aanpakken, omdat er een paar vochtplekken zijn ontstaan, en het dak niet helemaal lekker ligt na wat goede stormen en weetikveelwat. Het blijft een oud huis
Post ff update in CRE (of kom daar inspiratie opdoen) .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben ook aan het knutselen geslagen. Want met die ramen, kozijnen en deuren op komst moeten we even wat rustig aandoen met de uitgaven, dus gaat er low budget gedecoreerd worden, enzo.
Zo hebben we nog wat gebrek aan muurversiering, dat kan prima met wc-rollen, lijm, schaar en spray paint:
[ afbeelding ]
En in de keuken gaan we met overgebleven keukentegeltjes een menubord maken zoals dit:
[ afbeelding ]
En we hebben het plan opgevat om zelf een eettafel te gaan maken, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
(http://tommyandellie.com/?p=2582)
Onderaan is een "papieren" rand die onder het laminaat uitsteekt. Dat is van de isolerende folie die er onder ligt. Verder is er op de foto nergens lijm te bekennen.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:22 schreef Knuppel1983 het volgende:
Liggen je tegels hier al vast? Gezien de lijm tegen de zijkant van de tegels?
[ afbeelding ]
Dat is een hele vooruitgang ! Maar leuk om te zien dat in Yorkshire ook nog het nodige geklust wordquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
» Er is al 141 dagen niet in dit topic gepost.
Nou, het duurde even, maar we zijn langzaam aan weer verder aan het gaan. Soms heb je gewoon wat makkelijke projectjes nodig om weer zin te krijgen in het geheel. Er moet nog steeds een boel gebeuren, en zal een dezer dagen even een overzichtje/lijstje maken. Leuke stok achter de deur is familie die ons op komt zoeken met kerst, dus willen voor die tijd weer een hoop af hebben!
We zijn begonnen met het opknappen van een hoop meubels die we met dat doel gekocht hebben, en het ziet er allemaal al een stuk lichter uit. Er is een nieuwe eethoek gekomen, een nieuwe salontafel... van beide moeten de bladen nog opnieuw bewerkt worden, maar het scheelt al een stuk qua licht in deze al vrij donkere (op 't noorden) kamers.
Bijvoorbeeld... dit was...
[ afbeelding ]
En is nu dit:
[ afbeelding ]
Dat is het! Kijk, we konden prima leven met de donkere kast, functioneel, dit-dat-alles, maar het is toch niet onze smaak, om 't maar zo te zeggen. En we hebben Chalk Paint ontdekt (van het o zo populaire 'shabby chique-en', wat het allemaal prima te doen maakt. Zolang ik maar niet terug te vinden ben op de 'Met je Leen Bakker Huis' vind ik 't prima. Gelukkig hebben ze hier geen Leen Bakkerquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is een hele vooruitgang ! Maar leuk om te zien dat in Yorkshire ook nog het nodige geklust word
Dank dank! Vonden wij ook!quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Een updateziet er goed uit! Ik vind de opgeknapte staat een hele verbetering
Ja! We zijn nogal op onszelf, en de buren ook, dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Het ziet er enorm gezellig uit, moblo!
Ben je, afgezien van je mooie stulp, verder ook helemaal thuis in dorp en omgeving?
Dank, dank!quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
Teringjantje, die kast![]()
![]()
Ziet er goed uit moblo!
Die ervaring had ik net ook !quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
moblo, hoe kan het dat ik, als ik op jouw naam klik, ik bij mijn éigen posthistorie beland?
Het spookt hier!
Dat is zo ingesteld bij Moblo door de adminsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die ervaring had ik net ook !
Omdat ik een of andere debiele stalker had die via FOK! en mijn posts mijn privéleven in dook op een wel heel oncomfortabele manier: hij/zij probeerde me ontslagen te krijgen van mijn promotieplek door mijn profs mijn gehele postgeschiedenis te sturen, geanalyseerd en vertaald en alquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
moblo, hoe kan het dat ik, als ik op jouw naam klik, ik bij mijn éigen posthistorie beland?
Het spookt hier!
Wtf. Zieke geest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat ik een of andere debiele stalker had die via FOK! en mijn posts mijn privéleven in dook op een wel heel oncomfortabele manier: hij/zij probeerde me ontslagen te krijgen van mijn promotieplek door mijn profs mijn gehele postgeschiedenis te sturen, geanalyseerd en vertaald en al
En daarom heeft Danny mijn PoHi verborgen.
Ziekelijk zegquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat ik een of andere debiele stalker had die via FOK! en mijn posts mijn privéleven in dook op een wel heel oncomfortabele manier: hij/zij probeerde me ontslagen te krijgen van mijn promotieplek door mijn profs mijn gehele postgeschiedenis te sturen, geanalyseerd en vertaald en al
Jezus!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En daarom heeft Danny mijn PoHi verborgen.
Gelukkig ken ik het niet. Mijn hemel. Wilde diegene zelf die promotieplek of zo? Wat een bizarre manier om je vrijetijd te besteden (dat stalken, niet het promoveren natuurlijk). Hopelijk ben je er nu vanaf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet wel, posts als ' hommo![]()
' vertalen naar het feit dat ik een homohater ben, en dat ze zo iemand toch niet op hun payroll willen hebben, je kent 't wel
![]()
Er zit nog wat vocht in de muren, we hebben het dak onlangs opnieuw laten leggen voor 'n deel, dus hopelijk komt er nu geen nieuw vocht meer bij, maar 't moet behandeld worden zodat we 't fatsoenlijk kunnen oververven en dergelijken!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik het niet. Mijn hemel. Wilde diegene zelf die promotieplek of zo? Wat een bizarre manier om je vrijetijd te besteden (dat stalken, niet het promoveren natuurlijk). Hopelijk ben je er nu vanaf.
Want je hebt wel wat beters te doen, als ik je to do-lijst zo zie.Wat is dat damp proofing precies?
Ik zie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zit nog wat vocht in de muren, we hebben het dak onlangs opnieuw laten leggen voor 'n deel, dus hopelijk komt er nu geen nieuw vocht meer bij, maar 't moet behandeld worden zodat we 't fatsoenlijk kunnen oververven en dergelijken!Dat bubbelt nu namelijk op/bladdert af
Wow!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Tusseneindresultaat (straks nog een feauteau met de custom made bestekbak die ik zo nog even moet waxen en het servies enzo erin)":
[ afbeelding ]
Echt super, het is een heel nieuwe kast zoquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een verschil hè?ik blijf er naar staren
Dit was altijd al het plan, maar ergens was ik bang dat ik zo'n pinterest fail zou doen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Links er van die kroeg. Als je dan uit de heuvels komt zie je de pub al vier uur voordat je er bent.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh! Die zijn tof zeg
Sligachan bridge![]()
Hotelquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef jpajs het volgende:
[..]
Links er van die kroeg. Als je dan uit de heuvels komt zie je de pub al vier uur voordat je er bent.
Die is echt prachtig geworden! Ik moet echt onthouden dat je van een houten kast zo iets moois kan maken met veel werkquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Tusseneindresultaat (straks nog een feauteau met de custom made bestekbak die ik zo nog even moet waxen en het servies enzo erin)":
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna eindelijk aangepakt door de stucadoor en daarna onszelf![]()
De donkere plekken waren oneffenheden in de kleur en wel echt droog maar door de foto wat gehighlightDus we hebben niet over nat stucwerk heengefurft mensen!
![]()
Onderlaag:
Beetje kleur:
Krijg er grijze haren van
De nieuwe muur! Het was dit:
En is nu dit:
Hier aan weerszijden van de schouw komen over 2 weken boekenplanken, een stuk of 6 a 7 aan elke kant!
De woonkamer de achtermuur ging eraan...
Dat zag er even zo uit:
Maar na wat stucwerk en een laag verf alweer zo:
En toen weer zo:
En dan hebben we volgende week nog te doen.....
Slaapkamer:
(en een nieuw lampje kopen...!)
En de eetkamer (net zo kaal als de studeerkamer.... maar die moet nog even drogen...!)
Ja doei.
Nee!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Geen tapijt in de badkamer dus?
Het wordt mooi!
Nétquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef laziness het volgende:
Wordt erg mooi Mo!
En net wat minder truttig Engels
Dat is voor engelsen ook echt niet te begrijpen, geen badquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
Men begrijpt niet waarom we geen bad hebben. Dat is denk ik wel het voornaamste.
Datquote:
Is dezelfde als in de studeerkamer! Boven groen, beneden bruin/beige. Hebben nog wat verf over voor de 3e slaapkamer die als reservegastenkamer en opslaghok gaat fungeren: daar staat onze oude slaapbank, dus kunnen in theorie nu zeker 4 volwassenen kwijtquote:Op maandag 2 november 2015 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Heel mooi zeg!
Ik vind je slaapkamermuurkleur ook tof!
Dit zijn de hele oude eerste ideeën voor de inrichting:quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Frag_adder het volgende:
Dit huis <3 echt zo mooi! Misschien staat het al ergens, maar is er een plattegrond van jullie huisNu ben ik helemaal benieuwd hoe het eruit ziet.
Dankjequote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit zijn de hele oude eerste ideeën voor de inrichting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De WC op de bovenverdieping is er dan ook (nog) niet dat is 'n 3e slaapkamer nog steeds!
Verhoudingen kloppen niet helemaal, maar 't geeft een idee!
Geen "Kelder(tje)"?quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit zijn de hele oude eerste ideeën voor de inrichting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De WC op de bovenverdieping is er dan ook (nog) niet dat is 'n 3e slaapkamer nog steeds!
Verhoudingen kloppen niet helemaal, maar 't geeft een idee!
Gewoon met Leenbakkerletters AIDS op je boekenplank zettenquote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Moeten alleen nog leren 'decoreren'. Zoveel van die dingen in winkels die zo rechtstreeks op http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/ kunnen![]()
Dus dat wordt binnenkort wat carboot sales enzo opzoeken, en een beetje ebay afstruinen uiteraard.
Natuurlijk is 't ook een kwestie van doseren, met van die Leenbakkerdingen ook, als je één dingetje hebt dat gewoon leuk staat (en dan niet met van die gare teksten, die dingen zijn pure AIDS) dan kan dat prima, zolang je niet je hele huis volzet met white wash rieten hartjes en mandjes
quote:Op maandag 16 november 2015 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben voor aan de muur twee extra grote vintage reisposters besteld, en twee lijsten
[ afbeelding ]
Voor in de eetkamer aan de schouw.
en
[ afbeelding ]
Voor in de woonkamer achter de bank!
Oh wat gaaf! En die balk op de eerste fotoquote:Op maandag 23 november 2015 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
de posters zijn er!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |