Zo stukje bij beetje kunnen we wat dingen afstrepen van de to do list:
Woonkamer- tv-meubel kopen: we hebben het tv-meubel uit de nieuwe Stockholmcollectie van IKEA op het oog- nieuwe gordijnen, over de volledige breedte van de kamer
- wandlampje kopen en ophangen (er zit een lichtaansluitingspunt aan de groene muur)
- nieuwe salontafel (krukjes?)
- 'iets voor aan de muur'
Eetkamer- vitrinekast/buffetkast kopen
- koof maken voor de lampen en ophangen- gordijnen over de hele breedte
- 'iets voor aan de muur' Bijkeuken- werkblad boven wasmachine en wijlen droger- eventueel kastje erboven
Gangkast- planken aanbrengen voor voorraden (work in progress)- licht ophangenSchuur- ook hier een werkblad/werkbank- plaat aan de muur voor het gereedschap- praktischer indelenTuin- schoffelen, snoeien, zomerklaar maken (ik heb echt géén verstand van tuinieren, dus dat moet ik allemaal nog uit gaan zoeken! Gelukkig heeft schoonmama er wat meer kijk op en heeft ze me van een aantal planten al kunnen vertellen wat het is)- tuinmeubelen kopen
voor zowel voor als achter (tuinbankje voor in de voortuin is gekocht)
Studeerkamer- plaats vinden voor alle boeken en mappen die nu nog los liggen door een extra boekenkast te kopen- 'leeshoekje' maken met fauteuil en staande lamp
- 'iets voor aan de muur'Slaapkamer- inloopkast maken (nog geen idee hoe...)
- nieuw bed krijgen (is al besteld)
- nachtkastjes/plankjes naast het bed
- verduisterende gordijnen over de hele breedte van de kamer
- 'iets voor aan de muur'

.
Ik zal later vandaag wat fotootjes plaatsen! Ik ben onwijs blij met de lampen in de eetkamer en de posters in de studeerkamer.

.