SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor- en na foto's tot op heden:
Die ga ik binnenkort even updaten.
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 02-11-2015 17:45:30 ]Ja doei.
Of je leest de OP, Isa.quote:Wat we nog moeten doen:
tegeltjes in de keuken (behang met randje) bijna klaar!
hal behangen
badkamer afmaken: tegels op de vloer, toilet en wasbasin plaatsen en inbouw kast maken
studeerkamer af maken (behang, boekenkasten naast de schouw)
dining room aanpakken: lelijke gesausde muur weg zien te krijgen en schilderen
boven een toilet/wastafel plaatsen. Daarvoor offeren we een deel van de derde slaapkamer op
Je doet welquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zie de geupdatete (maar incomplete) lijst in de OP
Je geeft zo wel het goede voorbeeld he, als moderatorquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
JA, MENS! LEES NOU TOCH EENS POTDOMME![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan niet zoveel doen als Wolve aan 't slijpen isquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef WheeleE het volgende:
Met zulke updates wordt het net een soap. Volgende keer in MoBlo's Verbouwing...
Het zijn voor en tijdens foto'squote:Voor- en na foto's tot op heden:
ik blijf het knap vinden. bijsnijden. bij mij gaat er altijd een stukje vanaf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel doen als Wolve aan 't slijpen is![]()
En nu wachten op de pizza...
Dus, nog maar wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 moeten nog even bijgesneden worden. Maar nu eerst pizza
Klopt, maar die zijn niet op maatquote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ikea heeft ze ook... zo'n systeem
& niet stevigquote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn niet op maat
Is inderdaad echte troep. Je krijgt ze nooit haaks op de muur. Hangen altijd scheef.quote:
Das dan een flinke plank om uit te hollen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets had ik inderdaad zelf ook al ergens half gevonden. Op zich wel te doen, máár inderdaad een priegelwerkje, vooral het uithollen van de uiteindelijke plank...
dit valt wel mee. de uitsteeksels die in de plank gaan van metaal maken. en in de plank met een speedboor de gaten maken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets had ik inderdaad zelf ook al ergens half gevonden. Op zich wel te doen, máár inderdaad een priegelwerkje, vooral het uithollen van de uiteindelijke plank...
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 6 november 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Er kan weer gescheten worden:
[ afbeelding ]
Een wc die zo eens per week ofzo gestofzuigd dan wel gedweild wordt.quote:
Met een beitel, jeweetschquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Een plank uithollen. Hoe had je dat precies bedacht? Laten zakken op een draaiende cirkelzaag?
Gewoon in verstek zagen en lijmen.
Optimistquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een wc die zo eens per week ofzo gestofzuigd dan wel gedweild wordt.
Wij hebben wel voor hangende potten gekozen en de keren dat ik er stofzuig (minder dan zo moeten inderdaadquote:
Laat ons weten hoe het ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een beitel, jeweetschEn er dan ook meteen motiefjes in bewerken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |