quote:
helaas, deze is echt...quote:
trust me on this onequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niemand is zó triest.
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen isquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel, Dima wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
PICS!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen is
wel erg kleinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen is
quote:
Hij is bloedserieus.quote:
Dank je!quote:
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef snakelady het volgende:
TS, waarom ga niet langs een prostituee, die zitten er ook voor een reden, ben je die frustratie iniedergeval kwijt.
Waarom? niemand hoeft het te weten toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.
Ik denk over drie topics.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat Dima een willekeurig giechelmeisje bespringt, puur uit frustratie
non-issuequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.
Groot risico > grote kans op verliefdheid, dan ben ik verder van huis. Wie wil er nou een hoerenneuker, manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom? niemand hoeft het te weten toch?
Prostituees hebben nog voldoende werk dus blijkbaar genoeg mannen die er gebruik van maken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
non-issue
Je bent niet groot genoeg om iemand in de ogen te kijken
ik heb die fase al gehad tussen toen ik 5-6 jaar leeftijd wasquote:
say whatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb die fase al gehad tussen toen ik 5-6 jaar leeftijd was
ik was de gever
nooit ontvanger
Dan is het okéquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was de gever
nooit ontvanger
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was de gever
nooit ontvanger
Wot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
betrapt door mn zus
gaat ze tegen zijn moeder zeggen
mochten we niet meer bij elkaar spelen ()
Pics en behandel haar aardig misschien kan je dan gesprekken voeren met haar of dr vriendinnen om zelfvertrouwen te kweken.quote:
als allochtoon naar kroeg kom je over als zo'n excuusturkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Gast ga een keer naar de kroeg of zo.
Zeg dat je een Griek bent of zo. Noem jezelf desnoods Jan-Willem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als allochtoon naar kroeg kom je over als zo'n excuusturkdat moet je helemaal al niet willen
Mijn Nederlandse aliassen zijn al Eric-Jan en Jan Kees.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat je een Griek bent of zo. Noem jezelf desnoods Jan-Willem.
Dat zie je toch aan zijn foto?quote:
Someday maybe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef zarGon het volgende:
Kom eens een keer naar een Turken-meet.
Denk je dat dat goed gaat??quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is er geen Turks snolletje die uitgehuwelijkt moet worden?
Gewoon zoutzuur in haar gezicht gooien als ze niet wilt luisteren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denk je dat dat goed gaat??
Nooit relatie gehad en dan opeens trouwen, dat is gewoon een time-bomb.
Familie is nu pushen voor als school klaar is.. dan..
Als ze je verraad mag je haar verminken. Dat zal haar leren de slet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denk je dat dat goed gaat??
Nooit relatie gehad en dan opeens trouwen, dat is gewoon een time-bomb.
Familie is nu pushen voor als school klaar is.. dan..
Je hebt weinig keuze vriend. Het is of een alias verzinnen, een excuus-Turk zijn of een permamaagd blijven. Het is nu te laat om de stoere Turk op de middelbare school te zijn die blonde snollen balt. Leer er mee hendelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse aliassen zijn al Eric-Jan en Jan Kees.
Ik klik niet zo met Turken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon... Wat heb je te verliezen?
ik ben zo blank als maar kanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Vind je het zo vervelend om lichtgetint te zijn?
opflikkeren kaalkopjequote:
Ga ergens anders je domheid etaleren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]ga ergens anders ruzie zoeken
Heeft iemand die pic van Dimi nog waar hij kijkt alsof hij moet poepen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Pics, ik zoek nog wel iemand voor je.
WAT GA JIJ KKMAROKKAAN ZEGGEN TEGEN DIMA!!!!WOLLAHquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]ga ergens anders ruzie zoeken
Dure woorden gebruiken om zo hoogopgeleid en intellectueel superieur over te komenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ergens anders je domheid etaleren.
Dat jij de betekenis moet googlen betekent niet dat het dure woorden zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dure woorden gebruiken om zo hoogopgeleid en intellectueel superieur over te komen
?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heeft iemand die pic van Dimi nog waar hij kijkt alsof hij moet poepen?
etaleren een duur woord noemenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dure woorden gebruiken om zo hoogopgeleid en intellectueel superieur over te komen
Was een tijdje terug op klb gepost. Moest wel lachen.quote:
Ik hoef niks te googlen. Degene die hier een of ander synoniemenwoordenboek gebruikt ben jij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij de betekenis moet googlen betekent niet dat het dure woorden zijn.
alsof je daar tijd hebt om verliefd te raken. T gaat allemaal snel hoor bij straathoeren . Je komt binnen en steekt hem erinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Groot risico > grote kans op verliefdheid, dan ben ik verder van huis. Wie wil er nou een hoerenneuker, man
Ik noem iets een duur woord als ik het niet vaak hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
etaleren een duur woord noemen
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik hoef niks te googlen. Degene die hier een of ander synoniemenwoordenboek gebruikt ben jij.
Moet je misschien eens met andere mensen omgaan dan je NVU kaalkopvriendjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik noem iets een duur woord als ik het niet vaak hoor.
Joh doe eens aardig en help die jongen van zijn maagdelijkheid af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme kleine manlet, kom hier en ik haal je tanden eruit. Waarom zo vervallen in zelfmedelijden dan.
Fijn. Zijn we nu uitgepraat dan? Ik heb er niet zoveel zin in om weer met jou te gaan zitten bekvechten.quote:
Moet je je misschien wat vaker in de middenklasse begeven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik noem iets een duur woord als ik het niet vaak hoor.
Nee, omdat je weet dat je het toch niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Fijn. Zijn we nu uitgepraat dan? Ik heb er niet zoveel zin in om weer met jou te gaan zitten bekvechten.
Chlamydia en een druiper is nog nooit iemand mee geholpen bro.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Joh doe eens aardig en help die jongen van zijn maagdelijkheid af.
Tja, in multicultureel Amsterdam heb je ook niet echt veel variatie qua taalgebruik he. Misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je je misschien wat vaker in de middenklasse begeven.
Ja natuurlijk, het is de schuld van de multiculturele samenleving.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Tja, in multicultureel Amsterdam heb je ook niet echt veel variatie qua taalgebruik he. Misschien heb je gelijk.
Waarom moet het om winnen draaien? Ik hoef de discussie niet te winnen als ik daarom nog langer op moet blijven. Als je je nachtrust voor zoiets opoffert ben je wat mij betreft de echte verliezer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, omdat je weet dat je het toch niet gaat winnen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik was voorlopig sowieso niet van plan om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Waarom moet het om winnen draaien? Ik hoef de discussie niet te winnen als ik daarom nog langer op moet blijven. Als je je nachtrust voor zoiets opoffert ben je wat mij betreft de echte verliezer.
Ik denk dat je in de war bent met het rijke oeuvre van niemand minder dan Braddie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het rijke oeuvre van niemand minder dan Braddie.
Wat moet ik er anders van maken als meer dan de helft van Amsterdam niet autochtoon is, en dan nog eens 99% van de autochtonen die er nog zijn, PvdA stemt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het is de schuld van de multiculturele samenleving.
Ik wel, aangezien ik morgen vroeg op moet. Welterusten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was voorlopig sowieso niet van plan om te gaan slapen.
Ik kan me niet voorstellen dat jij omgaat met allochtonen, dus dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij doodnormale woorden niet vaak hoort in je zwakbegaafde vriendenkring.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat moet ik er anders van maken als meer dan de helft van Amsterdam niet autochtoon is, en dan nog eens 99% van de autochtonen die er nog zijn, PvdA stemt?
Met middenklasse bedoel ik de middenklasse van Fok.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Tja, in multicultureel Amsterdam heb je ook niet echt veel variatie qua taalgebruik he. Misschien heb je gelijk.
Vind je natuurlijk niet in KLB nee. Maar hier heb je wel om de tien minuten een nieuw topic.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met middenklasse bedoel ik de middenklasse van Fok.
Als je dat niet zou vinden in KLB was deze hele "discussie" er niet geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vind je natuurlijk niet in KLB nee. Maar hier heb je wel om de tien minuten een nieuw topic.
Enorme aanname; ik weet zeker dat je aangenaam verrast zal zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik denk ik open ff voor de gein facebook
zie ik zo'n rooie icoon van je hebt melding
klik ik daarop : "geen melding"
Wil je TS al schuimbekkend afgevoerd zien worden vuile sadist?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef deadprez het volgende:
haal gewoon een gram mdma en ga naar een feest of een club of whatever, dan regel je echt wel een chick. je denkt veel te veel na en probeert veel te hard.
Hij moet die gram natuurlijk niet helemaal zelf opmaken, gewoon een bietje vatten en uitdelen aan chicks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wil je TS al schuimbekkend afgevoerd zien worden vuile sadist?
kaalkopje is al weg helaasquote:
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef deadprez het volgende:
haal gewoon een gram mdma en ga naar een feest of een club of whatever, dan regel je echt wel een chick. je denkt veel te veel na en probeert veel te hard.
trap hem nog dieper z'n kelder in wil je? Alsof je niet weet dat hij niet door de eerste selectieronde is heengekomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak jij nu de zijne?
Dima? Heb je gesolliciteerd?
Geef Dima geen hoopquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak jij nu de zijne?
Dima? Heb je gesolliciteerd?
u wot m8?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
betrapt door mn zus
gaat ze tegen zijn moeder zeggen
mochten we niet meer bij elkaar spelen ()
Kandidaat nummer 1.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:10 schreef Megara het volgende:
Waarom zet je meisjes niet gewoon even uit je hoofd? Ik check pas sinds een ong. een week KLB en heb desondanks het idee dat dit het enige is waar je mee bezig bent en het je bovendien doodongelukkig maakt.
Ik ben best overtuigd dat tenzij je alleen buiten komt om naar college/werk te gaan, of gewoon echt oninteressant/wanhopig/een freak bent, meisjes vanzelf wel komen. Wat doe je verder in je vrije tijd waar je je mee bezig kunt houden?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij de betekenis moet googlen betekent niet dat het dure woorden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:11 schreef MissSpain het volgende:
Oke wanneer neuken TS?Gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Misschien heeft hij morgen nog wel een gaatje vrij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Hoe moeten we dit opvatten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef Dimachaerus het volgende:
de eerste meisjes kwamen al rond 01:45 giechelen
had al knallende koppijn niet kunnen slapen zoals verwacht
nu ook nog eens vroeg op moet oom helpen
hebben ze mij nodig als manlet om in klein gaatje te kruipen onder het huisverdomme
Doe je penispak aan en maak kreungeluidjes als je naar binnen gaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef Dimachaerus het volgende:
hebben ze mij nodig als manlet om in klein gaatje te kruipen onder het huisverdomme
lees een wat minder op /fit/, zijn een stelletje zielepoten die alleen maar feels postenquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Had nieuwe vacature voor hem gezocht. Past perfect bij hemquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
trap hem nog dieper z'n kelder in wil je? Alsof je niet weet dat hij niet door de eerste selectieronde is heengekomen.
Dima no worries jij gaat over 20 jaar veel chicks pullen.
Waarom stel jij je niet beschikbaar als 'oefenvrouw'quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:32 schreef CristinaYang het volgende:
Oh moppie tochKom binnenkort maar een keer naar Amsterdam, dan regelen Panz en ik wel een meisje voor je. Of we beginnen gewoon met een beetje babbelen met meisjes, om de drempel laag te houden.
Hij mag best oefenen met praten op mij hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Waarom stel jij je niet beschikbaar als 'oefenvrouw'
Ik wist niet dat dit topic over praten met meisjes gingquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij mag best oefenen met praten op mij hoor.
jij bent een beetje domquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit topic over praten met meisjes ging
Ah, geen zelfvertrouwen dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, dat is het grappige. Dima heeft een prima kop.
Doe jij niet aan pityfucks?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ah, geen zelfvertrouwen dus
Dan moeten jullie hem gewoon alcohol laten drinken. Dat is de oplossing, daarna gaat de rest vanzelf wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, dat is het grappige. Dima heeft een prima kop.
Ik betwijfel het. Hij moet gewoon eens naar buiten komen en leren kletsen met mensen, vooral vrouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moeten jullie hem gewoon alcohol laten drinken. Dat is de oplossing, daarna gaat de rest vanzelf wel.
Misschien moet hij vrouwen ook niet zien als een zwerm ongrijpbare, onbenaderbare huppelkutjes. Hij maakt het zich daarmee alleen maar moeilijker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maak je hem alleen maar gefrustreerder denk ik.
Ik betwijfel het, bij mij werkte het ook niet.. maar ja, elk mens is weer anders toch? dus wie weet..quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moeten jullie hem gewoon alcohol laten drinken. Dat is de oplossing, daarna gaat de rest vanzelf wel.
Periodes van 28 jaar ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:05 schreef tetouaribo het volgende:
Schrale troost dima: Ik heb ook periodes dat chicks me niet willen:(
Daarom, met alcohol kun je soms net even wat makkelijker praten. Verder denk ik dat het wel goed komt naarmate hij ouder wordt. Hij wil alleen iets te graag en durft net iets te weinig volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij moet gewoon eens naar buiten komen en leren kletsen met mensen, vooral vrouwen.
Klopt hij plaatst ze waarschijnlijk ook nog eens op een voetstuk en zet zichzelf in de 'friendzone' of hij probeert weer te hard en ze zien hem dan als een kansloos vies mannetje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien moet hij vrouwen ook niet zien als een zwerm ongrijpbare, onbenaderbare huppelkutjes. Hij maakt het zich daarmee alleen maar moeilijker.
Dat is waar. Maar belangrijker, hoe ben jij er vanaf gekomen, wellicht kun je de ts helpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, bij mij werkte het ook niet.. maar ja, elk mens is weer anders toch? dus wie weet..
Hahahahhaahhahahahah ik ga stuk. Kut dwerg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij laat zich bij het benaderen van vrouwen teveel leiden door zijn verlangen hun vagina's te penetreren. Dat is de indruk die ik krijg. Of is hij op zoek naar liefde?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klopt hij plaatst ze waarschijnlijk ook nog eens op een voetstuk en zet zichzelf in de 'friendzone' of hij probeert weer te hard en ze zien hem dan als een kansloos vies mannetje.
Stuur een DM en kom er achter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..] Of is hij op zoek naar liefde?
Helaas heb ik zelf het antwoord ook nog niet, ben dus ook nog steeds een 28 jarige 4ever alone meneer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar belangrijker, hoe ben jij er vanaf gekomen, wellicht kun je de ts helpen.
Denk beide maar vooral seks idd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij laat zich bij het benaderen van vrouwen teveel leiden door zijn verlangen hun vagina's te penetreren. Dat is de indruk die ik krijg. Of is hij op zoek naar liefde?
Dat vind ik te intiemquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stuur een DM en kom er achter.
Alcohol is nooit de oplossing. Alcohol zorgt er wel voor dat hij losser komt, maar het onderdrukt tegelijkertijd hetgeen waar die aan moet werken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op lange termijn niet nee maar wellicht kan het net het duwtje in de rug zijn om het daarna zonder alcohol te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alcohol is nooit de oplossing. Alcohol zorgt er wel voor dat hij losser komt, maar het onderdrukt tegelijkertijd hetgeen waar die aan moet werken.
Op die manier. Toch denk ik dat voor jullie de kunst is (makkelijker gezegd dan gedaan) om gewoon eens iets te doen, maakt het uit als het misgaat. Geen mens kan niemand krijgen namelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:19 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Helaas heb ik zelf het antwoord ook nog niet, ben dus ook nog steeds een 28 jarige 4ever alone meneer.
Tja, zou eerlijk gezegd niet weten wat, voelt allemaal al zo hopeloos als ik erover nadenk. (ook een issue punt.). Datingsites etc dat is zowieso kansloos want iedereen daar zoekt Brad Pit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op lange termijn niet nee maar wellicht kan het net het duwtje in de rug zijn om het daarna zonder alcohol te doen.
[..]
Op die manier. Toch denk ik dat voor jullie de kunst is (makkelijker gezegd dan gedaan) om gewoon eens iets te doen, maakt het uit als het misgaat. Geen mens kan niemand krijgen namelijk.
kijk hoe lief dima, deze kans aangrijpenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:32 schreef CristinaYang het volgende:
Oh moppie tochKom binnenkort maar een keer naar Amsterdam, dan regelen Panz en ik wel een meisje voor je. Of we beginnen gewoon met een beetje babbelen met meisjes, om de drempel laag te houden.
Jij bent dat meisjequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kijk hoe lief dima, deze kans aangrijpen
Hier nog een zelfgeschreven lueken gedicht om vrolijk van te worden!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht #1: frustratie loopt op tot ongekende hoogte.
Klacht #2: het is weer weekend en de huppelkutjes zullen weer giechelend langs mijn huis fietsen (23:30-04:00) zodirect en morgen.
Klacht #3: niet kunnen slapen door giechelmeisjes
Klacht #4: vannacht mezelf weer in slaap huilen (04:00)
Klacht #5: Op paiq wil niemand speed / battle daten
Klacht #6: alles is zo wazig, niet herinneren wat ik de hele dag doe
Klacht #7: als enige geen tinder matches
Mooi hequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef fathank het volgende:
Ja echt een superleuk gedicht vertel meer
Probeer jij de ts aan te zetten tot zelfmoord?quote:
Nee man, ik wil niet dat dima weg gaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:01 schreef JamesBontkraag het volgende:
[..]
Probeer jij de ts aan te zetten tot zelfmoord?
Dat is ten minste wat ik heb begrepen van het gedicht.
Nee joh, Hij kan misschien meer krijgen dan alleen een knuffel als hij haar goed in de ogen kijkt. Denk in mogelijkheden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maak je hem alleen maar gefrustreerder denk ik.
Ik heb nog een vrolijken gedicht gemaakt:quote:
Een wolf in schaapskleren, deze gebruiker. Gelukkig glimmen de tanden ontzettend, dan is de arglistigheid eenvoudig te doorzien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrolijken gedicht gemaakt:![]()
Het wordt donker.
En ijzig koud.
Het word langzaam nacht.
In het duistere woud.
Opeens zie ik niets meer.
Alleen maar een zwarte vlek.
Ik besef dat het te laat is.
En bereid me voor voor het vertrek.
Ik zak langzaam weg.
Door een doolhof heen.
Het voelt als een doornhaag.
Met prikkel draad erom heen.
Dan is het stil.
Geen geluid meer te horen.
Mooi rustig.
Niemand kan me storen.
Ik sluit mijn ogen.
En doe ze niet meer open
Kalm, en afgelopen
Niet meer, mijn app doet het nu wel gewoon gelukkigquote:
Ik mag jou nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het wordt donker.
En ijzig koud.
Het word langzaam nacht.
In het duistere woud.
Ik zak langzaam weg.
Door een doolhof heen.
Dan is het stil.
Mooi rustig.
Niemand kan me storen.
Ik sluit mijn ogen.
En doe ze niet meer open
Kalm, en afgelopen
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima is depressief en dat dit soort trieste gedichten als oppepper?
Wacht hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alsof je daar tijd hebt om verliefd te raken. T gaat allemaal snel hoor bij straathoeren . Je komt binnen en steekt hem erin
Ben je borderline ofzo dat je dit soort troep maakt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het wordt donker.
En ijzig koud.
Het word langzaam nacht.
In het duistere woud.
Ik zak langzaam weg.
Door een doolhof heen.
Dan is het stil.
Mooi rustig.
Niemand kan me storen.
Ik sluit mijn ogen.
En doe ze niet meer open
Kalm, en afgelopen
Mooi toch, deze gedichtenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Ben je borderline ofzo dat je dit soort troep maakt?
Het gemiddelde sinterklaasgedicht heeft meer niveauquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja
Mijn gedichten niet waarderen![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gemiddelde sinterklaasgedicht heeft meer niveau
Mijn gedichten zijn minimaal 2000 euro per stuk waard Gquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Het rijmt niet ik vind het maar rotzooi
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil mijn 20 seconde van mijn leven terug.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dit is meer mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Ik wil mijn 20 seconde van mijn leven terug.
Gelukkig groeit er geen haar op mijn rug,
Ook bij mijn oren is er geen franje,
Zoals bij dat ene meisje uit Spanje,
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Mijn gedichten zijn minimaal 2000 euro per stuk waard G
Kom haten danquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Ik wil mijn 20 seconde van mijn leven terug.
Gelukkig groeit er geen haar op mijn rug,
Ook bij mijn oren is er geen franje,
Zoals bij dat ene meisje uit Spanje,
Oké is goed. Wanneer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, daar wordt Sinterklaas niet zo vrolijk van... Daar wordt Sinterklaas zelfs een beetje verdrietig vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het wordt donker.
En ijzig koud.
Het word langzaam nacht.
In het duistere woud.
Ik zak langzaam weg.
Door een doolhof heen.
Dan is het stil.
Mooi rustig.
Niemand kan me storen.
Ik sluit mijn ogen.
En doe ze niet meer open
Kalm, en afgelopen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, daar wordt Sinterklaas niet zo vrolijk van... Daar wordt Sinterklaas zelfs een beetje verdrietig van
Pepernoot voor degene die de referentie vangt.
Haha, what the fuck.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef Pulzzar het volgende:
Ik wil ook vannacht lekker neuken!![]()
Zijn er nog stoere jongens tussen de 30 en 40 jaar? DM me dan met een foto. Gaan we eerst lekker stappen en zuipen. Daarna een luxe hotelkamer huren en dan lekker geil oraal en anaal genot!![]()
"Mag mijn modeltrein in jouw tunnel rijden? Dan zien we daarna vast wel een ooievaar."quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben een 20-jarige jongen. Mijn hobby's zijn modeltreinen bouwen en ooievaren spotten. Ik heb ook zin om vanavond met een meisje de liefde te bedrijven. Stuur mij een DM. Groetjes.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
"Mag mijn modeltrein in jouw tunnel rijden? Dan zien we daarna vast wel een ooievaar."
Dat lijkt me wel een goede openingszin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hier nog een zelfgeschreven lueken gedicht om vrolijk van te worden!:
Dromen
Weggezakt in mijn dromen
Denkend aan mooie dingen
De realiteit weggenomen
En slechte herinneringen
Een mooi kalm geluid
Galmt er door mijn hoofd heen
Het klinkt vertrouwd en luid
Tot het verdween
Ik wil niet wakker zijn
Het is nu nog te vroeg
Ik moet de pijn wegnemen
Dat gaat wel moeilijk, jammer genoeg
Dan probeer ik weer in slaap te komen
En sluit mijn ogen
Misschien is dit wel de laatste dag
Om mijn tranen te mogen drogen
Dat mooie geluid
Hoor ik weer om me heen
Ik voel de koude lucht weggaan
En voel niet meer de vochtige grond van steen
Het is hier zoals in mijn dromen
Zonder pijn
Eindelijk verlost
En ik hoop hier altijd te mogen zijn
Prachtig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het wordt donker.
En ijzig koud.
Het word langzaam nacht.
In het duistere woud.
Ik zak langzaam weg.
Door een doolhof heen.
Dan is het stil.
Mooi rustig.
Niemand kan me storen.
Ik sluit mijn ogen.
En doe ze niet meer open
Kalm, en afgelopen
Nog een paar jaar wachten tot al die vrouwen een vader voor hun kind zoekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Kevin24 het volgende:
Tja, zou eerlijk gezegd niet weten wat, voelt allemaal al zo hopeloos als ik erover nadenk. (ook een issue punt.). Datingsites etc dat is zowieso kansloos want iedereen daar zoekt Brad Pit.
leugensquote:Op zondag 3 november 2013 01:31 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
omdat iedereen aan het neuken is behalve jij:p
quote me dan zemmel anders zie ik dat toch nietquote:Op zondag 3 november 2013 01:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mij? Lelijkerd.
quote:Op zondag 3 november 2013 01:37 schreef Rainfall het volgende:
Hier nog een forever aloner. welkom bij de club
Je hebt zelf blijkbaar ook niks beters te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 01:38 schreef Renesite het volgende:
Is dit het treurwilgjes topic? Op zaterdag nacht ja joh? Betekent dat jullie inderdaad nooit iets zullen bereiken en mogelijk in de verpleegkunde part-time in een huurhok jullie leven zullen slijten met twee gezellige boskatten en een bolletje wol breiend kijkend naar koffietijd.
quote:Op zondag 3 november 2013 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt zelf blijkbaar ook niks beters te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |