quote:
helaas, deze is echt...quote:
trust me on this onequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Niemand is zó triest.
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen isquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel, Dima wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
PICS!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen is
wel erg kleinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, ik beaam dat TS echt zo is, hoewel het geen lelijke jongen is
quote:
Hij is bloedserieus.quote:
Dank je!quote:
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef snakelady het volgende:
TS, waarom ga niet langs een prostituee, die zitten er ook voor een reden, ben je die frustratie iniedergeval kwijt.
Waarom? niemand hoeft het te weten toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.
Ik denk over drie topics.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat Dima een willekeurig giechelmeisje bespringt, puur uit frustratie
non-issuequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik langs prostituee ga dan durf ik helemaal niemand meer in de ogen aan te kijken.
Groot risico > grote kans op verliefdheid, dan ben ik verder van huis. Wie wil er nou een hoerenneuker, manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom? niemand hoeft het te weten toch?
Prostituees hebben nog voldoende werk dus blijkbaar genoeg mannen die er gebruik van maken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
non-issue
Je bent niet groot genoeg om iemand in de ogen te kijken
ik heb die fase al gehad tussen toen ik 5-6 jaar leeftijd wasquote:
say whatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb die fase al gehad tussen toen ik 5-6 jaar leeftijd was
ik was de gever
nooit ontvanger
Dan is het okéquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was de gever
nooit ontvanger
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik was de gever
nooit ontvanger
Wot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
betrapt door mn zus
gaat ze tegen zijn moeder zeggen
mochten we niet meer bij elkaar spelen ()
Pics en behandel haar aardig misschien kan je dan gesprekken voeren met haar of dr vriendinnen om zelfvertrouwen te kweken.quote:
als allochtoon naar kroeg kom je over als zo'n excuusturkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Gast ga een keer naar de kroeg of zo.
Zeg dat je een Griek bent of zo. Noem jezelf desnoods Jan-Willem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als allochtoon naar kroeg kom je over als zo'n excuusturkdat moet je helemaal al niet willen
Mijn Nederlandse aliassen zijn al Eric-Jan en Jan Kees.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat je een Griek bent of zo. Noem jezelf desnoods Jan-Willem.
Dat zie je toch aan zijn foto?quote:
Someday maybe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef zarGon het volgende:
Kom eens een keer naar een Turken-meet.
Denk je dat dat goed gaat??quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is er geen Turks snolletje die uitgehuwelijkt moet worden?
Gewoon zoutzuur in haar gezicht gooien als ze niet wilt luisteren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denk je dat dat goed gaat??
Nooit relatie gehad en dan opeens trouwen, dat is gewoon een time-bomb.
Familie is nu pushen voor als school klaar is.. dan..
Als ze je verraad mag je haar verminken. Dat zal haar leren de slet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Denk je dat dat goed gaat??
Nooit relatie gehad en dan opeens trouwen, dat is gewoon een time-bomb.
Familie is nu pushen voor als school klaar is.. dan..
Je hebt weinig keuze vriend. Het is of een alias verzinnen, een excuus-Turk zijn of een permamaagd blijven. Het is nu te laat om de stoere Turk op de middelbare school te zijn die blonde snollen balt. Leer er mee hendelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse aliassen zijn al Eric-Jan en Jan Kees.
Ik klik niet zo met Turken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon... Wat heb je te verliezen?
ik ben zo blank als maar kanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Vind je het zo vervelend om lichtgetint te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |