Wat mis je daar aan dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook wel. Al mis ik hexje maar die post hier niet meer.
Wat mis je daar precies aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook wel. Al mis ik hexje maar die post hier niet meer.
Die droge opmerkingen.quote:
Nog preciezer?quote:
Ik mis denk ik ietsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat het toeval is he
Hoi Rene, dankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hoi Corrie, bij deze wat van mijn aandacht.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
NWS / [SC] Sorry, mijn naam is Cnorrie.
Nou nou.. Logisch dat ze hier niet meer post.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Tem het volgende:
Ik hou niet van die mannenhaatsters. Daarnaast is het nogal een redelijk simpel figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het talent niet waarderen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Ja leuk jongen. Ik had op iets beters gehoopt.
Nee ik heb degenslikkers gezien met langere zwaarden dan die wortel...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het talent niet waarderen?
Ik heb keelontsteking dus moet er niet aan denken om er zo'n ding in te douwen. En ook geen ander dingquote:
Ik heb zojuist al m'n interesse in jou verloren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb keelontsteking dus moet er niet aan denken om er zo'n ding in te douwen. En ook geen ander ding
Maakt het wat uit welk deel het is? Zoveel interessants staat hier nooit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben de topics hier geen nummer trouwens?Hoe moet ik nou weten in welk deel we zitten?
Ik ben hier pas net en heb al één interessant gifje gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het wat uit welk deel het is? Zoveel interessants staat hier nooit hoor.
Je hebt vast wel hele goeie in je repertoire, dus ga je gang zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier pas net en heb al één interessant gifje gezien.
Story of my life.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zojuist al m'n interesse in jou verloren.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt vast wel hele goeie in je repertoire, dus ga je gang zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik had het kunnen weten. Die vind ik enger dan die wortel
![]()
Ik heb haar wel eens gezien bij the Graham Norton show. Een levensechte pop leek het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Minaj was een keer op tv.
Dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.
Nee, begrijpelijk dat je d'r liever in bed hebt, maar op deze manier kan iedereen van d'r genieten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Minaj was een keer op tv.
Dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.
Dat heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens gezien bij the Graham Norton show. Een levensechte pop leek het.
Ik hoef haar niet in mijn bed, dan zit mijn hele kussen onder de plamuur.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk dat je d'r liever in bed hebt, maar op deze manier kan iedereen van d'r genieten.
kattenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier wat leuke kattengifjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danny wil m'n nick niet wijzigen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan had ik gedacht dat je DMIVZB had geheten
Bijdehand zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan had ik gedacht dat je DMIVZB had geheten
Heb ik gisteravond gedaan, Halloween-special, was anders heel gezellig.quote:
Geen idee, nooit een abbo gehad, dacht dat het konquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat? Die optie ken ik niet. Vertel.
Nou ja behalve de sterretjes dan.
Same herequote:
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een abbo gehad, dacht dat het kon
Zou jij je usernaam willen aanpassen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassen
Ja maar dat kan niet want er is al iemand met die naam...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou jij je usernaam willen aanpassen?
Klonen is goedkoperquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassen
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij zit met 'Frutsel' opgescheept, dat is nog veel erger.
Genoeg licht van je beeldschermquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
En toen zat ik in het donker...mijn lamp is stuk
Oh, is dat je kat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat niet
Frutsel is een poezebeest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat niet
Nou mobiel op ipad en tv aan, dus kan mijn drinken nog net vinden.quote:
Kaarsje aandoenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mobiel op ipad en tv aan, dus kan mijn drinken nog net vinden.
Ik ga zo lekker slapen, morgen veel te doen en met een beetje geluk komt de nieuwe kooi ook.quote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen, morgen veel te doen en met een beetje geluk komt de nieuwe kooi ook.
Dan wil ik die natuurlijk gelijk in elkaar zetten
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ikZoiets moet echt altijd meteen. Al is het midden in de nacht
Trusten, succes met het in elkaar zettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg een beetje last van mijn ogen, van het in het donker turen.
Ik ga mijn bedje in...slaap lekker allemaal en tot morgen
in de wat? muziek?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Oei, nummer 30 in de dag top 100 vandaag. Gelukkig geen 3e
Was het maar waarquote:
Wat flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit is?![]()
BBC4 heeft Pink Floydquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw
En met vrouwenbillen (daar zul je het wel over hebben) heb ik niks hoor. Al zijn die zingende ouwe kerels die ik nu zie ook niet bepaald sexy eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had gister speciaal ER niet gekeken zodat ik het vannacht kon kijken, verheugde me er enorm op. Expres het topic niet gelezen, niet op FB gekeken etc,
Kom ik vandaag op het werk is het eerste wat een collega tegen me zegt: Hoi An, wat vind je er van datDat is lullig. Heb je hem een klap verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit is?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
billen op de radio?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, op 538 van Ziggo billen en nog eens billen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had gister speciaal ER niet gekeken zodat ik het vannacht kon kijken, verheugde me er enorm op. Expres het topic niet gelezen, niet op FB gekeken etc,
Kom ik vandaag op het werk is het eerste wat een collega tegen me zegt: Hoi An, wat vind je er van datOh balen als je dat niet wil weten. Mij maakt het eigenlijk nooit wat uit, maar ik volg het niet meer. Ik ben WEER afgehaakt, net als vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit is?
Ik heb geen mannelijke collega's maar nee joh. Ze voelde zich er zelf ook heel rot om omdat ze zag dat ik er van baalde. Heel stom maar direct nadat ze het zei deed ik uit pure reflex mijn handen voor mijn oren. Alsof het toen nog zin had.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is lullig. Heb je hem een klap verkocht?
Voor het eerst weer sinds een paar jaar dat ik het actief volg hoor, Ik snap wel wat je bedoelt, de lol is er een beetje af. Ik kijk over een paar maanden wel weer een keer een seizoen survivor, dat verveelt me nooit eigenlijk. En ik verheug me op WIDM.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh balen als je dat niet wil weten. Mij maakt het eigenlijk nooit wat uit, maar ik volg het niet meer. Ik ben WEER afgehaakt, net als vorig seizoen.
Sinds het met de BN'ers is vind ik het helemaal niet meer leuk. Zelfde als met WIDM.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Voor het eerst weer sinds een paar jaar dat ik het actief volg hoor, Ik snap wel wat je bedoelt, de lol is er een beetje af. Ik kijk over een paar maanden wel weer een keer een seizoen survivor, dat verveelt me nooit eigenlijk. En ik verheug me op WIDM.
De Billen van van Barneveld zijn op 7quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, hopelijk komen er wat leuke mannenbillen in beeld.
Nou nee dank je schatquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De Billen van van Barneveld zijn op 7
Ja die komt wel voor de BullsEye in aanmerking?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dank je schatIk hoop dat er nog een leuke zanger komt zometeen.
John Mayer nu. Die kan er wel mee door.
Helemaal eens, maar WIDM ben ik toch wel trouw blijven volgen, in ieder geval de laatste paar jaar. Ik vind het hints zoeken echt tof en we schrijven met een aantal man stukjes voor de FP en die onderlinge strijd maakt het nog toffer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds het met de BN'ers is vind ik het helemaal niet meer leuk. Zelfde als met WIDM.
Bij ER is het zo 'soft' geworden, vroeger waren er veel meer ontberingen heb ik het idee, toen werden ze nog ECHT heel dun en hongerig.
Hij staat wel voor zie ik. Maar niet qua looks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja die komt wel voor de BullsEye in aanmerking?Barney niet.. arme postbode
Daarvan heb ik alleen seizoen 1 en 2 gezien. Misschien dat maar eens kijken in plaats van ER als dat wat harder is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je wel eens survivor gezien? Is nog harder dan ER in het begin.
Er zijn ook seizoenen dat ze bijvoorbeeld in hartje Afrika zitten, al vind ik persoonlijk de eilanden het leukste maar het is goed voor de afwisseling. En fans tegen favorieten enzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvan heb ik alleen seizoen 1 en 2 gezien. Misschien dat maar eens kijken in plaats van ER als dat wat harder is.
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Survivor is tof jahardcore die mensen
Oh dat Engelsequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heette dat met die camera's en dat ze dan door de computer aan iemand gematched werden ook alweer?
Nee met singles die koppeltjes moeten vormen en als je single bent ga je exit...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat met die stelletjes die elkaar bedriegen en zo?
Oh nee dat ken ik niet. Klinkt ook wel slecht, maar goed slechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee met singles die koppeltjes moeten vormen en als je single bent ga je exit...
vol verwende trutten, roddels, rijkeluiskindjes enzo
Ja!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat EngelseDat was zo erg. Ik weet wat je bedoelt. The Villa.
Paar afleveringen gezien maar vond het niet zo geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee met singles die koppeltjes moeten vormen en als je single bent ga je exit...
vol verwende trutten, roddels, rijkeluiskindjes enzo
Vaak vonden ze de lokale bevolking ook leuker dan elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Vreselijk inderdaad! En toch gewoon kijken he?
Volgens mij was het altijd laat en was er dan weinig anders leuks om te kijken.
Eigenlijk was het wel een beetje Oh Oh Chersoachtig. Vooral als ze gingen stappen en zuipen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Vreselijk inderdaad! En toch gewoon kijken he?
Volgens mij was het altijd laat en was er dan weinig anders leuks om te kijken.
Staat nu pas op de FPquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.ekathimerini.c(...)_1_01/11/2013_525862
Geen idee welk liedje je nu citeertquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Frutsel het volgende:
ahhhh wereldplaat
honestly... tumdidum... life is dandy... tum didum...
flames to dust... lovers to friends... why doo alllll good things come to an endd... LALALA
het wordt bedtijd merk ik
Nelly Furtado - All Good Things Come To An Endquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee welk liedje je nu citeertKlinkt wel een beetje depri hoor.
Ah die. Ik hoor nog wat blues bij Jools. Maar het is nu afgelopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nelly Furtado - All Good Things Come To An End
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las van onder naar boven en dacht een paar seconden dat ik zijn verjaardag vergeten was.
Oe dat was niet zo best geweestquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las van onder naar boven en dacht een paar seconden dat ik zijn verjaardag vergeten was.
Binnenkort niet meer, Quinsy wil niet meer dat we kerst vieren, dus dan moeten we tighonderd topics modden en vergeten we je verjaardag alsnogquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef sp3c het volgende:
och ik ben toch met kerst jarig, dan hebben mensen sowieso wat anders te doen meestal
Oh ja dat wist ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef sp3c het volgende:
och ik ben toch met kerst jarig, dan hebben mensen sowieso wat anders te doen meestal
Weet ik het, ik werd al moe toen ik het zag. Multiculturele samenleving en zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
hoezo mag de kerstboom nu ineens niet meer?
en een HEMA worst erinquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk wil ik ook geen kerstboom maar een buxuxbolletje in een leuke vorm en dan volhangen met kerstprullen
Had liever gezien dat ze eerst Carnaval op de schop namen, dan Sinterklaas, dan de Ramadan, dan Kerst, dan de Zomervakantie, dan Pinksteren en vervolgens een bom op Lowlands enzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
In NWS schat
NWS / Krapuul.nl opent de aanval op de kerstboom.
Oh de rest zal ook nog wel aan de beurt komen als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had liever gezien dat ze eerst Carnaval op de schop namen, dan Sinterklaas, dan de Ramadan, dan Kerst, dan de Zomervakantie, dan Pinksteren en vervolgens een bom op Lowlands enzo
Ik heb er nog nooit van gehoord.. maar dat zegt niks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
krapuul.nl is ook gewoon een kutbron volgens mij
Hey.quote:
lijkt ook gewoon een kuttopic vol onzin maar ik heb geen zin om het te sluitenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.. maar dat zegt niks.
Ik heb nooit een kerstboom, dus mij boeit het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga het niet lezen hoor, ik haal gewoon mijn kerstboom weer uit de tuin.
Trusten Frutsenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik nok d'r mee, welterusten mensen en buxussen![]()
ff met vrienden bijgesproken over de afgelopen week. Standaard elke vrijdag in de groep.quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik nok d'r mee, welterusten mensen en buxussen![]()
Gezellig. Weet je al of je komt sjoelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:28 schreef OProg het volgende:
[..]
ff met vrienden bijgesproken over de afgelopen week. Standaard elke vrijdag in de groep.
Zou wel willen, maar moet nu nog even kijken want we hebben nog twee weken om een ongehoorde zooi shit op te lossen op werk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Gezellig. Weet je al of je komt sjoelen?
Maar Tem e Spec komen misschien deze maandag en geen idee of ze dan kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet nu nog even kijken want we hebben nog twee weken om een ongehoorde zooi shit op te lossen op werk.
Anders lukt het twee weken later wel, want die dag moet het sowieso opgelost zijn.Er heeft iemand een datum verbonden aan de zooi dus we moeten wel.
Ik wilde zeggen 'anders twee weken later' maar tis inmiddels al 3!quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Tem e Spec komen misschien deze maandag en geen idee of ze dan kunnen.
Naja, wat niet kan, dat kan niet he?
Goed trollbericht weer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
In NWS schat
NWS / Krapuul.nl opent de aanval op de kerstboom.
En nog hulp vragen om de piek erop te zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:29 schreef Specularium het volgende:
Kerstboom van Uccie.
[ afbeelding ]
We zijn niet allemaal 3 meter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Tem het volgende:
[..]
En nog hulp vragen om de piek erop te zetten.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Tem het volgende:
[..]
En nog hulp vragen om de piek erop te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]Staat de nieuwe kooi al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ze bezorgen niet in het weekendquote:
Nog leuke roddels gehoord?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Iedereen heeft een leven. Nou ja, bijna iedereen, ik was alleen maar naar de kapper en heb tv zitten kijken.
Als je maar klaarkomt zeg ik dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig is ze niet zo spraakzaam
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je maar klaarkomt zeg ik dan.
Squirten als een malle.quote:
Dat vraagt om een vrolijk liedje.quote:
Ik zat meer te denken aan iets met waterquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vraagt om een vrolijk liedje.
Van squirten naar ABBA binnen 3 posts.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iets met water
Nou ja niks met water te maken eigenlijk, maar wel vrolijk.
Doe ik goed he? Hoe is het met je? Druk zeker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van squirten naar ABBA binnen 3 posts.
Mooi mooi.
Och je wil niet weten, ik knal goddomme heel het land door elke week, hou nog maar 1 dag per week voor mezelf over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik goed he? Hoe is het met je? Druk zeker.
Prima toch als je het naar je zin hebt ook al is het hardstikke druk. En je het niet zo een ramp vindt dat je even geen sociaal leven hebt. Maar troost je, zijn er zat die dat laatste sowieso al niet hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och je wil niet weten, ik knal goddomme heel het land door elke week, hou nog maar 1 dag per week voor mezelf over.
Maar afgezien daarvan helemaal prima, volkomen naar m'n zin. M'n sociale leven met vrienden is al 2 maand naar de knoppen, maar de carrière gaat goed. Dat andere pak ik later wel weer op.
Zeker, moet alleen zeggen dat ik geen baan weet bij het WTC.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima toch als je het naar je zin hebt ook al is het hardstikke druk. En je het niet zo een ramp vindt dat je even geen sociaal leven hebt. Maar troost je, zijn er zat die dat laatste sowieso al niet hebben
Als je trouwens nog een baantje weet bij het WTC of zoDan weet je me te vinden.
Zou ook wel toevallig zijn. Ik ben wel al met iets bezig, maar ik weet nog niet of dat iets wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, moet alleen zeggen dat ik geen baan weet bij het WTC.
Ik ken wel een aantal mensen die nog personeel zoeken op het gebied van bankieren en verzekeringswezen, maar weet niet of dat je ding is? Vereisten zijn vrij standaard, beetje werkervaring in die sector en HBO+ en WFT.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ook wel toevallig zijn. Ik ben wel al met iets bezig, maar ik weet nog niet of dat iets wordt.
Ik heb totaal geen ervaring in de 'bankwereld' dus ik denk niet dat ik een kans maak. Totaal geen idee ook wat zoiets inhoudt. En HBO heb ik ook al nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal mensen die nog personeel zoeken op het gebied van bankieren en verzekeringswezen, maar weet niet of dat je ding is? Vereisten zijn vrij standaard, beetje werkervaring in die sector en HBO+ en WFT.
Dan ken ik zo niks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring in de 'bankwereld' dus ik denk niet dat ik een kans maak. Totaal geen idee ook wat zoiets inhoudt. En HBO heb ik ook al niet
Is goed, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ken ik zo niks.
Maar ik zal m'n oren open houden.
Dat is zeker zo, het leven kan raar lopen.quote:
Hopelijk krijg ik ooit ook nog eens wat aktie op andere frontenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, het leven kan raar lopen.
Meh ik heb er deze week 2 opzitten, dus de volgende is voor jou.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik ooit ook nog eens wat aktie op andere fronten
Schuif maar doorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh ik heb er deze week 2 opzitten, dus de volgende is voor jou.
Kruiwagens vol, coming right up.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kruiwagens vol, coming right up.
Oh balen zeg, nog even geduld hebben dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze bezorgen niet in het weekend![]()
Dus maandagavond en dan mag hij dinsdagmiddag verhuizen.
Sterkte, man.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje is the voice aan het kijken van gisteren. Dat staat hier dus 2 dagen achter elkaar op
Dankje.. Kom ik eens een weekend naar nederland, moet ik dat gezang en hysterische gejuich aanhoren.quote:
Je wil niet weten hoe vreemdquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Specularium het volgende:
Wat een vreemd gesprek tussen Cnor en Voorvork.
Dan ga je toch gewoon weg. Naar waagaap ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje.. Kom ik eens een weekend naar nederland, moet ik dat gezang en hysterische gejuich aanhoren.
Op Ned. 3 is nu Madonna. Misschien is dat wat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje.. Kom ik eens een weekend naar nederland, moet ik dat gezang en hysterische gejuich aanhoren.
Weer weg, beetje biertjes en wijn drinken en kaasfondue eten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Bezoek weer weg of is dat morgen?
Ik mag niet zappenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Ned. 3 is nu Madonna. Misschien is dat wat?
Klinkt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer weg, beetje biertjes en wijn drinken en kaasfondue eten.
Nee uitzending van een heel concert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mag niet zappen
Is dat bij Toppop?
Het troosten besteed ik gaarne uit. Zelf behoud ik me het recht voor te wijzen en lachenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh stinkerdIk zit in een hoekje te huilen man. Ik moet getroost worden
Ik post meestal een plaatje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het troosten besteed ik gaarne uit. Zelf behoud ik me het recht voor te wijzen en lachen
Als je het maar een de goede uitbesteed dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het troosten besteed ik gaarne uit. Zelf behoud ik me het recht voor te wijzen en lachen
Oh okee, nee dat krijg ik niet verkocht hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee uitzending van een heel concert.
BNN Presents: Madonna: The MDNA Tour
Ja, ik zou ook liever naar The voice kijken. Maarja, nu zit ik muziek te luisteren en mijn vriendin ervan te overtuigen dat Donnie Darko toch wel een tamelijk briljante film is.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik post meestal een plaatje.Minder effectief jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah die is nu redelijk hoog dus je hebt pech.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe hoog je kast is.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
Sjek van Gelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens in de editgeschiedenisquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
Oh daar kreeg jij hoofdpijn van he?
Dan doe ik het wel in een spoiler.Laffe huichelaar
Gemenerik ben je toch he.quote:
Ah ik zie het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens in de editgeschiedenis
Haha, kun je meteen waaghals overtuigen want die vindt het maar een pretentieuze film.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook liever naar The voice kijken. Maarja, nu zit ik muziek te luisteren en mijn vriendin ervan te overtuigen dat Donnie Darko toch wel een tamelijk briljante film is.
jaloezie is een bitch. Misschien als ik wegga, dat jij dan wel magquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Oh, dit wordt weer zo een mod incestfeestje.
Doei.
Hij snapt de film waarschijnlijk niet. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, kun je meteen waaghals overtuigen want die vindt het maar een pretentieuze film.
En kaasfondueik kijk liever the voice dan in die zweetvoetengeur te zitten.
Niet zo gek doen Tem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Oh, dit wordt weer zo een mod incestfeestje.
Doei.
Geldt dat ook voor je vriendin dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij snapt de film waarschijnlijk niet. Dan krijg je dat.
Ja, dat is wel mijn stelling in de discussie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor je vriendin dan?
Gaat weer de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk man, zo zijn vrouwen, altijd de man de schuld geven
Nee, uiteindelijk wordt ze geirriteerd en ben ik een arrogante eikel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
En op een gegeven moment is het zeker ook nog jouw schuld dat ze de film niet snapt?
Oh moet ik weer tot 10 tellen denk je? Zo terug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat weer de verkeerde kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |