Wat mis je daar aan dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook wel. Al mis ik hexje maar die post hier niet meer.
Wat mis je daar precies aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook wel. Al mis ik hexje maar die post hier niet meer.
Die droge opmerkingen.quote:
Nog preciezer?quote:
Ik mis denk ik ietsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat het toeval is he
Hoi Rene, dankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hoi Corrie, bij deze wat van mijn aandacht.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
NWS / [SC] Sorry, mijn naam is Cnorrie.
Nou nou.. Logisch dat ze hier niet meer post.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Tem het volgende:
Ik hou niet van die mannenhaatsters. Daarnaast is het nogal een redelijk simpel figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het talent niet waarderen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Ja leuk jongen. Ik had op iets beters gehoopt.
Nee ik heb degenslikkers gezien met langere zwaarden dan die wortel...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je het talent niet waarderen?
Ik heb keelontsteking dus moet er niet aan denken om er zo'n ding in te douwen. En ook geen ander dingquote:
Ik heb zojuist al m'n interesse in jou verloren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb keelontsteking dus moet er niet aan denken om er zo'n ding in te douwen. En ook geen ander ding
Maakt het wat uit welk deel het is? Zoveel interessants staat hier nooit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben de topics hier geen nummer trouwens?Hoe moet ik nou weten in welk deel we zitten?
Ik ben hier pas net en heb al één interessant gifje gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het wat uit welk deel het is? Zoveel interessants staat hier nooit hoor.
Je hebt vast wel hele goeie in je repertoire, dus ga je gang zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier pas net en heb al één interessant gifje gezien.
Story of my life.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zojuist al m'n interesse in jou verloren.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt vast wel hele goeie in je repertoire, dus ga je gang zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik had het kunnen weten. Die vind ik enger dan die wortel
![]()
Ik heb haar wel eens gezien bij the Graham Norton show. Een levensechte pop leek het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Minaj was een keer op tv.
Dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.
Nee, begrijpelijk dat je d'r liever in bed hebt, maar op deze manier kan iedereen van d'r genieten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Minaj was een keer op tv.
Dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.
Dat heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens gezien bij the Graham Norton show. Een levensechte pop leek het.
Ik hoef haar niet in mijn bed, dan zit mijn hele kussen onder de plamuur.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk dat je d'r liever in bed hebt, maar op deze manier kan iedereen van d'r genieten.
kattenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier wat leuke kattengifjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danny wil m'n nick niet wijzigen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan had ik gedacht dat je DMIVZB had geheten
Bijdehand zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan had ik gedacht dat je DMIVZB had geheten
Heb ik gisteravond gedaan, Halloween-special, was anders heel gezellig.quote:
Geen idee, nooit een abbo gehad, dacht dat het konquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat? Die optie ken ik niet. Vertel.
Nou ja behalve de sterretjes dan.
Same herequote:
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een abbo gehad, dacht dat het kon
Zou jij je usernaam willen aanpassen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassen
Ja maar dat kan niet want er is al iemand met die naam...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou jij je usernaam willen aanpassen?
Klonen is goedkoperquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoop van abo's dan tot grote hoogten zou stijgen. Als je je naam kon aanpassen
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij zit met 'Frutsel' opgescheept, dat is nog veel erger.
Genoeg licht van je beeldschermquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
En toen zat ik in het donker...mijn lamp is stuk
Oh, is dat je kat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat niet
Frutsel is een poezebeest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, hij leeft nog, dus zo erg is dat niet
Nou mobiel op ipad en tv aan, dus kan mijn drinken nog net vinden.quote:
Kaarsje aandoenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mobiel op ipad en tv aan, dus kan mijn drinken nog net vinden.
Ik ga zo lekker slapen, morgen veel te doen en met een beetje geluk komt de nieuwe kooi ook.quote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen, morgen veel te doen en met een beetje geluk komt de nieuwe kooi ook.
Dan wil ik die natuurlijk gelijk in elkaar zetten
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ikZoiets moet echt altijd meteen. Al is het midden in de nacht
Trusten, succes met het in elkaar zettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg een beetje last van mijn ogen, van het in het donker turen.
Ik ga mijn bedje in...slaap lekker allemaal en tot morgen
in de wat? muziek?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Oei, nummer 30 in de dag top 100 vandaag. Gelukkig geen 3e
Was het maar waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |