SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vries
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat "octomom"" is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk vooral niet naar die verlepte buik
Edit: Ik zal em maar onder spoiler zetten, want het is wel heel erg bah
Ze smelten de kazen!
Eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Het klinkt vast idioot, maar ik vind Ali een van de beste coaches. Hoe hij met zijn kandidaten bezig is, wat hij tegen ze zegt. Ik zou honderd keer liever hem als coach hebben dan bv Marco, die komt steeds geīrriteerd over tijdens het oefenen.
Als mannen in een bepaalde stemming zijn letten ze daar niet op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk vooral niet naar die verlepte buik
Wtf is er met haar bakkes gebeurdquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk vooral niet naar die verlepte buik
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Als mannen in een bepaalde stemming zijn letten ze daar niet op.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]Oké, nee die lijkt niet op Marjet inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk vooral niet naar die verlepte buik
Edit: Ik zal em maar onder spoiler zetten, want het is wel heel erg bah![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]Kijk vooral niet naar haar piemel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk vooral niet naar die verlepte buik
Edit: Ik zal em maar onder spoiler zetten, want het is wel heel erg bah![]()
Jullie bedoelen, denk ik, Anjaaaaa (die vond ik juist wel goed)quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké, nee die lijkt niet op Marjet inderdaad.![]()
"Ik vraag opa dan ook altijd om er bij te zijn...." *snik*quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
Zielig verhaal die niet bij het liedje past.. Is dat een zielig verhaal om sympathie van Ali te krijgen? Opa leeft waarschijnlijk dus nog
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
Die met dat jasje lijkt op een jonge huismoeder
Ze is 39. Je opmerking is een complimentquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
Die met dat jasje lijkt op een jonge huismoeder
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
Het geschreeuw van de linkse is nog wel het mooiste dan.
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is 39. Je opmerking is een compliment
Die man leeft vast nog en was vergeten een kaartje voor de trein te kopen en toen werd Jillepil boos en toen gaf ze hem de schuld. En dan zing je dit lied, als excuus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Echt zo bespottelijk als je dit nummer voor je lieve overleden opa zingt
Sorry, ik zal er over ophouden.
Denk ik...
Zoiets moet het wel zijn jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die man leeft vast nog en was vergeten een kaartje voor de trein te kopen en toen werd Jillepil boos en toen gaf ze hem de schuld. En dan zing je dit lied, als excuus.
oh god, allebei eruit graagquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Volgende liedje voor willekeurige kandidate die naar de liveshow gaat: Celine Dion
Sowwyquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee hij had het nog niet gezegd he
whehe ik dacht hetzelfdequote:
goed gillen ( belten ) is best moeilijk..quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb die jill niet één lettergreep horen uitspreken... meh... die andere is niet hip maar wel beter. ondanks gilstijl en gilnummer...
Maar eigenlijk moet je daarvoor in Amerika zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goed gillen ( belten ) is best moeilijk..
Dat jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg een family Pondman-vibe...
echt, ik moet huilen van die amira-adoratie...quote:
Nah ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom vindt iedereen haar schattig? Ik wil slaan. Heel harrrrrrd
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik houd sowieso niet van dit soort kinderen, maar zij is wel heel ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee joh, ze neuriede meequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorrrrrr haar al een kinderen voor kinderen-liedje uitkwelen... 'Ik wil een kangoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroe'
Oh god ze is eindelijk stil. Rieu is een zegen
Pure jaloeziequote:
Omdat bijdehand. Omdat vervelend verwend. Omdat irritant. Omdat kind. Omdat Holand's next wereldverbeteraar-praatje. Omdat het kan.quote:
Wat een heilig boontje. Dat bestaat niet!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
_____________________!
"Ik kan niet gelukkig zijn met mijn geld als ik weet dat die kinderen in Afrika niet gelukkig zijn"
Regeltjes hequote:
Of rolletje in Spangaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Regeltjes he.
Ik snap trouwens niet waarom ze in dit programma zit. Bv. Life4You had beter gepast
Wellus, het eten van mijn kind gaat ook die kant opquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een heilig boontje. Dat bestaat niet!
9 jaar, opeens in het middelpunt van de belangstelling, en dit type wordt er niet bescheidener van... Maar ik vind dat ook dat dr vader haar ook niet echt begeleidt/beschermt... Alleen het feit al dat ze nu als negenjarige om half 11 in een talkshow zit (!), dat haal je als ouder toch niet in je hoofd? Geen wonder dat dat meiske hier een beetje de weg van kwijt raakt... En dat kan ik naar niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat bijdehand. Omdat vervelend verwend. Omdat irritant. Omdat kind. Omdat Holand's next wereldverbeteraar-praatje. Omdat het kan.
Dus: ouderhaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Cootz het volgende:
[..]
9 jaar, opeens in het middelpunt van de belangstelling, en dit type wordt er niet bescheidener van... Maar ik vind dat ook dat dr vader haar ook niet echt begeleidt/beschermt... Alleen het feit al dat ze nu als negenjarige om half 11 in een talkshow zit (!), dat haal je als ouder toch niet in je hoofd? Geen wonder dat dat meiske hier een beetje de weg van kwijt raakt... En dat kan ik naar niet kwalijk nemen.
gespeelde maniertjes?quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:43 schreef female81 het volgende:
Blij dat Marvin door is, ik had al die mensen die achter zo'n wandje stonden bij voorbaat kansloos geacht. Bijzonder lekkere stem (en kan alleen nog maar beter worden - hij is nog maar 17), en zo'n kruising van Psy, Van Velzen en Jamai blijft tenminste op je netvlies hangen.
En die Marion, in de laatste battle; daar moest ten tijde van 2 Unlimited 2.0 vermoedelijk wel even een knop om. O.k., ze was toen wel jonger, maar je kunt je toch maar moeilijk voorstellen dat ze (zo op het oog toch een tweede Gerrie) ooit voor zo'n soort groepje was gecast.
En dan Ilse DeLange, met al haar gespeelde maniertjes (leek nog erger dan voorgaande weken). Mag ik even kotsen?![]()
![]()
ah juist, dat valt idd wel opquote:Op zaterdag 2 november 2013 06:53 schreef female81 het volgende:
Ze lijkt constant met haar zogenaamde leuke buurmeisjes-imago bezig; die neppe, overdreven blikken en lachjes de hele tijd...
Vķķr dit programma kwam ze juist spontaan over, in ieder geval niet zķ.
En? Was t waardquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben thuis en ga het nu terugkijken. Waarom, ik weet het niet.
Het was beter dan wat die Fries (Johannes) vorig jaar liet horen. Daarover gesproken, is TVoH dit jaar Friesvrij? Dan krijgen we misschien een wat eerlijkere wedstrijd. Het programma zit immers nog steeds met het televotingsysteem - waarin folkore wint van kwaliteit - opgescheept.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:29 schreef hugecooll het volgende:
Verdomme zeg
Met plaatsvervangende schaamte Mariska aangehoord
Kan wel, ik volg het normaal gesproken nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was beter dan wat die Fries (Johannes) vorig jaar liet horen.
Nee, Gerrie komt volgens mij uit Frieslandquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was beter dan wat die Fries (Johannes) vorig jaar liet horen. Daarover gesproken, is TVoH dit jaar Friesvrij? Dan krijgen we misschien een wat eerlijkere wedstrijd. Het programma zit immers nog steeds met het televotingsysteem - waarin folkore wint van kwaliteit - opgescheept.
Steffen ja, een soulzanger. Ik hou daar ook wel van, hij was een van de uitblinkers in de laaste uitzending, hopelijk blijft hij er lang in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
Vond die donkere jongen wel heel erg sterk hoor. Steffen oid?
Kwestie van smaak denk ik. Zijn stem doet me gewoon niets.quote:
Ik zeg toch dat zijn stem me niets doet en daarom vind ik hem niks. Ik zeg niet dat die niet goed zingt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Smaken verschillen maar als het er over gaat of dat iemand wel of niet goed zingt dan doet het er niet toe of dat het je smaak is.
Mitchell? Jaaaaaa moet echt hoor!!quote:
die komt vanavond ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:56 schreef GwaiLow het volgende:
Moet Julie ook vanavond of is ze al geweest? Diegene die 10e werd bij Idols het 1e seizoen..
Volgens mij sparen Trijntje en Marco (toch?) hun steal voor het geval dat hij beschikbaar komt...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
MOET MOET MOET MOET MOET
En anders maar een steal![]()
Hahaha ja dat denk ik dus ook, want er zijn er idd nog twee (wist niet meer wie, nu wel, dankquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij sparen Trijntje en Marco (toch?) hun steal voor het geval dat hij beschikbaar komt...
Ik vind haar stem echt mooi, maar die uitspraak irriteert me.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Max23 het volgende:
Voor de fans van Mariska, hier zingt ze Read All About It & Ordinary People:
Oh vet, Bob Marley zit ook al op twitter!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
Ja zo kom je d'r wel met je youtube views... 7,5 miljoen inmiddels.
[ afbeelding ]
Ja,maar ze moet wel door, ze is zo'n persoon you love to hate.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Yuli vond ik niet zo goed bij de blinde audities.
quote:
Chocola meer heeft een vrouw niet nodig.quote:
Oww.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Chocola meer heeft een vrouw niet nodig.
Ik heb een foto van haar vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ik wel, maar dan moet het wel normaal gebeuren en niet alsof je probeert je endeldarm via je keelgat naar buiten te stouwen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar vriendWat een lekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar vriendHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
wat ze net deed dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet het wel normaal gebeuren en niet alsof je probeert je endeldarm via je keelgat naar buiten te stouwen.
ditquote:
Het is idd gelul dat ze 'zo nou eenmaal is', want eerst zong ze zo totaal niet idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
dit heeft ze zichzelf echt aangeleerd want zo zong ze vroeger niet...zou maar naar ali luisteren als ik haar was
Dit, zit ik me ook al aan te ergeren. Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
en doe een fucking bh aan ofzo of is dat tegenwoordig ook al blabla
En gewoon omdat ze wel sympathiek is en iets wil leren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
Die van Frans moet door, omdat Frans en mijn adoptiekandidaat
Dat ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En gewoon omdat ze wel sympathiek is en iets wil leren.
Hoezo..geloof je die "innerlijke pijn" blik niet dan????? je verwacht het niet...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Wat is dat voor een overacting van yuli
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef nattermann het volgende:
Ik post hier normaal nooit, maar die negerin?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I am afraaaaaiiiiiiiddddquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar bij het zingen van Yuli ging mijn vogel krijsendat zegt genoeg.
Nee hij houdt echt wel van muziekquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
mijn kat sliep gewoon door alsof er niks aan de hand was
De mijne ging naast me zitten om te kijken hoe ik reageerde (is dit veilig). Maar ik moest heel hard lachen en toen ging ze weer weg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
mijn kat sliep gewoon door alsof er niks aan de hand was
Datgaat nog wat worden in de live shows.. Die eindigt ook met een microfoon in haar komd op dr knieenquote:
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
Dat ze de volgende keer een ondersteunende bh aandoet
Ik denk dat meerdere mensen last van haar gaan krijgen, dit is een diva en een kreng!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef JaneDoe het volgende:
godver ali...je gaat t nog moeilijk krijgen met dr
Kanonnenvoer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou je Yuli meenemen? Wat een gezelligheid echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |