quote:
Het spel is niet af maar wel al gereleased. Servers crashen bijna allemaal, hitreg is om te huilen, features ontbreken etc etcquote:
Jaja doe maar weer sjiek.quote:
Zooi van een collega van m'n ma voor mijn kamer in Nijmegen bietsen, o.a. bed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wilde plannen voor dit weekend?
Waar heb jij nou weer een bed voor nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zooi van een collega van m'n ma voor mijn kamer in Nijmegen bietsen, o.a. bed.
Om in te slapen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer een bed voor nodig?
Nounou, wat een groffe taal Sam...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is een twijfelaar, dus er kunnen ook chicks dames bij (of jij Jitze, als je heel graag bij me in bed wilt).
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nounou, wat een groffe taal Sam...
gvdquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met die taal kom je natuurlijk nooit aan een leuke meid.. Het is maar een tip hoor
Nog nooit lekker met zijn tweetjes in de "envelop" gelegen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is een twijfelaar, dus er kunnen ook chicks bij (of jij Jitze, als je heel graag bij me in bed wilt).
Envelop? Wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog nooit lekker met zijn tweetjes in de "envelop" gelegen?
Oldskool schuilbivak, exfil zo licht mogelijk, samen met je buddy 1 slaapzak en 1 tenthelft. In het schuilbivak met zijn tweeën lepeltje lepeltje op de tenthelft en slaapzak en het resterende deel tenthelft wordt door de wacht strak over je heen gespannen.quote:
Hahaha, mooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oldskool schuilbivak, exfil zo licht mogelijk, samen met je buddy 1 slaapzak en 1 tenthelft. In het schuilbivak met zijn tweeën lepeltje lepeltje op de tenthelft en slaapzak en het resterende deel tenthelft wordt door de wacht strak over je heen gespannen.
De antenne van het lulijzer, hoezo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, mooi.
''Gast.. wat prikt daar in mijn rug?''
''Oh.. ik dacht dat het je erectie was. Mooi.''quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De antenne van het lulijzer, hoezo?
En valt vervolgens weer in slaapquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Oh.. ik dacht dat het je erectie was. Mooi.''
[ afbeelding ]
ja jij wel he vuilpijp.quote:
Gij is karpervisser?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef thesystem het volgende:
http://www.latimes.com/lo(...).story#axzz2jQaQGQ1a
En t gaat weer lekker daaro....
Baasquote:The man told him, “I got shot, I’m fine.” He told passengers not to worry about him and that he had been shot before, Adamick said.
je kunt t ook KLAX nomenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Afkorting voor Los Angeles International Airport
Niet iedereen is zo gataar als jouquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat had je zelf ook best kunnen opgooglen
Ah, je heb credit history nodig?quote:
Bushmasterquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, je heb credit history nodig?
Wat voor auto heb je op het oog?
Nee, ga het niet zo duur maken dat ik er voor moet lenen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, je heb credit history nodig?
Wat voor auto heb je op het oog?
pffff, 't is dat ie waarschijnlijk niet door de poort van de parkeergarage heen komt, zonder daar schade toe te brengen, en zéér zeker níet op mijn parkeerplek past zonder de auto van de buren te pletten. Mijn volgende auto wordt een Marauderquote:
Pfff, zou ik een lastige vinden. Hangt af van de milage op de Cherokee, maar die is wél stoerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee, ga het niet zo duur maken dat ik er voor moet lenen.
Even afgaand op wat ik op het moment online zie staan bij de verschillende dealers hier, twijfel ik tussen een Jeep Grand Cherokee uit '95, of een Chevy Malibu uit 2000.
Ongeveer 160,000. Wel met best wat nieuwe onderdelen. Voor in de winter hier zou die een stuk beter zijn dan de Chevy, maar het grote nadeel is het benzineverbruik (5.2L motor)...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, zou ik een lastige vinden. Hangt af van de milage op de Cherokee, maar die is wél stoer
Ik heb geen zicht meer op wat benzine nu kost in de USAquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ongeveer 160,000. Wel met best wat nieuwe onderdelen. Voor in de winter hier zou die een stuk beter zijn dan de Chevy, maar het grote nadeel is het benzineverbruik (5.2L motor)...
Hier in WY rond de $3.20/gallon. Die Jeep zou zo rond de 18mpg halen, de Chevy rond de 30. Nogal een flink verschil.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen zicht meer op wat benzine nu kost in de USA
Toen ik er zat had je nog een gallon voor rond de $1,25. Het was toen zelfs met een benzineslurper goedkoper om van Atlanta naar Dallas te rijden dan te vliegen.
Wow, dan is 'gas' in de USA ook fors duurder geworden. Dan zou ik naar mijn budget kijken, en mijn budget zou zeggen dat de Chevy een financieel verstandigere keuze isquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hier in WY rond de $3.20/gallon. Die Jeep zou zo rond de 18mpg halen, de Chevy rond de 30. Nogal een flink verschil.
Inderdaad, maar van de andere kant, als hier binnenkort de winter echt begint zou 4-wheel drive toch wel heel erg handig zijn... keuzes keuzesquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, dan is 'gas' in de USA ook fors duurder geworden. Dan zou ik naar mijn budget kijken, en mijn budget zou zeggen dat de Chevy een financieel verstandigere keuze is
Ah, ja, In Georgia werd zo'n beetje alles al plat gelegd bij het eerste sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar van de andere kant, als hier binnenkort de winter echt begint zou 4-wheel drive toch wel heel erg handig zijn... keuzes keuzes
Neig op het moment ook naar de Cherokee. Qua aanschafprijs scheelt het maar $100, dus gaat voornamelijk om het benzineverbruik. Ander nadeel is dat die geen cruise control heeft, en de Chevy wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, In Georgia werd zo'n beetje alles al plat gelegd bij het eerste sneeuwvlokje.
Ik kan niet in jouw portemonee kijken, maar gevoelsmatig zou ik zeggen toch de Cherokee
Cruise control is wel heel prettig op de langere afstandenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Neig op het moment ook naar de Cherokee. Qua aanschafprijs scheelt het maar $100, dus gaat voornamelijk om het benzineverbruik. Ander nadeel is dat die geen cruise control heeft, en de Chevy wel.
Ach, morgen maar eens wat testritjes maken en dan zie ik wel.
Ow de VW Golf Cabrio is níet meer in?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef thesystem het volgende:
waarom niet gaan voor een Mercedes ML?
Toch wat meer kwaliteit als die amerikaanse meuk...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow de VW Golf Cabrio is níet meer in?
Nooit geweestquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow de VW Golf Cabrio is níet meer in?
quote:
Oh, als jij zo vriendelijk bent om het bedrag op mijn bankrekening even te vertienvoudigen, dan ga ik graag voor zo'n Mercedesquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef thesystem het volgende:
waarom niet gaan voor een Mercedes ML?
Toch wat meer kwaliteit als die amerikaanse meuk...
Aaaaah ze zijn best goedkoop te vinden, tenminste hier in het zuidenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef Royyy het volgende:
Oh, als jij zo vriendelijk bent om het bedrag op mijn bankrekening even te vertienvoudigen, dan ga ik graag voor zo'n Mercedes![]()
oudquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Havermout voor de echte bazen.
't Zal me niks verbazen dat die tanks en hun munitie van -zwaar- inferieure kwaliteit zijn, net als Irak in '91 & '03.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef Pumatje het volgende:
de gif heet : How does it look like when you get a anti tank shell in the face![]()
Ding heeft overigens wel een hele lage aanvangssnelheid, ook al is het een heat.
In Irak was vooral oude munitie. Ik denk dat de Syriers alles verschieten wat erin dat 125mm kanon past, ze zullen inmiddels wel weer nieuwe munitie hebben ontvangen/gefabriceerd. Het Syrische leger reken ik inmiddels tot 1 van de meest capabele in gevechtsbereidheid en kunnen in het gehele midden oosten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
't Zal me niks verbazen dat die tanks en hun munitie van -zwaar- inferieure kwaliteit zijn, net als Irak in '91 & '03.
Ook zij zullen toch last hebben van de internationale sancties en de chaos in het land, neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
In Irak was vooral oude munitie. Ik denk dat de Syriers alles verschieten wat erin dat 125mm kanon past, ze zullen inmiddels wel weer nieuwe munitie hebben ontvangen/gefabriceerd. Het Syrische leger reken ik inmiddels tot 1 van de meest capabele in gevechtsbereidheid en kunnen in het gehele midden oosten.
Munitie is niet zo duur, en de uitrusting van ze toch al niet.. dus als een land niets hoeft uit te geven aan zorg, milieu, onderwijs etc. Kan het dat soort rekeningen makkelijk betalen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ook zij zullen toch last hebben van de internationale sancties en de chaos in het land, neem ik aan?
oude filmpjesquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ook zij zullen toch last hebben van de internationale sancties en de chaos in het land, neem ik aan?
Edit: interessant filmpje
quote:
En reken maar dat Rusland aardig coulant is met budgetverruiming.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Munitie is niet zo duur, en de uitrusting van ze toch al niet.. dus als een land niets hoeft uit te geven aan zorg, milieu, onderwijs etc. Kan het dat soort rekeningen makkelijk betalen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gefrustreerd zijn omdat je geen matches hebt.._!
Vleeskeuringapp.quote:
Deze uitleg +1quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vleeskeuringapp.
Door in te loggen met jouw FBprofiel kun je andere profielfotos zien in jouw omgeving met naam en leeftijd. Als ze afkeurt zie je ze nooit meer terug, vind je haar leuk dan gebeurt er niets tot jullie elkaar geliked hebben. Dan kun je elkaar priveberichten sturen.
Ideaal voor onenightstands (M) en gebroken harten (V, BB).
Oh, dat kan ook natuurlijk. Ben ondertussen aan het daten met een dame die mij (en ik haar) er kennelijk 1.5 jaar geleden in de trein al leuk uit vond zien. Toevallig nu op Tinder tegengekomen. Grappig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:55 schreef Rave_NL het volgende:
Dat ook, via de ouderwetse manier.
Niet via een zelfpromotie app.
Ondertussen al prive met 3 chickies, 1 van 13quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vleeskeuringapp.
Door in te loggen met jouw FBprofiel kun je andere profielfotos zien in jouw omgeving met naam en leeftijd. Als ze afkeurt zie je ze nooit meer terug, vind je haar leuk dan gebeurt er niets tot jullie elkaar geliked hebben. Dan kun je elkaar priveberichten sturen.
Nee. Op het moment dat jij iemand liket ziet diegene dat niet, tenzij diegene jou ook liket, dan krijg je ''You've got a match!''. Dus een creep ben je niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:01 schreef m.k het volgende:
Dus eigenlijk installeer je die app en doe je absoluut niks tot iemand ander je liked anders ben je een creep right?
Brb ff een "like all" scriptje schrijvenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee. Op het moment dat jij iemand liket ziet diegene dat niet, tenzij diegene jou ook liket, dan krijg je ''You've got a match!''. Dus een creep ben je niet.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Brb ff een "like all" scriptje schrijven
Iedereen liken, 100% kansquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Brb ff een "like all" scriptje schrijven
jongste is 17 die ik ben tegengekomen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iedereen liken, 100% kansLeeftijd van 13 tot 80, echt wat voor Sam
Kan je instellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jongste is 17 die ik ben tegengekomen...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je instellenIk heb 13-17
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iedereen liken, 100% kansLeeftijd van 13 tot 80, echt wat voor Sam
Een soort Linkedin voor de jeugd dus...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vleeskeuringapp.
Ik wist niet dat er op LinkedIn seksuele contacten en relaties opgedaan werdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een soort Linkedin voor de jeugd dus...
quote:LinkedIn is voor lutsende losers
LinkedIn is Hyves voor mensen die niet van een uitkering leven. Maar in principe net zo triest. LinkedIn is niks meer dan potsierlijk pochen met je CV. Dan ben je dus echt een behoorlijke sneukever. Je eigen CV zulk fantastisch fapmateriaal vinden, dat je hem met de hele wereld wil delen. Met je HBO-opleiding Marketing & Communicatie en je stage bij een bedrijf dat inmiddels al failliet is. Niemand, echt helemaal niemand, geeft een fuck om jouw CV, of wie je allemaal zo gek hebt gekregen om 'recommendations' voor je te schrijven over je tomeloze inzet, je aanstekelijke enthousiasme en je flexibele flexibiliteit. Oh, dus je bent een teamspeler, maar kan ook goed onafhankelijk werken? Dus je bent altijd op zoek naar uitdagingen? Oh wow, waarom ben jij nog geen directeur van Shell, Philips of de Rabobank, zeg? Heilige Maagd Maria in een stripclub met cokeresten rond haar neus, wat zijn mensen die LinkedIn gebruiken toch egomanische zelfbedriegers, zeg. Constant proberen ze hun minuscule netwerk te overtuigen dat zij de meest unieke zandkorrel in de woestijn zijn. Succes met dat. Oh, wacht, nog zoiets. Je moet een lijstje maken met je vaardigheden, zoals veters strikken. En die kun je updaten, zodat je vaardigheden evolueren. WTF. Je bent toch geen Pokémon? Of een World of Warcraft dwerg? Of verwacht je daadwerkelijk dat de headhunters als een soort zombie-invasie aan je deur gaan staan klauwen wanneer je je vaardighedenlijst update met zaken als 'kan blind typen', 'vergeet nooit uit te checken uit de bus' of 'weet eindelijk hoe je tekst in Word italic moet krijgen'? Krijg toch de blinde vinkentering met je hopeloze LinkedIn-profieltje. Alsof ooit iemand daadwerkelijk een baan direct via zijn LinkedIn-netwerk heeft gekregen. Nee, natuurlijk niet. Zo'n LinkedIn-profiel is een zielige poging relevant over te komen, meer niet. Als Johan Vlemminx een social network zou zijn, zou hij LinkedIn zijn. Terecht dat de winst van LinkedIn keldert. Dat geeft ons tenminste de hoop dat steeds meer LinkedInLobotomietjes doorkrijgen dat LinkedIn niks meer is dan zakelijk masturberen op je eigen CV. Een totaal zinloze exercitie. Mensen met een LinkedIn-profiel staan voor lul. Grote tijd.
Dat niet, het gaat mij meer om de zelfverheerlijking op dat soort dingen... Jezelf Jezus toeg vinden enzo...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er op LinkedIn seksuele contacten en relaties opgedaan werden
Dan moet ik natuurlijk weer een daadwerkelijke profiel foto hebbenquote:
Wel in uniform op de foto he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ondertussen al prive met 3 chickies, 1 van 13_!
Je bent aan het daten met iemand, en gebruikt ondertusssen nog steeds een dating-app? Ah, ik zie potentie voor een leuk drama-verhaal in de nabije toekomst, hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook natuurlijk. Ben ondertussen aan het daten met een dame die mij (en ik haar) er kennelijk 1.5 jaar geleden in de trein al leuk uit vond zien. Toevallig nu op Tinder tegengekomen. Grappig.
Nee, ik ben aan het daten en heb de app ondertussen niet 1 keer meer aangezet. Stukje fatsoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je bent aan het daten met iemand, en gebruikt ondertusssen nog steeds een dating-app? Ah, ik zie potentie voor een leuk drama-verhaal in de nabije toekomst, hou ons op de hoogte!
Ah omdat je zei dat je aan het daten was en haar daar "nu" opeens tegenkwam vatte ik het iets anders opquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het daten en heb de app ondertussen niet 1 keer meer aangezet. Stukje fatsoen.
Een man met principesquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het daten en heb de app ondertussen niet 1 keer meer aangezet. Stukje fatsoen.
Flexen in de spiegel ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗquote:
Nee nee, ik bedoelde dus dat ik nu met haar aan het daten ben omdat ik haar toevallig tegenkwam op die appquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah omdat je zei dat je aan het daten was en haar daar "nu" opeens tegenkwam vatte ik het iets anders op
Hoe vaak check je die app dan per dag?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Elke 10 seconde, is een soort neurotische tik geworden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe vaak check je die app dan per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vierdaagse al gelopen dan?quote:
ADquote:Facebook wil weten waar je cursor gaat en staat
Facebook test software waarmee het bedrijf nog veel meer data zal verzamelen over gebruikers van het sociale netwerk. Zo wil het bedrijf weten waar je cursor zich bevindt en hoe lang die blijft hangen boven een bepaald deel van de site. Dat maakte Ken Rudin, hoofd van de afdeling analyse van Facebook, eerder deze week bekend.
Daarnaast wil Facebook ook achterhalen of de newsfeed van de gebruiker op een gegeven moment zichtbaar is op het scherm van diens mobiele telefoon.
Gericht adverteren
Die extra informatie kan toegevoegd worden aan een zogenaamd 'stapelhuis' voor data-analyse. Dat kan Facebook vervolgens aanwenden voor een schier eindeloze reeks toepassingen, van productontwikkeling tot het meer gericht adverteren.
Facebook verzamelt twee soorten data: demografische gegevens en gedragsgegevens. De demografische, zoals waar je woont of waar je op school zat, geeft hen info over je leven buiten het netwerk. Gedragsgegevens, zoals je vriendenkring op Facebook en wat je zoal 'leuk vindt' worden in real time opgetekend op het netwerk zelf. Met de nieuwe software die Facebook momenteel test, zou het de verzamelde en opgeslagen gedragsgegevens aanzienlijk uitbreiden, zo stelt Rudin. De tests maken deel uit van een breder testprogramma. Binnen enkele maanden zal het bedrijf beslissen of het zinvol is de nieuwe gegevens aan te wenden.
Niet de eerste
Facebook is niet het eerste bedrijf dat overweegt de online activiteit van diens gebruikers op te slaan. Beeldbank Shutterstock slaat werkelijk alles op wat de gebruikers op de site doen: zo weten ze hoe lang je cursor op een beeld blijft zweven voordat je het al dan niet aankoopt.
Ik ookquote:
Jij ook alquote:Op zondag 3 november 2013 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Mot een paar flanellen broeken hebben jeweet, iets om met m'n tweed jasje te dragen.. waarom zijn er zo weinig broeken van flanel.
Of mokerduur:
https://www.oger.nl/broeken/oger-red/dark-grey-trousers-107465
Tinder is een beetje te simpel geschreven imoquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
M.k. is verslaafd aan Tinder, want alle chicks soppen van hun stoel af met zijn nieuwe foto
Hehe, wat herkenbaarquote:Op zondag 3 november 2013 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Foto is tevens 2 jaar oud en 10 kilo lichter![]()
Maak snel een selfie danquote:Op zondag 3 november 2013 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Tinder is een beetje te simpel geschreven imo
Foto is tevens 2 jaar oud en 10 kilo lichter![]()
Maar wel 10 goeie kilo'squote:
Fucking normaal doen!!quote:Op zondag 3 november 2013 00:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maak snel een selfie dan
zoiets:
[ afbeelding ]
Dan doe je net zoals Sammie..quote:Op zondag 3 november 2013 00:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar wel 10 goeie kilo's
[..]
Fucking normaal doen!!
Jij hebt godverdomme het mannenrecht om mij ''Sammie'' te noemen nog niet verworven schijtluisquote:Op zondag 3 november 2013 00:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan doe je net zoals Sammie..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 00:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
"Jij hebt godverdomme het mannenrecht om mij ''Sammie'' te noemen nog niet verworven schijtluis"
- Sammie Schijtluis
Goor stuk tuig van de richel !quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh. Weet bijna dingen gedaan dat mn VOG ingetrokken zou worden
Je bedoelt je VGB?quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh. Weet bijna dingen gedaan dat mn VOG ingetrokken zou worden
Geen CV90 schutter meer? Of komen die apparaten met ingang van 1 januari aanstaande al stil te staan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je bedoelt je VGB?
Ik werk voortaan bij de S2 , pas maar op
Zoiets, en de cv90's gaan er geleidelijk uit.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Geen CV90 schutter meer? Of komen die apparaten met ingang van 1 januari aanstaande al stil te staan?![]()
''Ja, laten we van 13 mechbrig een gemotoriseerde brigade maken!''quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zoiets, en de cv90's gaan er geleidelijk uit.
''Terwijl 80% van de Natres nog rondloopt met uitrusting die stamt uit de koude oorlog''.quote:Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
En laten we de NatRes nieuwe Amarok's geven
Er zal ongetwijfeld goed worden nagedacht over de investeringenquote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Terwijl 80% van de Natres nog rondloopt met uitrusting die stamt uit de koude oorlog''.
Maar wel volkswagens bestellen
Dacht je nou echt dat een parakikkercommando met z'n bakkes op televisie mochtquote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
BB, je had best mogen zeggen dat je wel eens op TV bent geweest![]()
Natuurlijk mag een parakikkercommando op tv verschijnen, maar ik had het over jou.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat een parakikkercommando met z'n bakkes op televisie mocht
Wie?quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk mag een parakikkercommando op tv verschijnen, maar ik had het over jou.
Ah joh. Bijnaquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je bedoelt je VGB?
Ik werk voortaan bij de S2 , pas maar op
Wow, dat is een ouwegouwequote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
De drie mods van DEF. Van links naar rechts ziet u: Puma, C4 en Jitzzzze.
[ afbeelding ]
Nou die mat nogquote:Op zondag 3 november 2013 17:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wow, dat is een ouwegouwe.
Die bril ben ik kwijt
Dit is een aspect van het hosselenquote:Op zondag 3 november 2013 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat eigenlijk. Ik kan het geen 'hosselen' noemen![]()
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit is een aspect van het hosselen
Niks mis mee tochquote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben even weg en BB heeft het weer omgetoverd tot Breezerpaleis
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-gestolen-lama.htmlquote:Mannen maken tramrit met gestolen lama
Een groep mannen is gearresteerd nadat ze in het Franse Bordeaux een lama hadden gestolen en een tramritje met hem hadden gemaakt.
De vijf mannen zagen lama Serge, die deel uitmaakte van een circusgezelschap, nadat zij een nachtclub hadden verlaten. De groep nam de lama mee, maakte een groepsfoto en stapte vervolgens met hem in een lege tram. De trambestuurder waarschuwde vervolgens de politie (foto's).
Het vijftal maakte de achtjarige Serge vast aan een lantaarnpaal en vluchtte, maar de politie arresteerde de groep even later. De mannen zijn vastgezet en worden vervolgd. Serge is terug bij het circus.
De circusdirecteur laat het er niet bij zitten. ''Dit is een serieuze zaak: een zebra is ook bijna uit de kooi ontsnapt. We moesten heel wat rennen om het dier te vangen'', zegt hij tegenover Metro.
Whahahahahahahaquote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Die groepsfoto is wel echt de allerbeste![]()
![]()
ditquote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Die groepsfoto is wel echt de allerbeste![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Kijk sammie, zo hossel je![]()
[ afbeelding ]
Een VeVa'er die aan 1 of ander 16-jarig sletje vertelt dat hij een ''militaire opleiding in Amsterdam'' doet en vervolgens generieke kutvragen stelt om haar aan zijn penis te praten.quote:
Sammie toch.... Nu snap ik waarom jij geen vriendin hebtquote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een VeVa'er die aan 1 of ander 16-jarig sletje vertelt dat hij een ''militaire opleiding in Amsterdam'' doet en vervolgens generieke kutvragen stelt om haar aan zijn penis te praten.
iemand die vettt typt is een sletje jaquote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sammie toch.... Nu snap ik waarom jij geen vriendin hebt
Leg uitquote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
iemand die vettt typt is een sletje ja
Vooral als ze vwo doetquote:
Dit is een van de aspecten grote padawan, zondag 1300 uur im Haarlem, thats how we rollquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar als je denkt dat dat hosselen is heb je nog veel te leren kleine padawan.
Hoi.quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Kom maar terug als je uitnodigingen hebt van 3 dames om in hun bed te kruipen.
? Elke keer als ik een porno site bezoek zijn er zeker 3 wanhopige huismoeders die me willen...quote:Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ''Master of Hossel'', I welcome you.
CHATVERZOEK OMGEVING NIJMEGENquote:Op zondag 3 november 2013 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
? Elke keer als ik een porno site bezoek zijn er zeker 3 wanhopige huismoeders die me willen...
vetttquote:
Beter danquote:Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, dat is ook zo achterlijk, chicks die zo typen:
''Jaaaa''
''leeukkk''
''Wat ben jij aan het doennnn?''
Zo typ ik ookquote:Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, dat is ook zo achterlijk, chicks die zo typen:
''Jaaaa''
''leeukkk''
''Wat ben jij aan het doennnn?''
Ok, maar dat is acceptabel: je maakt niet van elke klinker in elk woord een keten van 10quote:Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is heus.
Mijn whatsappjes staan vol met: "Jaaaa.", "Aahh", "Ahaaaa"-s.
Ik heb nog nooit iemand een klinker in 1 woord meerdere keren zien vereenvoudigen.. Ooof Niiiieeeett toooooch? Jaaaaweeeeellllquote:Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, maar dat is acceptabel: je maakt niet van elke klinker in elk woord een keten van 10.
En ik zeg ook wel: ''Aahh'' of ''Awh''.
Dat je geen militair recht studeert aan het veva college...quote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sammie toch.... Nu snap ik waarom jij geen vriendin hebt
Je zou mijn whatsapp conversaties moeten zienquote:Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is heus.
Mijn whatsappjes staan vol met: "Jaaaa.", "Aahh", "Ahaaaa"-s.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je geen militair recht studeert aan het veva college...
Dat weet zij toch nietquote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
VeVa is een boel, maar een militaire opleiding? Nee, sorry
Alsof ze het gaat googlen, en dan nog zo een initiele reactie: "ja" zijn. Tenzij je je er heel diep in gaat verdiepenquote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zij is vast de enige Nederlander zonder Google
Jaaaaaaaaaahhhhhhh.... zal het wel worden denk ik...quote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof ze het gaat googlen, en dan nog zo een initiele reactie: "ja" zijn. Tenzij je je er heel diep in gaat verdiepen
quote:Op zondag 3 november 2013 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahhhhhhh.... zal het wel worden denk ik...
ringdingdingdingquote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof ze het gaat googlen, en dan nog zo een initiele reactie: "ja" zijn. Tenzij je je er heel diep in gaat verdiepen
Ik denk niet dat ze zo snel al een orgasme van hem krijgt AchJa.quote:Op zondag 3 november 2013 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahhhhhhh.... zal het wel worden denk ik...
Dat is toch jargonquote:Op zondag 3 november 2013 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zo snel al een orgasme van hem krijgt AchJa.
what does the fox say?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Holy fuck BB.. haal die fucking UI weg joh.
Weinig hoor bredequote:
Ja sorry, draagploeg was niet CP100 gecertificeerd.quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je bent opgestaan uit je kist?
Waar zou je dat gelezen moeten hebben? :pquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij meen ik het gelezen te hebben
Ooit in het natrestopic een keer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waar zou je dat gelezen moeten hebben? :p
Oh oke, naja.. hoiquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja sorry, draagploeg was niet CP100 gecertificeerd.
Al twee weken ofzo? Wees M.k me op.quote:
Hulde aan deze vrouwquote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Esses is terug, dat verdient een liedje.
Is dat geen reden voor een ban?quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Esses het volgende:
Ik durf het niet te vragen.... maar mag ik een naamTT?Ben makkelijk een jaar weg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |