quote:
Het spel is niet af maar wel al gereleased. Servers crashen bijna allemaal, hitreg is om te huilen, features ontbreken etc etcquote:
Jaja doe maar weer sjiek.quote:
Zooi van een collega van m'n ma voor mijn kamer in Nijmegen bietsen, o.a. bed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wilde plannen voor dit weekend?
Waar heb jij nou weer een bed voor nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zooi van een collega van m'n ma voor mijn kamer in Nijmegen bietsen, o.a. bed.
Om in te slapen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer een bed voor nodig?
Nounou, wat een groffe taal Sam...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is een twijfelaar, dus er kunnen ook chicks dames bij (of jij Jitze, als je heel graag bij me in bed wilt).
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nounou, wat een groffe taal Sam...
gvdquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met die taal kom je natuurlijk nooit aan een leuke meid.. Het is maar een tip hoor
Nog nooit lekker met zijn tweetjes in de "envelop" gelegen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is een twijfelaar, dus er kunnen ook chicks bij (of jij Jitze, als je heel graag bij me in bed wilt).
Envelop? Wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog nooit lekker met zijn tweetjes in de "envelop" gelegen?
Oldskool schuilbivak, exfil zo licht mogelijk, samen met je buddy 1 slaapzak en 1 tenthelft. In het schuilbivak met zijn tweeën lepeltje lepeltje op de tenthelft en slaapzak en het resterende deel tenthelft wordt door de wacht strak over je heen gespannen.quote:
Hahaha, mooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oldskool schuilbivak, exfil zo licht mogelijk, samen met je buddy 1 slaapzak en 1 tenthelft. In het schuilbivak met zijn tweeën lepeltje lepeltje op de tenthelft en slaapzak en het resterende deel tenthelft wordt door de wacht strak over je heen gespannen.
De antenne van het lulijzer, hoezo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, mooi.
''Gast.. wat prikt daar in mijn rug?''
''Oh.. ik dacht dat het je erectie was. Mooi.''quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De antenne van het lulijzer, hoezo?
En valt vervolgens weer in slaapquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Oh.. ik dacht dat het je erectie was. Mooi.''
[ afbeelding ]
ja jij wel he vuilpijp.quote:
Gij is karpervisser?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef thesystem het volgende:
http://www.latimes.com/lo(...).story#axzz2jQaQGQ1a
En t gaat weer lekker daaro....
Baasquote:The man told him, “I got shot, I’m fine.” He told passengers not to worry about him and that he had been shot before, Adamick said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |