Ik duw toch liever wat anders in mijn doosquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duw hem in je doos.
Heb je morgen een Topshow.
Een inductiekookplaat ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik duw toch liever wat anders in mijn doos
Fruitschaaltjequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gehaakte poppetjes in de OP zijn schattig.
Lamalekkelos.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb weekend, dus voor mij gaat de handrem eraf.
Nou ruk ze dan! Have fun!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb weekend, dus voor mij gaat de handrem eraf.
Frutselenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Fruitschaaltje
Frutselschaaltje kan ook.
Nationale feestdag in Polen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Rustige werkdag... kunt merken dat onze oosterburen een dag vrij zijn... heerlijk rustig aan de foon en op de mail
Kun je lekker de hele dag FOK!kenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Rustige werkdag... kunt merken dat onze oosterburen een dag vrij zijn... heerlijk rustig aan de foon en op de mail
Alsof ik dat op mijn werk niet deedquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zoals wat jij al maanden doet.
Moet wel een beetje werken hoor en sinterklaastopics modden en het leukste forum van Fok updaten enzoquote:
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet wel een beetje werken hoor en sinterklaastopics modden en het leukste forum van Fok updaten enzo
Moet je er af en toe een dikke worst in proppen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef Karina het volgende:
En ik ben al zo dun, dan blijft er helemaal niks meer over.
Zouden ze dat ook omroepen als dat pakketje in jouw trein ligt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Spanning ende sensatie. Ik zit in de trein naar breda maar we mogen niet verder rijden. Volgens de omroeper wegens een verdacht pakketje in breda
Ik zou rennen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Spanning ende sensatie. Ik zit in de trein naar breda maar we mogen niet verder rijden. Volgens de omroeper wegens een verdacht pakketje in breda
Moet je tickets kopen voor een stream?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
vannacht ticket kopen voor Mitch Bruijsten met Mississipi Surge op de stream
2 wedstrijden gespeeld 1 keer gescoord dus ik verwacht dat hij er vannacht 1 in kegelt ... topshow!
En daarna weer janken als hij wat directer wordt zeker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou rennen.
Conducteur zegt net tegen me dat de ns nooit vertraging heeft. Ik moest lachen
ja het betaald zichzelf niet natuurlijk, vind het alleen verdacht dat je nergens kunt vinden hoe duur het isquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je tickets kopen voor een stream?
Neh dit was een lieve. Knipogen enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
[..]
En daarna weer janken als hij wat directer wordt zeker.
Duurder dan een live ticket zal het wel niet zijn gok ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja het betaald zichzelf niet natuurlijk, vind het alleen verdacht dat je nergens kunt vinden hoe duur het is
Voor een seizoen neem ik aan? Of voor 1 wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef sp3c het volgende:
meer vragen voor een stream is een beetje diefstal vind ik hoor, zeker van zo'n flutleague
on the other hand, alle streams in die league kosten 180 dollar, NHL (hoogste van het hoogste) streams kostte me 80 dollar
Dagtaak.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij zijn geen hobby maar een baan.
Totdat de vuilniszak naar buiten moet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef Specularium het volgende:
En maar zelfstandig willen zijn ondertussen.
Tussen 6 en 9 's ochtends had je Nickelodeon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was het toch al? Of misschien zap ik er op bepaalde tijdstippen nooit naar toe.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Totdat de vuilniszak naar buiten moet.
Lucky Luke vond ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tussen 6 en 9 's ochtends had je Nickelodeon.
Wel goeie shows soms zoals Lucky Luke, Dommel en De Snorkels.
Chuck zenden ze al lang niet meer uit op de standaard zender.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
maar dan moeten ze niet de hele tijd Chudk uitzenden
apenaids
die blonde was in Dexterquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
die blonde zag ik laats in iets anders dat was idd een topshow
Een levensovertuiging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij zijn geen hobby maar een baan.
Wel toch? Met het scheepsjournaal nog onder zijn ar geklemd enzo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dit Kapitein Ortega was, maar dat was helemaal niet zo.
[ afbeelding ]
Nee, dat is de kerel die het scheepsjournaal van Kapitein Ortega heeft gevonden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel toch? Met het scheepsjournaal nog onder zijn ar geklemd enzo?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een groot filosoof omschreef het ooit eens als vuige apenaids.
Lekker ding, wat een oude mannen taal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Zij zat in Dexter. Lekker ding inderdaad.
Ik ben ook een oude man. En lekker wijf vind ik weer wat ordinair.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker ding, wat een oude mannen taal.
Zeg ik ook over mannen, die lekker zijn dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker ding, wat een oude mannen taal.
Oh lol, dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is de kerel die het scheepsjournaal van Kapitein Ortega heeft gevonden.
Ja lekker wijf is al helemaal niks. Maar je kan ook spange chick zeggen ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook een oude man. En lekker wijf vind ik weer wat ordinair.
Ja dat zef ik ook welquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook over mannen, die lekker zijn dan.
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
Ook al. Hier zijn ze ook al 100 jaar bezig.
Ja ik ga zo ook alvast mijn kist bestellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Grapje hoor, die schijtlol van de mannen hier is soms wat aanstekelijk.
In de OP staat een fruitschaal? Maar voor mij is het wel een beetje hetzelfde, misschien vind ik fotomodellen dan wel een lekker ding.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
Mmm ik vind een mooie man iets anders dan een lekker ding. Lekker ding: zie OP, mooie man, beetje fotomodelachtig figuur.
Ow ik zit nog bij de vorige met Jason Stathamquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de OP staat een fruitschaal? Maar voor mij is het wel een beetje hetzelfde, misschien vind ik fotomodellen dan wel een lekker ding.
Maar dat vind ik juist bij uitstek mooie mannen de wat ruigere types.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik zit nog bij de vorige met Jason Statham
Ik val niet op van die 'mooiboys' omdat woord maar te gebruiken, meer op wat ruigere types.
ECHT een type heb ik ook niet, ik bedoel, niet zo van: moet blond zijn, 1.90 en bruine ogen. Maar het zijn meestal niet van die gladde fotomodellen (wat ik dan mooi zou noemen). Nou ja voorbeeldje van zo een fotomodellentype die ik wel MOOI vind maar niet LEKKER:quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist bij uitstek mooie mannen de wat ruigere types.Naja weet ik ook niet, volgens mij heb ik niet echt een type.
Hmja misschien moet je daarvoor ook niet in groningen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is dat ik niet in de getto's van Groningen kom maar "spange chick" hoor ik zelden.
Oke, ik begrijp wat je bedoelt. Mooi hoeft inderdaad niet per definitie lekker te zijn. Soms kunnen oudere mannen ook een mooie kop hebben maar dan voel ik me er nog niet tot aangetrokken. Overigens vind ik het jochie uit je voorbeeld een beetje eng.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHT een type heb ik ook niet, ik bedoel, niet zo van: moet blond zijn, 1.90 en bruine ogen. Maar het zijn meestal niet van die gladde fotomodellen (wat ik dan mooi zou noemen). Nou ja voorbeeldje van zo een fotomodellentype die ik wel MOOI vind maar niet LEKKER:
Deze man werd laatst Saudi Arabia uitgezet omdat hij 'te mooi' zou zijn, OK mooi, maar ik vind hem verder niet lekker.
[ afbeelding ]
Ik zocht een zogenaamde 'mooie man'quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens vind ik het jochie uit je voorbeeld een beetje eng.
Dan ben je grotendeels haar type.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef Frutsel het volgende:
1.90 check
blond check
bruine ogen uncheck
ruig uncheck
* Frutsel taait af
Te mooi?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
ECHT een type heb ik ook niet, ik bedoel, niet zo van: moet blond zijn, 1.90 en bruine ogen. Maar het zijn meestal niet van die gladde fotomodellen (wat ik dan mooi zou noemen). Nou ja voorbeeldje van zo een fotomodellentype die ik wel MOOI vind maar niet LEKKER:
Deze man werd laatst Saudi Arabia uitgezet omdat hij 'te mooi' zou zijn, OK mooi, maar ik vind hem verder niet lekker.
[ afbeelding ]
Ik had geen lijstje he, dat was het punt juistquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef Frutsel het volgende:
1.90 check
blond check
bruine ogen uncheck
ruig uncheck
* Frutsel taait af
Er waren nog andere foto's daar was hij echt een mooiboy. Het ging om het idee, fotomodel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te mooi?wat een wansmaak hebben ze daar
Succes..quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga shag kopen en daarna naar mijn part time baantje waar iedereen me haat en oh ja het leven is nog steeds kut
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga shag kopen en daarna naar mijn part time baantje waar iedereen me haat en oh ja het leven is nog steeds kut
Ja ik snap wat je bedoelt. Wie vind jij eigenlijk lekker, behalve die ene voetballer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren nog andere foto's daar was hij echt een mooiboy. Het ging om het idee, fotomodel.
Oh die ik eerder noemde, Jason Statham bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Wie vind jij eigenlijk lekker, behalve die ene voetballer?
Goeiequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die ik eerder noemde, Jason Statham bijvoorbeeld.
blauw/grijze ogen (zegt men)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had geen lijstje he, dat was het punt juistEn dat ruige kunnen we nog over onderhandelen
Nou doe dat douchen maar gewoon 1 keer per dag hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blauw/grijze ogen (zegt men)
en ik laat me baard wel een paar dagen staan en ik douche wel 1x in de maand ipv 1x in de twee weken
Valt toch wel mee? Ik ben met hoge hakken 1.85. Zonder 1.76quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je precies 1.90? Dat is wel heel lang.
Maar jij bent ook langquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Valt toch wel mee? Ik ben met hoge hakken 1.85. Zonder 1.76
dagboek
wat een gedoe al dat invullen en weer heen en weer gemail ook vandaag met de bank etc.![]()
/dagboek
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Drugshond het volgende:
Biefstuk rode wijn + paddelenstoelen.
Nou ik ben iets af wat afgeweken van het recept. Het is nu Thai Biefstuk.
Een fok! kooksessie klinkt sowieso goed. Helaas zullen de meeste dat met mij oneens zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:03 schreef Uccie het volgende:
Klinkt goed. Thaise biefstuk en cocospudding. Jullie moeten bij elkaar gaan zitten
Alles wat langer is dan ik vind ik primaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lang![]()
En 1.90 vind ik best lang. Wel een goede lengte hoor, daar niet van.
Oneens inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een fok! kooksessie klinkt sowieso goed. Helaas zullen de meeste dat met mij oneens zijn.
Ja grote mannen zijn sexyquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles wat langer is dan ik vind ik primaHoge hakken heb ik sowieso niet zo vaak aan.
Direct afgelopen? Ze wist het wel van tevoren natuurlijk, hoewel ze niet wist dat hij zou koken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zit nog wel met die beelden van die dude die met zijn voeten aan het koken was in the undatebles.
Denk niet dat ik dan nog met plezier zou kunnen eten. En zo'n date zou voor mij sowieso direct afgelopen zijn.
Beetje oppervlakkig wel Njoquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja grote mannen zijn sexy
Mijn vorige vriendje was even lang als ik, en dus kleiner als ik hakken droeg. Vond dat nooit vervelend maar nu ik een grote man heb realiseer ik me dat ik dat wel veel leuker vind haha.
Je kon aan haar zien dat ze zo haar bedenkingen had tijdens die date. Waarschijnlijk had ze er niet goed over nagedacht. Was wel een knappe vrouw trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Direct afgelopen? Ze wist het wel van tevoren natuurlijk, hoewel ze niet wist dat hij zou koken.
Vind je dat echt oppervlakkig? Het is niet dat ik iemand om die reden zou afwijzen he.. maar zou het gewoon minder leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje oppervlakkig wel Njo
Iets groter is wel leuker, maar ach, als iemand echt heel superleuk is dan maakt het ook niet meer uit eigenlijk.
Ja inderdaad. Vond het wel jammer dat ze hem aan het einde een beetje valse hoop gaf.. Want ze wist volgens mij al vrij snel dat het niks zou worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kon aan haar zien dat ze zo haar bedenkingen had tijdens die date. Waarschijnlijk had ze er niet goed over nagedacht. Was wel een knappe vrouw trouwens.
Nee gekquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind je dat echt oppervlakkig? Het is niet dat ik iemand om die reden zou afwijzen he.. maar zou het gewoon minder leuk vinden.
Ze was bang dat ze dan die zelfgemaakte koekjes weer in moest leverenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vond het wel jammer dat ze hem aan het einde een beetje valse hoop gaf.. Want ze wist volgens mij al vrij snel dat het niks zou worden.
Size matters bij Karinaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gekZie de
Iets groter vind ik zelf ook leuker maar het is geen 'must'.
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gekZie de
Iets groter vind ik zelf ook leuker maar het is geen 'must'.
Hoe zou jij het vinden als je vriendin een kop groter was (zonder hakken)? Volgens mij vinden mannen dat meestal ook niet zo fijn.quote:
Heb altijd kleinere vriendinnen gehad. Maar ik heb dat nooit bewust als criteria gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriendin een kop groter was (zonder hakken)? Volgens mij vinden mannen dat meestal ook niet zo fijn.
ik ben maar 1,68...maar ik geef soms leiding aan iemand van 1,95 (en dat is best vreemd),.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja grote mannen zijn sexy
Mijn vorige vriendje was even lang als ik, en dus kleiner als ik hakken droeg. Vond dat nooit vervelend maar nu ik een grote man heb realiseer ik me dat ik dat wel veel leuker vind haha.
Altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als de tetten maar van het juiste formaat waren. Dat is uiteraard wel een criteria
Vrouwen zijn net zo ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd hetzelfdeAl trek ik alleen maar billenmannen aan.
Wel iemand die jouw leeftijd is of jonger? Lijkt me gek als het ook nog een oude gast isquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ik ben maar 1,68...maar ik geef soms leiding aan iemand van 1,95 (en dat is best vreemd),.
En wat gebeurt er dan met rechts en links?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Drugshond het volgende:
Ik zou rekken links- en rechts maken.
Geen C-cup == links
Above rechts.
-----------------------------
Kleinere tietjes hebben wel een veel langere houdsbaarheidsdatum. En zelfs dat raakt me.
Mijn hele wiskunde is verneukt.
Dat is een biologische selectie uit (1941-1944)quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan met rechts en links?
Heb je helemaal gelijk in. Vrouwen van mijn leeftijd zijn nu vaak minder aantrekkelijk met een D+ cup, terwijl dat bij jongere vrouwen juist prima was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Drugshond het volgende:
Ik zou rekken links- en rechts maken.
Geen C-cup == links
Above rechts.
-----------------------------
Kleinere tietjes hebben wel een veel langere houdsbaarheidsdatum. En zelfs dat raakt me.
Mijn hele wiskunde is verneukt.
B/C will do, Laat dat juist het gewenste gemiddelde zijn (op iets oudere leeftijd)quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Vrouwen van mijn leeftijd zijn nu vaak minder aantrekkelijk met een D+ cup, terwijl dat bij jongere vrouwen juist prima was.
Gewoon een goede C-cup blijft het beste
Jij bent toch jong?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Vrouwen van mijn leeftijd zijn nu vaak minder aantrekkelijk met een D+ cup, terwijl dat bij jongere vrouwen juist prima was.
Gewoon een goede C-cup blijft het beste
Ja dat dacht ik ookquote:
Slim, een vooruit kijkende blik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Strijdplan voor de toekomst. (Handboek van en soldaat)
D+ tetters zijn prima tot een jaar of 25.quote:
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Strijdplan voor de toekomst. (Handboek van en soldaat)
Ik wou juist Easy riders gaan kijken vanavondquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef Drugshond het volgende:
Hey dude, het is vrijdag (en je hebt geen verplcihtingen)
Dit is niet de eerste vraagteken die ik zie... en zeker niet de laatste,quote:
1.88quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
1 van de beste 2e wereldoorlogsfilms/series die er isquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Drugshond het volgende:
Das boot of zo... (zelfs historisch behoorlijk perfect). Bijna een trainingsfilm.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja lekker wijf is al helemaal niks. Maar je kan ook spange chick zeggen ofzo.
1.90 heel lang?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ook niet in spangas?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Hoi spangesp3c.
Ik ken dat woord alleen van FOK!Nog nooit gehoord verder.
2.00m....dan kijk ik in elk geval tegen je op!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.90 heel lang?
2.00m hier dus dat vind ik wel meevallen
Komt dat daar ook niet van ofzo? Wat betekent spangas eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee al was dat wel het eerste waar in aan dacht, spange, spangas
Geen ideequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt dat daar ook niet van ofzo? Wat betekent spangas eigenlijk?
Oh okee, dus als in mensen die naar die school gaan ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ideeDe school heet Spangalis. Nooit bij nagedacht wat het verder betekent eigenlijk.
Verder ben ik niet heel gespierd of dik ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
2.00m....dan kijk ik in elk geval tegen je op!
Ja nou ga ik het opzoeken (eigenlijk wilde ik nu gaan afwassenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dus als in mensen die naar die school gaan ofzo.
Dan nog....ik ben 1.60mquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet heel gespierd of dik ofzo.
Dat ging ik ook net zeggen.quote:
dat boeit niet echt, joleen (of zoiets) was wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt dat daar ook niet van ofzo? Wat betekent spangas eigenlijk?
Ah, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
SpangaS, de naam
SpangaS Speelt speelt zich af op een school, 'Het Spangalis College'. En wie kent de oude, Griekse filosoof Spangalis niet…? De leerlingen vinden Spangalis College veel te lang en daarom zeggen ze 'Het Spangalis'. En zichzelf noemen ze zich de SpangaS. Vandaar.
*plop*quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doe maar even snel, voordat ik de keuken in verdwijn.
das wel heel veel blauwe verenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.90 heel lang?
2.00m hier dus dat vind ik wel meevallen
Doet Tem aan pederastie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoek je toevallig nog een leuke jongen?
Ik moest pederastie ook al opzoeken ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef Tem het volgende:
Njosnavelin gaat interessante woorden gebruiken, dames en heren.
Ik denk Pino de echte Pino is van Sesamstraat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Zie je in pino wel een eromenos, webschip?
Ik kwam even niet op dat woord eromenos. Toen had ik het gegoogled en moest ik wel even hier gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef Tem het volgende:
Njosnavelin gaat interessante woorden gebruiken, dames en heren.
Ja omdat jij weer bij mij had gegluurd!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:38 schreef Tem het volgende:
Ja, heb je weer in mijn fobo zitten loeren?
Haha, succes met het in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:46 schreef Uccie het volgende:
De kooi is besteldhalverwege de week is ie er. In bouwpakket
Helemaal niets en ik verheug me er enorm op.quote:
Jij vertelde dat je daar die foto had geplaatst, dat was weer een vuige leugen. En laten we niet vergeten wie begon met gluren,hmm.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja omdat jij weer bij mij had gegluurd!
We krijgen visite en voor de rest nog spullen inruimen en klusjes in het nieuwe huis. Maar eigenlijk wil ik voornamelijk slapen.quote:
Nee ik bedoelde niet mijn fobo maar mijn picturetrailalbum, dus geen leugen. En ik weet wel wie er begonnen was hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij vertelde dat je daar die foto had geplaatst, dat was weer een vuige leugen. En laten we niet vergeten wie begon met gluren,hmm.
Leuke visite of verplicht nummer? En ja voordat je alles op de goede plek hebt duurt natuurlijk nog wel even. Blugh! Ik hoop dat je ook nog lekker wat extra kan slapen enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:50 schreef Tem het volgende:
[..]
We krijgen visite en voor de rest nog spullen inruimen en klusjes in het nieuwe huis. Maar eigenlijk wil ik voornamelijk slapen.
Vorige keer was het ook al zo'n succesquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, succes met het in elkaar zetten.
Ik probeer maandag even een biertje te komen drinken maar blijf dan niet lang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke visite of verplicht nummer? En ja voordat je alles op de goede plek hebt duurt natuurlijk nog wel even. Blugh! Ik hoop dat je ook nog lekker wat extra kan slapen enzo.
Klinkt goed ja. Hoewel een boswandeling in de regen ook wel wat heeft in de herfst.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal niets en ik verheug me er enorm op.
Volgens mij wordt het rukweer dus lekker lang in bed liggen, lezen, fappen, slapen. Klinkt heerlijk.
Daar waar ik mijn foto's upload. Soort van mijnalbum maar dan niet met zo'n reusachtig logo over elke foto.quote:
Gezellig! En niemand blijft echt lang hoor, meeste mensen moeten ook gewoon weer werken de volgende dag. Je woont er vlakbij nu toch? En je moet minstens één beurt sjoelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik probeer maandag even een biertje te komen drinken maar blijf dan niet lang.
Ben afgelopen weken heel vaak in het bos geweest voor herfstfoto's. Is inderdaad heerlijk maar ik vind het minder leuk in de regen denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Hoewel een boswandeling in de regen ook wel wat heeft in de herfst.
Moet dat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! En niemand blijft echt lang hoor, meeste mensen moeten ook gewoon weer werken de volgende dag. Je woont er vlakbij nu toch? En je moet minstens één beurt sjoelen.
Oh wat voor herfstfoto's? Ben je fotograaf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben afgelopen weken heel vaak in het bos geweest voor herfstfoto's. Is inderdaad heerlijk maar ik vind het minder leuk in de regen denk ik.
quote:
Gewoon van de standaard dingetjes, mooie kleurtjes en paddenstoelen enzo. Maar het bos was tot vorig weekend in ieder geval eigenlijk nog te groen. En nee joh, gewoon hobby, ben geen fotograaf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat voor herfstfoto's? Ben je fotograaf?
Leuk! Vind dat altijd zo mooi, herfstfoto'squote:Op vrijdag 1 november 2013 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon van de standaard dingetjes, mooie kleurtjes en paddenstoelen enzo. Maar het bos was tot vorig weekend in ieder geval eigenlijk nog te groen. En nee joh, gewoon hobby, ben geen fotograaf.
Leuke buurman vragen om te helpen andersquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook al zo'n succes
Ga je nog plaatjes draaien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
Mijn buurman is 94wel een hele vriendelijke man.
Maar op zich is het niet heel lastig alleen is de beschrijving een beetje raar.
Nee ik ben bij VI blijven hangen. Leuke show tot nu toe, oftewel Topshowquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je the voice aan het kijken, Karina?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben bij VI blijven hangen. Leuke show tot nu toe, oftewel Topshow
Ja, dat wisten we al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Ik kijk college tour met Malala. Ik ben dus de enige geemancipeerde persoon hier.
Dat valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:03 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij gaat dit een goed topic worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |