Ik duw toch liever wat anders in mijn doosquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duw hem in je doos.
Heb je morgen een Topshow.
Een inductiekookplaat ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik duw toch liever wat anders in mijn doos
Fruitschaaltjequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gehaakte poppetjes in de OP zijn schattig.
Lamalekkelos.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb weekend, dus voor mij gaat de handrem eraf.
Nou ruk ze dan! Have fun!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb weekend, dus voor mij gaat de handrem eraf.
Frutselenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Fruitschaaltje
Frutselschaaltje kan ook.
Nationale feestdag in Polen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Rustige werkdag... kunt merken dat onze oosterburen een dag vrij zijn... heerlijk rustig aan de foon en op de mail
Kun je lekker de hele dag FOK!kenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Rustige werkdag... kunt merken dat onze oosterburen een dag vrij zijn... heerlijk rustig aan de foon en op de mail
Alsof ik dat op mijn werk niet deedquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zoals wat jij al maanden doet.
Moet wel een beetje werken hoor en sinterklaastopics modden en het leukste forum van Fok updaten enzoquote:
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet wel een beetje werken hoor en sinterklaastopics modden en het leukste forum van Fok updaten enzo
Moet je er af en toe een dikke worst in proppen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef Karina het volgende:
En ik ben al zo dun, dan blijft er helemaal niks meer over.
Zouden ze dat ook omroepen als dat pakketje in jouw trein ligt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Spanning ende sensatie. Ik zit in de trein naar breda maar we mogen niet verder rijden. Volgens de omroeper wegens een verdacht pakketje in breda
Ik zou rennen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Spanning ende sensatie. Ik zit in de trein naar breda maar we mogen niet verder rijden. Volgens de omroeper wegens een verdacht pakketje in breda
Moet je tickets kopen voor een stream?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
vannacht ticket kopen voor Mitch Bruijsten met Mississipi Surge op de stream
2 wedstrijden gespeeld 1 keer gescoord dus ik verwacht dat hij er vannacht 1 in kegelt ... topshow!
En daarna weer janken als hij wat directer wordt zeker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou rennen.
Conducteur zegt net tegen me dat de ns nooit vertraging heeft. Ik moest lachen
ja het betaald zichzelf niet natuurlijk, vind het alleen verdacht dat je nergens kunt vinden hoe duur het isquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je tickets kopen voor een stream?
Neh dit was een lieve. Knipogen enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
[..]
En daarna weer janken als hij wat directer wordt zeker.
Duurder dan een live ticket zal het wel niet zijn gok ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja het betaald zichzelf niet natuurlijk, vind het alleen verdacht dat je nergens kunt vinden hoe duur het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |