Pedoseksuelen hoef je wat mij betreft ook geen tweede kans met kinderen te geven. Dat hij op vrije voeten is voldoen imho al als tweede kans.quote:klaarblijkelijk krijg je in Nederland geen tweede kans
Ben benieuwd wat de rechter hier over had besloten? Alleen celstraf? Hoe kan je nou alleen celstraf geven aan een pedoseksueel?quote:Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.
Dat kan bijvoorbeeld als de verdachte niet meewerkt aan een psychiatrisch onderzoekquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de rechter hier over had besloten? Alleen celstraf? Hoe kan je nou alleen celstraf geven aan een pedoseksueel?
(Maximaal) 8 jaar ook nog, voor het jarenlang seksueel misbruiken van 5 kinderen (2003-2011).quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de rechter hier over had besloten? Alleen celstraf? Hoe kan je nou alleen celstraf geven aan een pedoseksueel?
Hoe wil je een geaardheid behandelen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld
Dit ja, denken dat je als kinderverkrachter een 2e kans verdient.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pedoseksuelen hoef je wat mij betreft ook geen tweede kans met kinderen te geven. Dat hij op vrije voeten is voldoen imho al als tweede kans.
Sorry, maar je denkt toch niet dat er mensen zijn die het risico aangaan dat er iets met hun kind kan gebeuren? Iets met kat op het spek binden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:02 schreef Snowballed het volgende:
Waarom moet iemand die al veroordeeld is, opnieuw veroordeeld worden voor hetzelfde vergrijp?
Ik keur niets goed.. maar we hebben rechters voor dit soort zaken... en die weten iets meer over zo'n zaak als de gemiddelde herrieschopper die "AAAAHHHH PEDO!!" roept..
Die lui mogen ze van mij net zo hard opsluiten..
Dit natuurlijk, dit mag gewoon niet kunnen. Dat is de kat op het spek binden, en daarmee laat hij ook gelijk zien dat hij alles doet om in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef LogiteX het volgende:
Hij kon ook niet de IT in of ambtenaar worden maar moest per se iets met kinderen doen?
Dan moet je je kind lekker thuishouden... geen feestjes/school/etc meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Sorry, maar je denkt toch niet dat er mensen zijn die het risico aangaan dat er iets met hun kind kan gebeuren? Iets met kat op het spek binden.
Zo'n persoon zou ik met rust laten, maar diegene blijft uit de buurt van mijn kinderen.
Uhm.....quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan moet je je kind lekker thuishouden... geen feestjes/school/etc meer...
Die persoon komt namelijk helemaal niet in de buurt van die kinderen....![]()
Welk risico is dat dan.. wat je aangaat?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
Niemand kon vermoeden dat onder de schmink van de organisator, die was uitgedost als Zwarte Piet, een veroordeelde pedofiel schuilging.
Dat je aan je Nederlands moet werken.quote:
Ja..... TIEN JAAR GELEDEN JA...quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Specularium het volgende:
Wij kennen hem als een goede man.
[ afbeelding ].
500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...quote:
En ook terroristen en moslimhaters.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Maar betekent dat nu dat althans, volgens sommigen voortaan alle voorstanders van Zwarte Piet nu officieel niet alleen racisten zijn, maar ook pedo's?
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja..... TIEN JAAR GELEDEN JA...
Na die tijd is er nooit weer iets gebeurt en nu doet hij enkel de financien...
Weet jij van iedereen die met jouw kids omgaat wat ze tien jaar geleden deden.. of hebben gedaan?
En hoe relevant is dat.. als je je al tien jaar prima gedraagt.. nadat je je straf hebt gehad..?
Dit topic gaat niet over mij. Ik geef gewoon m'n mening.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...
Wanneer heb jij zo'n goede daad verricht..?
Jonge hap toch niet zo in die trollquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.
En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise
Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...
Wanneer heb jij zo'n goede daad verricht..?
Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.quote:Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.
Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.
En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise
Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...
De realiteit is alleen net iets anders...
Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
[..]
Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.
En dat hij er niet bij is, is voldoende op zich natuurlijk. Maar 2 jaar geleden mengde hij zich nog tussen de kinderen als zwarte piet, en dat vind ik niet kunnen.
Hij was altijd heel lief voor de kinderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Specularium het volgende:
Wij kennen hem als een goede man.
[ afbeelding ].
Wat begrijp je niet schat..?quote:
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..
En wat is er toen gebeurt..?
Juist.. niets....
Maar oh het is een pedo... en een man... en.. ja nou.. huil...
Zeer waarschijnlijk..??quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk..??
Hoelang moet iemand dan het tegendeel bewijzen, voor het niet meer zo waarschijnlijk is..?
Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...
Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.
Ja, maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
Hij blijft zijn prooien wel zoeken ja. Als hij echt van die celstraf had geleerd had hij zich natuurlijk afzijdig gehouden van alle activiteiten waar kinderen bij betrokken zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
Ja en..? is hem dat verboden dan..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...
Of is dat antwoord niet goed genoeg..?
Waar draai ik nog meer omheen..?
Het feit dat een rechter dat tien jaar geleden riep is natuurlijk erg van belang....
Het risico is gewoon te groot vind ik. En de drang om toch bij kinderen in de buurt te zijn is dus groot zoals te zien is, dat is een kleine indicatie dat hij er nog steeds mee bezig is. Anders had je wel een compleet andere richting gekozen als je ook maar enigszins een geweten had gehad. Of zie ik het niet goed?quote:
Bron?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.
Tweede kans prima, niets mis mee. Maar niet de kat op het spek binden. Dat is alles.
Laat maar. Je bent het niet waard.quote:
Precies, maar last van een geweten heeft hij dus niet. En wil inderdaad in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij blijft zijn prooien wel zoeken ja. Als hij echt van die celstraf had geleerd had hij zich natuurlijk afzijdig gehouden van alle activiteiten waar kinderen bij betrokken zou kunnen worden.
Nee, maar dat had wel moeten gebeuren, het is een loophole, meer niet. En die zal nu wel dichtgaan heb ik het idee. En terecht ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja en..? is hem dat verboden dan..?
Is het geen tijd voor jou, om een nieuw baggertopic aan te maken..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent het niet waard.
En doe wat aan je Nederlands.
Ja, zolang hij leeft is er een risico. Maar of je nu de financiën doet voor een bedrijf, of voor deze stichting... Maakt niks uit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het risico is gewoon te groot vind ik. En de drang om toch bij kinderen in de buurt te zijn is dus groot zoals te zien is, dat is een kleine indicatie dat hij er nog steeds mee bezig is. Anders had je wel een compleet andere richting gekozen als je ook maar enigszins een geweten had gehad. Of zie ik het niet goed?
Daar mag je zelf naar op zoekquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bron?
Het tegendeel is na tien jaar nog niet bewezen..?
Ik zou een veroordeelde pedoseksueel heel misschien nog een kans willen geven als hij ooit in een moment van zwakte een minderjarige een keer betast zou hebben zonder dat er een trauma aan te pas is gekomen door de daad maar iemand die meerdere kinderen waaronder invalide kinderen in de loop van jaren structureel heeft misbruikt is net als een verslaafde en moet je uit de buurt van zijn verslaving houden, in zijn geval is het kinderen en dan moet je jezelf niet midden in de positie zetten dat je weer met kinderen gaat werken die ook nog eens wat zwakker in het leven staan, waar deze gozer dus blijkbaar op geilt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja en..? is hem dat verboden dan..?
Daar had de rechter een ander oordeel over...quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:03 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Nee, maar dat had wel moeten gebeuren, het is een loophole, meer niet. En die zal nu wel dichtgaan heb ik het idee. En terecht ook.
Of hij overzag de mogelijkheden niet goed genoeg, vandaar deze loophole constructie natuurlijk, daar is goed over nagedacht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar had de rechter een ander oordeel over...
En terecht... zo blijkt na tien jaar.. lijkt me..
Mee eens. Maar hij heeft zelf deze constructie opgezet om dus te ontkomen aan controle. En je gaat mij niet vertellen dat daar niet over na is gedachtquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zolang hij leeft is er een risico. Maar of je nu de financiën doet voor een bedrijf, of voor deze stichting... Maakt niks uit hoor.
Ben het wel met je eens dat hij beter een andere richting had kunnen kiezen en niet voor Piet (of Sint) moet spelen.
Als jij een boete voor rood licht krijgt... en de boete betaalt hebt..quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Of hij overzag de mogelijkheden niet goed genoeg, vandaar deze loophole constructie natuurlijk, daar is goed over nagedacht.
Zo lekker vergelijkbaar ook, door rood licht rijden en verkrachten van kinderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als jij een boete voor rood licht krijgt... en de boete betaalt hebt..
Dan ben je vrij om weer bij rode stoplichten in de buurt te komen... ook als er dan geopperd word, dat er kans is dat het nog eens gebeurt.. (toch bijzonder dat mensen in de toekomst kunnen kijken)
Heb je helemaal geen vage constructies voor nodig...
Tenzij de wereld om je heen er na tien jaar, nog steeds een enorm probleem van maakt, dat je ooit eens in de fout bent gegaan... terwijl jij je boete toen toch gewoon betaalt had?
Dan maak je er toch moord van..? (of wat jij graag wil)quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo lekker vergelijkbaar ook, door rood licht rijden en verkrachten van kinderen.
Een moord kan veel redenen hebben, dus niet per definitie. Maar we hebben niet voor niets levenslang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan maak je er toch moord van..?
Moordenaars lopen ook gewoon vrij rond na het uitzitten van hun straf...
Alleen proberen ze dat ook (begrijpelijk) een beetje stil te houden...
Of mogen zij ook nooit meer in de buurt van levende wezens komen?
Daarom heb ik er ook maar even bijgezet dat je zelf een voorbeeld mag bedenken ipv stoplicht of moord...quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een moord kan veel redenen hebben, dus niet per definitie. Maar we hebben niet voor niets levenslang.
Een pedofiel is ziek in zijn hoofd, die moet je in de gaten blijven houden.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En die ziekte is niet te genezen..?
Het lijkt mij dat hij dat zelf wel bewezen heeft nu...
Weer zo'n vreselijk goede reactie...quote:
Ja, maar niet door wilskracht. Hij heeft bewezen dat hij zichzelf kan weerhouden, niet dat hij genezen is. Of hij heeft bewezen dat hij het erg goed kan verbergen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef Snowballed het volgende:
En die ziekte is niet te genezen..?
Het lijkt mij dat hij dat zelf wel bewezen heeft nu...
Hoezo is dat niet door wilskracht..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar niet door wilskracht. Hij heeft bewezen dat hij zichzelf kan weerhouden, niet dat hij genezen is. Of hij heeft bewezen dat hij het erg goed kan verbergen.
Een pedo mag wel in de buurt van kinderen komen, maar hij moet niet de kans krijgen om met ze alleen te zijn. Een verkrachter is moeilijker uit de buurt van volwassen vrouwen te houden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd, van de mensen die vinden dat hij NOOIT meer in de buurt van kinderen mag komen / er mee mag werken,
Wat jullie dan vinden van iemand die massaal volwassen vrouwen heeft verkracht, moet die dan maar voor altijd in een bunker gaan zitten / alleen maar met mannen werken de rest van zijn leven?
Nee, dat is niet door wilskracht. De ziekte zit er nog. Een homo die getrouwd is met een vrouw en geen seks heeft met mannen is nog steeds homo (ja ja ik weet dat homo's en pedo's niet vergelijkbaar zijn). Die man is nog steeds ziek. Hem alleen laten met kindjes zal er alleen maar voor zorgen dat zijn wilskracht zwaar op de proef wordt gesteld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet door wilskracht..?
Als hij bewezen heeft dat hij zichzelf kan weerhouden.. is hij toch genezen?
Als ik bewijs dat ik stop met roken.. ben ik toch gestopt..?
Dus iedere veroordeelde, veroordeel jij steeds opnieuw, terwijl hij zn straf 10 jaar geleden al gehad heeft?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
Nee, dat is niet door wilskracht. De ziekte zit er nog. Een homo die getrouwd is met een vrouw en geen seks heeft met mannen is nog steeds homo (ja ja ik weet dat homo's en pedo's niet vergelijkbaar zijn). Die man is nog steeds ziek. Hem alleen laten met kindjes zal er alleen maar voor zorgen dat zijn wilskracht zwaar op de proef wordt gesteld.
Nee hoor. Maar een man die veroordeeld is omdat hij 3 negers heeft vermoord moet je ook niet meer naar de Bijlmer sturen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus iedere veroordeelde, veroordeel jij steeds opnieuw, terwijl hij zn straf 10 jaar geleden al gehad heeft?
Dat je homo's als ziektevoorbeeld noemt zegt voor mij al genoeg...![]()
Alleen op een afwerkplek met goedkope hoeren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef delano.888 het volgende:
En wat dacht je van "normale" verkrachters dan. Mogen die na hun straf nooit meer met vrouwen werken?
Rot zelf lekker op gast...quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar een man die veroordeeld is omdat hij 3 negers heeft vermoord moet je ook niet meer naar de Bijlmer sturen.
En ik geef expliciet aan dat het niet vergelijkbaar is dus rot op met je gespeelde verontwaardiging.
Ligt eraan. Je kunt je pijpen wel verstoppen, maar toch doorgaan met geestelijk gehandicapte jongeren blijven pijpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef Snowballed het volgende:
Als ik bewijs dat ik stop met roken.. ben ik toch gestopt..?
Het werd te persoonlijk voor je ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Snowballed het volgende:
Dat je homo's als ziektevoorbeeld noemt zegt voor mij al genoeg...![]()
Lekker inhoudelijk. Niks te zeggen?quote:
Ik zit te genieten. Zoveel domheid in één persoon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk. Niks te zeggen?
Ik heb mijn pijpen altijd los in het zicht hangen... Enkel op een fiets met smerige ketting wil ik ze nog wel eens verstoppen....quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je kunt je pijpen wel verstoppen, maar toch doorgaan met geestelijk gehandicapte jongeren blijven pijpen.
Ik vind het wel schattig. Als Robert M. straks weer een kinderdagverblijf opent weet ik wel wie z'n kinderen daar dropt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te genieten. Zoveel domheid in één persoon.![]()
Voor jou kennelijk ook... een paar posts geleden...quote:
Nee.. niet tegen jou...quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk. Niks te zeggen?
Want jij bent slim... oh heilige...quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te genieten. Zoveel domheid in één persoon.![]()
Je weet wel de vergelijkingen uit te zoeken he..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Als Robert M. straks weer een kinderdagverblijf opent weet ik wel wie z'n kinderen daar dropt.
Het is onmogelijk om ervoor te zorgen dat mensen die hun straf uit hebben gezeten nooit meer enig risico lopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een pedo mag wel in de buurt van kinderen komen, maar hij moet niet de kans krijgen om met ze alleen te zijn. Een verkrachter is moeilijker uit de buurt van volwassen vrouwen te houden.
[..]
Nee, dat is niet door wilskracht. De ziekte zit er nog. Een homo die getrouwd is met een vrouw en geen seks heeft met mannen is nog steeds homo (ja ja ik weet dat homo's en pedo's niet vergelijkbaar zijn). Die man is nog steeds ziek. Hem alleen laten met kindjes zal er alleen maar voor zorgen dat zijn wilskracht zwaar op de proef wordt gesteld.
Hij heeft slechts bewezen dat hij 10 jaar lang niet opgepakt en veroordeeld is. Tot de dag dat hij doodgaat bestaat de kans dat hij zijn gedrag weer herhaalt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weer zo'n vreselijk goede reactie...
Hij kent wel andere methodes om aan zijn gerief te komen vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft slechts bewezen dat hij 10 jaar lang niet opgepakt en veroordeeld is. Tot de dag dat hij doodgaat bestaat de kans dat hij zijn gedrag weer herhaalt.
Of hij in die 10 jaar niets heeft gedaan is niet zeker. Het heeft de eerste keer ook jaren geduurd voordat men erachter kwam.
Eerlijke mening?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd, van de mensen die vinden dat hij NOOIT meer in de buurt van kinderen mag komen / er mee mag werken,
Wat jullie dan vinden van iemand die massaal volwassen vrouwen heeft verkracht, moet die dan maar voor altijd in een bunker gaan zitten / alleen maar met mannen werken de rest van zijn leven?
Dus ontneem je hem maar de kans om zich een beter mens te tonen na veroordeling..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft slechts bewezen dat hij 10 jaar lang niet opgepakt en veroordeeld is. Tot de dag dat hij doodgaat bestaat de kans dat hij zijn gedrag weer herhaalt.
Of hij in die 10 jaar niets heeft gedaan is niet zeker. Het heeft de eerste keer ook jaren geduurd voordat men erachter kwam.
Eens. Maar aan de andere kant hoef je de kat ook niet op het spek te binden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om ervoor te zorgen dat mensen die hun straf uit hebben gezeten nooit meer enig risico lopen.
Verkrachters zijn enkel mannen..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerlijke mening?
Dan vind ik dat je bij verkrachters de penis onklaar mag maken, zodat ze geen schade daarmee kunnen aanrichten. Maar ja, zoiets kun je niet terugdraaien en kun je eventuele fouten niet herstellen. Dat wordt 'm niet, dus.
Waarom wordt er zoveel gedacht aan de dader en zo weinig aan de slachtoffers? Er zijn nu vijf jonge meiden die hun HELE LEVEN LANG hiermee rondlopen, terwijl deze lafaard er met 8 jaar vanaf is. Net zoals jouw voorbeeld... Iemand die massaal volwassen vrouwen verkracht heeft inderdaad geen recht op geluk.
Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus ontneem je hem maar de kans om zich een beter mens te tonen na veroordeling..?
Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.quote:Bij ieder mens bestaat de kans dat hij/zij ergens op een punt in het leven, de fout ingaat...
Of je nou wel of niet ergens voor veroordeeld bent..
We zijn het met elkaar eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.
VIJF (!) kinderen, JARENLANG. Donder toch op met gunnen.
[..]
Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.
Ik had het over dit geval en over de situatie die delano.888 omschreef.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Verkrachters zijn enkel mannen..?
Hij was in 2011 als zwarte piet verkleed op het feest.... dat is geen 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bron?
Het tegendeel is na tien jaar nog niet bewezen..?
Ik reduceer niets.... hij heeft iets (en dat is idd niet iets kleins) gedaan, is daarvoor gestraft, en heeft het nooit weer gedaan...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.
[..]
Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.
En dat is hem verboden..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was in 2011 als zwarte piet verkleed op het feest.... dat is geen 10 jaar geleden.
Het wordt hem ook niet verboden, de ouders nemen hun kinderen gewoon niet meer mee naar het feest sinds ze weten dat een veroordeelde pedofiel de hele organisatie heeft opgestart. Dat is hun goed recht.quote:
Zo werkt het meestal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt...
Die aanname word wel vaker gemaakt.... en dat verschil is niet zo groot dan men denkt...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het over dit geval en over de situatie die delano.888 omschreef.
Verder is het overgrote deel van de daders een man (aanname, heb ik geen cijfers voor momenteel), dus met zo'n handeling pak je het grootste deel van de daders aan.
Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.quote:
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik reduceer niets.... hij heeft iets (en dat is idd niet iets kleins) gedaan, is daarvoor gestraft, en heeft het nooit weer gedaan...
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...quote:Iedereen krijgt van mij een tweede kans... zeker als iemand zich al 10 jaar heeft gedragen en 500 kinderen de dag van hun leven bezorgd, zonder dat hij er direct bij betrokken is...
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.quote:Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt..
Heb jij een bron voor die uitspraak?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die aanname word wel vaker gemaakt.... en dat verschil is niet zo groot dan men denkt...
Klopt... ieder zn goed recht...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het wordt hem ook niet verboden, de ouders nemen hun kinderen gewoon niet meer mee naar het feest sinds ze weten dat een veroordeelde pedofiel de hele organisatie heeft opgestart. Dat is hun goed recht.
Misschien zou je zo'n persoon na zijn wettelijke straf kunnen blijven opsluiten net zolang tot al zijn slachtoffers hem vergeven hebben? Want op het moment dat zij hem vergeven kunnen zij verder met hun leven, en dan mag hij het ook weer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
interessante discussie wel.
Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders
Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
maar ja, het is een kinderverkrachter
In 2011 was het bij de kinderen en de ouders niet bekend en heeft hij de zwarte piet uitgehangen, op zijn allerminst niet netjes. En ik blijf erbij dat het toegankelijk maken van adresgegevens van die man zijn favoriete prooi, namelijk kwetsbare kinderen hetzelfde is als een junk de vrije hand geven in een apotheek. Laat hem lekker vrijwilligerswerk doen bij een bejaardencentrum of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt... ieder zn goed recht...
Maar het is er niet minder veilig om... helemaal als het gewoon bekend is...
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.
Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.
Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Ik ben een suikeroom. Wens mijn neefje en nichtje niet zo'n zwarte Piet toe. Ik strooi zelf wel met suikergoed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders
Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
maar ja, het is een kinderverkrachter
Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
quote:Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
TBS'ers:quote:Gemiddeld genomen was de kans op recidive van seksuele delicten 13,4% (n = 23.393). Voor verkrachters was de kans gemiddeld 18,9% (n = 1.839), voor ontucht met minderjarigen was deze 12,7% (n = 9.603).
http://www.humanbeing.dem(...)iotheek/recidive.htm
quote:Recidive tbs'ers verbijstert Kamer
Van onze verslaggever Jan Hoedeman − 27/02/03, 02:28
De Tweede Kamer reageert geschokt op het grote aantal recidivisten onder seksuele delinquenten die een tbs-behandeling hebben ondergaan. CDA en LPF vinden verplichte chemische castratie een optie....
Het onderzoek van de Van der Hoevenkliniek betrof 94 aanranders en verkrachters die tbs hadden gekregen. Van hen gingen er in totaal 32 opnieuw in de fout. Van de 94 aanranders en verkrachters werden er 17 gekarakteriseerd als psychopaat met een seksuele afwijking. Van die zeventien vervielen er veertien (82 procent) in herhaling.
http://www.volkskrant.nl/(...)bijstert-Kamer.dhtml
Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.quote:maar ja, het is een kinderverkrachter
Geen zin om alles opnieuw te quoten..quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.
[..]
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...
[..]
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.
Die man weet helemaal niets van grenzen.
De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen zin om alles opnieuw te quoten..![]()
Wat jij vind... of wat de wet zegt?
Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg.quote:Hij was er als zwarte piet bij betrokken, en nu regelt hij enkel nog dingen achter de schermen... Hoever wou je hem wegstoppen..?
Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.quote:Dat wist hij dus niet, en daarom is hij ook veroordeeld... en mag hij nu weer doen wat jij en ik ook mogen...
ik kan me best voorstellen dat je bepaalde clausules hebt voor banen, daar heb ik geen problemen mee verderquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Dat je uberhaupt je kind alleen laat met een onbekende...
Word baas en maak de regels...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij een bron voor die uitspraak?
Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...
Het is vast wel ergens te vinden...
Het ging over het feit dat bijna alle vrouwen met pedo gevoelens vrij spel hadden, doordat er helemaal bij langs gegaan werd...
pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.
Met pedofilie is op zich weinig mis mee.
[..]
[..]
TBS'ers:
[..]
[..]
Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.
lees eens goed wat ik zeg johquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Que?
Jij bent van plan om mee te gaan met je kind naar school? Jij gaat 24 uur per dag bij je kind blijven?
Dat kan dan zo zijn, maar tijdens de discussie maak ik graag de onderscheid tussen die twee groepen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".quote:en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Dat krijg je ervan als er meer aan de daders wordt gedacht dan aan de slachtoffers.quote:ik snap dat het een gevoelig onderwerp is hoor, ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat een organisator van een kinderfeest een verleden heeft met kinderen maar er lopen hier ineens volledig gecertificeerde psychiaters rond die het allemaal wel even weten...
Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?
[..]
Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg..
.
[..]
Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.
Okidoki!
Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?
Ik heb het specifiek over mensen die daadwerkelijk overgegaan tot actie; pedoseksuelen.
Ik lees toch ook wat je zegt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
lees eens goed wat ik zeg joh, ik vind het prima dat je clausules hebt bij bepaalde banen, je blinde woede doet je nogal verkrampen
Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Dat je uberhaupt je kind alleen laat met een onbekende...
ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht?
En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...
Maar je moet het wel met de wet doen...
Hij was toch ziek in zn hoofd...? maar dan wist hij wel waar grenzen lagen..? of was hij ziek in zn hoofd OMDAT hij niet wist waar zn grenzen lagen?
Ook hierover verschillen we dus van gedachten.quote:[..]
Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..
Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.quote:Nee het ging echt over seksuele handelingen...
was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wat je zegt?
[..]
Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.
Daarom ook mijn vraag of je altijd maar mee gaat met je kinderen, ook naar school.
Nou, vertel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...
Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?quote:en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Nu is hij nog steeds in de buurt van kinderen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goed
omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Jij kwam met:
[..]
Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?
Waar doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef Re het volgende:
[..]
omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.
Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.
[..]
Ook hierover verschillen we dus van gedachten.
[..]
Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.
Bedankt voor je bijdrage zG. Je verricht een heldendaad hier in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.
[..]
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...
[..]
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.
Die man weet helemaal niets van grenzen.
Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Drxx het volgende:
Het is toch wel heel erg gesteld met ons land wanneer we een pedoseksueel, veroordeeld voor het jarenlang verkrachten van meerdere kinderen, na zijn straf weer met kinderen laten spelen
En ik zie dat de bagatellisatiekorps alweer aanwezig is in het topic. Chapeau!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".
die interpreteerde ik dan verkeerd...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar doe ik dat precies?. Quoot mij eens.
Da's wel makkelijk gezegd hé.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...
Maar die 2e kans krijgen ze..
Je haalt het eerste (waar hij voor veroordeeld is) en de 2e kans door elkaar...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da's wel makkelijk gezegd hé.
Kijken of je nog een tweede kans geeft als je zelf jonge kind(eren) zou hebben en hij je buurman zou worden.
Gaan ze lekker minstens 1x in de week een middagje bij de buurman spelen, omdat hij bijvoorbeeld jou/jullie zorg wil ontlasten.
Kijken of je dan nog zo relaxed zit en zegt, iedereen verdiend een tweede kans
Het was een antwoord op jouw vraag...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
die interpreteerde ik dan verkeerd...
Je stelt uit het niets die vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
(...) en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
(...)
Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".
Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?
Niemand die je tegenhoud....
(net als die landen die het woord misbruik niet eens kennen, laat staan er iets tegen ondernemen)
Spuit 11...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijden![]()
![]()
Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Spuit 11...lees die post nog eens...
En daaronder staat nog meer..
omdat het nog altijd het basisprincipe is van ons rechtssysteem, je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een antwoord op jouw vraag...
Chronologisch:
[..]
Je stelt uit het niets die vraag.
Mijn antwoord op jouw vraag:
[..]
Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.
Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak, als er ook nog bij staat dat je iedere vergelijking voor jezelf mag maken, en ik daaronder precies hetzelfde NOG een keer vergelijk op een andere manier...?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.
Zelfde geldt voor de vergelijking die iemand anders maakte m.b.t. volwassen vrouwen als slachtoffers.
In het geval door rood rijden; THE FUCK? Ik snap überhaupt niet hoe zoiets in je op kan komen, laat staan dat je het ook echt zo verwoord hebt.
In het geval van vrouwen: Die kunnen zich nog enigszins verweren, kinderen kunnen dat niet.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Re het volgende:
[..]
je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...
Kans op recidivisme reëel (volgens de rechter!). Dat is toch wat Nederlanders zo fijn vinden om te doen; het woord van de rechter als waarheid aannemen?quote:Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis
Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak (red: + "?")
Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Drxx het volgende:
Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..?![]()
Ik wil je best helpen met je probleem hoor...
De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?
Dat je überhaupt zo'n vergelijk kan bedenken geeft me al (hele nare) kriebels
Het is mijn mening over jouw post, nadat je jouw mening gaf over mijn eerdere post m.b.t. het recht dat hier heeft 'plaatsgevonden'. That's it.
Ik hoef jouw hulp niet.
Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...
"Want hij vergeleek het niet zodat ik het zelf kan begrijpen en dus is hij fout"
Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?
Beledigen omdat het kan dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening...![]()
Die mag jij ook hebben... en dat hoeft helemaal niet verkapt...![]()
Hoezo beledigen...? ik scheld je toch niet uit voor randdebiel..quote:
Ik wil graag weer ontopic, dus ik zal hier verder geen woorden aan vuilmaken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoezo beledigen...? ik scheld je toch niet uit voor randdebiel..![]()
Het feit dat je je beledigd voelt zegt genoeg...
Nee hoor.. ik post liever gewoon in het openbaar...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik wil graag weer ontopic, dus ik zal hier verder geen woorden aan vuilmaken.
Kan verder in privé als je daar de behoefte toe hebt.
denk dat we wat massa hysterie betreft niet eens aan het A wk mee mogen doen, laat staan dat we er wereldkampioen in zijn ...quote:Op maandag 4 november 2013 04:23 schreef MakkieR het volgende:
Een typisch geval van massa hysterie. Iets waar Nederland wereld kampioen in is
Wereldkampioen moet je aanelkaarschrijven.quote:Op maandag 4 november 2013 04:23 schreef MakkieR het volgende:
Een typisch geval van massa hysterie. Iets waar Nederland wereld kampioen in is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |