abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 08:44:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_132785473
Voor vijfhonderd misbruikte kinderen uit opvangcentra leek het een lot uit de loterij: het gratis sinterklaasfeest Sintercity in Rotterdam. Niemand kon vermoeden dat onder de schmink van de organisator, die was uitgedost als Zwarte Piet, een veroordeelde pedofiel schuilging.

Iedereen die erbij was, zal het beamen. Het kinderfeest Sintercity 2011 was een regelrecht succes. Cadeaus, chocolade, Sinterklaas. Alle voorwaarden voor een onvergetelijk uitje waren aanwezig. Vijfhonderd kinderen tussen de 4 en 8 jaar, die ooit werden mishandeld en misbruikt en in blijf-van-mijn-lijfhuizen, crisisopvang of asielzoekerscentra waren beland, hadden op 13 november de dag van hun leven.

Wat de kinderen, hun ouders en begeleiders niet konden vermoeden was dat de grote organisator achter Sintercity - die dag zelf uitgedost als Zwarte Piet - een veroordeelde pedofiel is. De 45-jarige organisator werd in 2003 veroordeeld voor verkrachting en seksueel misbruik van vijf minderjarigen, twee van de slachtoffers waren gehandicapt.

De man was destijds klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen en nam zijn slachtoffers - kinderen van zijn school of zijn scoutingclub - mee op uitjes naar Euro Disney, Ponypark Slagharen of een vakantiekamp in Drenthe. Daar misbruikte hij hen langdurig en over een periode van jaren. Net als tijdens logeerpartijtjes bij hem thuis. Tegen de ouders zei hij dat hij hen 'wilde ontlasten' van de zware zorg.

Toen deze week folders van het nieuwe sinterklaasfeest werden verspreid op zijn oude school, brak onrust uit onder zijn oud-collega's. Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.

Toch heeft niemand hem ervan kunnen weerhouden zich opnieuw in te laten met kinderen. Als voorzitter van zijn eigen stichting wordt niet gevraagd naar zijn verleden. Een Verklaring omtrent Gedrag zou hem geweigerd kunnen worden, maar de man is bij Sintercity zijn eigen werkgever. Zodoende kan hij zonder problemen en met hulp van sponsors, bekende Nederlanders en burgemeesters een sinterklaasfeest voor kwetsbare kinderen houden.

De organisator van Sintercity is zich van geen kwaad bewust, zo liet hij gisteren in een reactie weten. Hij zegt dat sinds zijn veroordeling niets onoorbaars is gebeurd. De man vreest vooral dat het aankomende feest zal worden afgeblazen. 'Ik had al besloten dit jaar op de dag zelf niet aanwezig te zijn. Ik ben slechts een radertje in het geheel, ik doe de organisatie. Ik ben veroordeeld, maar klaarblijkelijk krijg je in Nederland geen tweede kans. Het is jammer, want veel kinderen verheugen zich op het feest.'

Een bestuurslid van de stichting valt hem in een reactie bij. 'Wij kennen hem als een goede man. Toen wij na de editie van 2011 hoorden van zijn verleden schrokken wij ook. Maar we hebben wel besloten dat hij de financiën kan blijven doen. daar is hij goed in. Ik zorg voor de kinderen. Maar we snappen de zorgen, daarom is hij er op de dag zelf niet bij.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lt-Zwarte-Piet.dhtml

Hem gewoon nog de hand boven het hoofd houden. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132785528
quote:
klaarblijkelijk krijg je in Nederland geen tweede kans
Pedoseksuelen hoef je wat mij betreft ook geen tweede kans met kinderen te geven. Dat hij op vrije voeten is voldoen imho al als tweede kans.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132785543
Wat vindt jij hiervan tong?
pi_132785562
Laat zwarte piet met rust.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:51:18 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_132785568
:r iets met een muur en een vuurpeloton
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:52:30 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132785587
Bij ons ben je altijd welkom, lieve Piet
gr Danny Redball
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132785636
quote:
Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.
Ben benieuwd wat de rechter hier over had besloten? Alleen celstraf? Hoe kan je nou alleen celstraf geven aan een pedoseksueel? :r
pi_132785663
Dit is geen pedofiel, maar een (veroordeelde) pedoseksueel.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:57:53 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132785671
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat de rechter hier over had besloten? Alleen celstraf? Hoe kan je nou alleen celstraf geven aan een pedoseksueel? :r
Dat kan bijvoorbeeld als de verdachte niet meewerkt aan een psychiatrisch onderzoek
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132785688
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

(Maximaal) 8 jaar ook nog, voor het jarenlang seksueel misbruiken van 5 kinderen (2003-2011). :').
pi_132785711
_O-
Hij kon ook niet de IT in of ambtenaar worden maar moest per se iets met kinderen doen?
pi_132785715
Wij kennen hem als een goede man.

14.gif.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:02:41 #13
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132785731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld
Hoe wil je een geaardheid behandelen?
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:02:58 #14
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132785734
Waarom moet iemand die al veroordeeld is, opnieuw veroordeeld worden voor hetzelfde vergrijp?
Ik keur niets goed.. maar we hebben rechters voor dit soort zaken... en die weten iets meer over zo'n zaak als de gemiddelde herrieschopper die "AAAAHHHH PEDO!!" roept..

Die lui mogen ze van mij net zo hard opsluiten..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_132785919
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pedoseksuelen hoef je wat mij betreft ook geen tweede kans met kinderen te geven. Dat hij op vrije voeten is voldoen imho al als tweede kans.
Dit ja, denken dat je als kinderverkrachter een 2e kans verdient.
In before zwarte piet haat.
pi_132785923
_O-
  Milf vrijdag 1 november 2013 @ 09:21:29 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_132786022
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:02 schreef Snowballed het volgende:
Waarom moet iemand die al veroordeeld is, opnieuw veroordeeld worden voor hetzelfde vergrijp?
Ik keur niets goed.. maar we hebben rechters voor dit soort zaken... en die weten iets meer over zo'n zaak als de gemiddelde herrieschopper die "AAAAHHHH PEDO!!" roept..

Die lui mogen ze van mij net zo hard opsluiten..
Sorry, maar je denkt toch niet dat er mensen zijn die het risico aangaan dat er iets met hun kind kan gebeuren? Iets met kat op het spek binden.

Zo'n persoon zou ik met rust laten, maar diegene blijft uit de buurt van mijn kinderen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_132786024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef LogiteX het volgende:
_O-
Hij kon ook niet de IT in of ambtenaar worden maar moest per se iets met kinderen doen?
Dit natuurlijk, dit mag gewoon niet kunnen. Dat is de kat op het spek binden, en daarmee laat hij ook gelijk zien dat hij alles doet om in de buurt te komen.

Een ex alcoholist laat je ook niet achter de bar werken in een café. Hij zal altijd een zwak houden omdat het niet verholpen kan worden.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:27:48 #19
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:21 schreef nikky het volgende:

[..]

Sorry, maar je denkt toch niet dat er mensen zijn die het risico aangaan dat er iets met hun kind kan gebeuren? Iets met kat op het spek binden.

Zo'n persoon zou ik met rust laten, maar diegene blijft uit de buurt van mijn kinderen.
Dan moet je je kind lekker thuishouden... geen feestjes/school/etc meer...

Die persoon komt namelijk helemaal niet in de buurt van die kinderen.... :')
Welk risico is dat dan.. wat je aangaat?
  Milf vrijdag 1 november 2013 @ 09:29:34 #20
16000 nikky
pi_132786150
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dan moet je je kind lekker thuishouden... geen feestjes/school/etc meer...

Die persoon komt namelijk helemaal niet in de buurt van die kinderen.... :')
Welk risico is dat dan.. wat je aangaat?
Uhm.....

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef tong80 het volgende:
Niemand kon vermoeden dat onder de schmink van de organisator, die was uitgedost als Zwarte Piet, een veroordeelde pedofiel schuilging.

Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 09:34:08 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_132786226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vindt jij hiervan tong?
Dat je aan je Nederlands moet werken.

Verder dat iemand altijd een tweede kans moet krijgen. Hij moet er echter geen misbruik van maken.

Deze commotie zoekt ie zelf op. Geen medelijden met zo iemand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:34:47 #22
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786233
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Uhm.....

[..]

Ja..... TIEN JAAR GELEDEN JA...
Na die tijd is er nooit weer iets gebeurt en nu doet hij enkel de financien...

Weet jij van iedereen die met jouw kids omgaat wat ze tien jaar geleden deden.. of hebben gedaan?
En hoe relevant is dat.. als je je al tien jaar prima gedraagt.. nadat je je straf hebt gehad..?
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 09:34:53 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_132786235
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Specularium het volgende:

[ afbeelding ].
:D Goedheilig man. :{

pi_132786282
Maar betekent dat nu dat althans, volgens sommigen voortaan alle voorstanders van Zwarte Piet nu officieel niet alleen racisten zijn, maar ook pedo's?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:38:52 #25
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786307
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D Goedheilig man. :{

500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...

Wanneer heb jij zo'n goede daad verricht..?
pi_132786346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Maar betekent dat nu dat althans, volgens sommigen voortaan alle voorstanders van Zwarte Piet nu officieel niet alleen racisten zijn, maar ook pedo's?
En ook terroristen en moslimhaters. :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Milf vrijdag 1 november 2013 @ 09:41:17 #27
16000 nikky
pi_132786366
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja..... TIEN JAAR GELEDEN JA...
Na die tijd is er nooit weer iets gebeurt en nu doet hij enkel de financien...

Weet jij van iedereen die met jouw kids omgaat wat ze tien jaar geleden deden.. of hebben gedaan?
En hoe relevant is dat.. als je je al tien jaar prima gedraagt.. nadat je je straf hebt gehad..?
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.

En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise

Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 09:42:26 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_132786393
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...

Dit topic gaat niet over mij. Ik geef gewoon m'n mening.

pi_132786422
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:

[..]

Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.

En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise

Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
Jonge hap toch niet zo in die troll :')
pi_132786498
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

quote:
Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.
Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.

En dat hij er niet bij is, is voldoende op zich natuurlijk. Maar 2 jaar geleden mengde hij zich nog tussen de kinderen als zwarte piet, en dat vind ik niet kunnen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:46:29 #31
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786508
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:

[..]

Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...
De realiteit is alleen net iets anders...
;)
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 09:48:23 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_132786552
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...
De realiteit is alleen net iets anders...
;)
:?

vrijdag 1 november 2013 @ 09:48:45 #33
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

[..]

Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.

En dat hij er niet bij is, is voldoende op zich natuurlijk. Maar 2 jaar geleden mengde hij zich nog tussen de kinderen als zwarte piet, en dat vind ik niet kunnen.
Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..
En wat is er toen gebeurt..?
Juist.. niets....

Maar oh het is een pedo... en een man... en.. ja nou.. huil...
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:49:36 #34
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_132786578
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Specularium het volgende:

[ afbeelding ].
Hij was altijd heel lief voor de kinderen
pi_132786592
Geen probleem toch? Het is wellicht discutabel als hij als Piet snoepjes uitdeelt, maar zeker nu hij alleen nog achter de schermen werkt: geef die man een kans zijn fout goed te maken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:50:55 #36
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

:?

Wat begrijp je niet schat..? :*
pi_132786631
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..
En wat is er toen gebeurt..?
Juist.. niets....

Maar oh het is een pedo... en een man... en.. ja nou.. huil...

Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:53:14 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_132786666
Toch weer zo'n zwart'n hè?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:53:15 #39
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786667
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
Zeer waarschijnlijk..??
Hoelang moet iemand dan het tegendeel bewijzen, voor het niet meer zo waarschijnlijk is..?
pi_132786710
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk..??
Hoelang moet iemand dan het tegendeel bewijzen, voor het niet meer zo waarschijnlijk is..?
Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.
pi_132786715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_132786754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:57:26 #43
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.
Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...
Of is dat antwoord niet goed genoeg..?

Waar draai ik nog meer omheen..?

Het feit dat een rechter dat tien jaar geleden riep is natuurlijk erg van belang.... :')
pi_132786786
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
Ja, maar nu dus niet meer.
pi_132786799
quote:

[..]

Hij blijft zijn prooien wel zoeken ja. Als hij echt van die celstraf had geleerd had hij zich natuurlijk afzijdig gehouden van alle activiteiten waar kinderen bij betrokken zou kunnen worden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:58:30 #46
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786801
quote:

[..]

Ja en..? is hem dat verboden dan..?
pi_132786853
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...
Of is dat antwoord niet goed genoeg..?

Waar draai ik nog meer omheen..?

Het feit dat een rechter dat tien jaar geleden riep is natuurlijk erg van belang.... :')
Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.

Tweede kans prima, niets mis mee. Maar niet de kat op het spek binden. Dat is alles.
pi_132786894
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, maar nu dus niet meer.
Het risico is gewoon te groot vind ik. En de drang om toch bij kinderen in de buurt te zijn is dus groot zoals te zien is, dat is een kleine indicatie dat hij er nog steeds mee bezig is. Anders had je wel een compleet andere richting gekozen als je ook maar enigszins een geweten had gehad. Of zie ik het niet goed?
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:02:32 #49
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786898
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.

Tweede kans prima, niets mis mee. Maar niet de kat op het spek binden. Dat is alles.
Bron?

Het tegendeel is na tien jaar nog niet bewezen..?
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:02:44 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_132786904
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet schat..? :*
Laat maar. Je bent het niet waard.

En doe wat aan je Nederlands.

pi_132786915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hij blijft zijn prooien wel zoeken ja. Als hij echt van die celstraf had geleerd had hij zich natuurlijk afzijdig gehouden van alle activiteiten waar kinderen bij betrokken zou kunnen worden.
Precies, maar last van een geweten heeft hij dus niet. En wil inderdaad in de buurt zijn.
pi_132786936
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee, maar dat had wel moeten gebeuren, het is een loophole, meer niet. En die zal nu wel dichtgaan heb ik het idee. En terecht ook.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:04:01 #53
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Laat maar. Je bent het niet waard.

En doe wat aan je Nederlands.

Is het geen tijd voor jou, om een nieuw baggertopic aan te maken..? :O
pi_132786947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Het risico is gewoon te groot vind ik. En de drang om toch bij kinderen in de buurt te zijn is dus groot zoals te zien is, dat is een kleine indicatie dat hij er nog steeds mee bezig is. Anders had je wel een compleet andere richting gekozen als je ook maar enigszins een geweten had gehad. Of zie ik het niet goed?
Ja, zolang hij leeft is er een risico. Maar of je nu de financiën doet voor een bedrijf, of voor deze stichting... Maakt niks uit hoor.

Ben het wel met je eens dat hij beter een andere richting had kunnen kiezen en niet voor Piet (of Sint :') ) moet spelen.
pi_132786961
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Bron?

Daar mag je zelf naar op zoek :)

Het gaat niet over de periodes die goed gaan, maar om de kans op herhaling.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:05:06 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132786969
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik zou een veroordeelde pedoseksueel heel misschien nog een kans willen geven als hij ooit in een moment van zwakte een minderjarige een keer betast zou hebben zonder dat er een trauma aan te pas is gekomen door de daad maar iemand die meerdere kinderen waaronder invalide kinderen in de loop van jaren structureel heeft misbruikt is net als een verslaafde en moet je uit de buurt van zijn verslaving houden, in zijn geval is het kinderen en dan moet je jezelf niet midden in de positie zetten dat je weer met kinderen gaat werken die ook nog eens wat zwakker in het leven staan, waar deze gozer dus blijkbaar op geilt.

Ik ben ook tegen de heksenjacht op pedofielen maar in dit geval is het gewoon een ranzig persoon die weer op een slinkse manier in de buurt van kinderen wil komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:05:09 #57
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132786971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:03 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Nee, maar dat had wel moeten gebeuren, het is een loophole, meer niet. En die zal nu wel dichtgaan heb ik het idee. En terecht ook.
Daar had de rechter een ander oordeel over...
En terecht... zo blijkt na tien jaar.. lijkt me..
pi_132787001
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:05 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Daar had de rechter een ander oordeel over...
En terecht... zo blijkt na tien jaar.. lijkt me..
Of hij overzag de mogelijkheden niet goed genoeg, vandaar deze loophole constructie natuurlijk, daar is goed over nagedacht.
pi_132787037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, zolang hij leeft is er een risico. Maar of je nu de financiën doet voor een bedrijf, of voor deze stichting... Maakt niks uit hoor.

Ben het wel met je eens dat hij beter een andere richting had kunnen kiezen en niet voor Piet (of Sint :') ) moet spelen.
Mee eens. Maar hij heeft zelf deze constructie opgezet om dus te ontkomen aan controle. En je gaat mij niet vertellen dat daar niet over na is gedacht :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:11:19 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132787115
Zelfs al doet hij de financiën heeft ie ook nog toegang tot NAW gegevens van de kinderen, en als je slim genoeg bent om de nominale controle omtrent goed gedrag te omzeilen dan zou ik echt niet verbaast zijn als hij ook adresgegevens bij elkaar snoept om god weet wat ermee te doen.
Vrijheid
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:13:08 #61
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Of hij overzag de mogelijkheden niet goed genoeg, vandaar deze loophole constructie natuurlijk, daar is goed over nagedacht.
Als jij een boete voor rood licht krijgt... en de boete betaalt hebt..
Dan ben je vrij om weer bij rode stoplichten in de buurt te komen... ook als er dan geopperd word, dat er kans is dat het nog eens gebeurt.. (toch bijzonder dat mensen in de toekomst kunnen kijken)
Heb je helemaal geen vage constructies voor nodig...

Tenzij de wereld om je heen er na tien jaar, nog steeds een enorm probleem van maakt, dat je ooit eens in de fout bent gegaan... terwijl jij je boete toen toch gewoon betaalt had?
pi_132787219
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Als jij een boete voor rood licht krijgt... en de boete betaalt hebt..
Dan ben je vrij om weer bij rode stoplichten in de buurt te komen... ook als er dan geopperd word, dat er kans is dat het nog eens gebeurt.. (toch bijzonder dat mensen in de toekomst kunnen kijken)
Heb je helemaal geen vage constructies voor nodig...

Tenzij de wereld om je heen er na tien jaar, nog steeds een enorm probleem van maakt, dat je ooit eens in de fout bent gegaan... terwijl jij je boete toen toch gewoon betaalt had?
Zo lekker vergelijkbaar ook, door rood licht rijden en verkrachten van kinderen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:20:07 #63
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787276
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zo lekker vergelijkbaar ook, door rood licht rijden en verkrachten van kinderen.
Dan maak je er toch moord van..? (of wat jij graag wil)
Moordenaars lopen ook gewoon vrij rond na het uitzitten van hun straf...
Alleen proberen ze dat ook (begrijpelijk) een beetje stil te houden...

Of mogen zij ook nooit meer in de buurt van levende wezens komen?
pi_132787327
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dan maak je er toch moord van..?
Moordenaars lopen ook gewoon vrij rond na het uitzitten van hun straf...
Alleen proberen ze dat ook (begrijpelijk) een beetje stil te houden...

Of mogen zij ook nooit meer in de buurt van levende wezens komen?
Een moord kan veel redenen hebben, dus niet per definitie. Maar we hebben niet voor niets levenslang.

Een pedofiel is ziek in zijn hoofd, die moet je in de gaten blijven houden.
pi_132787330
En wat dacht je van "normale" verkrachters dan. Mogen die na hun straf nooit meer met vrouwen werken? :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:26:51 #66
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een moord kan veel redenen hebben, dus niet per definitie. Maar we hebben niet voor niets levenslang.

Een pedofiel is ziek in zijn hoofd, die moet je in de gaten blijven houden.
Daarom heb ik er ook maar even bijgezet dat je zelf een voorbeeld mag bedenken ipv stoplicht of moord...
(voor moord krijg je niet zo maar levenslang... zou leuk worden als je ipv 1 persoon vermoord, een 4voudige moord pleegt..)

En die ziekte is niet te genezen..?
Het lijkt mij dat hij dat zelf wel bewezen heeft nu...
pi_132787566
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef Snowballed het volgende:

[..]

:').
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:37:01 #68
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Weer zo'n vreselijk goede reactie... ^O^
pi_132787640
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef Snowballed het volgende:
Ja, maar niet door wilskracht. Hij heeft bewezen dat hij zichzelf kan weerhouden, niet dat hij genezen is. Of hij heeft bewezen dat hij het erg goed kan verbergen.
pi_132787684
Ik ben oprecht benieuwd, van de mensen die vinden dat hij NOOIT meer in de buurt van kinderen mag komen / er mee mag werken,
Wat jullie dan vinden van iemand die massaal volwassen vrouwen heeft verkracht, moet die dan maar voor altijd in een bunker gaan zitten / alleen maar met mannen werken de rest van zijn leven?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:42:05 #71
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787719
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar niet door wilskracht. Hij heeft bewezen dat hij zichzelf kan weerhouden, niet dat hij genezen is. Of hij heeft bewezen dat hij het erg goed kan verbergen.
Hoezo is dat niet door wilskracht..?
Als hij bewezen heeft dat hij zichzelf kan weerhouden.. is hij toch genezen?

Als ik bewijs dat ik stop met roken.. ben ik toch gestopt..?
En dat doe ik dan op wilskracht...
pi_132787761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd, van de mensen die vinden dat hij NOOIT meer in de buurt van kinderen mag komen / er mee mag werken,
Wat jullie dan vinden van iemand die massaal volwassen vrouwen heeft verkracht, moet die dan maar voor altijd in een bunker gaan zitten / alleen maar met mannen werken de rest van zijn leven?
Een pedo mag wel in de buurt van kinderen komen, maar hij moet niet de kans krijgen om met ze alleen te zijn. Een verkrachter is moeilijker uit de buurt van volwassen vrouwen te houden.
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet door wilskracht..?
Als hij bewezen heeft dat hij zichzelf kan weerhouden.. is hij toch genezen?

Nee, dat is niet door wilskracht. De ziekte zit er nog. Een homo die getrouwd is met een vrouw en geen seks heeft met mannen is nog steeds homo (ja ja ik weet dat homo's en pedo's niet vergelijkbaar zijn). Die man is nog steeds ziek. Hem alleen laten met kindjes zal er alleen maar voor zorgen dat zijn wilskracht zwaar op de proef wordt gesteld.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:46:55 #73
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787811
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:

Nee, dat is niet door wilskracht. De ziekte zit er nog. Een homo die getrouwd is met een vrouw en geen seks heeft met mannen is nog steeds homo (ja ja ik weet dat homo's en pedo's niet vergelijkbaar zijn). Die man is nog steeds ziek. Hem alleen laten met kindjes zal er alleen maar voor zorgen dat zijn wilskracht zwaar op de proef wordt gesteld.
Dus iedere veroordeelde, veroordeel jij steeds opnieuw, terwijl hij zn straf 10 jaar geleden al gehad heeft?

Dat je homo's als ziektevoorbeeld noemt zegt voor mij al genoeg... |:( :r
pi_132787875
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dus iedere veroordeelde, veroordeel jij steeds opnieuw, terwijl hij zn straf 10 jaar geleden al gehad heeft?

Nee hoor. Maar een man die veroordeeld is omdat hij 3 negers heeft vermoord moet je ook niet meer naar de Bijlmer sturen.

En ik geef expliciet aan dat het niet vergelijkbaar is dus rot op met je gespeelde verontwaardiging.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:49:44 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_132787878
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef delano.888 het volgende:
En wat dacht je van "normale" verkrachters dan. Mogen die na hun straf nooit meer met vrouwen werken? :')
Alleen op een afwerkplek met goedkope hoeren.

vrijdag 1 november 2013 @ 10:51:22 #76
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132787909
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar een man die veroordeeld is omdat hij 3 negers heeft vermoord moet je ook niet meer naar de Bijlmer sturen.

En ik geef expliciet aan dat het niet vergelijkbaar is dus rot op met je gespeelde verontwaardiging.
Rot zelf lekker op gast... :O :W
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:51:59 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_132787922
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef Snowballed het volgende:

Ligt eraan. Je kunt je pijpen wel verstoppen, maar toch doorgaan met geestelijk gehandicapte jongeren blijven pijpen.

Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:52:51 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_132787941
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Snowballed het volgende:

Het werd te persoonlijk voor je ?

pi_132787976
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Rot zelf lekker op gast... :O :W
Lekker inhoudelijk. Niks te zeggen?
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:55:30 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_132788001
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zit te genieten. Zoveel domheid in één persoon. :D _O_

vrijdag 1 november 2013 @ 10:56:28 #81
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je kunt je pijpen wel verstoppen, maar toch doorgaan met geestelijk gehandicapte jongeren blijven pijpen.

Ik heb mijn pijpen altijd los in het zicht hangen... Enkel op een fiets met smerige ketting wil ik ze nog wel eens verstoppen....

Maar ik lik er geen kutje minder om... (mits net zo gestoord als ikzelf)
En na die tijd blief ik een fijn en goed gedraaid shaggie...
pi_132788046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik vind het wel schattig. Als Robert M. straks weer een kinderdagverblijf opent weet ik wel wie z'n kinderen daar dropt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:03:00 #83
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788163
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het werd te persoonlijk voor je ?

Voor jou kennelijk ook... een paar posts geleden... :O

quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee.. niet tegen jou... :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Want jij bent slim... oh heilige... _O_

quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het wel schattig. Als Robert M. straks weer een kinderdagverblijf opent weet ik wel wie z'n kinderen daar dropt.
Je weet wel de vergelijkingen uit te zoeken he..? _O- _O-
pi_132788164
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een pedo mag wel in de buurt van kinderen komen, maar hij moet niet de kans krijgen om met ze alleen te zijn. Een verkrachter is moeilijker uit de buurt van volwassen vrouwen te houden.

[..]

Het is onmogelijk om ervoor te zorgen dat mensen die hun straf uit hebben gezeten nooit meer enig risico lopen.
pi_132788256
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Weer zo'n vreselijk goede reactie... ^O^
Hij heeft slechts bewezen dat hij 10 jaar lang niet opgepakt en veroordeeld is. Tot de dag dat hij doodgaat bestaat de kans dat hij zijn gedrag weer herhaalt.

Of hij in die 10 jaar niets heeft gedaan is niet zeker. Het heeft de eerste keer ook jaren geduurd voordat men erachter kwam.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 11:10:14 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_132788307
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij heeft slechts bewezen dat hij 10 jaar lang niet opgepakt en veroordeeld is. Tot de dag dat hij doodgaat bestaat de kans dat hij zijn gedrag weer herhaalt.

Of hij in die 10 jaar niets heeft gedaan is niet zeker. Het heeft de eerste keer ook jaren geduurd voordat men erachter kwam.
Hij kent wel andere methodes om aan zijn gerief te komen vermoed ik.

pi_132788319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef delano.888 het volgende:
Eerlijke mening?

Dan vind ik dat je bij verkrachters de penis onklaar mag maken, zodat ze geen schade daarmee kunnen aanrichten. Maar ja, zoiets kun je niet terugdraaien en kun je eventuele fouten niet herstellen. Dat wordt 'm niet, dus.

Waarom wordt er zoveel gedacht aan de dader en zo weinig aan de slachtoffers? Er zijn nu vijf jonge meiden die hun HELE LEVEN LANG hiermee rondlopen, terwijl deze lafaard er met 8 jaar vanaf is. Net zoals jouw voorbeeld... Iemand die massaal volwassen vrouwen verkracht heeft inderdaad geen recht op geluk.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:11:49 #88
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus ontneem je hem maar de kans om zich een beter mens te tonen na veroordeling..?

Bij ieder mens bestaat de kans dat hij/zij ergens op een punt in het leven, de fout ingaat...
Of je nou wel of niet ergens voor veroordeeld bent..
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 11:12:27 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_132788356
Verkrachters zonder lul kunnen nog vrouwen verkrachten. Zijn vaker op macht uit dan op lust.

pi_132788369
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is onmogelijk om ervoor te zorgen dat mensen die hun straf uit hebben gezeten nooit meer enig risico lopen.
Eens. Maar aan de andere kant hoef je de kat ook niet op het spek te binden.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:13:18 #91
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eerlijke mening?

Dan vind ik dat je bij verkrachters de penis onklaar mag maken, zodat ze geen schade daarmee kunnen aanrichten. Maar ja, zoiets kun je niet terugdraaien en kun je eventuele fouten niet herstellen. Dat wordt 'm niet, dus.

Waarom wordt er zoveel gedacht aan de dader en zo weinig aan de slachtoffers? Er zijn nu vijf jonge meiden die hun HELE LEVEN LANG hiermee rondlopen, terwijl deze lafaard er met 8 jaar vanaf is. Net zoals jouw voorbeeld... Iemand die massaal volwassen vrouwen verkracht heeft inderdaad geen recht op geluk.
Verkrachters zijn enkel mannen..?
pi_132788411
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dus ontneem je hem maar de kans om zich een beter mens te tonen na veroordeling..?
Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.

VIJF (!) kinderen, JARENLANG. Donder toch op met gunnen.

quote:
Bij ieder mens bestaat de kans dat hij/zij ergens op een punt in het leven, de fout ingaat...
Of je nou wel of niet ergens voor veroordeeld bent..
Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.
pi_132788434
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.

[..]

Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.
We zijn het met elkaar eens _O_
pi_132788454
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Verkrachters zijn enkel mannen..?
Ik had het over dit geval en over de situatie die delano.888 omschreef.

Verder is het overgrote deel van de daders een man (aanname, heb ik geen cijfers voor momenteel), dus met zo'n handeling pak je het grootste deel van de daders aan.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:19:05 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132788512
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Bron?

Hij was in 2011 als zwarte piet verkleed op het feest.... dat is geen 10 jaar geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:19:20 #96
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788519
quote:

[..]

[..]

Ik reduceer niets.... hij heeft iets (en dat is idd niet iets kleins) gedaan, is daarvoor gestraft, en heeft het nooit weer gedaan...

Iedereen krijgt van mij een tweede kans... zeker als iemand zich al 10 jaar heeft gedragen en 500 kinderen de dag van hun leven bezorgd, zonder dat hij er direct bij betrokken is...

Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt...
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:19:58 #97
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij was in 2011 als zwarte piet verkleed op het feest.... dat is geen 10 jaar geleden.
En dat is hem verboden..?
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:21:30 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132788556
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het wordt hem ook niet verboden, de ouders nemen hun kinderen gewoon niet meer mee naar het feest sinds ze weten dat een veroordeelde pedofiel de hele organisatie heeft opgestart. Dat is hun goed recht.
Vrijheid
pi_132788568
quote:

[..]

Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt...
Zo werkt het meestal niet.
Mensen met een alcoholverleden kun je ook niet in een kroeg laten werken ook al vinden ze zelf dat het prima kan.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:22:41 #100
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had het over dit geval en over de situatie die delano.888 omschreef.

Verder is het overgrote deel van de daders een man (aanname, heb ik geen cijfers voor momenteel), dus met zo'n handeling pak je het grootste deel van de daders aan.
Die aanname word wel vaker gemaakt.... en dat verschil is niet zo groot dan men denkt...
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:23:22 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132788603
quote:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132788622
quote:

[..]

Ik reduceer niets.... hij heeft iets (en dat is idd niet iets kleins) gedaan, is daarvoor gestraft, en heeft het nooit weer gedaan...
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.

quote:
Iedereen krijgt van mij een tweede kans... zeker als iemand zich al 10 jaar heeft gedragen en 500 kinderen de dag van hun leven bezorgd, zonder dat hij er direct bij betrokken is...
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...

quote:
Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt..
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.

Die man weet helemaal niets van grenzen.
pi_132788630
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die aanname word wel vaker gemaakt.... en dat verschil is niet zo groot dan men denkt...
Heb jij een bron voor die uitspraak?
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:24:52 #104
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788637
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Het wordt hem ook niet verboden, de ouders nemen hun kinderen gewoon niet meer mee naar het feest sinds ze weten dat een veroordeelde pedofiel de hele organisatie heeft opgestart. Dat is hun goed recht.
Klopt... ieder zn goed recht...
Maar het is er niet minder veilig om... helemaal als het gewoon bekend is...
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:26:25 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132788671
interessante discussie wel.

Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders

Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.

maar ja, het is een kinderverkrachter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_132788725
quote:

[..]

[..]

Misschien zou je zo'n persoon na zijn wettelijke straf kunnen blijven opsluiten net zolang tot al zijn slachtoffers hem vergeven hebben? Want op het moment dat zij hem vergeven kunnen zij verder met hun leven, en dan mag hij het ook weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:28:52 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132788745
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:

Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders

Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.

Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.

Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:28:53 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132788747
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Klopt... ieder zn goed recht...
Maar het is er niet minder veilig om... helemaal als het gewoon bekend is...
In 2011 was het bij de kinderen en de ouders niet bekend en heeft hij de zwarte piet uitgehangen, op zijn allerminst niet netjes. En ik blijf erbij dat het toegankelijk maken van adresgegevens van die man zijn favoriete prooi, namelijk kwetsbare kinderen hetzelfde is als een junk de vrije hand geven in een apotheek. Laat hem lekker vrijwilligerswerk doen bij een bejaardencentrum of zo.
Vrijheid
pi_132788768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.

Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Volledig mee eens.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:30:51 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132788804
quote:

[..]

Nou, dat dus.
Vrijheid
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 11:31:55 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_132788829
quote:

Ik ben een suikeroom. Wens mijn neefje en nichtje niet zo'n zwarte Piet toe. Ik strooi zelf wel met suikergoed.

pi_132788849
quote:

Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.

Met pedofilie is op zich weinig mis mee.

quote:
quote:
Gemiddeld genomen was de kans op recidive van seksuele delicten 13,4% (n = 23.393). Voor verkrachters was de kans gemiddeld 18,9% (n = 1.839), voor ontucht met minderjarigen was deze 12,7% (n = 9.603).

http://www.humanbeing.dem(...)iotheek/recidive.htm
TBS'ers:
quote:
Recidive tbs'ers verbijstert Kamer
Van onze verslaggever Jan Hoedeman − 27/02/03, 02:28

De Tweede Kamer reageert geschokt op het grote aantal recidivisten onder seksuele delinquenten die een tbs-behandeling hebben ondergaan. CDA en LPF vinden verplichte chemische castratie een optie....

Het onderzoek van de Van der Hoevenkliniek betrof 94 aanranders en verkrachters die tbs hadden gekregen. Van hen gingen er in totaal 32 opnieuw in de fout. Van de 94 aanranders en verkrachters werden er 17 gekarakteriseerd als psychopaat met een seksuele afwijking. Van die zeventien vervielen er veertien (82 procent) in herhaling.

http://www.volkskrant.nl/(...)bijstert-Kamer.dhtml
quote:
Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:32:48 #113
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788853
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.

[..]

[..]

Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.

Geen zin om alles opnieuw te quoten.. ;)

Wat jij vind... of wat de wet zegt?

Hij was er als zwarte piet bij betrokken, en nu regelt hij enkel nog dingen achter de schermen... Hoever wou je hem wegstoppen..?

Dat wist hij dus niet, en daarom is hij ook veroordeeld... en mag hij nu weer doen wat jij en ik ook mogen...
pi_132788924
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Geen zin om alles opnieuw te quoten.. ;)

Wat jij vind... of wat de wet zegt?
De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?

quote:
Hij was er als zwarte piet bij betrokken, en nu regelt hij enkel nog dingen achter de schermen... Hoever wou je hem wegstoppen..?
Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg. :@. :D.

quote:
Dat wist hij dus niet, en daarom is hij ook veroordeeld... en mag hij nu weer doen wat jij en ik ook mogen...
Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.

Okidoki!
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:36:03 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132788932
quote:

[..]

ik kan me best voorstellen dat je bepaalde clausules hebt voor banen, daar heb ik geen problemen mee verder

maar het is die verkrampte schijnveiligheid om onze kroost van al die predatoren te beschermen, eentje waarbij je in een spasme schiet omdat er in een zaal met 500 kinderen en begeleiders/ouders een zwarte piet rondloopt die massaal je kinderen verkracht.

Dat je uberhaupt je kind alleen laat met een onbekende...
pi_132788959
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Que?

Jij bent van plan om mee te gaan met je kind naar school? Jij gaat 24 uur per dag bij je kind blijven?
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:37:22 #117
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132788976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.
Word baas en maak de regels...
Tot die tijd hebben we nog steeds de andere

quote:

[..]

Heb jij een bron voor die uitspraak?
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...

Het is vast wel ergens te vinden...

Het ging over het feit dat bijna alle vrouwen met pedo gevoelens vrij spel hadden, doordat er helemaal bij langs gegaan werd...
pi_132789023
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...

Het is vast wel ergens te vinden...

Het ging over het feit dat bijna alle vrouwen met pedo gevoelens vrij spel hadden, doordat er helemaal bij langs gegaan werd...
Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?

Ik heb het specifiek over mensen die daadwerkelijk overgegaan tot actie; pedoseksuelen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:39:37 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.

Met pedofilie is op zich weinig mis mee.

[..]

[..]

TBS'ers:

[..]

[..]

Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.
pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?

ik snap dat het een gevoelig onderwerp is hoor, ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat een organisator van een kinderfeest een verleden heeft met kinderen maar er lopen hier ineens volledig gecertificeerde psychiaters rond die het allemaal wel even weten...
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:41:51 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789112
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Que?

Jij bent van plan om mee te gaan met je kind naar school? Jij gaat 24 uur per dag bij je kind blijven?
lees eens goed wat ik zeg joh :D, ik vind het prima dat je clausules hebt bij bepaalde banen, je blinde woede doet je nogal verkrampen
pi_132789185
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:

[..]

pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...
Dat kan dan zo zijn, maar tijdens de discussie maak ik graag de onderscheid tussen die twee groepen.

quote:
en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".

quote:
ik snap dat het een gevoelig onderwerp is hoor, ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat een organisator van een kinderfeest een verleden heeft met kinderen maar er lopen hier ineens volledig gecertificeerde psychiaters rond die het allemaal wel even weten...
Dat krijg je ervan als er meer aan de daders wordt gedacht dan aan de slachtoffers.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:45:10 #122
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789197
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?

[..]

Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg. :@. :D.

[..]

Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.

Okidoki!
Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...
Maar je moet het wel met de wet doen...
Hij was toch ziek in zn hoofd...? maar dan wist hij wel waar grenzen lagen..? of was hij ziek in zn hoofd OMDAT hij niet wist waar zn grenzen lagen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?

Ik heb het specifiek over mensen die daadwerkelijk overgegaan tot actie; pedoseksuelen.
Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..

Nee het ging echt over seksuele handelingen...
pi_132789248
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef Re het volgende:

[..]

lees eens goed wat ik zeg joh :D, ik vind het prima dat je clausules hebt bij bepaalde banen, je blinde woede doet je nogal verkrampen
Ik lees toch ook wat je zegt?

quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.

Daarom ook mijn vraag of je altijd maar mee gaat met je kinderen, ook naar school.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:47:04 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht?
ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...
pi_132789320
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...
Maar je moet het wel met de wet doen...
Hij was toch ziek in zn hoofd...? maar dan wist hij wel waar grenzen lagen..? of was hij ziek in zn hoofd OMDAT hij niet wist waar zn grenzen lagen?
En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.
quote:
[..]

Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..
Ook hierover verschillen we dus van gedachten.

quote:
Nee het ging echt over seksuele handelingen...
Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:49:31 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789331
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lees toch ook wat je zegt?

[..]

Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.

Daarom ook mijn vraag of je altijd maar mee gaat met je kinderen, ook naar school.
was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goed
pi_132789351
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Re het volgende:

[..]

ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...
Nou, vertel.

Jij kwam met:
quote:
en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?
pi_132789379
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Re het volgende:

[..]

was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goed
Nu is hij nog steeds in de buurt van kinderen...

Mijns inziens hoort dat niet te kunnen/mogen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:51:37 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou, vertel.

Jij kwam met:

[..]

Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?
omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.
pi_132789397
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef Re het volgende:

[..]

omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.
Waar doe ik dat precies? :?. Quoot mij eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 11:52:11 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:53:01 #131
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.

[..]

Ook hierover verschillen we dus van gedachten.

[..]

Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.
Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...
Maar die 2e kans krijgen ze..

We gaan het idd niet eens worden denk ik... :7

Ik dacht dat het iets van zembla of reporter was ofzo....
Maar het was ergens in die tijd van dat mens met die pedo website... dus lang geleden..
pi_132789465
Het is toch wel heel erg gesteld met ons land wanneer we een pedoseksueel, veroordeeld voor het jarenlang verkrachten van meerdere kinderen, na zijn straf weer met kinderen laten spelen :N

Oh, en met straf bedoel ik natuurlijk een tik op de vingers. Hoe kan deze walgelijke vent zo snel weer vrij rondlopen?

En ik zie dat de bagatellisatiekorps alweer aanwezig is in het topic. Chapeau! ^O^

quote:

[..]

[..]

[..]

Bedankt voor je bijdrage zG. Je verricht een heldendaad hier in mijn ogen _O_
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:00:40 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Drxx het volgende:
Het is toch wel heel erg gesteld met ons land wanneer we een pedoseksueel, veroordeeld voor het jarenlang verkrachten van meerdere kinderen, na zijn straf weer met kinderen laten spelen :N

En ik zie dat de bagatellisatiekorps alweer aanwezig is in het topic. Chapeau! ^O^

Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?
Niemand die je tegenhoud....
(net als die landen die het woord misbruik niet eens kennen, laat staan er iets tegen ondernemen)
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:01:58 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789662
quote:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar doe ik dat precies? :?. Quoot mij eens.
die interpreteerde ik dan verkeerd...

maar voordat ik ook weer verkeerd wordt begrepen en helaas moet je zulk soort dingen tegenwoordig expliciet neerzetten, maar een veroordeelde kinderverkrachter hoort in mijn ogen nooit meer vrij te komen.

Maar dat is de realiteit niet, het is die verkrampte schijnveiligheid die gepretendeerd wordt waar ik tegen ageer
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:02:13 #135
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_132789669
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...
Maar die 2e kans krijgen ze..

Da's wel makkelijk gezegd hé.
Kijken of je nog een tweede kans geeft als je zelf jonge kind(eren) zou hebben en hij je buurman zou worden.
Gaan ze lekker minstens 1x in de week een middagje bij de buurman spelen, omdat hij bijvoorbeeld jou/jullie zorg wil ontlasten.
Kijken of je dan nog zo relaxed zit en zegt, iedereen verdiend een tweede kans :+
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:06:04 #136
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Da's wel makkelijk gezegd hé.
Kijken of je nog een tweede kans geeft als je zelf jonge kind(eren) zou hebben en hij je buurman zou worden.
Gaan ze lekker minstens 1x in de week een middagje bij de buurman spelen, omdat hij bijvoorbeeld jou/jullie zorg wil ontlasten.
Kijken of je dan nog zo relaxed zit en zegt, iedereen verdiend een tweede kans :+
Je haalt het eerste (waar hij voor veroordeeld is) en de 2e kans door elkaar...
Als je weet dat iemand veroordeeld is, laat je je kinderen niet alleen bij die persoon.... En dat is ook niet het geval geweest na de eerste keer..

Je post slaat de plank een beetje mis dus...
pi_132789829
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

die interpreteerde ik dan verkeerd...
Het was een antwoord op jouw vraag...

Chronologisch:
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:

[..]

(...) en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?

(...)
Je stelt uit het niets die vraag.

Mijn antwoord op jouw vraag:
quote:
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".
Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 12:09:17 ]
pi_132789842
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?
Niemand die je tegenhoud....
(net als die landen die het woord misbruik niet eens kennen, laat staan er iets tegen ondernemen)
Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijden :W :W :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:09:32 #139
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789850
Oh leuk.. een discussie over een discussie... :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:10:26 #140
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132789867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijden :W :W :W
Spuit 11... :') lees die post nog eens...
En daaronder staat nog meer..
pi_132789952
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Spuit 11... :') lees die post nog eens...
En daaronder staat nog meer..
Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.

Zelfde geldt voor de vergelijking die iemand anders maakte m.b.t. volwassen vrouwen als slachtoffers.

In het geval door rood rijden; THE FUCK? Ik snap überhaupt niet hoe zoiets in je op kan komen, laat staan dat je het ook echt zo verwoord hebt.
In het geval van vrouwen: Die kunnen zich nog enigszins verweren, kinderen kunnen dat niet.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:14:07 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132789955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het was een antwoord op jouw vraag...

Chronologisch:

[..]

Je stelt uit het niets die vraag.

Mijn antwoord op jouw vraag:

[..]

Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.
omdat het nog altijd het basisprincipe is van ons rechtssysteem, je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:19:04 #143
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef Drxx het volgende:

[..]

Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.

Zelfde geldt voor de vergelijking die iemand anders maakte m.b.t. volwassen vrouwen als slachtoffers.

In het geval door rood rijden; THE FUCK? Ik snap überhaupt niet hoe zoiets in je op kan komen, laat staan dat je het ook echt zo verwoord hebt.
In het geval van vrouwen: Die kunnen zich nog enigszins verweren, kinderen kunnen dat niet.
Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak, als er ook nog bij staat dat je iedere vergelijking voor jezelf mag maken, en ik daaronder precies hetzelfde NOG een keer vergelijk op een andere manier...?

Moet ik het voor jou speciaal nog op een derde manier doen ofzo?
_O-
pi_132790144
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Re het volgende:

[..]

je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...
quote:
Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis
Kans op recidivisme reëel (volgens de rechter!). Dat is toch wat Nederlanders zo fijn vinden om te doen; het woord van de rechter als waarheid aannemen?

Oh, en sindsdien is hij ook nooit meer behandeld. Klein detail.

Wat je nu doet, is op het woord van een veroordeelde kindermisbruiker vertrouwen dat hij zoiets nooit meer zal doen.

Denk dat jij ook wel ziet dat niet veel mensen daar trek in hebben en hem daarom ver van kinderen willen houden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak (red: + "?")
Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:22:59 #145
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Drxx het volgende:

Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.
Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..? |:(
Ik wil je best helpen met je probleem hoor... ;)
pi_132790350
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..? |:(
Ik wil je best helpen met je probleem hoor... ;)
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?

Dat je überhaupt zo'n vergelijk kan bedenken geeft me al (hele nare) kriebels :{

Het is mijn mening over jouw post, nadat je jouw mening gaf over mijn eerdere post m.b.t. het recht dat hier heeft 'plaatsgevonden'. That's it.

Ik hoef jouw hulp niet.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:36:00 #147
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790556
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?

Dat je überhaupt zo'n vergelijk kan bedenken geeft me al (hele nare) kriebels :{

Het is mijn mening over jouw post, nadat je jouw mening gaf over mijn eerdere post m.b.t. het recht dat hier heeft 'plaatsgevonden'. That's it.

Ik hoef jouw hulp niet.
De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...
"Want hij vergeleek het niet zodat ik het zelf kan begrijpen en dus is hij fout" _O-
pi_132790686
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Snowballed het volgende:

[..]

De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...
"Want hij vergeleek het niet zodat ik het zelf kan begrijpen en dus is hij fout" _O-
Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:42:43 #149
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790728
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?
Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening... :')
Die mag jij ook hebben... en dat hoeft helemaal niet verkapt... ^O^
pi_132790756
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening... :')
Die mag jij ook hebben... en dat hoeft helemaal niet verkapt... ^O^
Beledigen omdat het kan dus.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:45:10 #151
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef Drxx het volgende:

[..]

Beledigen omdat het kan dus.
Hoezo beledigen...? ik scheld je toch niet uit voor randdebiel.. :?
Het feit dat je je beledigd voelt zegt genoeg...
pi_132790846
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hoezo beledigen...? ik scheld je toch niet uit voor randdebiel.. :?
Het feit dat je je beledigd voelt zegt genoeg...
Ik wil graag weer ontopic, dus ik zal hier verder geen woorden aan vuilmaken.

Kan verder in privé als je daar de behoefte toe hebt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:48:49 #153
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132790922
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik wil graag weer ontopic, dus ik zal hier verder geen woorden aan vuilmaken.

Kan verder in privé als je daar de behoefte toe hebt.
Nee hoor.. ik post liever gewoon in het openbaar...
Ik ga fijn nog wat takken versnipperen in mn tuin.. fijne middag en een prettig weekend... :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:23:08 #154
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132796735
Als hij voortaan uit de buurt blijft bij dat feest lijkt me er niets mis mee.

Is ook al onderzocht waarom hij Zwarte Piet speelde of scoort dat niet zo lekker? Speelde hij Piet omdat er geen Pieten te vinden waren of om bij kinderen in de buurt te zijn?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132880080
Een typisch geval van massa hysterie. Iets waar Nederland wereld kampioen in is :)
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 05:03:58 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132880106
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 04:23 schreef MakkieR het volgende:
Een typisch geval van massa hysterie. Iets waar Nederland wereld kampioen in is :)
denk dat we wat massa hysterie betreft niet eens aan het A wk mee mogen doen, laat staan dat we er wereldkampioen in zijn ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Trouwste user 2022 maandag 4 november 2013 @ 10:59:05 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_132882913
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 04:23 schreef MakkieR het volgende:
Wereldkampioen moet je aanelkaarschrijven.

Massahysterietrouwensook.

maandag 4 november 2013 @ 11:52:03 #158
3542 Gia
User under construction
pi_132884104
Op de scholen is het bekend dat de organisator een veroordeelde pedofiel is. Wat houdt hen tegen om de ouders hiervoor te waarschuwen?
Dan kunnen ze ervoor kiezen hun kind thuis te laten, zelf mee te gaan naar het feest, of de betreffende Zwarte Piet goed in de gaten te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')