Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.quote:
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik reduceer niets.... hij heeft iets (en dat is idd niet iets kleins) gedaan, is daarvoor gestraft, en heeft het nooit weer gedaan...
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...quote:Iedereen krijgt van mij een tweede kans... zeker als iemand zich al 10 jaar heeft gedragen en 500 kinderen de dag van hun leven bezorgd, zonder dat hij er direct bij betrokken is...
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.quote:Je zou ook tot de conclusie kunnen komen, dat hij nu donders goed weet waar de grens ligt..
Heb jij een bron voor die uitspraak?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die aanname word wel vaker gemaakt.... en dat verschil is niet zo groot dan men denkt...
Klopt... ieder zn goed recht...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het wordt hem ook niet verboden, de ouders nemen hun kinderen gewoon niet meer mee naar het feest sinds ze weten dat een veroordeelde pedofiel de hele organisatie heeft opgestart. Dat is hun goed recht.
Misschien zou je zo'n persoon na zijn wettelijke straf kunnen blijven opsluiten net zolang tot al zijn slachtoffers hem vergeven hebben? Want op het moment dat zij hem vergeven kunnen zij verder met hun leven, en dan mag hij het ook weer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is er met 8 jaar er te makkelijk van afgekomen. Ik gun hem inderdaad geen tweede kans.
VIJF (!) kinderen, JARENLANG. Donder toch op met gunnen.
[..]
Je hebt fouten en je hebt fouten. Ga kleine kinderen verkrachten nou niet goed praten of op deze manier reduceren tot iets kleins.
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
interessante discussie wel.
Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders
Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
maar ja, het is een kinderverkrachter
In 2011 was het bij de kinderen en de ouders niet bekend en heeft hij de zwarte piet uitgehangen, op zijn allerminst niet netjes. En ik blijf erbij dat het toegankelijk maken van adresgegevens van die man zijn favoriete prooi, namelijk kwetsbare kinderen hetzelfde is als een junk de vrije hand geven in een apotheek. Laat hem lekker vrijwilligerswerk doen bij een bejaardencentrum of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt... ieder zn goed recht...
Maar het is er niet minder veilig om... helemaal als het gewoon bekend is...
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.
Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als jij veroordeeld bent voor fraude kom je ook niet meer als beursspeculant aan de bak, als jij veroordeeld bent voor zware mishandeling, kun je geen politieagent worden.
Als je veroordeeld bent voor kinderverkrachting zou je wat mij betreft niet meer met kinderen mogen werken.
Ik ben een suikeroom. Wens mijn neefje en nichtje niet zo'n zwarte Piet toe. Ik strooi zelf wel met suikergoed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
Als je in Nederland je straf hebt uitgezeten dan sta je vrij van alles, natuurlijk niet bij de verkramping rondom pedofilie, want ja dat is anders
Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
maar ja, het is een kinderverkrachter
Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Re het volgende:
quote:Het argument van kat op spek binden is een zwaktebod, wekt en allesvertroebelende schijnveiligheid op.
TBS'ers:quote:Gemiddeld genomen was de kans op recidive van seksuele delicten 13,4% (n = 23.393). Voor verkrachters was de kans gemiddeld 18,9% (n = 1.839), voor ontucht met minderjarigen was deze 12,7% (n = 9.603).
http://www.humanbeing.dem(...)iotheek/recidive.htm
quote:Recidive tbs'ers verbijstert Kamer
Van onze verslaggever Jan Hoedeman − 27/02/03, 02:28
De Tweede Kamer reageert geschokt op het grote aantal recidivisten onder seksuele delinquenten die een tbs-behandeling hebben ondergaan. CDA en LPF vinden verplichte chemische castratie een optie....
Het onderzoek van de Van der Hoevenkliniek betrof 94 aanranders en verkrachters die tbs hadden gekregen. Van hen gingen er in totaal 32 opnieuw in de fout. Van de 94 aanranders en verkrachters werden er 17 gekarakteriseerd als psychopaat met een seksuele afwijking. Van die zeventien vervielen er veertien (82 procent) in herhaling.
http://www.volkskrant.nl/(...)bijstert-Kamer.dhtml
Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.quote:maar ja, het is een kinderverkrachter
Geen zin om alles opnieuw te quoten..quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.
[..]
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...
[..]
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.
Die man weet helemaal niets van grenzen.
De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen zin om alles opnieuw te quoten..![]()
Wat jij vind... of wat de wet zegt?
Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg.quote:Hij was er als zwarte piet bij betrokken, en nu regelt hij enkel nog dingen achter de schermen... Hoever wou je hem wegstoppen..?
Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.quote:Dat wist hij dus niet, en daarom is hij ook veroordeeld... en mag hij nu weer doen wat jij en ik ook mogen...
ik kan me best voorstellen dat je bepaalde clausules hebt voor banen, daar heb ik geen problemen mee verderquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Dat je uberhaupt je kind alleen laat met een onbekende...
Word baas en maak de regels...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou het wel moeten zijn, een veroordeelde pedoseksueel zou nooit meer met kinderen mogen werken, ook niet als "vrijwilliger" door Zwarte Piet te spelen.
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij een bron voor die uitspraak?
Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
Dan moet ik heeeeel goed gaan zoeken, heb het een keer ergens in een programma gezien geloof ik.. maar welke en waar weet ik niet meer...
Het is vast wel ergens te vinden...
Het ging over het feit dat bijna alle vrouwen met pedo gevoelens vrij spel hadden, doordat er helemaal bij langs gegaan werd...
pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen pedofilie, maar pedoseksualiteit.
Met pedofilie is op zich weinig mis mee.
[..]
[..]
TBS'ers:
[..]
[..]
Ach ja, pfrt, het zijn maar verkrachte kinderen.
lees eens goed wat ik zeg johquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Que?
Jij bent van plan om mee te gaan met je kind naar school? Jij gaat 24 uur per dag bij je kind blijven?
Dat kan dan zo zijn, maar tijdens de discussie maak ik graag de onderscheid tussen die twee groepen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
pedofilie/seksualiteit bestaat niet voor de wet...
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".quote:en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Dat krijg je ervan als er meer aan de daders wordt gedacht dan aan de slachtoffers.quote:ik snap dat het een gevoelig onderwerp is hoor, ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat een organisator van een kinderfeest een verleden heeft met kinderen maar er lopen hier ineens volledig gecertificeerde psychiaters rond die het allemaal wel even weten...
Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De wet schiet mijns inziens soms tekort. Soms worden er belachelijke straffen gegeven. Ik hoef het persoonlijk niet altijd met de wet eens te zijn, no?
[..]
Zo'n 5 à 6 meter in de grond is wel diep genoeg..
.
[..]
Hij wist niet dat hij geen kinderen mocht verkrachten... Oh wat zeg je dat toch zo makkelijk en bevrijdend.
Okidoki!
Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pedo-gevoelens? Je hebt het nu over pedofielen dus?
Ik heb het specifiek over mensen die daadwerkelijk overgegaan tot actie; pedoseksuelen.
Ik lees toch ook wat je zegt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
lees eens goed wat ik zeg joh, ik vind het prima dat je clausules hebt bij bepaalde banen, je blinde woede doet je nogal verkrampen
Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
Dat je uberhaupt je kind alleen laat met een onbekende...
ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht?
En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeker mag je het met de wet oneens zijn.. en van mij mag je nog veel meer...
Maar je moet het wel met de wet doen...
Hij was toch ziek in zn hoofd...? maar dan wist hij wel waar grenzen lagen..? of was hij ziek in zn hoofd OMDAT hij niet wist waar zn grenzen lagen?
Ook hierover verschillen we dus van gedachten.quote:[..]
Ja ik maak daar geen onderscheid in... voor mij beide net zo slecht..
Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.quote:Nee het ging echt over seksuele handelingen...
was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wat je zegt?
[..]
Zoals je in de OP kunt lezen was hij een klassenassistent op de Rotterdamse mytylschool voor gehandicapte kinderen.
Daarom ook mijn vraag of je altijd maar mee gaat met je kinderen, ook naar school.
Nou, vertel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
ik hoop dat je ziet dat dit nogal een aparte uitspraak is...
Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?quote:en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
Nu is hij nog steeds in de buurt van kinderen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
was ja, dat is het sleutelwoord hier, nu niet meer toch? Ik heb het over het feest, ik zou nooit mijn (gehandicapte) kind daar alleen naartoe sturen, maar goed
omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Jij kwam met:
[..]
Wat wil je met zo'n vraag bereiken dan? Waarom stel je zo'n specifieke vraag?
Waar doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef Re het volgende:
[..]
omdat je er automatisch vanuit gaat dat hij zich op dat feest gruwelijk aan kinderen heeft tegoed gedaan. Als een voldongen feit nog wel.
Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
En zulke mensen horen dus niet na 8 jaar weer in de samenleving. Maar goed, wat dit betreft worden we het niet eens.
[..]
Ook hierover verschillen we dus van gedachten.
[..]
Ben wel benieuwd dan. Als je het kan vinden, hoor ik er graag over.
Bedankt voor je bijdrage zG. Je verricht een heldendaad hier in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij te weinig is gestraft. En hij is - zoals ik net zei - sinds zijn vrijlating niet opgepakt/veroordeeld. Dat sluit niet uit dat hij wel (weer) wel de fout in is gegaan. En dat sluit zeer zeker ook niet uit dat hij in de toekomst niet weeer de fout ingaat.
[..]
Hij is er wel bij betrokken. Als organisator en als zwarte piet...
[..]
Dat HOORDE hij al te weten. En gezien zijn acties kan hij niet wegblijven bij kleine kinderen. En aangezien hij is veroordeeld ZOU HIJ MOETEN WETEN dat hij niets heeft te zoeken bij kleine kinderen.
Die man weet helemaal niets van grenzen.
Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Drxx het volgende:
Het is toch wel heel erg gesteld met ons land wanneer we een pedoseksueel, veroordeeld voor het jarenlang verkrachten van meerdere kinderen, na zijn straf weer met kinderen laten spelen
En ik zie dat de bagatellisatiekorps alweer aanwezig is in het topic. Chapeau!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".
die interpreteerde ik dan verkeerd...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar doe ik dat precies?. Quoot mij eens.
Da's wel makkelijk gezegd hé.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kijk ik geef iedereen een 2e kans... verpesten ze het daarna nog eens, ben ik de eerste die ze overhoop schiet met een riotgun...
Maar die 2e kans krijgen ze..
Je haalt het eerste (waar hij voor veroordeeld is) en de 2e kans door elkaar...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da's wel makkelijk gezegd hé.
Kijken of je nog een tweede kans geeft als je zelf jonge kind(eren) zou hebben en hij je buurman zou worden.
Gaan ze lekker minstens 1x in de week een middagje bij de buurman spelen, omdat hij bijvoorbeeld jou/jullie zorg wil ontlasten.
Kijken of je dan nog zo relaxed zit en zegt, iedereen verdiend een tweede kans
Het was een antwoord op jouw vraag...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
die interpreteerde ik dan verkeerd...
Je stelt uit het niets die vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
(...) en welke van de 500 kinderen op dat feest zijn door hem verkracht dan?
(...)
Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:
Wat probeer je met zo'n vraag te bereiken? Wat zegt het als hij op dat feest niemand heeft verkracht? Volgens mij niets meer dan "hij heeft niemand op dat feest verkracht".
Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ga je toch samen met enkele andere users, fijn je eigen land met regels maken... ?
Niemand die je tegenhoud....
(net als die landen die het woord misbruik niet eens kennen, laat staan er iets tegen ondernemen)
Spuit 11...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij hebt je ware aard al laten zien toen je stelselmatige kindermisbruik vergeleek met door rood licht rijden![]()
![]()
Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Spuit 11...lees die post nog eens...
En daaronder staat nog meer..
omdat het nog altijd het basisprincipe is van ons rechtssysteem, je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een antwoord op jouw vraag...
Chronologisch:
[..]
Je stelt uit het niets die vraag.
Mijn antwoord op jouw vraag:
[..]
Ik maak daar geen enkele bewering, ik probeer alleen te achterhalen waarom je die vraag hebt gesteld.
Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak, als er ook nog bij staat dat je iedere vergelijking voor jezelf mag maken, en ik daaronder precies hetzelfde NOG een keer vergelijk op een andere manier...?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Feit blijft dat het een ontiegelijk kromme vergelijking is at best.
Zelfde geldt voor de vergelijking die iemand anders maakte m.b.t. volwassen vrouwen als slachtoffers.
In het geval door rood rijden; THE FUCK? Ik snap überhaupt niet hoe zoiets in je op kan komen, laat staan dat je het ook echt zo verwoord hebt.
In het geval van vrouwen: Die kunnen zich nog enigszins verweren, kinderen kunnen dat niet.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Re het volgende:
[..]
je bent als vrij man niet schuldig als men denkt dat je in de toekomst mogelijk iets zou kunnen doen...
Kans op recidivisme reëel (volgens de rechter!). Dat is toch wat Nederlanders zo fijn vinden om te doen; het woord van de rechter als waarheid aannemen?quote:Niet alleen omdat de man na zijn celstraf nooit werd behandeld, maar ook omdat hij zich opnieuw richt op kwetsbare kinderen. Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis
Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Who gives a fuck... Wat voor vergelijking ik maak (red: + "?")
Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Drxx het volgende:
Het doet je geloofwaardigheid niet veel goed in ieder geval.
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus op welke manier moet ik het dan voor je vergelijken..?![]()
Ik wil je best helpen met je probleem hoor...
De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere posts?
Dat je überhaupt zo'n vergelijk kan bedenken geeft me al (hele nare) kriebels
Het is mijn mening over jouw post, nadat je jouw mening gaf over mijn eerdere post m.b.t. het recht dat hier heeft 'plaatsgevonden'. That's it.
Ik hoef jouw hulp niet.
Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De autist in je, komt wel erg naar boven, als je niet zelf een vergelijk naar eigen inzicht kan maken, terwijl dat er zo duidelijk bij staat...
"Want hij vergeleek het niet zodat ik het zelf kan begrijpen en dus is hij fout"
Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Let op je woorden wil je? Ik noem jou toch ook geen verkapte pedo?
Beledigen omdat het kan dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet... het is namelijk mijn mening...![]()
Die mag jij ook hebben... en dat hoeft helemaal niet verkapt...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |