En ook terroristen en moslimhaters.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Maar betekent dat nu dat althans, volgens sommigen voortaan alle voorstanders van Zwarte Piet nu officieel niet alleen racisten zijn, maar ook pedo's?
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja..... TIEN JAAR GELEDEN JA...
Na die tijd is er nooit weer iets gebeurt en nu doet hij enkel de financien...
Weet jij van iedereen die met jouw kids omgaat wat ze tien jaar geleden deden.. of hebben gedaan?
En hoe relevant is dat.. als je je al tien jaar prima gedraagt.. nadat je je straf hebt gehad..?
Dit topic gaat niet over mij. Ik geef gewoon m'n mening.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...
Wanneer heb jij zo'n goede daad verricht..?
Jonge hap toch niet zo in die trollquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.
En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise
Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
500 kinderen de dag van hun leven bezorgen... en dan gaan zeiken over iets waar die man al lang voor veroordeeld is...
Wanneer heb jij zo'n goede daad verricht..?
Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.quote:Justitie noemde in 2003 het risico dat de man zich in de toekomst weer zal vergrijpen aan kinderen 'alleszins reëel', zo blijkt uit het vonnis.
Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Interesseert mij niet hoe lang het geleden is dat hij (een) kind(eren) heeft verkracht.
En wie zegt mij dat hij niet gewoon voorzichtiger is geworden? Voordat hij was gepakt wist hij ook al heel goed dat wat hij deed niet kon. Hij heeft jarenlang de levens van jonge kinderen verwoest, maar ineens nadat hij de bak uit is heeft hij die gevoelens niet meer? Make that the cat wise
Ik zoek het risico niet op. Dat is ook mijn taak als ouder zijnde. Je kinderen beschermen waar je kunt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Praat er lekker langs heen... en waan je lekker veilig...
De realiteit is alleen net iets anders...
Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
[..]
Wat snap jij hier niet van? Plus het feit dat hij expres weer kinderen gaat opzoeken en op deze manier in de buurt kan komen, ik gun iedereen een tweede kans, maar hij zou mijn inziens niet meer met kinderen mogen werken. Er zijn banen zat te bedenken waarbij geen kinderen betrokken zijn.
En dat hij er niet bij is, is voldoende op zich natuurlijk. Maar 2 jaar geleden mengde hij zich nog tussen de kinderen als zwarte piet, en dat vind ik niet kunnen.
Hij was altijd heel lief voor de kinderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Specularium het volgende:
Wij kennen hem als een goede man.
[ afbeelding ].
Wat begrijp je niet schat..?quote:
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is prima dat je dat vind... maar het kan dus wel gewoon..
En wat is er toen gebeurt..?
Juist.. niets....
Maar oh het is een pedo... en een man... en.. ja nou.. huil...
Zeer waarschijnlijk..??quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk..??
Hoelang moet iemand dan het tegendeel bewijzen, voor het niet meer zo waarschijnlijk is..?
Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het kan zeker ook gewoon, maar het is niet gewenst, en wel om het feit dat deze man zich zeer waarschijnlijk niet zal kunnen beheersen als de kans zich voordoet? Is dat niet voldoende aanleiding om dit te willen voorkomen door middel van uitsluiting voor wat betreft werken met kwetsbare kinderen, en kinderen in zijn algemeenheid?
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar nu hij achter de schermen werkt kan dit niet meer gebeuren toch? Dus dan geen probleem lijkt me...
Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dit heeft men geconstateerd en het verleden wijst uit dat hij er toe in staat is.
Ja, maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
Hij blijft zijn prooien wel zoeken ja. Als hij echt van die celstraf had geleerd had hij zich natuurlijk afzijdig gehouden van alle activiteiten waar kinderen bij betrokken zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zoals te lezen valt is hij in 2011 nog onder de kinderen geweest als zwarte piet.
Ja en..? is hem dat verboden dan..?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat is na tien jaar niet echt relevant meer...
Of is dat antwoord niet goed genoeg..?
Waar draai ik nog meer omheen..?
Het feit dat een rechter dat tien jaar geleden riep is natuurlijk erg van belang....
Het risico is gewoon te groot vind ik. En de drang om toch bij kinderen in de buurt te zijn is dus groot zoals te zien is, dat is een kleine indicatie dat hij er nog steeds mee bezig is. Anders had je wel een compleet andere richting gekozen als je ook maar enigszins een geweten had gehad. Of zie ik het niet goed?quote:
Bron?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat die rechter vind, maar wel dat het een afwijking is die niet weggaat, en waarbij de kans op recidive erg groot kan zijn. En let hierbij op het woordje kan want dit zou voldoende moeten wezen om daarmee de toegang tot kinderen te ontzeggen.
Tweede kans prima, niets mis mee. Maar niet de kat op het spek binden. Dat is alles.
Laat maar. Je bent het niet waard.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |