quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:41 schreef zarGon het volgende:
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Liefdesverdriet.Helemaal geen zin meer in weekend ook...
Vertel...als je wilt...ik luisterquote:
tnx but no thxquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Vertel...als je wilt...ik luister
Sterkte en forget about himquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef beschuitjess het volgende:
Voel me eigenlijk wel erg kut, en het is lekker tegenstrijdig ook.
Was een tijdje met iemand aan het daten maar ik vond dat hij na een paar maanden opeens een enorm negatieve houding naar mij had waardoor ik me raar ging gedragen, en ik ging me nog verontschuldigen ook. Op een bepaald moment zei hij iets (echt geen idee meer wat) maar mijn hand vloog naar z'n wang en toen wist ik eigenlijk wel genoeg. Dus heb met moeite hem geblokkeerd en overal verwijderd, en 1 x dus toch weer de blokkering eraf gehaald, omdat ik benieuwd was of hij nog aan me dacht of wat hij naar me zou sturen, en ik wilde eigenlijk nog 1 keer met hem afspreken om te zeggen dat ik het niet zie zitten (dat vind ik wel zo respectvol &dan kan ik het beter voor mezelf afsluiten). En nu heeft hij mij geblokkeerd en heeft ie opeens een vriendin (terwijl hij me afgelopen vrijdag nog wilde zien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan).
Dus ik voel me daar toch kut over, ook al verdiend hij mij niet en zou het geen gezonde relatie worden met hem, maar ja, wat slecht is wilt men juist, toch? Moet hier even overheen maar t steekt wel na, op dit moment.
Och kan ergerquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef habitue het volgende:
pissed off, 148 euro boete voor te hard rijden.
Been there done that! Afgelopen week elke nacht gemiddeld maar iets van 4 a 5 uur geslapen.. elke avond mezelf voorgenomen 'nu ga ik ECHT op tijd naar bed!'... vervolgens was het nog gemakkelijk uurtje of 1 a 2, terwijl de wekker al om 6:20 weer begint te jengelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Veel te laat weer word morgen nog leuk op mijn werk
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Been there done that! Afgelopen week elke nacht gemiddeld maar iets van 4 a 5 uur geslapen.. elke avond mezelf voorgenomen 'nu ga ik ECHT op tijd naar bed!'... vervolgens was het nog gemakkelijk uurtje of 1 a 2, terwijl de wekker al om 6:20 weer begint te jengelen
Sterktequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop het zodm me maar ofzo als je je verhaal kwijt wilt (of niet)
Dat is idd wel heel erg vroeg, grote kans dat je dan ruim voor je wekker alweer wakker wordt, of juist zo vast slaapt dat je niet wakker te krijgen bent (heb ik wel eens gehad iig).. Hoe laat moet je er morgen uit dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ja om 7-8 uur wilde ik eigenlijk al naar bed, maar ik denk das veel te vroeg. Nu wil ik niet meer
Nu ga ik echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel erg vroeg, grote kans dat je dan ruim voor je wekker alweer wakker wordt, of juist zo vast slaapt dat je niet wakker te krijgen bent (heb ik wel eens gehad iig).. Hoe laat moet je er morgen uit dan?
En het is ook zo verslavend he.. 'ohja, nog eventjes dit filmpje kijken, nog eventjes op dat topic reageren'... en bam, weer een paar uur verder'Whut?'
quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:41 schreef zarGon het volgende:
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Leeg, machteloos, verdrietig, boos.... Vannacht heeft mijn moeder de strijd tegen kanker verloren.
Sterktequote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Leeg, machteloos, verdrietig, boos.... Vannacht heeft mijn moeder de strijd tegen kanker verloren.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:18 schreef Denni5 het volgende:
Bedankt, ik heb nauwelijks kunnen slapen. Leef in een roes momenteel.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte in deze zware periode.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Damn wat heftig... Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
sterktequote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Wat erg .. heel veel sterktequote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat erg .. heel veel sterkte
OT: voel mij ook leeg en machteloos.. confused
Heel veel sterkte xxquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Gecondoleerd kerel!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
omg angel echt waar! :$ leuk meissquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo verliefd
En hij vindt mij ook leuk, nooit gedacht dat ik zoveel hosselskills had om zo'n lekker ding te hosselen
Sterkte de komende tijd ..quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Au... Frustrating ja hahaquote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef jelfrikandel het volgende:
Oohhh dan zie je dus je meisje waar je stapelgek op was, goed op weg was met haar, maar uiteindelijk door afgewezen was met de grootste plofkop die je je in kan beelden. Zure shit. Sure it's jealousy, maar ik had toch op zn minst wel een knappere gozer verwacht...Aan de ene kant best grappig maar het is gewoon fucking zuur
Veel sterkte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Tornado? Denk dat het en windhoos was.quote:Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef Muck het volgende:
Geschokt.
Een tornado? In mijn woonplaats?! Wtf... Wat een puinhoop![]()
Succes heb ik deze week ook gehad en zijn altijd zo leuk , neem even de tijd dingetjes te verwerken .quote:Op zondag 3 november 2013 19:58 schreef WeirdlyWired het volgende:
Afsluitend gesprek gehad. Althans zo zou het moeten voelen. Ik voel me er alsnog rot onder.
Hier ook een kleine tornadoquote:Op zondag 3 november 2013 19:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Tornado? Denk dat het en windhoos was.Zelf nog schade?
Beweeg je daarbij ook veel / sport je? Puur en alleen minder eten werkt vaak juist averechts. Je lichaam krijgt minder brandstoffen binnen en springt op een 'winterslaap'-stand, en verbrandt dan juist minder calorieen. Dan kun je in no-time weer aardig wat gewicht aankomen, het bekende jojo-effect. (ja ik heb die informatie ook maar toevallig uit het blaadje van mn sportschoolquote:Op zondag 3 november 2013 23:02 schreef cafpow het volgende:
Kut & pissed op mezelf, probeer af te vallen maar toch val ik snel(veels te makkelijk) terug in oude gewoonten van snoepen en slecht eten
Ik was binnen een paar weken van 82 naar 86 gegaanquote:Op zondag 3 november 2013 23:02 schreef cafpow het volgende:
Kut & pissed op mezelf, probeer af te vallen maar toch val ik snel(veels te makkelijk) terug in oude gewoonten van snoepen en slecht eten
Dat is ook een optiequote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was binnen een paar weken van 82 naar 86 gegaan
Alleen gaf m'n weegschaal aan dat de batterij bijna leeg was. Dus had die vandaag even vervangen en weeg nu opeens weer 82![]()
![]()
Tip van Fax: Vervang de batterij
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou de maandag weer overleefd, ben gesloopt en zo ontzettend moe en verdrietig -*-
knuffel voor beiden .quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef standbyme het volgende:
Leeg en eenzaam.. het voelt echt verschrikkelijk.
Knuffel terugquote:Op maandag 4 november 2013 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
knuffel voor beiden .
OT : Verdrietig en leeg.
Het!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Collega's die het over bevallingen hebben, uitscheuren, dichtnaaien, moederkoeken. De hele fucking hatseflats
Wat is jouw gehatseflats dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het!wil je het woord hatseflats niet voor dat soort dingen gebruiken?
![]()
Nu krijgt mijn 'gehatseflats' een hele nare bijsmaak!
![]()
Ot: best ok
Schilderen, soort van dan... Vind het woord schilderen te groot voor wat ik aanklungel, daarom past hatseflatsen ook zo leukquote:
Met moederkoeken kan je ook schilderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Schilderen, soort van dan... Vind het woord schilderen te groot voor wat ik aanklungel, daarom past hatseflatsen ook zo leukmaar niet met jouw betekenis aan hatseflats
![]()
Leuke grap manquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Met moederkoeken kan je ook schilderen
OT: verveel me
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Druk door tentamenweek, geen tijd om haar te denken wat best prettig is. En ik heb een boel cadeautjes voor mezelf besteld en die komen nu binnen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit er helemaal doorheen. Of nee, in de negatieve spiraal en ik zie niet hoe ik eruit kan komen. Rotzooi.
Had ik ook al!quote:
Nee, ik had zelf de politie gebeld. Aangezien de politie je beste vriend is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahaha omg... Wtf .. Verdenking van wat ? Zeker wapend of drugs hahaha
En je kon niet gewoon de deur openmaken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik had zelf de politie gebeld. Aangezien de politie je beste vriend is.
Jawel, maar ik had zin om mijn beste vrienden op bezoek te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En je kon niet gewoon de deur openmaken?
Lekker met de deur in huis vallenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had zin om mijn beste vrienden op bezoek te krijgen.
Komt wel goed schatje *schuift rose vice naar je toe*quote:
Volhoudenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godsgruwelijk saai vandaag op stage
Nog ruim een half uur
Same herequote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geluktthanks
Verveling is voorbij
quote:
Veel moedquote:Op donderdag 7 november 2013 10:10 schreef Muck het volgende:
Gespannen. Morgen word ik geopereerd en daar zie ik best wel tegen op
Ik kan me voorstellen dat dat altijd moeilijk blijft ja. Sterkte vandaag!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Lastpost het volgende:
Dit blijft voor mij een pijnlijke dag. Van een bosje bloemen kopen voor m'n geliefde haar verjaardag is het alweer een aantal jaar de dag van een bloem leer leggen bij haar graf. Dat gaat nooit wennen.
Ik kan me totaal niet voorstellen hoe dat moet voelen... ik krijg kippenvel van de gedachte alleen alquote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Lastpost het volgende:
Dit blijft voor mij een pijnlijke dag. Van een bosje bloemen kopen voor m'n geliefde haar verjaardag is het alweer een aantal jaar de dag van een bloem leer leggen bij haar graf. Dat gaat nooit wennen.
Welcome in my worldquote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er wacht nog een shitload aan werk op me.
We are so damn in the same worldquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dan toch sneaky op FOK! zitten
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Lastpost het volgende:
Beterschap!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Miam het volgende:
vanochtend geopereerd en heb nu best wel veel pijn. meh.
Voor jezelf denk ik?quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:21 schreef Muck het volgende:
Brr.
Onderweg naar het ziekenhuis voor een operatie.
Ik kan er slecht tegen alles uit handen te moeten geven.
Vervelend!! Mag je wel vandaag weer naar huis? Of moet je blijven? Beterschap!quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:21 schreef Muck het volgende:
Brr.
Onderweg naar het ziekenhuis voor een operatie.
Ik kan er slecht tegen alles uit handen te moeten geven.
Ik lees je reactie nu pas, dankje.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik lees je reactie nu pas, dankje.
Vanmiddag begrafenis gehad, gebroken nu.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Een beetje onzeker. Vorige week een date gehad waarvan ik dacht dat het erg goed ging maar vervolgens hoor ik nu al een week niks van haar.
Gezellige huisgenoot!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 07:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moe door die schijt huisgenoot van me die tot 5u in de nacht aan feestje geeft..
Omnomnom!quote:
Probeer je mij jaloers te maken? Ok, het is je geluktquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omnomnom!
OT: Verheugdmorgen een helikopter vlucht over het prachtige Amsterdam
Prachtige Amsterdamquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omnomnom!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Probeer je mij jaloers te maken? Ok, het is je geluktGeniet ervan
!!!!
Wat kom jij nou weer hatenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]dankje
jij ook van je weekend!
[..]
Wat kom jij nou weer haten
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omnomnom!
quote:
Want iedereen behoort a'dam en alles wat boven de sloten ligt, te idealiseren/ aanbiddenquote:
Nee knakker, het feit dat jij hier weer op moet reageren was die reactie waard. Alsof mij jouw mening over een stad wat kan interesserenquote:Op zondag 10 november 2013 12:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Want iedereen behoort a'dam en alles wat boven de sloten ligt, te idealiseren/ aanbidden![]()
_____!!!!!!!!
Jij
Ik ookquote:
Knakkerquote:Op zondag 10 november 2013 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee knakker, het feit dat jij hier weer op moet reageren was die reactie waard. Alsof mij jouw mening over een stad wat kan interesseren![]()
doe eens niet zo vervelendquote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Knakker____!!!!!
Ik vind het wel lief dat je op mij moet reageren, lekker rentfree in je hoofd zetelen![]()
![]()
![]()
OT.. Ik voel me goed! Vanavond mss nog wel last-minute plannen
Wauw, gaaf!quote:Op zondag 10 november 2013 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
OT: onvergetelijke dag gehad met Mn collega's!Die vlucht was te mooi voor woordenen daarna lekker wezen uiteten! Top dag gehad
Omdat je hem mist hahaquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef Luxuria het volgende:
Blehh waarom reageren mijn gevoelens zo heftig?
Sorryquote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
doe eens niet zo vervelendjullie lijken wel wijven met dat gebitch
![]()
Unieke ervaring, ik kan iedereen aanraden die ooit in staat is om zoiets te doen, die kans aan te grijpen!quote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wauw, gaaf!Leuk joh!
Ot: goed gestemd en vrij ontspannen
Doe dat dan liever nu, nu de oude deur er nog in zit. Anders moet ik wéér een nieuwe deur kopen.quote:Op maandag 11 november 2013 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Ik kom vanmiddag wel even met de deur in huis vallen
quote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Onverwachte blauwe enveloppe met bericht van enorme teruggaaf over 2011 op m'n deurmat. Wát een fijn cadeautje!blij
Nu maak je mij jaloersquote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef complicate het volgende:
Vandaag is een feestag, geen werk, ik voel mij
Inderdaad : huisbazenquote:Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nu maak je mij jaloers
OT: pismailtjes van je huisbaas krijgenAls het zo moet, kan ie een kutmailtje terug krijgen.
Chagrijnig.
En het stond ook al op de rekening!quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Dat is een goed begin van de week
OT: Moe, en het duurt nog 4,5 dag voor het weekend is
Ik zit op kantoor en moet een beleidsnota schrijven. Alleen ik heb momenteel geen informatie die ik in de nota kan verwerken. Ik moet even een interview afwachtend at ik morgen heb.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heb je niks te doen op een dag ofzo? Wat moet je allemaal doen?
Ik ookquote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef complicate het volgende:
Ik voel mij lui om aan mijn spaans te beginnen....Soy perezoso
Zelfde hier, vandaag eindelijk de loodgieter langs geweestquote:Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef theKiD het volgende:
Vanavond als het goed is weer warm douchen*hoopt*
Ketel-maak-man is onderweg
Belg?quote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef complicate het volgende:
Ja hoorquote:
Volg je ook een spaanse cursus? Ik ben nu bezig maar euuuhh ....je weet wel hoe het gaat héquote:Op maandag 11 november 2013 18:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
----
En ik ben knetter geïrriteerdzo ga ik eigenlijk door het leven maar nu is het wel vervelend
okidokiquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zelfde hier, vandaag eindelijk de loodgieter langs geweest
Awel die n'Ollanders snappen da nie hequote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
okidokiik denk dat er hier niet zo veel belgen zijn, want ik heb na een maand nog niemand horen zeggen: " Amaaai zeg". Hihi
Dat is niet zo erg héquote:Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Awel die n'Ollanders snappen da nie he![]()
Ik zuigKan het accent prima imiteren, maar typen is toch weer wat anders
Allé, da's zjuustquote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg hé, zo lang we elkaar verstaan/begrijpen is het goed hé
quote:
Allez , goe om te wete maatquote:Op maandag 11 november 2013 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg tis nie waar he?! Allez zotteke.
En 'klak' is een pet in het Vlaams![]()
OT: koud
Hahhaahquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Volg je ook een spaanse cursus? Ik ben nu bezig maar euuuhh ....je weet wel hoe het gaat hé![]()
Ik zit nu in mijn vierde jaar (ik doe het wel als hobby).
Is de 11e van de 11e bij jullie een feestdag??quote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef complicate het volgende:
Ja hoor, het is een officiële feestdag (herdenking) bij ons, niemand gaat werken, winkels zijn toe enzo. NL was meer neutraal tijdens WO1, vandaar dat het bij jullie geen feestdag is. (ofzo)quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is de 11e van de 11e bij jullie een feestdag??
Als in carnaval? Of sint maarten? Of nog iets anders?
Wel leuk dan kunnen we eens samen wat spaans online oefenen hihiquote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahhaahals je het 4e jaar al hebt gehaald ben je goed op weg toch
![]()
Ik zit in het eerste jaar van een studie waar ik ook Spaans krijg
Hahahaha ik kan maar een paar dingen zeggen, echt de basisquote:Op maandag 11 november 2013 22:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Wel leuk dan kunnen we eens samen wat spaans online oefenen hihi![]()
Que alegria!
Blij te horen dat je blij bentquote:Op maandag 11 november 2013 22:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahaha ik kan maar een paar dingen zeggen, echt de basis![]()
Vandaag wel een 6.8 gehaald, opzich tevreden mee maar had hoger verwacht.
OT dus: ik ben best blij met mijn tentamencijfers
Succes met je cursus!!
Troosten, knuffel geven,...quote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat doe je als iemand die net z'n vader heeft verloren, bezopen thuis komt en verdrinkt in emoties vanwege z'n rouwproces en andere moeilijkheden...
Hier ookquote:Op maandag 11 november 2013 22:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
OT dus: ik ben best blij met mijn tentamencijfers
Succes met je datequote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier ook
En dat terwijl ik amper geleerd heb, havo
En zin in donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |