quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:41 schreef zarGon het volgende:
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Liefdesverdriet.Helemaal geen zin meer in weekend ook...
Vertel...als je wilt...ik luisterquote:
tnx but no thxquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Vertel...als je wilt...ik luister
Sterkte en forget about himquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef beschuitjess het volgende:
Voel me eigenlijk wel erg kut, en het is lekker tegenstrijdig ook.
Was een tijdje met iemand aan het daten maar ik vond dat hij na een paar maanden opeens een enorm negatieve houding naar mij had waardoor ik me raar ging gedragen, en ik ging me nog verontschuldigen ook. Op een bepaald moment zei hij iets (echt geen idee meer wat) maar mijn hand vloog naar z'n wang en toen wist ik eigenlijk wel genoeg. Dus heb met moeite hem geblokkeerd en overal verwijderd, en 1 x dus toch weer de blokkering eraf gehaald, omdat ik benieuwd was of hij nog aan me dacht of wat hij naar me zou sturen, en ik wilde eigenlijk nog 1 keer met hem afspreken om te zeggen dat ik het niet zie zitten (dat vind ik wel zo respectvol &dan kan ik het beter voor mezelf afsluiten). En nu heeft hij mij geblokkeerd en heeft ie opeens een vriendin (terwijl hij me afgelopen vrijdag nog wilde zien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan).
Dus ik voel me daar toch kut over, ook al verdiend hij mij niet en zou het geen gezonde relatie worden met hem, maar ja, wat slecht is wilt men juist, toch? Moet hier even overheen maar t steekt wel na, op dit moment.
Och kan ergerquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef habitue het volgende:
pissed off, 148 euro boete voor te hard rijden.
Been there done that! Afgelopen week elke nacht gemiddeld maar iets van 4 a 5 uur geslapen.. elke avond mezelf voorgenomen 'nu ga ik ECHT op tijd naar bed!'... vervolgens was het nog gemakkelijk uurtje of 1 a 2, terwijl de wekker al om 6:20 weer begint te jengelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Veel te laat weer word morgen nog leuk op mijn werk
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Been there done that! Afgelopen week elke nacht gemiddeld maar iets van 4 a 5 uur geslapen.. elke avond mezelf voorgenomen 'nu ga ik ECHT op tijd naar bed!'... vervolgens was het nog gemakkelijk uurtje of 1 a 2, terwijl de wekker al om 6:20 weer begint te jengelen
Sterktequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop het zodm me maar ofzo als je je verhaal kwijt wilt (of niet)
Dat is idd wel heel erg vroeg, grote kans dat je dan ruim voor je wekker alweer wakker wordt, of juist zo vast slaapt dat je niet wakker te krijgen bent (heb ik wel eens gehad iig).. Hoe laat moet je er morgen uit dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ja om 7-8 uur wilde ik eigenlijk al naar bed, maar ik denk das veel te vroeg. Nu wil ik niet meer
Nu ga ik echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel erg vroeg, grote kans dat je dan ruim voor je wekker alweer wakker wordt, of juist zo vast slaapt dat je niet wakker te krijgen bent (heb ik wel eens gehad iig).. Hoe laat moet je er morgen uit dan?
En het is ook zo verslavend he.. 'ohja, nog eventjes dit filmpje kijken, nog eventjes op dat topic reageren'... en bam, weer een paar uur verder'Whut?'
quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:41 schreef zarGon het volgende:
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Leeg, machteloos, verdrietig, boos.... Vannacht heeft mijn moeder de strijd tegen kanker verloren.
Sterktequote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Leeg, machteloos, verdrietig, boos.... Vannacht heeft mijn moeder de strijd tegen kanker verloren.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:18 schreef Denni5 het volgende:
Bedankt, ik heb nauwelijks kunnen slapen. Leef in een roes momenteel.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:58 schreef Denni5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |