Kop dicht, troll.quote:
Was geen echte sollicitatie. Bij dat bedrijf (ik noem de naam maar even nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe is je sollicitatie eigenlijk verlopen, Karina?
wat een baasquote:
Had je nog niet gezien he? Dat levert me dan automatisch een bonuspunt opquote:
Ik zou een pilsje vragenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had je nog niet gezien he? Dat levert me dan automatisch een bonuspunt op
Vorige keer dat dat gebeurde moest ik dat rondje zelf betalen net voor het weggaanquote:
Schandalig! Maandag krijg je er sowieso eentje van mij danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorige keer dat dat gebeurde moest ik dat rondje zelf betalen net voor het weggaan
Uh dan ben ik beet genomen want ik heb ook betaald manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
nee gek jij was te snel en betaalde Corrie dr rondje terwijl die nog op de wc zat
Dat is nog altijd goedkoper dan een 'normaal' biertje op het Leidseplein, dus ga je gangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hop, gelijk duur fruitbier kiezen dan
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef sp3c het volgende:
alleen contantgeldmanager2 betaald met cash en verder was er niemand
Ik heb gewoon een bonnetje daar elke keer. Vanaf de eerste keer al.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?
ja alles wat ik bestel gaat op mijn naam en voor ik wegga betaal ik de rekeningquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?
Als ze voor ons die playstations voor een game avond kunnen regelen dan verdienen ze meer dan een rondje fooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
naja Henk en co verdienen ook wel een extra zakcentje af en toe
met hun goede zorgen
Ja wat een geheugen heeft die gozer! Al noemde hij me wel eerst nog Karinaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je 1x een rekening hebt gemaakt weet Peter voortaan wie je bent
Dat zal ook best goed werkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
denk dat de barman dan gewoon voor jou een bonnetje maakt
Is het ook een keer op donderdag? Nu ben ik de draad kwijt man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
14de is op donderdag, volgens mij slaan we de 18de over en dan is de volgende na maandag op de 25'ste, dan lijkt het wel druk te worden
Haphap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik heb ze bijna allemaal zelf toegevoegd dus het klopt
Weet ik wel manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
ja nou daar doen de stamgasten ook gewoon vol aan mee hoor, heb dat wel eens gezien met een volle kroeg op een niet bejaarden avond en iedereen heeft de grootste lol
toen won ik ook niet
zo gaan die dingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel manWat ben je serieus vandaag.
netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
3-voud heb ik ook professioneel weggejaagd geloof ik
Uiteraard, en ik ook, sta er alleen nooit opquote:
Waaromquote:
Even melden in het topicquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ook, sta er alleen nooit op
omdat jij dat steeds op het allerlaatste moment komt melden via DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ook, sta er alleen nooit op
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat ze komen en dan niet komen. Mensen die misschien zeggen betekent ongeveer dat ze eens in de 6 jaar een keer wel kunnen, dus dat is ook geen optie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat jij dat steeds op het allerlaatste moment komt melden via DM
we zijn niet helderzienend natuurlijk
Ik ben ook van plan om te komen hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik lees alleen dat specularium van deze SC maandag komt. Verder is er van hier niemand die op de planning staat.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om te komen hoor.
Dat is niet zo moeilijk met een paar mensen denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent een van de weinigen die ik nog zal herkennen van mijn 1e bezoekje (maandje geleden)
Je staat niet in de OPquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om te komen hoor.
Maand geleden was het best druk. Vorige keer waren we dus echt met zijn 3-en+ de sjoeldamesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk met een paar mensen denk ik.
Ah zo, daar kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je staat niet in de OPNet als meneer de manager.
Ik sta er al inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
jullie kunnen die OP beiden zelf aanpassen
just saying
Ik keek net pasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo, daar kijk ik eigenlijk nooit.Volgens mij kwamen OProg en Tem ook misschien.
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #59 Tijd voor een Sjoelkerstmeetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
ik kan het topic niet eens vinden zo snel
quote:
Blauwe kleurtjes discriminatie weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
jullie kunnen die OP beiden zelf aanpassen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nou ja ik ben geen ICT'er he? Ik werkte alleen in die branche.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgens mij is de ict nu juist een van de sectoren waar ze wel veel nieuwe mensen zoeken. Wat dat betreft zit je goed.
Dat wist ik niet. In welke hoek ga je het dan zoeken, indien nodig?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben geen ICT'er he? Ik werkte alleen in die branche.
Maakt me niet zoveel uit, 'iets' op kantoor. Liefst een beetje klein bedrijf dan. Meer afwisseling.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. In welke hoek ga je het dan zoeken, indien nodig?
Wanneer gaan ze voorstellen om alle rokers op te sluiten en af te maken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
Corrie leeft in het verleden, dat hebben wel meer demente bejaarden.
Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Vroeger was toch alles beter, dus wat is je punt?
Voor wie? Alleen voor de rokers dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua roken was het in ieder geval beter. En daar ging het over.
Voor mij ja. En ik rook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor wie? Alleen voor de rokers dus.
Nooit want ze brengen veel te veel geld in het laatje. Corrupte tabakindustriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze voorstellen om alle rokers op te sluiten en af te maken?
ow ja waarom kost een pakje dan niet 2 euro en mag je niet overal roken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nooit want ze brengen veel te veel geld in het laatje. Corrupte tabakindustrie
Omdat ze er veel belasting op vragen.. En gelukkig zijn we inmiddels zo ver dat er niet meer overal gerookt mag worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ow ja waarom kost een pakje dan niet 2 euro en mag je niet overal roken?
in indonesie delen ze gratis pakjes uit..
Ja gelukkig ja. Niet-rokers hoeven er niet aan aan blootgesteld te worden.quote:
dat komt nogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
sinds wanneer mogen we eigenlijk niet meer vet eten en zuipen
ik vind het een beetje flauw om de hele wereld te vervloeken voor iets wat eventueel misshien maar waarschijnlijk niet komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Het terras.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoopte dat je roken zou zeggen, maar dat mag alleen in de rookruimte
Nu is het 4/10
Ah ok. Ik dacht een merk ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n fleecetrui met rits? Of een soort coltrui ofzo?
Haha ik weet niet, ik roep maar wat. Misschien heeft Mart zijn eigen truienlijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik dacht een merk ofzo.
Geil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n fleecetrui met rits? Of een soort coltrui ofzo?
Paar weken ? Na een week ben ik al doodmoe (en toe aan een normaal leven). Voor een stad zoek ik de belangrijkste / mooiste bezinswaardigheden die eruit springen het moet ook echt mijn persoonlijke smaak zijn. Als het echt tof ik keer ik wel terug. Na 3-4 dagen heb ik wel een goede indruk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
och ik ben niet zo van dat rondtrekken als commando Drugshond en de stad is groot genoeg om een paar weken rond te banjeren
moet veel muziek te vinden zijn idd
vooral veel blues![]()
Recalc....looks like fun.quote:This place is a legend! Not only its in an old architectural pearl, it was also a train station, got renovated by the owners and started a very popular trend in Warsaw for bars, pubs, restaurants to have a party outdoor. I remember this place from the very start. Everyone knew everyone and there was a special vibe to this place, it was a hipster paradise then.... now it's a different story. The beer, coffee is still great that did not change. The people that started coming here changed, more wannabe hipsters, celebrities, strangers started invading this place. It was just seen good if you comedown here. So if you are in Warsaw and want to be super cool come down here for a morning coffee or an evening beer, a great place to see all these wannabes and even some Polish "celebrities".
Wat een succesverhalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:07 schreef Specularium het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Je had er dan ook wat meer extra gehad om een paar dagen op te terenquote:
Heeft wel geholpenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je had er dan ook wat meer extra gehad om een paar dagen op te teren![]()
![]()
En uiteraard: goed man (vrouw)!
Die pruts AH hier heeft niet eens koffie... dus die drink ik nu maar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
Lekker koffie drinken in AH met de andere bejaarden.
Over 12 uur cnor je wel anders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
Nee hoor want ik ben zo weer weg, boodschappen doen etc. En ik moet/mag vandaag WW aanvragen, the joy
Oh gaan we weer zo doen? Vanavond heb ik wel weer wijn he, dus kan ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over 12 uur cnor je wel anders.
A new dawn a new day a new life.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
En ik moet/mag vandaag WW aanvragen, the joy
Ga je dan naar de HEMA voor de WarmeWorst?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
Nee hoor want ik ben zo weer weg, boodschappen doen etc. En ik moet/mag vandaag WW aanvragen, the joy
Corrie kan wel eens een warme worst gebruiken inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je dan naar de HEMA voor de WarmeWorst?
Nee de Hema is te ver wegquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je dan naar de HEMA voor de WarmeWorst?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, in ieder geval niet over datEn alsof ik daar op in zou gaan, gek.
Met z'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:36 schreef Specularium het volgende:
Erwin Olaf, wat een agressieve kutlul is dat.
Waarom niet, kan best leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een of andere onbekende zomaar afspreken? Ik zie het al.
"Hoi ik ben worst, Hans Worst, riep je mij? "quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op die manier, iemand die een DM stuurt en dan meteen afspreken... Daar ben ik te schijterig voor.quote:
Jij bent geen onbekendequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"Hoi ik ben worst, Hans Worst, riep je mij? "
Second love mensen lastig vallen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel spannend omdat je niet weet of je de volgende dag naar de dokter moet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso de volgende dag naar de dokter gaan jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel spannend omdat je niet weet of je de volgende dag naar de dokter moet.
Second love mannen zijn vieze vreemdgangers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Second love mensen lastig vallen.
, kan ook met what's app hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel spannend omdat je niet weet of je de volgende dag naar de dokter moet.
waarom alleen de mannen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Second love mannen zijn vieze vreemdgangers.
Sommige mensen hebben een open relatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Second love mannen zijn vieze vreemdgangers.
Dat liegen hou je toch nooit vol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Tem het volgende:
Een vriend van mij ging vreemd met de beste vriendin van zijn vrouw. Wat een vermoeiende toestand lijkt mij dat.
Ja OK dat is waar. Over die heb ik het niet natuurlijk want dan is het geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een open relatie.
Wat een ellende. Meestal loopt dat op een drama uit en wil alleen één persoon in de relatie dat daadwerkelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een open relatie.
Krijg je wedstrijdjes wie het meest buiten de deur geneukt heeft enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een ellende. Meestal loopt dat op een drama uit en wil alleen één persoon in de relatie dat daadwerkelijk.
Nee man, moet je donders goed je verhaal de hele tijd op orde hebben. Ik zou er een maagzweer van krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat liegen hou je toch nooit vol.
Ik zou het wel downloaden allemaal.
En er lult altijd iemand via via zijn mond voorbij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee man, moet je donders goed je verhaal de hele tijd op orde hebben. Ik zou er een maagzweer van krijgen.
Dat is een teringend rijden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:45 schreef Karina het volgende:
Vooral als het met een bekende is. ALS je het dan wil doen, pak dan iemand die 100 kilometer verderop woont of zo.
Of ligt 1 van de 2 veel slechter in de markt (meestal de man gok ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een ellende. Meestal loopt dat op een drama uit en wil alleen één persoon in de relatie dat daadwerkelijk.
Waar heeft die vogel zich verstopt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:47 schreef Tem het volgende:
Uccie gaat weer plaatjes draaien.
[ afbeelding ]
Hmm... Amsterdam is nog iets verderquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:45 schreef Karina het volgende:
Vooral als het met een bekende is. ALS je het dan wil doen, pak dan iemand die 100 kilometer verderop woont of zo.
Ik zei of zo hequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... Amsterdam is nog iets verder![]()
Mag 120 ook?
Mannen zijn sowieso treurige wezens. Maakt niet uit hoe onaantrekkelijk een vrouw is, er is altijd wel een dronken idioot die eroverheen wil.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of ligt 1 van de 2 veel slechter in de markt (meestal de man gok ik)
Dan krijg jij zeker de zuurkool.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt worst, wie stout is de zuurkool
Precies.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Mannen zijn sowieso treurige wezens. Maakt niet uit hoe onaantrekkelijk een vrouw is, er is altijd wel een dronken idioot die eroverheen wil.
Wat weet Frutsel beter?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee, Frutsel weet wel beter.
Beetje mosterd eropquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou vooruitEn jij dan de worst
Lekker kliederen
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik hem niet aan het hosselen ben.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat maak jij niet uit wijsneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |